استراتژیهای سئو برای استارتآپها رشد سریع با بودجه محدود!

تدوین استراتژی سئو؛ آموزش تدوین استراتژی‌های برنده سئو پابلیکا

بسته به زمان و تلاشی که برای این بخش از سئوی خود صرف می کنید، هزینه حفظ استراتژی متفاوت است، اما ادامه دارد. بنابراین، اولین گام برای ایجاد بودجه سئو، درک آنچه در یک برنامه سئو خوب است، است. بسیاری از کسب و کارها یا بیش از حد خرج می کنند یا کمتر خرج می کنند – و نتایج بسیار پایین است. اگر به دنبال رشد کسب‌وکار آنلاین خود هستید، آی برند آماده است تا با ارائه راهکارهای اقتصادی و موثر، شما را در این مسیر همراهی کند. مدیریت هوشمندانه بودجه به شما این امکان را می‌دهد که با منابع محدود، بهینه‌ترین استراتژی‌ها را برای رشد سایت خود انتخاب کنید. در ادامه برخی از اقدامات اولیه برای آغاز پروژه سئو سایت مطرح شده است، با ما همراه باشید.

اگر از اعتبار سایت هایی که می بینید مطمئن نیستید روی Google SERP، از ابزار SERP Analyzer Surfer استفاده کنید. فقط کلمه کلیدی خود را وارد کنید و امتیاز دامنه رقابت را مشاهده کنید (عددی از 1 تا 10 که نشان دهنده قدرت یک pageپروفایل بک لینک). شما نمی خواهید زمان و تلاش خود را برای رقابت با دامنه های ایجاد شده برای کلمات کلیدی محبوب با حجم بالا تلف کنید. تحقیق کلمات کلیدی در مورد درک کلمات و عباراتی است که افراد برای جستجوی محصولات یا خدماتی مانند شما استفاده می کنند. با تعیین اهداف روشن و شاخص های کلیدی عملکرد قابل اندازه گیری، پایه ای محکم برای پیگیری پیشرفت خود خواهید داشت.

با اجرایی کردن تعداد بیشتری از این تکنیک‌ها می‌توان نتایج شگفت‌انگیزی را برای این کسب و کارها به دست آورد. به نظر شما چه تکنیک دیگری در سئو سایت وجود دارد که می‌تواند با هزینه کم انجام شود و در این مقاله به آن اشاره نشده است؟ تجربه‌های خود را در این قسمت با ما در نظرات به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید برای یادگیری بیشتر ترفندها و نکات کلیدی سئو، سایر مقالات آکادمی کاپریلا (لینک‌های زیر) را مطالعه کنید. استارتاپ ها اغلب با چالش های منحصر به فردی در سئو روبرو هستند، مانند بودجه محدود، ترافیک کم وب سایت و عدم آگاهی از برند. سئو برای استارتاپ ها باید بر روی تاکتیک هایی تمرکز کند که برای این چالش ها مناسب باشد، مانند ایجاد محتوای باکیفیت، ایجاد بک لینک از وب سایت های معتبر و استفاده از رسانه های اجتماعی. اجرای مداوم استراتژی های سئو کم هزینه می تواند به مزایای بلند مدت منجر شود.

همچنین برای آموزش تهیه پروپوزال سئو با ما در پونه مدیا همراه شوید، ما شما را در تهیه پروپوزال آماده سئو برای ارائه به مشتریانتان یاری می کنیم. در نهایت، باید نتیجه‌های کار خود را اندازه‌گیری کنید تا اطمینان حاصل کنید که KPIها به هدف نزدیک می‌شوند و استراتژی شما موثر است. ما در یک مقالۀ دیگر به‌طور کامل درمورد تحقیق کلمۀ کلیدی صحبت کرده‌ایم. در ادامه برایتان ۵ شاخص کلیدی عملکرد را آورده ایم که بهتر است چشم از آن ها برندارید. شما باید تجربیات کاربری سایت خود را به دقت زیر نظر بگیرید تا مطمئن شوید که مردم می توانند اقدامات مورد نظر خودشان را در سایت شما انجام دهند. به همین دلیل باید هر گونه مشکل فنی سایت مانند سرعت پایین را پیدا کرده و برطرف کنید.

