بالا اسباب بازی روند از سال 2020 نشان داد در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک

نیویورک, Feb. 22, 2020 /PRNewswire/ — بزرگترین, ابزار جنسی, روند از سال 2020 قرار دادن کودکان و نوجوانان به طور کامل در صندلی راننده که آن را به چگونه آنها می خواهند به بازی. Toymakers در پاسخ به تماس خود را با بیشتر محصولات است که با دعوت از تمام خانواده به بازی و ایجاد هم و اسباب بازی است که در ادامه به نوآوری unboxing تجربه و ترکیب ویروسی روند. اینها فقط تعداد کمی از 2020 بزرگترین اسباب بازی روند امروز اعلام کرد: توسط این ابزار جنسی, انجمن در آن 117 در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک.

“صنعت اسباب بازی در ادامه به آوردن آن در یک بازی در هنگام ایجاد سرگرم کننده و هیجان انگیز اسباب بازی است که همچنین تعامل و تشویق به توسعه مهارت های انتقادی گفت:” آدرین Appellارشد مدیر ارتباطات استراتژیک در ابزار جنسی, انجمن. “بالا روند امروز اعلام کرد که منعکس کننده موج جدیدی از اسباب بازی ها با الهام از تغییر در نحوه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان به مصرف محتوا, قابل تنظیم, اسباب بازی است که چالش های بچه ها به فکر انتقادی, اسباب است که بچه ها را تشویق به فعال و منحصر به فرد دارای مجوز مبتنی بر اسباب بازی که الهام بخش بسیاری از بازی تخیلی.”

اسباب بازی انجمن تیم با تجربه ترند-شرکتکنندگان در دیدار با صدها نفر از جهانی شرکت های اسباب بازی در طول سال برای پیگیری آخرین تحولات در اسباب بازی و سرگرمی جوانان. در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک, تیم شانه از طریق هزاران تن از محصولات در طبقه نشان می دهد قبل از اعلام رسمی از سال داغترین روند در یک “اسباب بازی روند جلسه توجیهی” برای رسانه ها و خریداران و سایر مهمانان نشان می دهد. این جلسه برگزار شد و این بعد از ظهر در Jacob K. Javits Convention Center; محصولات نشان داده شده در طول ارائه خواهد شد و ضربه زدن به فروشگاه ها در زمان برای تعطیلات سال 2020 است.

خلاصه ای از روند بالا شرح زیر است:

IRL

که در آن بچه ها در حال تماشای مؤثر است هر جنبه ای از زندگی خود را از منافع خود را به آنچه که آنها را خرید و آنها چگونه بازی. دیجیتال-اولین مارک های نشات گرفته از غیر خطی سیستم عامل (مانند Netflix) رسانه های اجتماعی و esports سیستم عامل در حال نفوذ, ابزار جنسی, راهرو از طریق چهره های عمل و عروسک, unboxing, اسباب بازی تخته, بازی, بازی نقش, بازی آیتم ها و خیلی بیشتر. این روند شامل اسباب بازی های دیجیتال است که عبور به جهان فیزیکی و تشویق فعال اجتماعی/بازی و سنتی و نوستالژیک اسباب بازی های دیجیتال و تاب است.

H2O بازی

اسباب بازی هایی که تبدیل قبل از اینکه چشم خود را با استفاده از یک عنصر ساده – آب! – در حال ساخت یک چلپ چلوپ در این سال است. آب به راحتی در دسترس و امن برای کودکان و نوجوانان به استفاده از خود را و آسان برای تمیز کردن و آن را به طور فزاینده ای محبوب در علاوه بر این به اسباب بازی ها در چند دسته. این روند شامل unboxing/تعجب, اسباب بازی است که با استفاده از آب به فاش کردن یک پیام پنهان رنگ و یا شخصیت; هنر & صنایع دستی است که با استفاده از آب برای ایجاد طرح های زیبا که پاک و تمیز و یا خشک و محو شدن برای هیچ ظروف سرباز یا مسافر تکرار بازی; آبزیان با مضمون اسباب بازی (مانند پری دریایی کوسه قایق و غیره). اسباب بازی های آموزشی است که به آموزش بچه ها در مورد زندگی در زیر آب; و البته حمام و اسباب بازی در فضای باز.

بچه شده

آسمان محدود با “بچه شده” که قرار دادن قدرت بازی در بچه ها دست کمک به آنها در ایجاد خلاقیت, رهبری, نظم و انضباط و اعتماد به نفس و مهارت های تفکر انتقادی. این باز اسباب بازی در حال فراگیر تر و اجازه دهید کودکان کنترل و سفارشی کردن چگونه آنها بازی کند. آنها را می توان در سراسر طیف وسیعی از دسته اسباب بازی با تکنولوژی ساخت و برنامه نویسی کیت برای آزمایش های علمی, هنر و صنایع دستی, عروسک, و بیشتر.

بوم, سر و صدا, تصادف!

موج جدیدی از فعالیت های اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان در حال کمک به آنها فشار خود را در مرزهای فیزیکی. از کودکان نو پا به tweens بچه ها در حال به دست آوردن استقلال در حال توسعه مهارت های حرکتی ناخالص درگیر شدن در رقابت دوستانه و پیدا کردن بهانه ای برای رسیدن به بالا و در حال حرکت – این که آیا بازی در داخل یا خارج!

