چه انتظار هنگامی که شما آریزونا سالن یا آرایشگاه بازگشایی (به عنوان به زودی به عنوان جمعه)

نقاب سبک است. مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه. چند مشتریان با چندین صندلی بین آنها است.

محلی خود را به سالن یا آرایشگاه به احتمال زیاد خواهد شد نگاه متفاوت پس از آن بازگشایی تحت دولت جدید و همه گیر الهام گرفته از لوازم آرایشی دستورالعمل.

رژیم صهیونیستی. mlb داده آرایشگری و سالن چراغ سبز به رزومه مو, ناخن, اپیلاسیون و سایر خدمات با تعیین وقت قبلی به عنوان اوایل به عنوان جمعه به عنوان او به تدریج آسانسور بهداشت عمومی اقدامات طراحی شده برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

Cosmetologists در حال حاضر استانداردهای سلامت و ایمنی آنها مورد نیاز برای حفظ. اما با توجه به عدم امکان اجتماعی فاصله در سالن و آبگرم تنظیمات — سعی کنید اپیلاسیون کسی ابرو از 6 فوت دور — مقامات بهداشتی دولت باید لیستی از پروتکل های اضافی طراحی شده برای محافظت از کارمندان و مشتریان است.

فرماندار وب سایت به شرح دستورالعمل به عنوان توصیه های ولی ایالت اقامت در خانه سفارش نشان می دهد که کسب و کار که مایل به باز بماند در طول همه گیر “باید” — نه باید دنبال پروتکل های مناسب.

برای کسب و کار

دستورالعمل برای لوازم آرایشی کسب و کار عبارتند از:

  • ارائه و نیاز کارکنان به پوشیدن ماسک زمانی که ممکن است.
  • ارائه و نیاز کارکنان به پوشیدن دستکش هنگام انجام درمان است که شامل دست زدن به مشتریان چهره زمانی که ممکن است.
  • ارائه آب و صابون برای شستن دست و یا بر اساس الکل ضد عفونی کننده دست در ایستگاه در سراسر سایت برای هر دو کارکنان و مشتریان است.
  • نیاز به کارکنان برای شستن دست ها قبل و بلافاصله پس از ارائه خدمات.
  • عامل در کاهش ظرفیت با “توجه ویژه” به محدود کردن مناطق که در آن مشتریان و کارکنان می تواند جمع.
  • پاک کردن هر قلم شمارنده و یا سطوح سخت بین استفاده می کند.
  • اجرای جامع بهداشت پروتکل های.
  • انجام علامت چک برای کارمندان قبل از آنها شروع تغییرات خود را.
  • تنظیم انتظار, مناطق, مناطق خدمات و اتاق استراحت برای ارائه مناسب فیزیکی فاصله; مطابق با اصول بهداشتی مناطق به طور منظم.
  • آموزش همه کارکنان در ایمنی بالا اقدامات است.

آنها همچنین می گویند زیبایی باید در نظر بگیرید:

  • ارائه پارچه پوشش صورت به بازدید کنندگان است.
  • عامل توسط قرار ملاقات فقط به مدیریت سطح اشغال.
  • ارسال علائم ارائه مشاوره به مشتریان و کارکنان از انتظارات و راهنمایی.
  • نه شارژ هزینه لغو اگر کسی نمی تواند قرار ملاقات خود را با توجه به بیماری است.

برای مشتریان

مقامات همچنین در حال ارائه مشاوره به مشتریان به:

  • از مراجعه به آرایشگاه و زیبایی اگر شما در معرض خطر بالاتر برای COVID-19.
  • اجتناب از دست زدن به چشم خود بینی یا دهان.
  • استفاده از touchless گزینه های پرداخت زمانی که ممکن است.
  • اگر شما با استفاده از یک صفحه کلید با استفاده از ضد عفونی کننده دست بلافاصله پس از.
  • استفاده از ضد عفونی کننده پس از خروج قرار ملاقات خود را و سپس دستهای خود را به مدت حداقل 20 ثانیه هنگامی که شما دریافت صفحه اصلی.

برخی از سالن رفتن بیشتر

برخی از سالن حاضر بودند جلسه مشتریان در روش های جدید و انتظارات پیش از بازگشایی در روز جمعه.

سالن D’ shayn می در ققنوس مثلا ایمیل مشتریان در صبح روز پنج شنبه در گفت و مشتریان مورد نیاز خواهد بود برای پر کردن یک مشتری دريافت فرم مربوط به COVID-19 قبل از خدمات.

این سالن همچنین بسته شدن آن اتاق انتظار و درخواست مشتریان به صبر در اتومبیل های خود را; محرومیت مهمانان به جز برای کودکان, کوتاهی مو; و داشتن کارکنان تغییر پیش بند بین مشتریان.

“اگر شما احساس بیمار و در همه حال حتی اگر شما فکر می کنم آن را فقط می تواند یک مورد بد آلرژی احتمالا فقط یک سردرد, شاید فقط به طور منظم سرد لطفا reschedule” این ایمیل از د “لیزا” shayn می گوید. “بهتر است به امن تر از متاسفم است. … بیشتر فعال همه ما بهتر است همه ما خواهد بود.”

رسیدن به خبرنگار در [email protected] یا 602-653-6807. او در توییتر دنبال کنید @mpolletta.

پشتیبانی محلی نگاری. اشتراک azcentral.com امروز.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de