صنعت تلویزیون چهره 2 میلیارد دلار از دست تبلیغات در طول ورزش وقفه

TNT خواهد شد پیر NBA بازی. ESPN پخش خواهد شد اخبار. CBS در حال اجرا فوق العاده قسمت از “جوان Sheldon,” “Hawaii Five-0” و “تامی.” هیچ یک از آن را برای از دست دادن ورزش های تلویزیونی.

به دلیل coronavirus همه گیر شبکه های تلویزیونی در حال تقلا برای پر کردن خود را از امواج رادیو و تلویزیون. ترس از گسترش این بیماری منجر به تعلیق یا لغو چندین رویداد مهم ورزشی از جمله جنون مارس و بازی ها را از انجمن ملی بسکتبال و لیگ ملی هاکی است.

آن وقایع شد و انتظار می رود برای پر کردن در زمان نخست شکافها در سراسر شبکه های مختلفی برای هفته ها و لغو خواهد شد هزینه های صنعت رسانه میلیاردها دلار از دست فروش تبلیغات. جنون مارس به پلی آف NBA و NHL پلی آف با هم تولید شده بیش از 2 میلیارد دلار در تبلیغات سال گذشته با توجه به Kantar Media.

جایگزینی برنامه نویسی نمی آیند.

“ما به احتمال زیاد برای دیدن یکی از بزرگترین downdrafts در تبلیغات ما تا کنون دیده ام در این کشور گفت:” غنی گرینفیلد یک تحلیلگر با LightShed همکاران.

ناگهانی لغو این حوادث گرفتار تلویزیون مدیران صنعت خاموش نگهبان. روز چهارشنبه NBA در حال حرکت بود به سمت بازی در خالی استادیوم — اجازه پخش ادامه خواهد داد. اما بعد از یک بازیکن تست مثبت برای coronavirus لیگ برتر به حالت تعلیق در فصل آن در دسترس نباشد. NHL و NCAA به دنبال کت و شلوار کمتر از 24 ساعت بعد. لیگ اصلی بیس بال در ضمن به عقب رانده شروع فصل آن توسط حداقل دو هفته.

تلویزیون مدیران ملاقات روز شنبه به بحث در مورد چه چیزی برای قرار دادن در هوا آن شب. هیچ تصمیم گیری ساخته شده بود در مورد آنچه به هوا در هفته پیش رو با توجه به نمایندگان برای چندین شبکه.

ورزشی حوادث پربیننده ترین حوادث در تلویزیون و هر دو مارس جنون و پلی آف NBA در جذب دهها میلیون نفر از بینندگان.

جریان تهدید

اما بینندگان از سرگرمی زندگی می کنند برنامه نویسی شده است در کاهش برای سال های صدمه دیده توسط مردم تغییر به جریان خدمات از Netflix و آمازون و Hulu. سنجش یک فرصت Netflix بکشد در روز پنج شنبه توییتی نشان می دهد که مردم ممکن است متوجه هستند در این سرویس است.

“یکی از چیزهایی که می خواهید به تماشای در تلویزیون ورزشی وجود دارد و حتی نمی تواند ورزش” سبز گفت.

تلویزیون است که به سختی به تنهایی در ترس از کاهش سرعت. بازارهای سهام در سراسر جهان دچار زیان های شیب دار این هفته, و صنعت سرگرمی تعطیل عملیات یکهو پنج شنبه. فیلم استودیو با تاخیر منتشر پارک در حال گرفتن توقیف و کنسرت مروج به تعویق افتاد تورهای.

اما اقتصادی خرید اینترنتی از کروناویروس که به کشته شدن هزاران نفر از مردم می تواند باعث آسیب دراز مدت به پرداخت-TV, کسب و کار با توجه به تحلیلگران. در حال حاضر صنعت تلویزیون است که در تلاش برای افزایش فروش تبلیغات به دلیل کاهش بینندگان و رقابت از جایگزین های آنلاین. ایالات متحده, تلویزیون ملی, آگهی فروش کاهش یافت 3 ٪ در سال گذشته با توجه به مگنا جهانی.

برخی از تلویزیون های صنعت بزرگترین تبلیغ از جمله خطوط هوایی کروز شرکت ها و تم-پارک باید waylaid توسط coronavirus. با ورزش در برگزاری تبلیغات برای کامیون های آبجو و تنقلات به احتمال زیاد برای خشک کردن.

آخرین رکود اقتصادی جهانی در سال 2008 شتاب تغییر دلار تبلیغات از چاپ روزنامه به اینترنت. و رسانه های چاپی بهبود است. این خطر وجود دارد که تلویزیون سنتی رنج می برد به همان سرنوشت.

شبکه های تلویزیونی لغو سالانه خود را در صف مقابل سخنرانی روز پنج شنبه از بین بردن بزرگترین فرصت در تمام طول سال برای تحت تاثیر قرار دادن تبلیغ با آینده خود تخته سنگ را نشان می دهد. شبکه را به جای جریان ارائه آنلاین.

“کابل شبکه های تلویزیونی تحمل فشار از رکود پرسید:” مایکل Nathanson یک تحلیلگر در MoffettNathanson LLC. “را نه بازگشت به آن را ندارد برای چاپ و رادیو? این چیزی است که من نگران است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im