تمپه مبتنی بر Phat اسکوتر کمک می کند تا رستوران های محلی در حفظ و خدمت به مشتریان خود را

همه آن را در زمان یک سوار با دوستان خود را از طریق محله به Phat اسکوتر مدیر عامل پیتر جانسون رو در وسیله نقلیه است که می تواند تبدیل به محور زندگی حرفه ای او.

و هنگامی که یک پیش بینی نشده همه گیر انداخت آچار به راه اندازی برنامه ای برای خط جدید خود را تحویل اسکوتر جانسون و شرکای کسب و کار با استفاده از آن به عنوان یک فرصت برای پرتاب یک تاسیسات برای رستوران ها در تلاش برای مقابله.

تمپه مبتنی بر Phat اسکوتر شده است نگه داشتن مردم همراه با غیر و غیر دوچرخه گزینه های پس از سال 2017 قبل از موج اصلی pay-as-you-سوار برقی روروک مخصوص بچه ها گزینه های مانند برد یا آهک کردم ،

جانسون همراه با موسسان کمال Ralphs و دن Hankins, نگاه به جلو به debuting خود را علاوه بر Phat خانواده — PHLEET تحویل گردد روروک مخصوص بچه ها به طور خاص برای صنعت رستوران.

مدل عرضه در یک رستوران نشان می دهد در بهار گذشته در شیکاگو, لگد زدن کامل آن قبل از تولید برنامه ریزی شده راه اندازی رسمی است.

اما زمانی که کروناویروس جدید و در نتیجه اجتماعی-فاصله سفارشات ضربه رستوران به خصوص سخت است که راه اندازی تا به حال به گیریم. به جای Johnson, Ralphs و Hankins اهدا یک دوجین از این اسکوتر به رستوران های محلی برای کمک به تحویل. ارزش آن اسکوتر در حدود $30,000.

چون PHLEET روروک مخصوص بچه ها – مانند همه کسانی که در Phat اسکوتر خط نمی کند بیش از 20 مایل در ساعت آن را طبقه بندی شده به عنوان یک دوچرخه ندارد و نیاز به گاز و مجوز و یا بیمه. آن را نیز آسان تر به پارک و مانور را از طریق ترافیک.

آن را نیز کمک می کند mom-and-pop رستوران ها ارائه تحویل بدون نیاز به پرداخت یک شخص ثالث ارائه خدمات.

“ما فکر کردیم که بیایید کمک به این رستوران محلی بازار محوری. بسیاری بودند که با استفاده از شخص ثالث تحویل است که طول می کشد تا بزرگ هزینه. آن را واقعا دشوار است برای آنها را به حفظ هنگامی که آنها در واقع از دست دادن پول انجام می دهند که” جانسون گفت. “این واقعا باز درب برای این رستوران ها را کنترل کند.”

کمک به رستوران های محلی در حفظ و خدمت

شیدا رستوران در اسکاتسدیل آریزونا در میان اهدا کنندگان.

این یک ارباب رجوع که عادت به راه رفتن و یا گرفتن یک درایو کوتاه به وعده های غذایی خود را. اما با COVID-19 بسیاری شد عصبی به ترک خانه های خود.

روروک مخصوص بچه ها اجازه داده شیدا را نه تنها حفظ کسب و کار, اما همچنین مطمئن شوید که مشتریان خود را داشته باشد مواد غذایی تحویل داده در حالی که آنها ایمن ماندن در خانه.

“که واقعا سرد بود قادر به انجام کاری برای آنها” جانسون گفت.

شاه بلوط صاحب کیرستن استیل اولین اهدا کننده دریافت کننده PHLEET روروک مخصوص بچه ها. این یک کولر و گرما جعبه و یک سبد در جلو. او دارنده تلفن پس رانندگان می توانید جهت به راحتی و آنها او قرار داده ققنوس رستوران آرم بر روی آن.

در ابتدا او تعجب اگر وجود دارد گرفتن. جانسون در پاسخ به او: “وجود ندارد ، ما در حال تلاش برای کمک به مردم از سمت راست در حال حاضر آن را یک دیوانه ،

استیل گفت: او در ارتباط با تقریبا هر بالا مشخصات شخص ثالث و خدمات تحویل. آنها می خواستند 30 درصد از سود.

“او می خواست برای جلوگیری از ما نیاز به پرداخت بخش عظیمی از سود ما به شخص ثالث (ارائه خدمات). من نمی توانم باور کنم که چگونه سخاوتمندانه است که گفت:” استیل که به طور متوسط پنج PHLEET تحویل در روز است. “ما می توانیم نگه داشتن اعضای تیم ما مشغول و خدمت به جامعه ما است.”

وارد شدن به کسب و کار

چند سال پیش جانسون یک تماس از دوست خود Hankins, که تا به حال خریداری دو اسکوتر برقی از rec فروشگاه. او به دنبال راه های جدید برای دریافت در اطراف و می خواستم به آنها را امتحان کنید.

او خواسته جانسون به سوار شدن با او را از طریق Hankins’ Arcadia محله.

با چربی لاستیک و طراحی است که اجازه سواران به ایستادن و یا نشستن آنها جلب توجه زیادی.

“در عرض یک مایل ما کشیده شد بیش از 15 بار توسط افرادی که مایل به دانستن که در آن ما آنها را” جانسون گفت. “این واکنش شما می خواهید و آنچه شما به دنبال (در یک محصول).”

جانسون شروع به انجام برخی تحقیقات و کشف بازار خیلی خالی است. او تصمیم گرفت او و دوستان خود را مورد نیاز برای دریافت بر روی آن.

