بازدید فیلادلفیا® شیپور خاموشی تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال در میدان تایمز به Kick-Off سال, جشن زنان, جریان زندگی می کنند نشان می دهد به ذینفعان در این ملاقات در فیلادلفیا

اعمال نفوذ CCO تعاملی کامل حرکت DOOH صفحه نمایش بازدید فیلادلفیا نشان داد شهر Sisterly Love, یک شهر جدید نام مورد که آغاز یک کمپین به هدف استراتژیک نر مسافران و دعوت از آنها برای سفر با زنان دیگر در زندگی خود را بیشتر فیلادلفیا. کمپین خلاق دیده می شد با جهان از طریق لنز به میدان بار و بیش از 800 هتل و سفر مشاهیر در ملاقات فیلادلفیا به طور همزمان.

این همکاری جدید و زندگی فعال در DOOH در میدان تایمز بود که بهنگام با طرح ملی برای تعطیلات روز تأکید بازدید فیلادلفیا را تصویب نوآوری و فناوری برای کمک به پیگیری بهره وری خود را بازاریابی. سازمان تیم رهبری—رهبری جف Guaracino, رئيس جمهور و مدیر عامل است با تکیه به فن آوری های مانند DOOH و CCO رادار شرکت صنعت پیشرو مجموعه ای از داده های مبتنی بر راه حل های موثر برنامه ریزی و تقویت اندازه گیری.

“مردم صرف زمان بیشتر از همیشه به دور از خانه خود را—در عین حال پس از آنها در حال ترک سخت به دست آورده در زمان تعطیلات روی میز” گفت: Jeff Guaracino, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت بازدید فیلادلفیا. “چالش ما این است که برای انطباق با ما استراتژی بازاریابی در راه است که ما را هسته مخاطبان نزدیک به فیلادلفیا در معنی دار و قابل اندازه گیری جریان ، این همکاری با پاک کردن کانال در فضای باز اجازه می دهد تا ما را بیشتر قابل رویت با بازاریابی ما در حالی که تطبیق با ما پیام خود را در زمان واقعی بر اساس آنچه در جهان اتفاق می افتد.”

در حالی که در میدان تایمز فعال شد فقط kick-off برای بازدید فیلادلفیا 2020 مبارزات و اطلاعیه های شهر جدید نام مورد این سازمان را به همکاری با CCO اعمال نفوذ خود را ملی و بین المللی رد پا برای رسیدن به کلید مخاطبان بخش.

در ژانویه 30, فیلادلفیا, شورای شهر با صدور قطعنامه ای که تغییر این شهر نام مورد از “شهر عشق برادرانه” به “شهر Sisterly Love” برای سال 2020 است. تغییر الهام گرفته شده بود بازدید فیلادلفیا Sisterly Love کمپین که عرضه در میدان تایمز در هفته گذشته است. بازاریابی اضافی طرح در سراسر مبارزات انتخاباتی رول خواهد شد بعد از این سال.

یک سال پر از حوادث و برنامه نویسی در اطراف هنر, مواد غذایی, تناسب اندام, شراب, موسیقی و تاریخ, از جمله بسیاری از جشن سالگرد 100 از عبور از زنان در قانون اساسی حق رای دعوت همه زنان—خواهران عموزاده دختر و هر گروه دیگری از زنان—به انتخاب فیلادلفیا به عنوان گریز مقصد.

بازدید فیلادلفیا® است که ما نام و ماموریت ما است. به عنوان منطقه رسمی گردشگری آژانس بازاریابی ما برای ساخت بیشتر فیلادلفیا تصویر درایو ملاقات و تقویت اقتصاد.

در بیشتر فیلادلفیا رسمی بازدید کننده وب سایت و وبلاگ visitphilly.com و uwishunu.com بازدید کنندگان می توانید همه چیز برای انجام رویدادهای آینده مضمون برنامه های سفر و هتل بسته است. قانع کننده عکاسی و فیلم, نقشه های تعاملی و دقیق اطلاعات بازدید کنندگان را به سایت های موثر سفر – ابزار برنامه ریزی. همراه با بازدید از فیلادلفیا کانال های رسانه های اجتماعی آنلاین سیستم عامل برقراری ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان است. مسافران همچنین می توانید تماس بگیرید و توقف به استقلال مرکز بازدید کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر و بلیط.

در مورد پاک کردن کانال هوای آزاد, Holdings, Inc.
پاک کردن کانال هوای آزاد, Holdings, Inc. (NYSE: CCO) یکی از بزرگترین شرکت های تبلیغاتی با یک نمونه کارها متنوع از حدود 450,000 چاپ و دیجیتال نمایش در 31 کشور در سراسر آسیا, اروپا, امریکا لاتین و آمریکای شمالیرسیدن به میلیون ها نفر از مردم ماهانه. رشد پلت فرم های دیجیتال شامل بیش از 15000 دیجیتال نمایش در بازارهای بین المللی و بیش از 1600 دیجیتال, صفحه نمایش, از جمله بیش از 1300 تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال در ایالات متحده آمریکا اطلاعات بیشتر در مورد کانال روشن, هوای آزاد, Holdings, Inc. در www.clearchanneloutdoor.com

Like us on Facebook at facebook.com/CCOutdoor
ما را در توییتر دنبال twitter.com/CCOutdoorNA

منبع nicollet,

لینک های مرتبط

http://www.clearchanneloutdoor.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>