ایالات متحده متصل خدمات خودرو در سال 2018 (2020 گزارش) – امنیت و حفظ حریم خصوصی داده ها به عنوان موانع اصلی برای پذیرش در میان پاسخ دهندگان بی علاقه

دوبلین, Feb. 21, 2020 /PRNewswire/ — “صدای مشتری تجزیه و تحلیل شبکه خدمات خودرو در ایالات متحده, 2018″ گزارش اضافه شده است به ResearchAndMarkets.com’s ارائه شده است.

این مطالعه به دنبال بررسی زمان استفاده از خودرو متصل برنامه های کاربردی مانند دستیاران دیجیتال, آنلاین, سرگرمی, خدمات telematics, خدمات, خدمات ناوبری و داده ها را فعال کنید خدمات در ایالات متحده. همچنین تمرکز بر مشتری و تحلیل انشعاب توسط وسیله نقلیه بخش برند و مشتری در اولویت است.

این مطالعه به دنبال برجسته کردن بیشتر ترجیح داده و پس از متصل خودرو برنامه های کاربردی و استفاده از آنها موارد در میان مشتریان در سراسر وسیله نقلیه بخش.

دادهها با استفاده از پانل های مبتنی بر نظرسنجی از پاسخ دهندگان در سراسر شمال شرقی جنوب غرب میانه و مناطق غربی ایالات متحده. 1,652 تصمیم گیرندگان و یا کلید اثرگذارندهها برای متصل خودرو خدمات مورد سوال قرار گرفته بودند به عنوان بخشی از این بررسی است.

متصل خودرو خدمات: برجسته

  • استفاده از دستیاران دیجیتال بر روی دستگاه های در حال بهبود است. الکسا و سیری سرب نظر در استفاده از ماشین.
  • خدمات مانند زمان واقعی به روز رسانی ترافیک متنی نقطه مورد علاقه (POI) کمک و حادثه هشدار در نزدیکی زمان واقعی (به عنوان مثال Waze) علاقه به بیش از 60 درصد از رانندگان است.
  • بیش از 40 درصد از رانندگان می خواهم برای دریافت خطرناک هشدار آب و رانندگی و هشدارهای UBI و نگهداری/تشخیص-خدمات مربوط به وسایل نقلیه خود را در آینده.
  • امنیت و حفظ حریم خصوصی داده ها به عنوان موانع اصلی برای پذیرش در میان پاسخ دهندگان بی علاقه در اطلاعات خدمات.

تحقیقات دامنه

  • شناسایی بیشتر ترجیح داده متصل خودرو خدمات (و موارد استفاده) برای مشتریان.
  • در تجزیه و تحلیل عمیق از خدمات دلخواه (و موارد استفاده) در بخش های مختلف خودرو.
  • درک چالش های محدود کردن پذیرش از داده ها-خدمات فعال شده.
  • شناسایی عمده متصل خودرو خدمات است که مشتریان را به دنبال رفتن به جلو.
  • درک مشتری تمایل یا عدم آن برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود را با خودروسازان برای خدمات شخصی.

تحقیقات برجسته

  • خرید خودرو و مالکیت: در این بخش تجزیه و تحلیل مصرف کنندگان دیدگاه نسبت به خرید خودرو در ایالات متحده. همچنین شناسایی رانندگان نگرش نسبت به استفاده از های مختلف متصل به خودرو فن آوری و خودمختار خودرو در آینده است.
  • دستیاران دیجیتال: در این بخش ویترین کلید و موارد استفاده و تعداد دفعات استفاده از دستیاران دیجیتال در متصل وسایل نقلیه و دلایل علاقه رو به رشد در میان مصرف کنندگان است.
  • آنلاین لوازم و خدمات اتومبیل ویژگی ها: این بخش شناسایی کلید آنلاین خدمات و امکانات مورد استفاده در اتومبیل و ارائه ارجح خدمات آنلاین برای آینده است.
  • Telematics و خدمات ناوبری: در این بخش برجسته telematics و خدمات ناوبری در حال حاضر محبوب در میان صاحبان خودرو و همچنین میریزد نور در حال ظهور ترجیحات مصرف کننده برای متصل خودرو خدمات.
  • داده ها را فعال کنید خدمات: در این بخش برجسته مشتری در حال رشد علاقه در اطلاعات فعال خدمات شناسایی انتظارات مصرف کننده در حفظ حریم خصوصی داده ها و خلاصه بازی مشترک موانع محدود کننده در مقیاس کامل تصویب این خدمات است.

