راهنمایی برای کمک به کودکان و بزرگسالان مقابله با عدم اطمینان از coronavirus

Nashla و Topher نرنااجو سنین 4 و 7 مراجعه به COVID-19 به عنوان “اشکال” و آنها به سوالات در مورد آن.

آنها تعجب می کنم که چرا مادر و پدر خانه در طول روز و زمانی که آنها قادر خواهید بود برای رفتن به مدرسه.

“آن آنها را تحت تاثیر قرار, اما آنها واقعا پختگی به توضیح دهید که چگونه آنها احساس” مادر خود چلسی نرنااجو گفت. “آنها فقط به بحث در مورد آن در شام در صبحانه است.”

نرنااجو و به سوالات بیش از حد. Scottsdale-منطقه و شوهر مورد بحث است که چگونه آنها را قرنطینه جدا از هر یک از دیگر اگر یکی از آنها بیمار شد, مکالمات که یک ماه پیش اکثر مردم نمی تواند تصور کنید.

جدید کروناویروس همه گیر را ترک کرده است بسیاری از مردم با جدید یا افزایش احساس استرس و اضطراب و تنهایی به عنوان مدارس نزدیک ایالتی کسب و کار شاتر و مردم ماندن در خانه برای کاهش گسترش یافته است.

ترس و اضطراب در مورد این بیماری و مشکلات مالی در پی آن می تواند خسته کننده برای کودکان و بزرگسالان و این می تواند در راه های مختلف از تحریک پذیری را به, مشکلات خواب, با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

سعی کنید برای کمک به مشاوران که در خدمت کودکان در نزدیک به یک دوجین تمپه مدارس متوسط و بالا به عنوان بخشی از یک شهر-اجرای مراقبت از 7 برنامه در حال حاضر ارائه خدمات خود را عملا به دانش آموزان و والدین آنها.

شهرهای دیگر در حال ارائه ساکنان با منابع آنلاین و اتصال آنها به سلامت روان محلی سازمان.

مشاوران و دیگر متخصصان بهداشت روانی ارائه راهنمایی در مورد چگونه به مقابله با استرس, چگونه به صحبت می کنند به فرزندان خود در مورد ویروس و به کجا برای دریافت کمک.

نکاتی برای مقابله با استرس و اضطراب

کریستن Scharlau تمپه خدمات انسانی مدیر گفت: دانش آموزان به اشتراک گذاشته اند طیف گسترده ای از نگرانی از احساس جدا شده و به اضطراب در مورد از دست رفته نقطه عطف لحظات.

مراقبت از 7 youth متخصصان که در ارتباط با دانش آموزان با متن, تلفن, ایمیل و تماس های ویدئویی دانش آموزان بگویید: “شما تنها نیستید” او گفت:.

Scharlau و دیگر کارشناسان آموزش و پرورش و روانی و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و مراقبت های بهداشتی ارائه راهنمایی های زیر را برای مقابله با استرس و اضطراب, آیا یک کودک یا بزرگسال:

  • حفظ برخی از مرتب کردن بر اساس روال برای کمک به کاهش استرس و اضطراب است.
  • پیدا کردن سرگرمی های جدید و یا فعالیت هایی که کمک به سهولت ذهن خود را. خواندن یک کتاب کشف موسیقی جدید را تهیه یا دوخت و یا قرعه کشی.
  • سعی کنید به خوردن وعده های غذایی سالم و در حد وعده شگفت انگیزی است.
  • ورزش در خانه برای تنه زدن و یا سوار دوچرخه خود را در حالی که تمرین امن اجتماعی فاصله.
  • به اندازه کافی خواب و استراحت در حالی که مشغول به کار است.
  • تماس یا چت تصویری, دوستان, خانواده و یا یک مربی. مجازی حزب با دوستان خود.
  • سعی کنید به منظور محدود کردن اخبار خود را مصرف و نگاهی به یک استراحت از پیمایش از طریق رسانه های اجتماعی.

Scharlau توصیه می کند که پدر و مادر که در حال حاضر پیدا کردن خود را در خانه با فرزندان خود نیز پیدا کردن زمان به مراقبت از خود. اگر هر دو پدر و مادر در خانه, تقسیم کردن زمان شما صرف با بچه ها او نشان می دهد.

“این چیزی است که پدر و مادر باید به یاد داشته باشید این است که شما در حال مدل سازی به کودکان خود را چگونه به آن رسیدگی,” او گفت:. “بهترین چیزی است که ما می توانید انجام دهید این است که مدل مثبت و مطمئن شوید که ما در حال OK به طوری که آنها خوب است.”

Katey McPherson, آموزش و پرورش, مشاور سلامت روان مدافع و مادر چهار قبل از نوجوانان و دختران نوجوان نشان می دهد پدر و مادر بیش از حد نگران نباشید در مورد تحصیل. احساس نمی مانند شما باید به آموزش بچه های خود را و یا که آنها در حال سقوط اگر شما در حال ارائه آموزش, او گفت:.

