تبلیغات اینستاگرام گامی به سمت موفقیت تجاری2022-11-03
باشگاه محتوا استراتژی تبلیغات در اینستاگرام چیست + 20 ترفند برای موفقیت در آن باشگاه محتوا
با پیروی از این راهنمای گام به گام، میتوانید از امکانات تبلیغاتی اینستاگرام به بهترین نحو بهرهبرداری کنید و به اهداف بازاریابی خود دست یابید. دسترسی به مخاطبان هدفبا راهاندازی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام، نیازی به حدس و گمان ندارید. این پلتفرم تبلیغات را به صورت تصادفی نشان نمیدهد، بلکه مخاطبان خاصی را هدف قرار میدهد که به آنچه شما ارائه میدهید علاقهمند هستند.
وقتی تبلیغات شما به مخاطبان مناسب نمایش داده می شود، نرخ تعامل و بازدیدکننده ها افزایش می یابد و این به نوبه خود هزینه های شما را کاهش می دهد. تکمیل کردن پروفایل، یعنی عکس پروفایل بگذارید، یک بیوگرافی مناسب بنویسید، چند پست منتشر کنید و افرادی را دنبال کنید. ما پیش از این، در مورد تکمیل اکانت اینستاگرامتان بیشتر توضیح دادهایم. یکی دیگر از استراتژی تبلیغات در اینستاگرام، تکمیل بودن پروفایلتان است. شما با داشتن فالورهای فعال، میتوانید بهترین استراتژی تبلیغات در اینستاگرام را تجربه کنید.
یکی دیگر از روندهای آینده تبلیغات در اینستاگرام، تمرکز بیشتر بر محتوای ارگانیک است. به نظر میرسد که در آینده، کاربران به تبلیغات آشکار واکنش منفی بیشتری نشان خواهند داد، بنابراین برندها باید به سمت استفاده از محتوای غیر مستقیم و مشارکتی بروند. تبلیغات در اینستاگرام میتواند برای بسیاری از کسبوکارها بسیار مؤثر باشد، اما همچنان چالشهایی وجود دارند که ممکن است مانع از موفقیت کمپینهای تبلیغاتی شوند. به این ترتیب، اگر به دنبال افزایش فروش، جذب مخاطبان بیشتر و ساختن یک برند قوی در فضای دیجیتال هستید، تبلیغات در اینستاگرام یک ابزار قدرتمند برای شماست.
پیشبینی میشود که در آینده، ویدئوهای تبلیغاتی در اینستاگرام نسبت به دیگر فرمتها بیشتر مورد استفاده قرار گیرند. اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی جهان، امکانات متعددی برای تبلیغات ارائه میدهد. از آنجایی که این پلتفرم توانسته است توجه میلیونها کاربر را جلب کند، تبدیل به یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی برای برندها و کسبوکارها شده است. یکی از مهمترین ویژگیهای تبلیغات در اینستاگرام این است که برای هر نوع کسبوکاری، از برندهای بزرگ گرفته تا استارتاپهای کوچک، کاربرد دارد.
حتی میتوانید یک مخاطب مشابه هدف قرار دهید – افرادی با ویژگیهای مشابه مخاطب اصلی شما – هنگامی که به طور کامل به مخاطب هدف خود دست یافتید. آیا راهاندازی یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام ارزش زمان و پول شما را دارد؟ قطعاً. استفاده از هشتگهای مرتبط با موضوعات و صنعت خود میتواند به شما کمک کند تا محتواهای شما در بین کاربران پرطرفدار شوند. هشتگها به کاربران اجازه میدهند تا مطالب مرتبط را بیابند و با برند شما در ارتباط باشند. آیا تصور می کنید که تنها نوجوانان و جوانانی که عکس سلفی می گیرند، کاربران این پلتفرم هستند؟ واقعیت این است که اینستاگرام به مراتب فراتر از این گروه سنی می باشد.
اینستاگرام پتانسیل بازاریابی منحصر به فردی را ارائه می دهد که در آن کاربران دوست دارند با برندها ارتباط برقرار کنند. به عبارت دیگر، احتمالاً مخاطبان هدف شما از قبل به دنبال شرکت شما در اینستاگرام هستند. برای یادگیری نحوه رشد کسب و کار خود با اینستاگرام به ادامه مطلب بروید. به طور مثال میتوانید به کمک اپلیکیشن های ویرایش تصاویر اینستاگرام چند تصویر یا ویدیو جذاب از محصولاتتان را در پیج خود به اشتراک بگذارید.