بخش‌هایی مانند هوش مصنوعی و فناوری سرمایه‌گذاری‌های بزرگی را جذب کردند که بیش از یک چهارم کل سرمایه‌های خطرپذیر را تشکیل می‌دهند. در این مرحله وقت آن رسیده که برای منابع مالی و زمان خود برنامه‌ریزی کنیم و تصمیم بگیریم که باید آن‌ها را کجا خرج کنیم. ضرب المثل «هر چقدر پول دهی همانقدر هم آش می‌خوری» در این جا هم صدق می‌کند. به طور مرتب KPI های خود را بررسی کنید تا ببینید آیا در حال پیشرفت به سمت اهداف SEO خود هستید یا خیر. از ایمیل ها یا پیام های بعدی برای افزایش شانس موفقیت خود استفاده کنید.

به طور کلی با سئو سایت استارت آپ ها می ‌توانید به رتبه‌ های برتر نتایج جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل برسید و ترافیک ارگانیک (رایگان) و با کیفیتی را به وب ‌سایت خود جذب کنید. این امر به معنای افزایش بازدیدکنندگان هدفمند، افزایش نرخ تبدیل و در نهایت، افزایش فروش خواهد بود. اما چگونه می‌ توان سئوی یک استارت‌آپ را ارتقا داد؟ برای این کار چند نکته کلیدی وجود دارد که حتما باید آنها را مد نظر قرار دهید. برای مثال باید با استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، کلمات کلیدی (عباراتی که کاربران برای جستجوی محصولات یا خدمات شما در اینترنت استفاده می ‌کنند) را شناسایی کنید. از این کلمات کلیدی در عنوان صفحه، توضیحات متا و محتوای وب ‌سایت بهره ببرید. استراتژی سئو مجموعه‌ای از روش‌ها و راهکارهایی است که با استفاده از آن‌ها می‌توان به بهبود رتبه سایت در نتایج کمک کرد.

دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی Google بر اهمیت ارائه محتوای ارزشمند و مرتبط به کاربران تأکید می‌کند. تحقیقات SEMrush نشان داد که وب‌سایت‌هایی با متا تگ‌ها و سرفصل‌های بهینه‌سازی شده تمایل به مشاهده جستجو و نرخ کلیک بالاتری دارند. مراقب خدمات سئوی ارزان قیمت باشید که وعده ایجاد لینک سریع و غیر طبیعی را می دهند. اقدامات غیراخلاقی لینک سازی می تواند منجر به جریمه موتورهای جستجو شود. دستورالعمل‌های کیفیت Google بر اهمیت کسب لینک به طور طبیعی از طریق محتوای با کیفیت بالا تأکید می‌کند.

کسب‌وکارهای کوچک باید محتوایی ارائه دهند که برای مخاطبانشان جذاب و مفید باشد. استفاده از مقالات، ویدئوهای آموزشی و مطالب جذاب می‌تواند تعامل کاربران را افزایش دهد و آن‌ها را به سایت بازگرداند. تحقیقات Moz نشان می دهد که توضیحات متا نقش مهمی در ترغیب کاربران برای کلیک کردن به وب سایت شما از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) دارند. استفاده مناسب از تگ های هدر نه تنها به سازماندهی محتوا کمک می کند، بلکه به انجام سئو نیز کمک می کند. موتورهای جستجو هدرها را به عنوان شاخص های مهم ساختار صفحه و ارتباط محتوا در نظر می گیرند. هر کسب و کاری چه بزرگ و چه کوچک، چه تازه تاسیس و چه قدیمی، برای فروش و کسب درآمد نیاز به بازاریابی دارد.

تحقیقات Moz نشان می‌دهد که وب‌سایت‌هایی که تعداد بک لینک‌های با کیفیت بالاتری دارند، در نتایج جستجو رتبه بهتری دارند. ارائه دهندگان سئوی کم هزینه ممکن است فاقد تخصص فنی برای رسیدگی به مسائل پیچیده فنی سئو هستند که می تواند بر عملکرد وب سایت و رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر بگذارد. عناصر فنی سئو، مانند بهینه سازی سرعت وب سایت، اجرای داده های ساخت یافته، و پاسخگویی تلفن همراه، برای یک وب سایت بهینه شده حیاتی هستند. به گفته گوگل، سرعت صفحه موبایل یک عامل رتبه بندی است، وب سایت هایی که سرعت بارگذاری کمتری دارند، نرخ پرش بالاتری را تجربه می کنند. در این مقاله از پونه مدیا بررسی می‌کنیم که چگونه استراتژی سئو سایت را با بودجه کم بسازیم؟ بهبود سئو با بودجه محدود، کاری دشوار اما ممکن است. در ادامه مطالب، پیشنهادات و توصیه‌های کاربردی می‌خوانید که برای بهبود سئوی کسب و کارهای کوچک مفید خواهد بود.

کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان را در نام دامنه بگنجانید تا در نتایج جستجو رتبه بهتری کسب کنید. نام دامنه باید کوتاه، ساده و به خاطر سپردن آن آسان باشد، در نتیجه از آوردن در نام دامنه اعداد و خط تیره پرهیز کنید. قبل از نهایی کردن نام دامنه، از در دسترس بودن آن اطمینان حاصل کنید. همچنین باید وب ‌سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی کنید و از ساختار وب ‌سایت مناسب و URL های کاربرپسند کمک بگیرید. بهتر است از روش ‌های طبیعی برای دریافت بک ‌لینک، مانند ایجاد محتوای ارزشمند و مهمان‌ نویسی استفاده کنید. علاوه بر این باید فعالیت خود را در شبکه ‌های اجتماعی افزایش دهید و با مخاطبان خود تعامل داشته باشید.

محتوای سایت باید باکیفیت و جذاب باشد تا مخاطبان با سایت شما ارتباط برقرار کنند. تولید محتوا می‌تواند شامل قالب‌های مختلفی مانند پست‌های وبلاگ، اینفوگرافیک، ویدئو یا پادکست باشد. هر محتوایی که ایجاد می‌کنید باید برای سئو بهینه‌سازی شده و برای جذب، اطلاع‌رسانی و جذب مخاطب طراحی شود. به یاد داشته باشید، در حوزه سئو، محتوا پادشاه است و یک قطعه به‌ خوبی ساخته شده می‌تواند به‌عنوان ابزاری قدرتمند برای جذب مخاطب عمل کند. در این مقاله به معرفی تکنیک‌ها و روش‌های سئو مناسب کسب و کارهای کوچک که بودجه کمی برای سئو خود دارند، پرداختیم.

مشتریان بسیار زیادی در فضای اینترنت به‌دنبال محصول شما بوده و آماده خریدن آن هستند؛ اما اگر شما در نتایج جستجو دیده نشوید سهمی از این بازار نخواهید داشت. گاهی اوقات استفاده از تجربیات دیگران، منطقی ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. نیازی نیست تمام استراتژی‌های موجود در دنیا را امتحان کنید تا به استراتژی سئوی مناسب برای کسب‌وکارتان برسید. فقط کافی است اصلی ترین رقبای خود را بررسی کنید و ببینید که کدام استراتژی برای آن ها جواب داده است و کدام یکی نه. نادیده گرفتن جنبه های فنی سئو می تواند عملکرد وب سایت شما را مختل کند.

سئوکار باید با گذاشتن وقت بیشتر در تحقیقات مربوط به انتخاب سایت برای رپورتاژ و ساخت بک لینک، کیفیت آن‌ها را بالا برده تا با بهترین نتیجه کسب شود. به طور کلی استارت‌ آپ‌ ها منابع محدودتری نسبت به کسب ‌و کارهای دیگر دارند، به همین دلیل باید در مورد استراتژی ‌ها و تاکتیک ‌های سئوی خود خلاق ‌تر باشند. علاوه بر این استارت‌ آپ ‌ها می‌ توانند از سرعت و چابکی خود برای آزمایش تاکتیک‌ های جدید سئو و ایجاد سریع‌ تر پیوندها استفاده کنند. از ابزارهای تحلیل وب مانند Google Analytics برای رصد ترافیک وب‌ سایت و عملکرد سئوی خود بهره ببرید. سپس بر اساس داده‌ های به ‌دست ‌آمده، استراتژی سئوی خود را به‌طور مرتب تنظیم و بهینه‌سازی کنید.

در پلتفرم های رسانه های اجتماعی که در آن مخاطبان هدف شما فعال هستند، حضور پیدا کنید. با فالوورهای خود تعامل داشته باشید، محتوای ارزشمند را به اشتراک بگذارید و آنها را تشویق کنید تا تجارت شما را به اشتراک بگذارند و تبلیغ کنند. از محتوای خود استفاده کنید تا مشتریان را متقاعد کنید که محصول شما بهترین انتخاب است. برای مثال، از مقاله‌های نوع «X برتر برای Y» یا «X vs Y» استفاده کنید. حقیقت این است که مردم به طور فعال در جستجوی چیزی هستند که شما باید ارائه دهید.