نسل از بازی

زمانی که بازی می کند به زندگی خانوادگی هر کس بیشتر سرگرم کننده! آیا شما شش یا 60, بازی مفید است و زمانی که جوان تر و نسل های قدیمی تر از بازی با مزایای حتی بیشتر است. با توجه به ارتباط نبوغ از بازی ابتکار عمل در هنگام بازی کودکان با بزرگسالان آنها نمایش سطوح بالاتری از رشد زبان و مهارت حل مسأله در حالی که پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ شانس به یاد در مورد کودکی خود را و لذت بردن از بازی است بسیاری از مزایای بیش از حد. سال 2020 را ببینید, افزایش, خانواده, بازی, در بیرون, اسباب بازی, جذاب, صنایع دستی و دلتنگ مارک های که عبور از نسل تجدید نظر شود.

2020 نخواهد بود یک سال برای خانواده سینما در دفتر جعبه – اما این بدان معنی نیست که نمی توان آن را یک سال بزرگ برای سرگرمی. اگر چه فیلم در طول تاریخ رانده مجوز فروش اسباب بازی اخیر راه را برای کودکان و نوجوانان’ محتوا (فکر می کنم Netflix دیزنی+ رسانه های اجتماعی و غیره.) در حال آوردن دیجیتال-اولین شخصیت ها و داستان ها به اسباب بازی راهرو و همچنین به عنوان دادن دلتنگ خواص دوم زندگی است. آماده برای دیدن برخی از داغترین مجوز برای سال 2020 و چگونه از آنها انتظار می رود به تاثیر اسباب بازی ها و بازی ها – از عمل چهره عروسک و playsets به شکوه تخته و همه چیز را در میان.

اطلاعات اضافی دربارهی این روند در دسترس است در سایت در نمایشگاه اسباب بازی مرکز مطبوعات (از طریق 4 بعد از ظهر روز سه شنبه 25 فوریه در جنوب Concourse, بالاتر از سالن E) و یا از طریق e-mail به انجمن روابط عمومی تماس ذکر شده در این نسخه. یک ویدیو از سخنرانی در دسترس خواهد بود برای مشاهده در ToyAssociation.org/trends در روزهای آینده. بازدید TheGeniusofPlay.org برای یادگیری در مورد رشد و نمو بسیاری از مزایای بازی است.

در مورد نمایشگاه اسباب بازی نیویورک www.ToyFairNY.com

نمایشگاه اسباب بازی یک رویداد سالانه است که توسط تولید اسباب بازی انجمن. بزرگترین اسباب بازی نشان می دهد تجارت در نیمکره غربی در نمایشگاه اسباب بازی می گیرد در هر ماه فوریه در Jacob K. Javits Center در شهر نیویورک. این نمایش به ارمغان می آورد با هم برگزاری نمایشگاه تولید کنندگان توزیع کنندگان وارد کنندگان و نمایندگی های فروش به نمایش گذاشتن صدها نفر از هزاران نفر از اسباب بازی ها و محصولات سرگرمی جوانان به رسانه های خرده فروشی و تجارت مهمانان از 100 کشور جهان است.

در مورد ابزار جنسی, انجمن www.toyassociation.org / www.thegeniusofplay.org / http://www.thegeniusofplay.org/

در سال 1916 تاسیس این انجمن™, Inc. است نه برای سود انجمن تجارت به نمایندگی از همه کسب و کار درگیر در ایجاد و ارائه اسباب بازی و جوانان محصولات سرگرمی برای بچه ها در تمام سنین است. اسباب بازی کانون آگهی سلامت و رشد صنعت اسباب بازی آمریکا که سالانه اقتصادی آمریکا تاثیر $97.2 میلیاردآن از 1 ، 000+ کاربران رانندگی سالانه 27 میلیارد دلار آمریکا در داخلی بازار اسباب بازی. اسباب بازی انجمن به عنوان صنعت را به صدا در رشد و نمو مزایای بازی و روند بازی تاثیر مثبت در توسعه دوران کودکی به مصرف کنندگان و رسانه ها. این سازمان دارای یک سابقه طولانی از رهبری در ایمنی اسباب بازی نیاز به ایجاد اولین برنامه جامع ایمنی اسباب بازی استاندارد بیش از 40 سال پیش و همچنان متعهد به همکاری با کارشناسان پزشکی, دولت, مصرف کنندگان و صنعت در حال انجام برنامه ها برای اطمینان از امن و سرگرم کننده بازی.

به عنوان یک رهبر جهانی در این, ابزار جنسی, انجمن تولید مشهور جهان در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک و در نمایشگاه اسباب بازی دالاس; طرفداران به نمایندگی از اعضای خود در سراسر جهان; صحه کانادا اسباب بازی انجمن; به عنوان دبیرخانه شورای بین المللی از اسباب صنایع و بین المللی صنعت اسباب بازی مدیر عامل شرکت میزگرد; و صندلی این کمیته که بررسی و اصلاح امریکا به طور گسترده ای شبیه سازی ASTM F963 ایمنی اسباب بازی استاندارد است.

منبع اسباب بازی انجمن

لینک های مرتبط

http://www.toyassociation.org

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>