زمانی که شما بهخوبی مخاطب خود را آنالیز کنید، نیازهای او را متوجه میشوید. یکی از این راهها، استفاده از قابلیت اینساید بیزینساکانت اینستاگرام است. مخاطبان با دیدن تبلیغ شما روی آیدی پیج کلیک میکنند و وارد پیجتان میشوند. این اولین ارتباط مستقیم برند شما با مخاطبان تازهوارد است که اطلاعات خاصی درباره برندتان ندارند و ممکن است برای اولین بار نامش را شنیده باشند. پیج باید برای پذیرش این افراد آماده باشد؛ برای آمادهسازی مطمئن شوید اقداماتی که در ادامه بیان میکنیم، انجام شده باشند.
شما میتوانید در لابهلای محتواهای تولید شده در اینستاگرامتان چنین مواردی را هم بگنجانید و خودتان را با ترندهای جهانی هماهنگ و همسو کنید. خلاقیت به خرج دهید و بهترینتان را در تصاویری که منتشر میکنید نشان دهید. اگر ایدهای به ذهنتان رسید که به مفهوم و سبک برند شما نزدیک است، آن را در گوشهای یادداشت کنید تا یادتان نرود. درج لینک در استوری اینستاگرام هم یادتان باشد؛ البته برای درج لینک در استوری باید حتماً بالای ده هزار فالوور داشته باشید. در نهایت سعی کنید استوریهایی که در آن لینک قرار دادید را در بخش هایلایت استوری اینستاگرام قرار دهید تا فالوورهای شما هر زمان که خواستند به آن دسترسی داشته باشند. همچنین بهیاد داشته باشید که حتماً در بیو اینستاگرامتان لینک وبسایت و وبلاگ و غیره خود را بگذارید.
۴. ایجاد تبلیغات خلاقانه و متناسب با هر نوع پلتفرم
ویدئوها معمولاً جذابیت بیشتری دارن و به راحتی توجه کاربرا رو جلب میکنن. مثلاً اگه یه برند آرایشی هستین، میتونین ویدئویی از نحوه استفاده از محصولاتتون بسازین. راهحل چیست؟ چگونه میتوانید سر موقع پستهایتان را منتشر کنید؟ یکی از بهترین راهها، استفاده کردن از تقویم محتوایی است. شما با استفاده از یک برنامهریزی ازپیشتعیینشده، میتوانید سر موقع محتوایتان را آماده و آپلود کنید. اگر میخواهید از این روش استفاده کنید، مقاله تقویم محتوایی را بخوانید؛ چراکه کمک بزرگی به شما خواهد کرد. اینستاگرام برای دیده شدن حساب شما، دهها قابلیت را در اختیارتان قرار داده است.
ببینید که چه کسانی این هشتگها را دنبال میکنند و پروفایل آنها را چک کنید. اینستاگرام نیز حسابها را بر اساس حساب های شخصی و حساب های تجاری متمایز میکند. اگر حساب خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید، قفل دنیایی از ویژگیها را برای کمک به تبلیغ کسب و کار خود باز خواهید کرد.
در این مرحله، باید ایده خوبی در مورد نوع محتوای اینستاگرامی که میخواهید بسازید داشته باشید.و این بدان معناست که زمان آن رسیده است که یک استراتژی اجرایی را توسعه دهیم. در این شیوه اینستاگرام پست شما را با پسوندSponsored در میان سایر پست ها به کاربران نشان می دهد اما بدلیل تحریم ها و برخی مسائل دیگر بکارگیری موثر آن در ایران وجود ندارد. مثلا در دو سه تا پیج طنز و عمومی، یک پیج اینفلوئنسری و چند پیج همکار تبلیغات متنوعی (محتواهای مختلف) را انجام دهید؛ به طوری که زمانبندی انتشار هر کدام نیز متفاوت باشند. بعداً با این کار شما به یک سبک از محتوا میرسید که برای تبلیغاتتان بهتر جواب داده است و میتوانید بهجای آزمونوخطا، به یک الگوی ثابت در نوع محتوا برسید. در این مرحله، نتایج حاصل شده از بازاریابی در اینستاگرام را به زیر ذره بین میبرید و تغییرات مورد نیاز را در اقدامات و برنامههای خود پیاده میکنید.