شرکت های ذکر شده

  • آمازون الکسا
  • اپل سیری
  • Waze

موضوعات کلیدی پوشش داده شده

1. اهداف پژوهش و روش

  • تحقیقات دامنه
  • روش تحقیق
  • سوال کلیدی این مطالعه پاسخ خواهد داد

2. جواب نمونه بررسی اجمالی

  • نمای کلی از ساختار نمونه
  • ساختار نمونه – جواب توزیع
  • مشخصات دموگرافيک

3. خلاصه اجرایی

  • یافته های کلیدی
  • بخش های کلیدی پوشش داده شده
  • خرید خودرو و مالکیت
  • دستیاران دیجیتال
  • خدمات آنلاین و در اتومبیل ویژگی های
  • Telematics و خدمات ناوبری
  • داده ها را فعال کنید خدمات

4. خرید خودرو و مالکیت

  • به طور کلی معیارهای خرید خودرو
  • برترین برندها متعلق به بخش
  • نگرش نسبت به مالکیت خودرو و رانندگی
  • ماشین فن آوری بهره

5. دستیاران دیجیتال

  • به طور کلی استفاده از دستیاران دیجیتال
  • دستگاه های که در آن دستیاران دیجیتال استفاده می شود در یک ماشین
  • بالا دستیاران دیجیتال مورد استفاده در وسایل نقلیه
  • استفاده از دستیاران دیجیتال توسط نرم افزار

6. خدمات آنلاین و در اتومبیل ویژگی های

  • زمان استفاده از خدمات آنلاین در یک ماشین
  • زمان امکانات داخلی و استفاده از
  • تقاضا برای خودرو امکانات
  • ترجیح حالت کنترل دستگاه های متصل
  • حالت مورد نظر با استفاده از خدمات متصل
  • علاقه خودمختار حالت رانندگی

7. Telematics و خدمات ناوبری

  • علاقه Telematics خدمات
  • ترجیح اشتراک مدل
  • علاقه ناوبری و خدمات ایمنی

8. داده ها را فعال کنید خدمات

  • علاقه به طور کلی در اطلاعات فعال خدمات
  • بهره در اطلاعات فعال خدمات
  • دلایل عدم علاقه در اطلاعات فعال خدمات
  • تمایل برای به اشتراک گذاشتن داده ها با فروشنده ماشین/ماشین ساز
  • انتظارات در حفظ حریم خصوصی داده ها
  • انتظارات نسبت به پاداش/پرداخت برای به اشتراک گذاری داده ها
  • سطح اعتماد در ماشین سازان ارائه داده فعال خدمات

9. راننده هویت و مشخصات

  • دیجیتال درایور هویت و مشخصات

10. نتایج کلیدی

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش بازدید https://www.researchandmarkets.com/r/boigfd

تحقیقات و بازار نیز ارائه می دهد سفارشی خدمات پژوهشی ارائه متمرکز و جامع و متناسب با پژوهش است.

رسانه های تماس:

تحقیقات و بازار
لورا چوبارشد مدیریت
[email protected]

برای E. S. T ساعات اداری تماس بگیرید +1-917-300-0470
برای ایالات متحده/می توانید با تلفن رایگان تماس بگیرید +1-800-526-8630
برای GMT ساعت اداری تماس بگیرید +353-1-416-8900

ایالات متحده فکس: 646-607-1907
فکس (خارج از آمریکا): +353-1-481-1716

منبع تحقیقات و بازار

لینک های مرتبط

http://www.researchandmarkets.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>