بنیاد ملی خواب را 2020 خواب در امریکا® نظرسنجی نشان می دهد هشدار دهنده سطح خواب آلودگی و سطح پایین عمل

واشنگتن, 7 مارس سال 2020 /PRNewswire/ — از بنیاد ملی خواب (NSF) سالانه در امریکا® نظرسنجی نشان می دهد که آمریکایی ها احساس خواب آلودگی به طور متوسط سه بار در هفته با 62% تلاش برای “shake it off” را به عنوان اولیه خود را پاسخ.

“من بیماران در دفتر من هر روز که نمی توانند درک کنند که چرا آنها همیشه خواب آلود گفت:” دکتر پل Doghramjiپزشک در Collegeville خانواده تمرین. “این مربوط به دیدن خواب آلود بسیاری از آمریکایی ها با هیچ برنامه ای به غیر از لرزش آن را خاموش” دکتر Doghramji اضافه شده است.

کسانی که احساس خواب آلودگی پنج تا هفت روز در هفته گزارش به خصوص نرخ بالای تحریک پذیری (52 درصد) سردرد (40 درصد) و احساس ناخوشی (34 درصد). “اغلب دوستان و خانواده متوجه اثرات خواب آلودگی از جمله تغییرات در خلق و خو و تحریک پذیری قبل از انجام,” دکتر گفت: Temitayo Oyegbile-R. اطفال, متخصص مغز و اعصاب, دانشگاه جورج تاون بیمارستان.

از خواب در آمریکا نظرسنجی در بر داشت هنگامی که مردم احساس خواب آلودگی بیشتر آمریکایی ها می گویند آن را به طور کلی از آنجا که آنها نه خواب به اندازه کافی (55 درصد) به عنوان مخالف به نداشتن زمان کافی برای خواب (44 درصد). “نه گرفتن ترمیمی نفع خواب زمانی که شما به خودتان زمان کافی برای خواب می تواند نشانه ای از مسائل دیگر است و نباید نادیده گرفته شود,” دکتر گفت: Oyegbile-R..

“این داده ها نشان می دهد که مردم همچنان برای جلوگیری از خواب آلودگی را به عنوان یک علامت است اما بی توجهی مداوم خواب آلودگی است که بیمار توصیه,” گفت: دکتر پاتریک Strolloاستاد پزشکی و بالینی و ابتدایی علوم, دانشگاه پیتسبورگ. “خواب آلودگی نرمال نیست. اگر شما تجربه روال خواب آلودگی شما باید آدرس آن را” اضافه شده دکتر Strollo.

این NSF توصیه 7 تا 9 ساعت خواب برای بزرگسالان سالخورده 18-64 و 7-8 ساعت برای افراد مسن 65 ساله و بیش. ویژگی های یک خواب خوب شبانه عبارتند از بیدار شدن از خواب احساس تجدید, هشدار, و قادر به به طور کامل تولیدی در طول ساعات بیداری خود را. این NSF را خواب سلامت شاخص® نمره – بر اساس اقدامات خواب در کیفیت و مدت خواب و اختلال خواب – بدتر است در میان افرادی که گزارش بیشتر sleepy روز. در سال 2020 Q1 خواب شاخص های سلامتخواب با کیفیت 64 امتیاز در مقیاس 0-100 زیر به طور متوسط در مقایسه با قبل از شاخص.

“ما می دانیم از شيوع و طولی داده است که یک سوم از جمعیت است که بیش از خود نگران خواب آلودگی به عنوان تاثیر آن بر زندگی خود و توانایی خود را به انجام مشاغل,” دکتر گفت: Maurice Ohayonمدیر استنفورد خواب اپیدمیولوژی مرکز تحقیقات.

وجود دارد ساده و موثر در خواب راهنمایی برای کمک به شما به خواب یک شب خوب. چسبیدن به یک برنامه خواب و حتی در تعطیلات آخر هفته و تمرین آرامش بخش قبل از خواب مراسم بزرگ هستند اولین گام است. ساده ترین راه برای گرفتن آغاز شده است و شروع به ردیابی خواب خود را. وجود دارد بسیاری از دستگاه ها و برنامه های در دسترس برای کمک به شما خواب بهتر است.

در مورد بنیاد ملی خواب
بنیاد ملی خواب (NSF) است که اختصاص داده شده به بهبود سلامت و رفاه از طریق خواب آموزش و پرورش و حمایت است. تاسیس در سال 1990 NSF متعهد به پیشبرد تعالی در بهداشت خواب تئوری تحقیق و عمل. thensf.org │SleepHealthJournal.org

در مورد خواب در امریکا® نظرسنجی
از خواب در آمریکا نظرسنجی بنیاد ملی خواب برتر بررسی سالانه از زمان خواب ، نظرسنجی برای اولین بار انجام شده در سال 1991 و تولید شده پس از سال 2018 توسط لانگر تحقیقات همکاران.

نور روز صرفه جویی در زمان شروع می شود یکشنبه, مارس 8. تغییر ساعت عملی است یادآوری اثرات منفی از دست دادن خواب. برای سی سال گذشته این NSF منتشر کرده است آن خواب در آمریکا نظرسنجی با شروع از نور روز صرفه جویی در زمان.

کامل خواب در آمریکا نظرسنجی یافته لانگر تحقیقات همکاران گزارش از جمله روش می توان در یافت sleepfoundation.org یا خواب مجله سلامت.

در مورد خواب سلامت شاخص®
از خواب در سلامت شاخص فصلنامه سابقه در سراسر کشور نماینده نظرسنجی از بزرگسالان آمریکایی; آهنگ آن روند و تواریخ ملت ما بهداشت خواب در طول زمان است.

این فصلنامه خواب شاخص های سلامت اجرا شد در کنار خواب در آمریکا نظرسنجی و بررسی استرس و خواب. برای اطلاعات بیشتر در مورد روش رفتن به خواب مجله سلامت.

منبع بنیاد ملی خواب

لینک های مرتبط

http://www.sleepfoundation.org

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im