تجزیه و تحلیل برای درک اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست ضروری است. Instagram Insights به شما کمک میکند رشد فالوور، تعامل و عملکرد حلقهها، استوریها و پستها را دنبال کنید. تجزیه و تحلیل عملکرد خود در پلتفرم می تواند به بهینه سازی آنچه کار می کند و سرمایه گذاری بر روی پست هایی که تعامل بیشتری دارند کمک کند.
شما میتوانید بعد از تجاری کردن حساب خود، از بخش اینساید، این اطلاعات را به دست آورید. به یاد داشته باشید که منتشر کردن محتواهایتان در زمانی که بیشتر فالورهایتان فعال هستند، در بازدید محتوایتان تاثیر میگذارد. اگر شما میخواهید بهعنوان یک کسبوکار در اینستاگرام حضور پیدا کنید، باید از بیزینساکانت استفاده کنید. در واقع، اینستاگرام قابلیتهایی را برای پیجهای کسبوکار داخل اپلیکیشن قرار داده است. شما از بخش بیزینساکانت، میتوانید به آن قابلیتها دسترسی داشته باشید.
این محتوا که از پیج شما وارد اکسپلور شده است، مانند یک تبلیغ عالی برای پیج شما عمل میکند. اگر مایل هستید 20 استراتژی تبلیغات در اینستاگرام را بشناسید، تا انتهای مقاله با ما همراه شوید. بعد از پایان کمپین تبلیغاتی کار سبکتر میشود و مهمترین وظیفه شما تحلیل آمار و ارقام و سنجش میزان موفقیت و نتیجهای است که به دست آوردهاید. در ادامه به نکات مهمی که پس از پایان تبلیغات در اینستاگرام باید به آنها توجه کنید، اشاره خواهیم کرد. در برخی از روشهای تبلیغاتی مثل اینفلوئنسر مارکتینگ، امکان تعیین زمان تبلیغ وجود ندارند.
این قالب که به (چرخ و فلک افقی) معروف است، زمانی کاربرد دارد که شما بخواهید جنبه های مختلف یک محصول یا خدمات را در قالب چند تصویر متوالی معرفی کنید. با این روش توجه مخاطب را به مهم ترین ویژگی ها و مزایای محصول جلب کرده و تجربه ای جذاب و تعاملی برای آن ها ایجاد نمایید. یکی از دلایل اصلی موثر بودن تبلیغات در اینستاگرام، محبوبیت بالای محتوای آن، یعنی عکس ها و ویدیوها، نسبت به سایر انواع محتوا در رسانه های اجتماعی است.
یک بیوگرافی قانع کننده و یک لینک به وب سایت شما می تواند مشتریان بالقوه را مجذوب خود کند و آنها را به صورت ارگانیک به سایت شما ارسال کند. هنگام راهاندازی یک اکانت اینستاگرام شرکت، با یک نام کاربری عالی که مرتبط است و به راحتی قابل یادآوری است، شروع کنید. دنبالکنندگان به راحتی یک پست را لایک کرده که در ازای آن لایک، فرد وارد قرعهکشی اینستاگامی خواهند شد. این یک روش عالی برای بدست آوردن دنبال کنندههای جدید است زیرا آنها برای حضور در مسابقه باید ابتدا شما را فالوو کنند. آیا در یک مکان و یا یک لوکیشن فوقالعاده و بسیار جذاب تصویر موردنظر خود را عکاسی کردهاید و اکنون میخواهید آن را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید؟ حال زمان استفاده از ژئوتگینگ رسیده است. ابزارهایی مانند namechk و KnowEm ابزاری عالی برای تشخیص اینکه آیا نام کاربری اینستاگرام قبلاً گرفته شده است یا خیر هستند.
هرچقدر تبلیغات مرتبطتر باشه، شانس بیشتری دارین که مخاطبا با اون تعامل کنن. ابتدا در قسمت بایو، تمام آنچه را که مخاطبتان هنگام نیازش سرچ میکند در قالب توضیح کارتان بیان کنید. این پروفایل، شامل بیوگرافی، نام کاربری، نام، عکس پروفایل و کالتواکشنهاست.
