TCL الکترونیک ” به طور کلی تلویزیون حجم فروش می رسد 6.73 میلیون دستگاه در سه ماهه اول سال 2020

دلار هنگ کنگ, مارس 17 سال 2020 /PRNewswire/ — TCL الکترونیک Holdings Limited (“TCL الکترونیک” یا “شرکت“, HKSE سهام کد: 01070.هنگ کنگ) اعلام کرد حجم فروش محصولات تلویزیون در سه ماهه اول سال 2020 (ژانویه تا مارس). با توجه به بیماری کروناویروس 2019 (“COVID-19”) و افزایش پایه که متحمل شده توسط بزرگ حمل و نقل از آمریکا کانال تامین کنندگان در سه ماهه اول سال گذشته تلویزیون حجم فروش این شرکت در سه ماهه اول سال 2020 بود 6.73 میلیون مجموعه, کاهش 20.2% در سال در سال, اما از سوی دیگر تعداد مشترکین موجود از شاهین فناوری شبکه به طور قابل توجهی افزایش یافته 148.8% در سال در سال. پس از قمری تعطیلات سال جدید این شرکت به سرعت بازگشایی شد و در واقع از سر تولید تا پایان مارس.

بهره گیری از بهبود مستمر در TCL الکترونیک’ محصول رقابت و تجاری قدرت حجم فروش TCL تلویزیون با نام تجاری در سه ماهه اول سال 2020 رسیده 4.27 میلیون دستگاه. در میان آنها حجم فروش تلویزیون های هوشمند و 4K تلویزیون اختصاص 88.1% و 50.7 درصد از کل حجم فروش TCL تلویزیون با نام تجاری بود. علاوه بر این کل حجم فروش از نقطه کوانتومی تلویزیون همچنین می دانیم به عنوان QLED تلویزیون رسید توسط 217.1% در سال در سال در سه ماهه اول.

در شرایط بازارهای خارج از کشور به COVID-19 محدود نفوذ در حجم فروش در سه ماهه اول اگر چه حجم فروش از LENOVO با نام تجاری تلویزیون در سه ماهه اول سال 2020 کاهش 23.8% در سال در سال به 3.11 میلیون دستگاه. آن ها عمدتا به دلیل افزایش عدم اطمینان از اختلاف تجاری در ابتدای سال گذشته و این واقعیت است که برخی از کانال کنندگان مواجه نگردند تا جلوتر از برنامه در نتیجه منجر به فروش پایه در آمریکای شمالی شد خیلی بالاتر از نرمال در مدت مشابه سال گذشته (حجم فروش در 2019Q1 افزایش 112.0 درصد نسبت به 2018Q1). در حال همه گیر شروع به گسترش در آمریکای شمالی از ماه مارس. در چنین شرایطی حجم فروش از برند TCL, تلویزیون در آمریکای شمالی بازار کاهش 52.1% در سال در سال در سه ماهه اول سال 2020. بازارهای اروپایی شده است تحت تاثیر COVID-19 شیوع در عین حال که حفظ رشد سریع حرکت با آن حجم فروش TCL تلویزیون با نام تجاری در سه ماهه اول سال 2020 افزایش یافته است 43.9% در سال در سال. به طور خاص حجم فروش از لهستان و ایتالیا به طور قابل توجهی افزایش یافته 100.9% و 17.0% در سال در سال بود. در بازارهای در حال ظهور شرکت همچنان به گسترش کانال های توزیع و منجر به افزایش حجم فروش TCL تلویزیون با نام تجاری توسط 14.3% در سال در سال در سه ماهه اول سال 2020 است. نوازندگان برتر در منطقه شد و روسیه, استرالیا, برزیل و هندبا, در سال در سال نرخ رشد 145.4%, 84.6%, 75.9% و 40.2 درصد بود. در این میان حجم خرید و فروش TCL تلویزیون با نام تجاری در بازارهای خارج از کشور اختصاص بیش از 70 درصد از کل حجم فروش TCL تلویزیون با نام تجاری بود که بالاتر از بسیاری از 2019. با توجه به عدم قطعیت از وضعیت همه گیر در خارج از کشور این شرکت را توجه به توسعه همه گیر در مناطق مختلف به موقع تنظیم عرضه جهانی آن و استراتژی های بازاریابی و افزایش سرمایه گذاری از منابع آنلاین به منظور به حداقل رساندن همه گیر تاثیر بر حجم فروش این شرکت در بازارهای خارج از کشور. در ضمن با حفظ ارتباط نزدیک با توزیع کنندگان محلی شرکت می تواند این فرصت را به از سرگیری رشد سریع پیش وقتی بازار دوباره بجای اول برگشتن.