نشان دهید که شما فقط یک شرکت بدون چهره نیستید، بلکه افرادی واقعی هستید که واقعاً به مشتریان خود اهمیت می دهند. نقشه موضوعی را به عنوان طرحی در نظر بگیرید که ساختار و محدوده مرکز محتوای شما را مشخص می کند. یکی از استراتژی‌های مؤثر برای ایجاد اقتدار موضوعی، ایجاد خوشه‌های موضوعی یا مرکز محتوا است. من سایت های زیادی را با لیست طولانی از محصولات قابل تحویل بدون هیچ مجموعه ای از اندازه گیری های قابل سنجش دیده ام. الگوریتم ها تغییر می کنند، رقابت تغییر می کند، عوامل اجتماعی-اقتصادی وارد بازی می شوند و موارد دیگر.

ورود به یک بازار رقابتی هیجان انگیز است، اما می تواند بسیار چالش برانگیز نیز باشد. اما سئو می تواند سلاح مخفی شما برای به دست آوردن مزیت رقابتی در چنین محیط هایی باشد که سایر کانال های بازاریابی ممکن است دشوار باشند. به عنوان یک استارتاپ، می خواهید بازدیدکنندگان را از هر قسمت از قیف فروش جذب کنید. فرمت های محتوایی را که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود تا به شما در شکل دادن استراتژی محتوای خود کمک کند، درک کنید. هنگامی که وب‌سایت‌های معتبر را در فهرست نهایی قرار دادید، با پیشنهادی شخصی‌شده با آنها تماس بگیرید.

پیروی از این بهترین شیوه ها، پایه محکمی را برای موفقیت بلندمدت تضمین می کند و در عین حال از مجازات ها اجتناب می کند و شهرت آنلاین مثبت را حفظ می کند. خدمات سئوی کم‌هزینه اغلب استراتژی‌های کلی و یکسانی را ارائه می‌کنند که ممکن است با اهداف تجاری خاص یا مخاطبان هدف شما همخوانی نداشته باشد. استراتژی های سئوی سفارشی که صنعت، رقابت و ارزش پیشنهادی منحصر به فرد شما را در نظر می گیرند برای موفقیت بلندمدت بسیار مهم هستند. 79 درصد از متخصصان بازاریابی معتقدند محتوای شخصی سازی شده برای استراتژی بازاریابی آنها ضروری است. بنابراین بهتر است کلمات کلیدی بلندی را انتخاب کنید که بیشترین بازدهی را داشته باشند.

کسب‌وکارهای کوچک باید طراحی واکنش‌گرا و محتوای سازگار با موبایل داشته باشند. همانطور که سئوی سایتتان را شروع می‌کنید و سعی می‌کنید که برای یک کلیدواژه رتبه بگیرید، رتبۀ شما برای کلمات کلیدی دیگر شروع به کاهش یافتن می‌کند. به‌طورکلی، داشتن یک استراتژی واضح سئو و اجرا شده برای بهبود تجربه کاربری سایت، هدایت ترافیک هدفمندتر، هدایت بهتر مشتری در قیف فروش و در نهایت دستیابی به اهداف تجاری شما ضروری است. شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت و خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. شما می توانید با تهیه پکیج های سئو ارزان و خرید رپورتاژ، سایت خود را به رتبه یک گوگل برسانید. با افزودن کلمات کلیدی و حذف مواردی که دسترسی شما را محدود می کنند، می توانید ترافیک ارگانیک را از مناطق و جمعیت های مختلف جذب کنید.

این امر نه تنها به سئو شما کمک می کند، بلکه تجربه بهتری را برای بازدیدکنندگان شما نیز فراهم کرده و احتمال بازگشت آنها را افزایش می دهد. یکی از نکات کلیدی افزایش سئو سایت برای استارت آپ ها جستجو و تعیین کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری آن ها است. به طور کلی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بر اساس کلمات و عبارات خاصی صورت می گیرد. بنابراین از همان ابتدای شروع فعالیت خود باید به درستی بدانید که در چه کلماتی جایگاه مناسب بدست خواهید آورد. همچنین باید از صفحاتی که در این کلمات باید هدف گذاری شوند، آگاهی داشته باشید. سپس با استفاده از ابزارهایی مانند KeywordPlanner کلمات کلیدی پر جستجو را بیابید.