این موضوع به کسب و کارها کمک کرده تا با استفاده از محتوای خلاقانه و جذاب، توجه مخاطبان را به خود جلب کنند. یکی از بزرگترین اشتباهات در کمپینهای تبلیغاتی مختلف در دیجیتال مارکتینگ این است که بدون تعیین بودجه بسته میشوند. شما باید بدانید قرار است چقدر برای تبلیغات هزینه کنید و هر بخش از بودجه شما قرار است در کدام قسمت صرف شود.
به این ترتیب هم محصولات شما در تعداد زیادی پیج تبلیغ و معرفی شده است و هم تعاملی جذاب با مخاطبین خود ایجاد کردهاید. بنابراین میتوانید به صورت ماهانه تبلیغاتی به این شکل انجام دهید تا به این ترتیب نام برند شما به صورت پیوسته در محیط اینستاگرام دیده و شنیده شود. برای تبدیل کردن پیج شخصی به پیج بیزینس باید به بخش تنظیمات (Setting) اکانت خود بروید و گزینه Switch to Business Profile را انتخاب کنید. حالا پیج شما به یک پپج کاری یا بیزینس تبدیل شده که کلی ویژگی جذاب و کاربردی در اختیار شما قرار میدهد. اکنون میتوانید بر روی جزئیات اکانت خود کار کنید؛ به طور مثال حوزه فعالیت خود را انتخاب کنید، اطلاعات تماس خود مثل آدرس ایمیل، شماره تماس، آدرس فروشگاه حضوری و آدرس سایت را وارد کنید. همه اینها به مشتریان و مخاطبین شما کمک کنند پس از ورود به صفحه اینستاگرام شما در زمان کوتاهتری با خدماتی که ارائه میکنید، آشنا شوند.
این اطمینان حاصل میکند که تبلیغات شما توسط مرتبطترین مخاطبان دیده میشود و نرخ تبدیل شما را افزایش میدهد. اینستاگرام با دارا بودن تعداد زیادی کاربر فعال از تمام اقشار و سنین، بازار هدف بسیار گستردهای ارائه میدهد. با توجه به انواع مختلف کاربران و همچنین امکانات تبلیغاتی پیشرفته اینستاگرام، کسب و کارها میتوانند به راحتی به مشتریان مختلف خود دسترسی پیدا کنند. استراتژی تبلیغات در اینستاگرام یکی از روشهای موفقیت کسبوکار شما در این شبکه اجتماعی است. شما با ترفندهایی، میتوانید بدون هزینه، محصول یا خدمات خود را در معرض دید میلیونها نفر بگذارید.
در این مقاله از رایانیتا می خواهیم به بررسی 6 مرحله موفقیت تبلیغات در اینستاگرام بپردازیم. ما با در ادامه این مقاله همراه باشید تا در مورد 6 مرحله موفقیت تبلیغات در اینستاگرام بیشتر صحبت کنیم. برای استفاده موبایلی بهینهسازی کنیداکثر افراد از طریق دستگاههای موبایل به اینستاگرام دسترسی پیدا میکنند. این کار قابلیتهای تبلیغاتی بیشتری به شما میدهد و به شما امکان دسترسی به محتوای آموزشی تهیه شده توسط اینستاگرام را میدهد.
۳. امکان تعامل با مخاطبان
با استفاده از این ابزارها میتوانید تبلیغات خود را برای مخاطبان خاص و مرتبط با کسبوکار خود به نمایش بگذارید. یکی از مؤثرترین استراتژیها برای تبلیغات در اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها است. اینفلوئنسرها میتوانند به شما کمک کنند که رسیدن به مخاطبان جدید و افزایش اعتبار برند را تسریع کنید.
{روش اول: اکانت شخصی خود را به اکانت بیزینس تبدیل کند
|}درست است که شما هم میتوانید روزی به اینفلوئنسر اختصاصی برند خود تبدیل شوید اما تا پیش از آن میتوانید از اینفلوئنسرها و اینستاگرامرها کمک بگیرید. یادتان باشد اگر محصول بهخصوصی به فروش میرسانید حتما نمونهای از آن را برای اینفلوئنسر مورد نظر خود ارسال کنید و از او بخواهید تمام ویژگیهای محصول را به مخاطبین خود معرفی کند. اینستاگرام امکان تعیین بودجه متناسب با نیازها و منابع کسب و کارها را فراهم میکند. بسته به امکانات موجود، کاربران میتوانند هرچه تمایل دارند برای تبلیغات خود هزینه کنند و با نتایج بهتری مواجه شوند.