از نظر PRC بازار با توجه به COVID-19 تاثیر بسیاری از فروشگاه های آفلاین بسته شد از فوریه تا مارس است. بنابراین حجم فروش از LENOVO با نام تجاری تلویزیون در سه ماهه اول سال 2020 کاهش 36.1% در سال در سال به 1.16 میلیون دستگاه. در طول این دوره آنلاین حجم فروش این شرکت افزایش یافته است 74.2% در سال در سال در ماه های فوریه و مارس که منجر به کل حجم فروش TCL برند تلویزیون در بازار PRC افزایش 9.8% در سال در سال در ماه های فوریه و مارس. در ضمن بسیاری از خرید و فروش آنلاین در سه ماهه اول سال 2020 افزایش 11.4 درصد به 44.3 درصد از 32.9 درصد در دوره مشابه در سال گذشته است. و در سه ماهه اول سال 2020 حجم فروش TCL هوشمند و تلویزیون 4K تلویزیون اختصاص 87.4% و 68.0% از کل حجم فروش TCL تلویزیون با نام تجاری در PRC بازار تا 5 درصد و 12.8 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بود. این شرکت ادامه خواهد داد تا خود را برای بهینه سازی ساختار کانال در بازار PRC با راه اندازی پیشرفته بازاریابی دیجیتال ابزار مانند تی فروش و TCL صفحه اصلی اجرای فعالیت “کشف بازارهای استان ها, توسعه 10 هزار فروشگاه جدید” در ماه آوریل است. از آنجا که وضعیت همه گیر شده است و به نوبه خود برای بهتر در چینحجم فروش در سه ماهه دوم پیش بینی شده است به از سرگیری رشد. این شرکت راه اندازی کرده است TCL•XESS هوشمند صفحه نمایش برای اولین بار چرخشی صفحه نمایش با قابلیت چرخش خودکار به حالت عمودی در صنعت تلویزیون است که برای اولین بار برای رسیدن به بدون درز سوئیچ بین تلفن همراه و صفحه نمایش بزرگ با استقرار پاپ تا AI دوربین و قابلیت تعامل میان صفحات متعدد است. TCL•XESS هوشمند صفحه نمایش دریافت کرده است به رسمیت شناختن بالا از مصرف کنندگان پس از اولین روز از آن راه اندازی شد.

کاربر پایگاه اینترنتی کسب و کار در ادامه به گسترش است. در این تجمع تعدادی از تازه فعال شده کاربران توسط خوان رسیده 2.92 میلیون در سه ماهه اول سال 2020 است. در ضمن تجمع تعدادی از کاربران جهانی بیش از 45 میلیون به 45.25 میلیون که توسط 30.0% در سال در سال. و روزانه به طور متوسط تعداد, جهانی, کاربران فعال به سرعت رسید به 23.41 میلیون دلار در سال در سال افزایش 36.7% (منبع: Huan Technology Co., Ltd. “خوان”). به عنوان از آوریل سال 2020موجود مشترکین از شاهین, شبکه فن آوری است به طور قابل توجهی افزایش یافته 148.8% در سال در سال و درآمد حاصل از عضویت آنلاین کسب و کار از شاهین, شبکه فن آوری در سه ماهه اول سال 2020 به سرعت در حال افزایش 141.1% نشان از بهبود بیشتر از سودآوری است.