دانش آموزان نیز نباید احساس مانند آنها در حال سقوط و اگر آنها خارج از مدرسه برای هفته, او گفت:.

“قرار دادن دانشگاهیان را کنار گذاشته و فقط به مراقبت از هر یک از دیگر,” او گفت:. “اگر بچه های خود را انجام می دهند نسبتا خوب آنها هنوز هم به خوبی انجام دهد و اگر آنها تلاش معلمان خود را در حال رفتن برای کمک به.”

چگونه به صحبت کردن با کودکان در مورد COVID-19

صحبت کردن با کودکان خود در مورد COVID-19 راه برای محافظت از خود و دیگران و به همین دلیل مردم اجتماعی فاصله مهم است که کارشناسان می گویند.

McPherson گفت: می توان آن را سخت به این مکالمات اما پدر و مادر باید صادقانه در مورد چه خبر است. وجود دارد راه هایی برای به اشتراک گذاری اطلاعات است که سن مناسب بدون قریب به اتفاق کودکان و یا باعث ترس او گفت:.

“آنچه من می خواهم برای مادر یا پدر به صحبت کردن با آنها یا نه صادق باشد و سپس بچه ها استراق سمع و یا تماشای در تلویزیون است که از 7000 نفر فوت کرده اند” او گفت:.

کارشناسان نشان می دهد:

  • آرام باقی می ماند هنگامی که صحبت کردن با کودکان در مورد ویروس.
  • پیدا کردن آنچه که آنها در مورد این موضوع صادق باشد که پاسخ دادن به سوالات خود و نگه داشتن پاسخ شما ساده است.
  • به اشتراک گذاری اطلاعات از منابع قابل اعتماد.
  • فرزندان خود اطمینان دهید که خانواده خود را در اولویت خود را و که شما در حال رفتن به خوب است.

منابع اگر شما احساس ضعف

نگه داشتن یک چشم بر روی دوستان و خانواده نشان می دهد که نشانه ای از استرس و اضطراب است.

علائم عبارتند از:

  • تغییرات در خواب و یا الگوهای غذا خوردن.
  • اشکال در تمرکز.
  • بدتر شدن مشکلات بهداشتی مزمن.
  • افزایش استفاده از الکل یا مواد مخدر دیگر.
  • بیش از حد گریه و یا سوزش در کودکان.
  • تحریک پذیری و یا بازیگری را در سنین نوجوانی است.
  • نگرانی بیش از حد و یا غم و اندوه است.

McPherson توصیه می کند که خانواده ها گرد هم می آیند و بحث در مورد چگونه هر عضو احساس, چه نیازهای خود هستند و به دیگران چگونه کمک می کند. نمی توان بی اعتنا از دیگر احساسات گوش دادن به نگرانی های خود را و اذعان کرد که آنچه آنها احساس معتبر است, او گفت:.

اگر شما یا کسی که شما می دانید ضعف است و نیاز به منابع اضافی در اینجا برخی از منابع در دسترس است.

  • بازدید تمپه مراقبت از 7 وب سایت.
  • تماس 211 و یا بازدید از 211 آریزونا سایت برای دریافت اطلاعات در مورد خدمات و ارجاع است.
  • سوء مصرف مواد و بهداشت روان خدمات دولت فاجعه پریشانی تلفنی: 800-985-5990 یا متن “TalkWithUs” به 66746.
  • ملی پیشگیری از خودکشی نجات: 1-800-273-TALK (8255).
  • نوجوان تاسیسات: 602-248-نوجوان (8336).
  • لا فرنترا Empact را Valleywide 24/7 بحران خط: 480-784-1500.

همانطور که برای Nashla و Topher این نرنجس در حال تلاش برای نگه داشتن برخی از صورت ظاهر از حالت عادی در خانه خود را.

وضعیت مالیات می تواند. خانواده او در وسط در حال حرکت به یک خانه جدید هنگامی که این ویروس شروع به گرفتن نگه دارید در آریزونا. چلسی نرنااجو که مشغول به کار در یک کازینو در حال حاضر کار می کنند.

اما Nashla و Topher از خواب بیدار هر روز و قلم مو دندان های خود را بشویید چهره خود و خارج شدن از لباس خواب خود را.

آنها همچنین نگه داشتن همان خواب روال اگر چه این همیشه به عنوان اوایل به عنوان زمانی که آنها به مدرسه صبح روز بعد.

این هفته Nashla نشان داد او خرگوش صورتی به او pre-K همکلاسی طی مجازی حرف و ساخته شده و با نقشه جاده ها و خانه ها به عنوان بخشی از یک آنلاین حمل و نقل درس.

این یک استقبال فرصتی برای دیدن دوستان خود را و یاد بگیرند به عنوان مدارس که باقی می ماند بسته ایالت پیدا کردن حداقل موقت جدید عادی آنلاین.

رسیدن به خبرنگار Paulina Pineda در [email protected] یا 480-389-9637. او در توییتر دنبال کنید: @paulinapineda22.

پشتیبانی محلی نگاری. اشتراک azcentral.com امروز.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>