اگر رقابت برای تبلیغات در حوزه مورد نظر شما زیاد است، هزینه ممکن است بالاتر باشد. در تبلیغات خود، باید مزایا و ویژگیهای منحصر به فرد محصولات یا خدمات خود را به وضوح نشان دهید. ارائه اطلاعات دقیق و مفصل در مورد محصولات شما، اعتماد مشتریان را به برند شما افزایش خواهد داد. با برنامهریزی دقیق و استفاده بهینه از منابع مالی، میتونین تبلیغات مؤثری رو در اینستاگرام اجرا کنین.
آژانس تبلیغاتی کارینو در خدمت شماست تا با ارائه خدمات مدیریت تبلیغات در این پلتفرم، به شما کمک کند. برای بهرهمندی از پتانسیل کامل تبلیغات در اینستاگرام، می توانید همین حالا با کارشناسان کارینو تماس بگیرید و تبلیغات هدفمند و پربازده را تجربه کنید. مرحله بعدی انتخاب قالبهای تبلیغاتی اینستاگرام مورد نظر شما و توسعه نسخه خلاقانه است. اینستاگرام قالبهای مختلفی ارائه میدهد، از جمله تبلیغات عکس، کاروسل، اسلایدشو و ویدیو. اینستاگرام انواع مختلف تبلیغات مانند پستهای تصویری، ویدئویی، استوریها و آگهیهای متنی را ارائه میدهد، و هر نوع تبلیغ ممکن است هزینههای متفاوتی داشته باشد.
با این کار، به افراد دیگر نشان میدهید که از حساب شما نیز بازدید کنند. در صورتی که پیجهایتان همسطح است، شما میتوانید با یکدیگر همکاری کنید. اگر پیج اینفلوئنسر با پیج شما در یک سطح نیست، میتوانید با پرداخت مبلغی، این همکاری را به سرانجام برسانید. اگر شما یک بلاگر هستید یا از اکانت شخصی خود استفاده میکنید، بهتر است عکسی از چهره خودتان بگذارید.
برای جذب بیشتر مشتریان و افزایش تأثیرگذاری تبلیغات، استفاده از بنر تبلیغاتی اینستاگرام با تصاویر زیبا میتواند یک انتخاب ایده آل باشد. کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی جهت ارتقاء کسب و کارها و جذب مخاطبان هدف مورد استفاده قرار میگیرد. قبل از شروع به تبلیغ در اینستاگرام، باید اهدافی خود را به دقت شناسایی کنید. آیا هدف شما افزایش فروش، افزایش شناخت برند، جذب مخاطبان جدید یا تقویت رابطه با مشتریان فعلی است؟ با شناسایی اهداف خود، میتوانید استراتژیهای مناسب تبلیغاتی را طراحی کنید.
- این پلتفرم فیلترهای جمعیتی، جغرافیایی و روانشناختی ارائه میدهد که به شما امکان میدهد مخاطب هدف خود را بر اساس جنبههای عمومی مانند سن، جنسیت و مکان تنظیم کنید. {
- تقویم محتواییتان را از انواع محتواهایی که برای اینستاگرام مناسب است پر کنید و برای کپشنتان، هشتگتان و ساعات پست گذاشتن از قبل برنامهریزی کنید. |}
- هشتگ ها تا حد زیادی میتوانند به شما در بهتر دیده شدن برندتان کمک کنند.
- شما می توانید این کار را انجام دهید ، یا اینکه براساس آزمایشات و نتایج قبلی خود ، میزان هزینه هر مجموعه آگهی را به صورت دستی تنظیم کنید. {
- اصلیترین مزیت اینستاگرام در مقایسه با شبکههای اجتماعی دیگر ویژگی بصری بودن محتوای آن است. |}{
- قبل از خواندن ادامۀ مقاله به شما پیشنهاد میکنیم در صورت تمایل به سفارش تولید محتوا در شبکه های اجتماعی به صفحۀ تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مراجعه نمایید. |}
فروش و سرنخ ها از طریق تبلیغات اینستاگرام قابل ردیابی هستند، بنابراین شما می توانید ROI واضحی را مشاهده کنید. رسانههای اجتماعی نوع جدیدی از سلبریتیها را به وجود آورده اند؛ آنهایی که به شهرت معروف هستند. این افراد با هزاران یا حتی میلیون ا دنبال کننده وفادار، فرصت بزرگی را برای مشاغلی که به دنبال راهی برای بازاریابی معتبر محصولات یا خدمات خود هستند، فراهم میکنند.