TCL الکترونیک با تمرکز بر روی صفحه نمایش هوشمند صنعت و خدمات کاربران جهانی به عنوان سهم بازار آن شده است به طور مداوم افزایش یافته و در سه سال گذشته با کل حمل و نقل در سال 2019 رتبه بالا 2 در جهانی نشان می دهد رشد آن عملکرد بهتری نسبت به این صنعت است. به عنوان جهانی طرح از پنل صفحه نمایش را تحت یک تغییر بزرگ چین, پنل صنعت افزایش خواهد بیشتر و شرکت از کره را به تدریج کوچک از پانل ال سی دی میباشد. به عنوان یک شرکت پیشرو در صفحه نمایش هوشمند صنعت TCL الکترونیک را بیشتر به دست گرفتن فرصت های توسعه. با توجه به عدم قطعیت این بیماری همه گیر در خارج از کشور به تازگی این شرکت ادامه خواهد داد به سرمایه گذاری در R&D و نوآوری در محصول و تلاش برای حفظ فروش سالانه رشد. علاوه بر این شرکت تمرکز خود را بر توسعه جهانی کسب و کار اینترنتی و با شور و نشاط سوق دادن “AI x IoT” استراتژی به منظور تبدیل شدن به یک پیشرو جهانی هوشمند شرکت فناوری و ایجاد ارزش بیشتر برای سهامداران است.

از ژانویه تا مارس 2020 (Unaudited)


انباشته
مجموع

(که در مارس
2020)

ژانویه
مارس سال 2020

ژانویه
مارس 2019

Y-o-Y تغییر
(%)






تلویزیون ال سی دی با حجم فروش

N/A

6,734,694

8,442,925

-20.2%






PRC بازار (TCL نام تجاری)

N/A

1,161,108

1,817,671

-36.1%

بازارهای خارج از کشور
    
(TCL نام تجاری)

N/A

3,110,945

4,080,291

-23.8%

ODM کسب و کار

N/A

2,462,641

2,544,963

-3.2%






نسبت TCL نام تجاری

تلویزیون هوشمند (%)

N/A

88.1%

88.1%

N/A

نسبت TCL نام تجاری

تلویزیون 4K (%)

N/A

50.7%

51.2%

N/A






تعداد جهانی
تجمع فعال
کاربران
(1)

45,254,457

2,915,806

2,910,833

0.2%






روزانه به طور متوسط تعداد

جهانی کاربران فعال (2)(3)

N/A

23,405,205

17,118,261

36.7%


(1) اشاره به تعدادی از کاربران که استفاده از اینترنت تلویزیون وب سرویس بیش از یک بار.

(2) اشاره به تعداد غیر تکرار فردی کاربران است که استفاده از اینترنت خدمات تلویزیون در هفت روز.

(3) داده ها از مارس سال 2020

در مورد TCL الکترونیک
که مقر آن در چین, TCL الکترونیک Holdings Limited (سهام کد: 01070.هنگ کنگثبت شده در جزایر کیمن با مسئولیت محدود) یکی از بازیکنان برجسته در تلویزیون جهانی صنعت است که درگیر در تحقیق و توسعه و تولید و توزیع کننده محصولات الکترونیکی مصرفی. از طریق یک محصول جدید-و-کاربر-محور مدل کسب و کار است که با تمرکز در درجه اول در “دو +” استراتژی که شامل “هوشمند + اینترنت” و “محصولات + خدمات” به عنوان جهت اصلی TCL الکترونیک تلاش برای ساخت یک جامع اکوسیستم برای تلویزیونهای هوشمند فراهم می کند که کاربران با smart و زندگی سالم محصولات و خدمات اختصاص داده شده است برای تبدیل شدن به یک پیشرو جهانی فن آوری هوشمند شرکت. با توجه به آخرین Sigmaintell گزارش سهم بازار این شرکت از نظر حجم فروش رتبه شماره 2 در تلویزیون جهانی بازارهای در سال 2019. TCL الکترونیک شامل واجد شرایط سهام لیست از شنژن-سهام هنگ کنگ اتصال طرح هانگ سنگ در بورس اتصال هنگ کنگ شاخص هانگ سنگ کامپوزیت MidCap & SmallCap شاخص هانگ سنگ در شرکت توسعه پایدار شاخص معیار. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت خود را: http://electronics.tcl.com.

منبع TCL الکترونیک Holdings Limited

لینک های مرتبط

http://electronics.tcl.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de