در نهایت آنها قادر به امن اسکوتر و بهبود کیفیت خود را و زنده ماندن طولانی مدت. آنها شروع با 400.

“اگر آنها به فروش ، اگر آنها نمی, ما تا به حال لذت ببرید انجام آن. ما را می تواند بار آنها را در جایی” جانسون گفت که او فکر می کردم در آن زمان است.

آنها شروع به گرفتن سفارشات بلافاصله و هرگز به عقب نگاه کرد.

Phat اسکوتر آغاز شده و در یک 2,200 فوت مربع انبار و سه ماه بعد از نقل مکان به یک 14,000 فوت مربع فضا است. امروز آنها نیاز در هر اینچ از فعلی خود را از 25 ، 000 فوت مربع تمپه ستاد.

Phat اسکوتر پر رونق است در یک اسکوتر برقی در بازار است که انتظار می رود به تولید 42 میلیارد سال 2030 با توجه Grand مشاهده Research, Inc. این اسکوتر انتظار می رود به حساب 8 ٪ از همه دو چرخ وسایل نقلیه در جاده ها توسط 2023.

در علاوه بر این به PHLEET مدل وجود دارد و پنج نفر دیگر در صف اعم از کوچکترین PHLEX واحد است که می رود برای $1,295 به HD گلف برقی روروک مخصوص بچه ها است که اجرا می شود $3,495 است و برای گلف ، همه را می توان با رنگ و طرح تم ها و آرم هستند که محدود تنها صاحبان آنها تصورات.

در حال حاضر وجود دارد بیش از 4000 Phat اسکوتر در بازار جانسون گفت.

روروک مخصوص بچه ها, طرفداران

لری Marick و علامت خود شش نفر از کسانی که اسکوتر چهار منظم HD برقی – مدل فقط در زیر زمین گلف نسخه و دو PHLEX مدل.

این Maricks و نوه های خود که با آنها زندگی می کنند و خود را رشد دختر, در خانه گیلبرت و استفاده از آنها برای سوار شدن به نزدیکی و رستوران ها و یا برای اجرای errands سریع به فروشگاه مواد غذایی.

لری اتحاد زده و آن را به سالن برای گرفتن ناخن های خود را انجام می شود. خود نوه, سنین 13 و 10 بوده است, روش سوارکاری با آنها به مدرسه یا دوستان خانه.

لری گفت: او دوست دارد این واقعیت است که اسکوتر می تواند برنامه ریزی به بیش از یک سرعت خاص به طوری که بچه ها نمی توانند حداکثر به 20 مایل در ساعت محدود می کند.

“ما لذت بردن از صرف وقت با هم و عشق ما را به رفتن به مکان به عنوان یک خانواده است. همه فقط می شود در روروک مخصوص بچه ها,” او گفت:. “این یک راه برای لذت بردن از طبیعت و محله است.”

لری روروک مخصوص بچه ها صورتی و بنفش با رنگ های جریان که به یک تخته موج سواری پرنیان – دقیقا همان چیزی است او پیش بینی زمانی که سفارشی کردن آن. علامت طراحی شده است که مانند یک چوبی تخته موج سواری با ماورا مجسمه embellishments برچسب و گلگیر.

هر چهار مدل بالاتر پایان موسیقی را فعال کنید. این Maricks’ اسکوتر decked با بلندگو که پخش موسیقی از تلفن های خود را. آنها همچنین سفارشی چراغ که تغییر رنگ و ارائه به اندازه کافی برای روشنایی شب ،

GPS بسته اجازه می دهد تا آن را به ردیابی می شود و از کار افتاده اگر به سرقت رفته است.

لری گفت: او شده است بسیار هیجان زده با خدمات او دریافت او توصیه کرده است Phat اسکوتر به استراحتگاه او بازدید کردند.

“این همه چیز ما می خواستیم آن را به انجام,” او گفت:.

محلی خدمات شخصی

خدمات مشتری شده است یک دارایی برای شرکت به عنوان اتحاد آمریکا-ساخته شده از جنبه های. ترین لوازم جانبی ساخته شده در آریزونا و آنها شریک با Rockford Fosgate در تمپه برای بلندگو.

این اسکوتر با دو سال گارانتی و کمک به است که اغلب فقط یک تماس تلفن دور.

“کسی وجود دارد را انتخاب کنید تا گوشی در 10 p. m. روز شنبه. مردم, ‘وای من در تلفن با فرد زندگی می کنند و نه از هند یا چین'” جانسون گفت. “ما افتخار در آنچه که ما انجام دهد. ما استخدام افراد محلی و مردم مانند دانستن آنها در حال حمایت از آن است.”

افراد مشهور و ورزشکاران حرفه ای تبدیل شده اند Phat روروک مخصوص بچه ها, صاحبان, به خصوص در ماه های اخیر جانسون گفت. او گفت: مردم به دنبال تلفن همراه گزینه های است که می تواند سرگرم کننده در طول این زمان ما در خانه گیر کرده.

“مردم به دنبال به خارج و تلاش برای انجام کارهای مشابه,” او گفت:. “ما اینجا هستیم تا به حمایت و تلاش برای انجام بخشی از ما را برای قرار دادن لبخند بر چهره مردم و رفتن نگه دارید.”

چه: Phat اسکوتر.

که در آن: 3220 S. نمایشگاه خط Suite 12 تمپه.

کارکنان: 42.

جالب آمار: جهانی اسکوتر برقی اندازه بازار است که انتظار می رود به تولید 42 میلیارد سال 2030 با توجه Grand مشاهده Research, Inc.

جزئیات: 866-972-6687, phatscooters.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de