بالای شهر صاحب فروشگاه نمی تواند پیدا کردن e-دوچرخه با لاستیک بنابراین شروع به ساخت آنها را

 

JP LaMere راه اندازی دوچرخه خود را از کسب و کار در یک زمان قبل از دوچرخه برقی تا به حال به دست اورد محبوبیت زیادی در آمریکا در حال حاضر هشت سال بعد آنها خود بزرگترین نقطه فروش.

خود فروشگاه LaMere چرخه ایجاد کرده است یک دوچرخه الکتریکی با برخی از وسیع ترین و یا fattest لاستیک در بازار — یک حرکت به معنای به کمک دوچرخه سواران در ضخامت برف. LaMere چرخه در حال حاضر در بالای شهر خواهد شد در حال حرکت به یک بزرگتر محل در چند ماه آینده به عنوان یک نتیجه از کسب و کار’ رشد — معکوس رو به رشد تقاضا برای e-دوچرخه در سطح جهان است.

“این واقعا سرد, منحصر به فرد, دوچرخه,” او گفت:. “هیچ کس دیگری در جهان دارای این حق در حال حاضر.”

E-دوچرخه متصل به یک موتور در حال تبدیل شدن بیشتر رایج است. در سطح جهانی e-دوچرخه فروش انتظار می رود به رشد در نرخ رشد مرکب سالانه بیش از 6 درصد بین 2019 و 2024 با توجه به موردور گزارش اطلاعات.

منطقه آسیا و اقیانوس آرام به طور خاص است که هر دو به سرعت در حال رشد و بزرگترین بازار در این گزارش گفت:.

در مینه سوتا در ضمن دوچرخه سواران می خواهید چربی لاستیک به کمک تکه تکه از طریق برف.

این eSummit, LaMere را گفتیم e-دوچرخه آغاز شده و با این ایده از یک e-دوچرخه ساخته شده برای زمین دشوار است. او تا به حال دیده نشده e-دوچرخه سواری در بازار است که می تواند مناسب یک تایر عقب به عنوان گسترده ای به عنوان 5 اینچ یا با 27.5 اینچ چرخ. چاق-تایر دوچرخه مانند این به طور معمول به انرژی بیشتری به پدال بنابراین یک موتور الکتریکی می دهد سوار یک افزایش LaMere گفت.

با استفاده از تجربه خود را با دوچرخه کوهستان, دوچرخه های چاق-تایر دوچرخه و دوچرخه الکترونیکی LaMere قادر به طراحی یک دوچرخه-قاب قالب برای برف-آماده e-دوچرخه. او با ارسال این طرح به یک شرکت تولیدی با استفاده از او در خارج از کشور که به ایجاد فریم در چهار اندازه هزینه LaMere در مورد $25,000.

این پدال به کمک e-دوچرخه سواری با یک باتری قابل شارژ ساخته شده با سبک فیبر کربن خواهد بود به فروش می رسد $8,900 — قیمت دست به خرید به طور مستقیم از تولید کنندگان به نگه داشتن هزینه های پایین است.

کسب و کار خود را آغاز کرد و پس از او متوجه قیمت های بالا مغازه های شارژ شد برای دوچرخه کوهستان. LaMere برای به دست آوردن پایین قیمت دوچرخه های سفارشی متوجه او می تواند خرید دوچرخه فریم به طور مستقیم از تولید کنندگان در آسیا و در نتیجه اجتناب از یک توزیع کننده را نشانه گذاری شده است.

از وجود آن “فقط نوع تبدیل به یک کسب و کار,” او گفت:. LaMere استفاده از وجوه از راه اندازی متعلق به او در کالیفرنیا برای کمک به او را تامین مالی این سرمایه گذاری جدید, او گفت:.

به عنوان کسب و کار رشد LaMere شروع به خرید دیگر اجزای دوچرخه مانند چنگال به صورت فله و نیاز به پول بیشتر جلو برای خرید قطعات اما همچنین اجازه می دهد LaMere به نگه داشتن قیمت پایین تر در هر دوچرخه. دوچرخه هستند و سپس مونتاژ در مینه سوتا فروشگاه به فروش می رسد و به طور مستقیم به مشتریان.

“ما به نوعی تبدیل به یک بزرگتر دوچرخه, شرکت,” او گفت:. “کسب و کار خوب است; آن را به خوبی پیش میرود.”

LaMere گفت: تمرکز خود را بر روی سفارشی دوچرخه در قیمت پایین تر باعث می شود کسب و کار خود را به ایستادگی کردن در صنعت. کسب و کارهای دیگر ممکن است به عنوان مایل به تکه های مختلف قطعات با هم.

“ما خرید فریم و فروش تمام قطعات و پس از آن مردم به ما,” او گفت:. “[مشتریان] دریافت کنید به انتخاب کردن دقیقا چه می خواهند.”

و او نه تنها فروش دوچرخه به Minnesotans. در میان خریداران جدید eSummit در قبل از فروش هستند و مردم از آسپن کلرادو., مونتانا و جدید مکزیک — مکان های که در آن گسترده دوچرخه لاستیک در مفید آمده است برای سواری در برف یا شن و ماسه.

LaMere گفت که او مطمئن است که تقاضا برای e-bikes نمی خواهد برود در هر زمان به زودی. تا کنون LaMere به تکیه بیشتر بر روی کلمه از دهان را در کسب و کار به عنوان او را به خوبی شناخته شده در میان گروه دوچرخه اما او قصد دارد برای انجام بازاریابی بیشتر در آینده است. به عنوان جدید e-bike تکنولوژی توسعه LaMere گفت که او خواهد شد کار بر روی ایجاد مدل های جدید از دوچرخه بیش از حد.

“همه ما عاشق دوچرخه الکترونیکی” LaMere گفت. “این فوق العاده سرگرم کننده برای کار در چیزی است که شما و ما مردم را خوشحال کند.”

 

Caitlin اندرسون ([email protected]) یک دانشگاه مینه سوتا در انتساب برای استار تریبیون.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>