دو بسته بندی محصولات بهره از COVID سوخت E-Commerce سنبله

کلیولند, ژوئیه 25 سال 2020 /PRNewswire/ — E-commerce است تا در میان COVID-19 pandemic به عنوان کسب و کار و مصرف کننده تلاش برای کاهش گسترش ویروس همچنان به ضربه آجر و ملات خرده فروشی حجم فروش. در میان بزرگترین ذینفع از سرعت انتقال دور از فرد به خرید آنلاین خواهد بود و شرکت های بسته بندی. با توجه به دو Freedonia گروه مطالعات e-commerce روند خواهد بود عمده رشد درایور های حباب بسته بندی و عایق ظروف بسته بندی و شرکت های باربری از طریق 2024.

تجارت الکترونیکی خواهد بود که سریع ترین بازار رو به رشد برای حباب بسته بندی از طریق 2024

E-commerce بازار حباب بسته بندی – که اختصاص 30 درصد از تقاضای کل در سال 2019 – انتظار می رود که برای سبقت گرفتن تمام رسانه های دیگر به صورت حباب بسته بندی به عنوان مصرف کنندگان به طور فزاینده ای راحت سفارش اقلام آنلاین. ارزش بالاتر در موارد خاص نیاز به حفاظت در برابر اضافه شده و در نتیجه بیشتر بسته بندی برای اطمینان از حمل و نقل امن. مصرف کنندگان امید بستن برای تجارت الکترونیکی با توجه به این راحتی اضافه شده و نه نیاز به رفتن به فروشگاه را افزایش می دهد تعدادی از بسته حمل می شود و در نتیجه تقاضا برای بسته بندی حفاظتی. رشد در محل تورم حباب بسته بندی را ایجاد فرصت های بیشتر در تجارت الکترونیکی بازار است.

عایق ظروف بسته بندی شرکت های باربری و افزایش, با افزایش وعده غذایی کیت/مواد غذایی فعالیت تجارت الکترونیک

عایق ظروف حمل و نقل شاهد فروش قوی افزایش نسبتا کوچک e-commerce بازار محور با گسترش فروش آنلاین غذا کیت ها و دیگر مواد غذایی فاسد شدنی و آشامیدنی موارد. بسیاری از بسته های حاوی تازه و منجمد مورد نیاز به عایق خوبی در طول حمل و نقل (به عنوان مثال بسته اغلب در سمت چپ در خارج از منزل تا گیرنده مورد نظر می رسد). اما در این برنامه ها عایق ظروف حمل و نقل صورت رقابت شدید از پایدار محافظ بسته بندی جایگزین مانند عایق آستر و قابل استفاده مجدد ظروف حمل و نقل.

می خواهید بیشتر بدانید ؟

عایق ظروف بسته بندی & شرکت های باربری و حباب بسته بندی در حال حاضر در دسترس از Freedonia ، همچنین مطمئن شوید برای بررسی Freedonia را COVID-19 تاثیر اقتصادی ردیاب برای به روز همه گیر تجزیه و تحلیل.

در مورد Freedonia گروه – به Freedonia گروه تقسیم MarketResearch.com پیشرو بین المللی تحقیقات صنعتی شرکت چاپ و نشر بیش از 100 مطالعات سالانه است. از سال 1985 ما تحقیقات ارائه شده به مشتریان در اندازه گرفته از جهانی شرکت به یک شخص و شرکت های مشاور. بیش از 90 درصد از شرکت های صنعتی در Fortune 500 استفاده Freedonia گروه تحقیقاتی برای کمک به آنها برنامه ریزی استراتژیک. هر مطالعه شامل محصول و تجزیه و تحلیل بازار و پیش بینی ها در عمق بحث از مهم روند صنعت و بازار به اشتراک گذاری اطلاعات. مطالعات می تواند خریداری شده در www.freedoniagroup.com و نیز در دسترس هستند در www.marketresearch.com و www.profound.com.

مطبوعات تماس با ما:
Corinne Gangloff
+1 440.842.2400
[email protected]

منبع Freedonia گروه

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de