مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او نمی خواهد اجازه دهید بوئینگ بیرون رفتن از کسب و کار

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه گفت که او نمی خواهد اجازه دهید هواپیما ساز بوئینگ بیرون رفتن از کسب و کار به عنوان یک نتیجه از اقتصادی اختلال ناشی از شیوع کروناویروس.

“ما اجازه نمی بوئینگ بیرون رفتن از کسب و کار” مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در فاکس نیوز مصاحبه. “شما باید برای کمک به آنها را به طور موقت. آن را برای رفتن به یک زمان طولانی به طور موقت.”

“و آنها در حال رفتن به پرداخت بهره و آنها احتمالا رفتن به سهام در شرکت خود را به مردم کشور ما به مالیات دهندگان کشور ما به شهروندان کشور ما” مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

برای بوئینگ رئیس امور مالی روز سه شنبه گفت: ایالات متحده در صنعت هوا و فضا به فوریت نیاز اعتباری برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس اما “بازار اساسا بسته” به بدهی های جدید است.

گرگ اسمیت نیز تاکید استراتژیک ارزش $4.2 میلیارد معامله برای به دست آوردن تجاری planemaking بازوی امبرائر رانندگی سهام در برزیل ،

نظرات اعتباری در مصاحبه با رویترز به نظر می رسد به تاکید آمریکا planemaker را مخالفت با اعطای سهام به عنوان بخشی از یک صنعت گسترده دولت رای منفی داد.

قانونگذاران ایالات متحده گفته اند که آنها می تواند تقاضای سهام یا سهام مبتنی بر ابزار مانند حکم و یا گزینه های به عنوان یک شرط از دولت وام.

“نیاز به دسترسی به بازارهای اعتباری است که واقعا برای ما مهم است در حال حاضر” بوئینگ CFO گرگ اسمیت گفت: وقتی پرسید که آیا بوئینگ می تواند موضوع این ابزار در ازای پشتیبانی می کند.

مدیر اجرایی دیو کالهون گفت: فاکس کسب و کار در اوایل روز سه شنبه که بوئینگ می تواند “نگاهی به دوره های مختلف” اگر قانونگذاران “ضمیمه بیش از حد بسیاری از چیزها” به یک بسته محرک.

بوئینگ به دنبال 60 میلیارد دلار در دولت ایالات متحده وام یا تضمین وام برای خود و صنعت هوافضا.

کنگره انتظار رسیدن به توافق در یک محرک و نجات بسته به ارزش 2 تریلیون دلار برای پاسخ به آسیب های اقتصادی از این بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان به زودی به عنوان شنبه ،

اسمیت گفت: بوئینگ که کشید پایین $13.8 خط اعتباری آن زمان در ماه فوریه است اما بیشتر $9.6 میلیارد دلار ذخیره بود و نه در بحث های جدید برای اضافه کردن به بدهی تجاری امکانات.

“نه در حال حاضر. بازار اساسا بسته هستند” اسمیت گفت. “منظورم این است که واقعا وجود دارد نه فرصت زیادی برای بالا بردن هر گونه بدهی های اضافی. که یکی از چالش است.”

آژانس رتبه بندی Fitch در رتبه کاهش داد و در ضمن بوئینگ به BBB’ از ‘A’ به نقل سریع تشدید این بیماری همه گیر و اثر آن بر بوئینگ بازار حمل و نقل هوایی و عملیات.

با وجود چنین فوری فشارهای اسمیت گفت: بوئینگ بود شروع به دیدن نشانه هایی از بهبود در چین و بازتاب دیدگاه توسط ایرباس اجرایی گیوم Faury در روز دوشنبه.

اسمیت همچنین گفت: tie-up با برزیل planemaker امبرائر باقی مانده مهم استراتژیک برای شرکت.

“همانطور که شما می دانید آن را در وسط تنظیم مقررات تصویب و به طوری که ما در ادامه به نظارت و همکاری نزدیک با امبرائر تیم” اسمیت گفت.

“استراتژیک, آن را هنوز هم یک همکاری بزرگ است و ما باید از طریق موانع نظارتی و خواهیم دید که چگونه زمانی که طول می کشد. اما هنوز هم باقی مانده است یک اولویت برای ما است.”

سهام در امبرائر افزایش یافت تا آنجا که 37 درصد در نظر او. در بعد تجارت آنها تا 24 درصد.

اسمیت نظرات برای اولین بار توسط ارشد بوئینگ اجرایی پس از آشفتگی بازار مطرح شده عدم اطمینان بیش از این معامله را در هفته گذشته به دلیل آشکار عدم تطابق بین امبرائر ارزش بازار و قیمت است که بوئینگ است که با توجه به پرداخت برای کنترل آن هواپیماهای تجاری واحد.

کراوات-up نیز برگزار شده است تا با تاخیر در برنده شدن در اتحادیه اروپا تصویب. (گزارش شده توسط Eric M. Johnson در سیاتل تیم Hepher در پاریس و دیوید Shepardson در واشنگتن; ویرایش توسط استیو Orlofsky)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im