در چند سال گذشته تعدادی از راه اندازی led توسط شرکت دور را دچار اختلال خواب آلود توشه بازار با آرایه ای از رنگارنگ hard-shell چمدان است که ترکیب ویژگی های چنین به عنوان ساخته شده در باتری برای شارژ ابزارهای خود را.

در حال حاضر هدف این است که به دنبال برای دریافت در در عمل ،

پس از تعمیرات اساسی ترین آن پوشاک و خانه برندهای مینیاپولیس مبتنی بر خرده فروش است که در حال حاضر چشم دوخته اند و دسته دیگر که در آن می تواند افزایش کسب و کار خود را — مانند توشه.

هدف جدید, توشه, نام تجاری, باز, داستان, زمین در فروشگاه های روز یکشنبه و در Target.com در فوریه. 13.

نزدیک به 40 قطعه خط شامل سخت طرفه بررسی و حمل توشه کوله پشتی بسته بندی مکعب, پوشاک, کیف و totes با قیمت های مختلف از 19.99 $به $179.99. چمدان شامل ویژگی های از قبیل پورت USB برای شارژ باتری یا قدرت بانک ساخته شده است در قفل TSA یک کیسه لباس های شسته شده و تعداد زیادی جیب zippered برای کمک به مسافران به نگه داشتن موارد سازمان یافته است.

“ما می دانیم که از نگاه کردن به روند بازار که مصرف کننده است که به دنبال به سفر بیشتر و بیشتر است و ترجیح می دهند برای رفتن تجربه” گفت: Julie Guggemos, هدف, ارشد طراحی افسر. “ما تصمیم گرفتیم که ما نگاهی به سفر و صنعت است که این امر می تواند یک فرصت خوب برای هدف برای ایجاد چیزی است که ارائه می دهد بهترین از بهترین ها را از نظر امکانات در یک فوق العاده مقرون به صرفه قیمت.”

هدف جدید حمل چمدان برای مثال به فروش برای $149.99 که Guggemos گفت: حدود 30 درصد ارزان تر از محصولات قابل مقایسه از رقبای اصلی. دور را حمل چمدان شروع در $225.

هدف طراحان و مهندسین صرف حدود 14 ماه در حال توسعه باز داستان, تحقیق نه تنها ویژگی های ارائه شده توسط بیمه توشه برندهای اما همچنین صحبت کردن به مصرف کنندگان در مورد آنچه آنها دنبال آن هستید در توشه و جایی که آنها می خواهم برای دیدن بهبود. آنها را از طریق رفت چند نمونه و استرس-آزمایش آنها را در سفر و در خیابان های سنگ فرش.

“این رفتن به ضربه دیگر توشه عرضه خارج از آب” Guggemos گفت.

هدف تصمیم به شامل یک باتری با آن چمدان. ساخته شده در باتری های لیتیوم در حال حاضر منع از بررسی در پرواز در ایالات متحده و برخی از شرکت های هواپیمایی در حال حاضر نیاز به آنها را به صورت جدا در هنگام حمل چنین توشه بر روی پرواز.

“ما تصمیم به اجازه مصرف کننده تصمیم می گیرید آنچه آنها می خواهند به انجام,” او گفت:.

چمدان نیز با هاردی پلی کربنات پوسته چهار سکوت 360 درجه-چرخ نخ ریسی و قابل ارتقا است. آنها خواهد شد در حدود ده رنگ.

در حالی که هدف شده است شاهد رشد در چمدان فروش Guggemos گفت: از آن نبوده است در تاریخ همتراز با بقیه بازار. با باز کردن داستان او گفت: هدف امیدوار است برای سبقت گرفتن از رقبا است.

توشه فروش افزایش یافته است و 11 درصد در ایالات متحده پس از سال 2016 و در حال حاضر 2.3 میلیارد دلار در صنعت با توجه به بث گلدشتاین صنعت تحلیلگر NPD Group.

در علاوه بر این به علاقه رو به رشد در سفر و تجربیات ویژگی های پیشرفته و قابلیت ها و همچنین کمک به رشد سوخت, او گفت:.

“من فکر می کنم وجود هاله اثر از آمدن مهمترین دور اما حتی آنهایی که زنده نمی ماندند مانند Raden و Bluesmart,” او نوشت: در یک e-mail اشاره کرد که بازیکنان سنتی نیز در حال حاضر با اضافه کردن ویژگی های بیشتر مانند توشه آستین و جیب اضافی.

چالش هر چند که مصرف کنندگان نمی خرید جدید چمدان است که می تواند مانع رشد پایدار.

این است که هدف اولین تاخت و تاز کردن خصوصی-برچسب توشه. این یک دیرین با نام تجاری به نام سوار و بیشتر به تازگی راه اندازی خانه خط از طریق یکی از جدیدتر آن هر چند بیشتر بودجه متمرکز, مارک های ساخته شده توسط طراحی. آن را نیز حمل مارک های ملی مانند American Tourister.

باز داستان خواهد بود برجسته نمایش داده می شود هدف توشه بخش اما به طور کلی فضا برای بخش تغییر نمی دهد. به جای خرده فروش است و ساخت اتاق را برای آن با کاهش آن ارائه از دیگر مالکیت و ملی برندهای Guggemos گفت.

در علاوه بر این به بازسازی فروشگاه ها و اضافه کردن جدید تحقق گزینه طراوت هدف متعلق به برندهای شده است بخش مهمی از هدف مدیر عامل برایان کرنل استراتژی که منجر به فروش موثر دستاوردهای بیش از دو سال گذشته است. اما هدف گزارش ماه گذشته که فروش آن بیش از تعطیلات در آمد کمتر از حد انتظار نادر دست برای یک خرده فروش است که تبدیل به یکی از بهتر اجرا در صنعت.

هدف در حال حاضر نورد از بیش از 40 مارک های جدید در طول چند سال گذشته. آخرین ماه آن را راه اندازی تمام در حرکت یک activewear نام تجاری است که جایگزین C9 توسط قهرمان.

در حالی که با سرعت از نام تجاری جدید rollouts شروع به آهسته هدف این است که در حال حاضر به دنبال در دیگر دسته بندی ها در خارج از پوشاک و خانه شده اولیه آن تمرکز می کنند.

همانطور که برای چه بعد Guggemos گفت: هدف این است که به دنبال در همه چیز از کالاهای ورزشی به اسباب بازی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de