استوریها معمولاً به واقعیت نزدیکترند و کمتر ادیت و غیرواقعی میشوند. پستهای استوری اینستاگرام فقط حدود 24 ساعت در حالت انتشار میروند اما بعد از آن ناپدید میشوند. منظور از پستهای آموزشی این است که نکات کلیدی یا نحوۀ انجام کاری را به مخاطبینتان آموزش دهید.
همیشه تحلیل رقیبان کاری در حوزههای مختلف، به استارتاپها کمک بزرگی میکند. بهطور دیگر، میتوان گفت، یکی از برترینهای استراتژی تبلیغات در اینستاگرام است. برای یافتن رقیبان و همکارانتان، میتوانید کلمات کلیدی حوزه کاری خودتان را در اینستاگرام سرچ کنید. این زمان، با توجه به فعالیت فالورهایتان در ساعات و روزهای مختلف، مشخص میشود.
عکسبرداری در کاردهای مربعی به شما امکان میدهد تا در ویرایش قالب تصاویر صرفهجویی کنید و همچنین عناصر اصلی عکس به مرور زمان از بین نمیرود. البته اگر میخواهید کاربران شما آن تصویر یا پست را در اینستاگرام ببینند، نیازی نیست که آن را پنهان کنید. قطعاً نحوۀ برخورد شما در اینستاگرام با افراد مختلف خیلی متفاوتتر از لحن صحبت شما در وبسایتتان است. چیزی که در توییتر به خوبی جواب میدهد لزوماً در توییتر جوابگو نخواهد بود. در اینستاگرام هرچه لحن شما صمیمیتر و نزدیکتر باشد، عملکرد بهتری خواهد داشت.
قبل از اجرا مسابقه، حتماً بازار هدف خود را تعریف و تعیین کنید تا اطمینان حاصل کنید که به سمت مخاطبان مناسب و هدف حرکت میکنید. همچنین، یک جایزه برای هدیه دادن و یک روش قابل اعتماد برای تعیین برنده داشته باشید. پیروی از نکات فوق به شما کمک میکند تا در یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی امروز سرمایه گذاری کنید. در این مسابقات نیاز است شما یک هشتگ مربوطه را ایجاد کنید تا دنبالکنندگان بتوانید با استفاده از این هشتگ عکس یا ویدیویی را به اشتراک بگذارند.
همچنین می توانید براساس پیکسل هایی که در وب سایت خود قرار داده اید مخاطبان سفارشی ایجاد کنید. اینها کاربرانی هستند که از وب سایت شما بازدید کرده اند و یا شاید مخاطبان ظاهری افرادی که رفتارها و علایق مشابهی دارند. اگرچه انتخاب مخاطبان شما در این صفحه حرف اول را می زند ، اما در واقع می تواند ایده خوبی باشد که ابتدا آن را مرور کنید و مکانهایی را که فقط در اینستاگرام خود انتخاب می کنید. ویژگی های مختلف تبلیغات برای مکان های مختلف در دسترس است ، بنابراین کنار گذاشتن این ایده ،ایده خوبی است. بهینه سازی بودجه کمپین بودجه تبلیغات شما را به طور خودکار بین مجموعه تبلیغات توزیع می کند.
خصوصی بودن پیج مزیتهایی مثل پیشگیری از ورود فالوورهای فیک را هم به دنبال دارد، اما نقاط ضعف آن بیشتر است. با پیج Public ممکن است برخی از بازدیدکنندگان شما را دنبال نکنند، اما کسانی که شروع به دنبال کردن شما میکنند، افرادی هستند که به محتوا علاقه دارند و احتمال اینکه بعدا آنفالو کنند، کمتر است. با استفاده از این دادهها، میتوانید تبلیغات خود را بهینهسازی کنید و به نتایج بهتری دست پیدا کنید. رایگان ثبت نام کنید و به تمام ابزارهای شروع، مدیریت و رشد کسب و کار خود دسترسی داشته باشید. برای دریافت منابع کسب و کار، نکات و داستان های الهام بخش در صندوق ورودی خود، به میلیون ها نفر از خود شروع کننده ها بپیوندید.