با این حال، سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) به‌عنوان ابزاری قدرتمند، به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا بتوانند جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده و مشتریان خود را جذب کنند. در این مقاله، به استراتژی‌ها و تکنیک‌های سئویی می‌پردازیم که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از آن‌ها برای مقابله با رقابت‌های بزرگ استفاده کنند. لینک بیلدینگ یکی دیگر از اجزای جدایی‌ناپذیر در مسیر آموزش تدوین استراتژی سئو مؤثر است. بااین‌حال، شایان‌ذکر است که همه تکنیک‌های لینک‌سازی یکسان ایجاد نمی‌شوند. روش‌های اخلاقی SEO یا تکنیک‌های کلاه‌سفید، با قوانین موتور جستجو مطابقت دارند و باید رویکرد شما باشند و باید تا حد امکان از تکنیک‌های کلاه‌سیاه اجتناب کرد.

سپس باید از وب ‌سایت‌ های دیگر بک‌ لینک دریافت کنید تا اعتبار خود را افزایش دهید. علاوه بر این توصیه می کنیم به طور مرتب عملکرد سئوی خود را رصد کنید و در صورت نیاز، تغییراتی ایجاد نمایید. این پایش مستمر و بهینه‌سازی به شما کمک می‌کند که استراتژی سئو را بهبود دهید، رتبه‌بندی را تثبیت کنید و تجربه کاربری را ارتقا دهید. سئو نوعی بازاریابی واکنش سریع نیست و همه استراتژی‌های سئو به نتیجه سریع منجر نمی‌شوند. عوامل متغیر مانند رقابت، لینک‌های ورودی و محتوا به گونه‌ای هستند که ارائه یک بازه زمانی دقیق تقریباً غیرممکن است.

برای اطلاعات بیشتر و یا مشاوره کافیست گروه لاک پشت را سرچ کنید و با متخصصان این مجموعه ارتباط بگیرید. خرج کردن بیش از حد می تواند منابع را بدون ارائه نتیجه تخلیه کند، در حالی که سرمایه گذاری کم می تواند باعث عقب افتادن شما از رقابت شود. کسب و کارها باید تا جایی که می توانند به سئو به عنوان هزینه تبلیغات اختصاص دهند. ایجاد یک شبکه، به اشتراک گذاری منابع محتوای خود از طریق مشارکت های خلاقانه، مدیریت نمایه بک لینک و موارد دیگر، همگی بخشی از آن هستند. پس از ممیزی، یکی از اولین اقداماتی که در برنامه سئو انجام می دهید، بهبود عملکرد وب سایت شما است. حجم جستجو برای نام تجاری آن در 12 ماه 20 درصد افزایش یافته است و به 2 هزار جستجوی ماهانه رسیده است – رقمی که پیش بینی می کنیم طی دو سال آینده 37 درصد بیشتر رشد کند.

برای فرصت های پست مهمان یا درخواست ساخت بک لینک، با وب سایت ها، وبلاگ نویسان و تأثیرگذاران صنعت مرتبط تماس بگیرید. در انجمن‌های آنلاین، جوامع و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی شرکت کنید تا اعتبار برند خود را ایجاد کنید و سئو خارج سایت انجام دهید. از آنجایی که یک قطعه محتوا می تواند برای چندین کلمه کلیدی رتبه بندی کند، حتماً کلمات کلیدی مرتبط را با هم گروه بندی کنید و محتوای خود را برای آنها بهینه کنید. به هر حال، عملکرد جستجوی پیش بینی گوگل منبع خوبی برای کلمات کلیدی متوسط ​​است. هر نوع کلمه کلیدی در مرحله متفاوتی از قیف فروش مشتریان را جذب می کند.