اما چگونه این کار را انجام دهید؟ ابتدا باید بدانید که این پلتفرم چگونه کار میکند. در واقع، بیش از 47 درصد از کاربران اجتماعی ایالات متحده بین سنین 16 تا 34 سال، محصولات یا خدماتی را در اینستاگرام خریداری کردهاند. اینستاگرام یک کانال رسانه اجتماعی قدرتمند با پتانسیل بازاریابی قابل توجهی برای افزایش مخاطب و دستیابی به مشتریان شما است. استراتژی تبلیغات در اینستاگرام در این مرحله کمی باید هوشمندانهتر عمل شود!
با استفاده از این نوع تبلیغات، میتوانید لینک محصولات خود را در پستهای تبلیغاتی قرار دهید و به کاربران امکان خرید مستقیم را بدهید. طبق تحقیقات، بیش از ۸۰٪ کاربران اینستاگرام حداقل یک برند را دنبال میکنند و ۷۲٪ از آنها پس از دیدن یک محصول در این پلتفرم، اقدام به خرید کردهاند. این نشان میدهد که اینستاگرام نه تنها یک شبکه اجتماعی بلکه یک بازار قدرتمند برای برندها و کسبوکارها محسوب میشود. درست مثل Repost کردن پستهای کارکنانتان، برخی اوقات طرفداران شما هم پستهایی از شما منتشر میکنند که انتشار مجدد آن توسط شما میتواند گزینۀ خوبی برای تولید محتوا در اینستاگرام باشد. به پستهایی که طرفداران و مخاطبین شما در مورد برند شما پست و منتشر میکنند محتوای تولید شده توسط کاربر میگویند. کاربرانتان را تشویق کنید تا پستهایی در مورد شما با هشتگ مخصوص برندتان منتشر کنند.
محصولات یا خدمات خود را به آنها معرفی کنید و از آنها بخواهید برند شما را در رسانههای خود تبلیغ کنند. اگر محصولات یا خدمات شما متناسب با حوزه کاری این افراد باشد قطعا شانس فروش بیشتری از این طریق خواهید داشت. به این ترتیب شما توانستهاید با استفاده از شهرت و اعتبار این افراد نام برند خود را تبلیغ و به فروش بیشتری دست پیدا کنید. اینستاگرام حسابهای شخصی برای تعامل با خانواده و دوستان و حسابهای کسبوکار برای رسیدن به مخاطبان هدف را ارائه میدهد. برای تنظیم تبلیغات کسبوکار خود، ابتدا باید از حساب شخصی اینستاگرام به حساب کسبوکار تغییر دهید. از آنجا که اینستاگرام انواع مختلف تبلیغاتی از جمله پستهای تصویری، ویدئویی، استوریها و آگهیهای متنی را ارائه میدهد، باید نوع تبلیغ مناسب با هدف و مخاطبان آن را انتخاب کنید.
اینستاگرام امکان هدفگذاری جمعیتی را فراهم میکند، بنابراین میتوانید در مورد افرادی که میخواهید هدف قرار دهید بسیار دقیق باشید. مواردی مانند سن، جنسیت، موقعیت مکانی، درآمد و علایق را در هنگام تصمیمگیری در مورد هدف خود در نظر داشته باشید. تعدادی فرمت وجود دارد که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید، از جمله تصاویر، فیلمها، ریلها، مجموعه عکسها و اکسپلور که به شما امکان میدهد از بهترین نوع برای اهداف خاص خود استفاده کنید.
همین مسئله اهمیت تبلیغات در اینستاگرام را (بدلیل مخاطب فراوانی که دارد) برجسته می سازد. در این مقاله که توسط تیم خدمات اینستاگرام کیان تجارت آماده شده سعی داریم تا بطور مختصر روش های تبلیغات موفق در این شبکه را بررسی کنیم. برای استفاده از امکان Instagram ads، لازم است که ماهانه مبلغی را پرداخت کنید.
چگونه تبلیغات هدفمند در اینستاگرام مخاطبان بیشتری جذب میکند؟