تیم‌های حرفه‌ای می‌توانند با بودجه کم، استراتژی‌های هدفمندی برای شما طراحی کنند. اگر کسب‌وکار شما محلی است، استفاده از سئو محلی می‌تواند با بودجه کم بازدهی بالایی داشته باشد. با توجه به کلیدواژه‌هایی که در سال گذشته انتخاب کرده‌اند، آنها در جستجوی خود با بهره‌برداری از ترافیک جستجوی مارک‌دار با ارزش بالا و بلند مدت سایر غول‌های فناوری، پاکسازی می‌کنند. Storylane به شرکت‌ها کمک می‌کند تا نسخه‌های نمایشی محصول بدون کد و تعاملی برای صفحات فرود وب‌سایت، پست‌های وبلاگ، رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌های ایمیل بسازند. به نظر می‌رسد نام تجاری Dealls با استفاده از داده‌های جستجوی ارگانیک Ahrefs در Keywords Explorer، علاقه‌مند به جستجو است.

به دلیل متغیرهای بسیار زیادی که رتبۀ کلمات کلیدی را تعیین می‌کنند، ارائه یک بازه زمانی مشخص برای سئو تقریبا غیرممکن است. این به شما کمک می کند تا عوامل پشت رتبه گرفتن وبسایت خود را درک کنید و زمینه‌هایی که می‌توانید در آن‌ها پیشرفت کنید را شناسایی کنید. مهم‌تر از همه اینکه می‌توانید ارزش سئو را برای تصمیم گیرندگان سازمان ثابت کنید. شما باید بتوانید به‌طور منظم پیشرفتتان را اندازه گیری کرده و از آن گزارش تهیه کنید. گزارش‌دهی به شما این امکان را می‌دهد که داده‌های منسجم و دقیقی داشته باشید که می‌توانند اعتماد ایجاد کنند. در این قسمت در ۸ مرحله ساده به شما توضیح می‌دهیم که چگونه استراتژی سئویی تدوین کنید که شما را به رتبه‌های برتر گوگل برساند.

و هنگامی که شخصی به دنبال راه حلی می گردد یا گزینه ها را بررسی می کند، به گوگل مراجعه می کند. همچنین می تواند پذیرندگان اولیه را جذب کند و در مورد پیشنهادات شما سر و صدا ایجاد کند. اشتراک‌گذاری داستان شما می‌تواند درها را برای گفتگوها، پادکست‌ها و مصاحبه‌هایی که اغلب همراه با بک لینک هستند، باز کند. پاسخ دادن به سوالات مرتبط می تواند بک لینک های ارزشمندی را از نشریات معتبر برای شما به ارمغان بیاورد. برای شروع ساخت بک لینک های با کیفیت بالا، باید فرصت ها را شناسایی کنید.

این استراتژی بر اساس نیازهای کسب‌وکار و تحلیل رقبا طراحی می‌شود تا به جذب مخاطبان هدف و افزایش بازدیدکنندگان وب‌سایت کمک کند. کلمات کلیدی مانند دانه‌هایی هستند که از آن‌ها ترافیک ارگانیک پرسود رشد می‌کند. از ابزارهایی مانند Keywords Explorer برای یافتن کلمات کلیدی با پتانسیل ترافیک (TP) استفاده کنید؛ کلماتی که رتبه‌بندی آن‌ها کم‌رقابت است و می‌توانند نیاز کاربران را برآورده کنند. استراتژی سئو در واقع پروسه‌ای است که در آن محتوای سایت خود را بر اساس موضوعات مختلف سازمان‌دهی می‌کنیم تا احتمال ظاهر شدن آن‌ها در صفحه نتایج جستجوی گوگل را افزایش دهیم. هدف ما از این کار دیده شدن توسط کاربران در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و افزایش ترافیک ورودی به سایت است.

در دنیای رقابتی تجارت آنلاین، جایی که هزاران وب‌سایت برای دیده شدن رقابت می‌کنند، تنها یک استراتژی سئو با افق بلندمدت می‌تواند شما را به جایگاهی متمایز برساند. در حال حاضر ساخت سایت به تنهایی متضمن شروع و موفقیت یک کسب و کار نیست. بلکه شما به عنوان موسس یک استارتاپ باید در کنار طراحی سایت به اصول سئو و کسب جایگاه مناسب در نتایج گوگل نیز اهمیت دهید. به عنوان یک کسب و کار کوچک سپردن اقدامات بهینه سازی سئو سایت به شرکت های دیگر برای شما هزینه های اضافی به همراه دارد. در این مقاله از پونه مدیا شما را با نکات کلیدی سئو سایت برای استارت آپ ها آشنا می کنیم.


https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/