Shipt همان روز تحویل مواد غذایی خدمات متعلق به هدف شرکت دارای اضافه شده 70,000 خریداران جدید در ماه گذشته و یا به عنوان سفارشات رسید به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس .

Shipt است که در مسیر آن به دو برابر تعداد تحویل مردم تا پایان مارس کلی کاروسو مدیر عامل شرکت نوشت: پنجشنبه در یک پست وبلاگ در Shipt وب سایت.

که می تواند تعداد خریداران که مانند رانندگان مستقل پیمانکاران به 200,000 پست گفت.

“ما به خریداران تحویل شده اند رکورد جلد به مشتریان و در عین حال ما می دانیم که بسیاری از آنها پیدا کردن آن را دشوار است به استفاده از خدمات ما با توجه به تقاضای بالا,” او گفت:.

افزایش تعداد خریداران باید کمک به او گفت.

خریداران را انتخاب کنید چه مقدار از آنها می خواهید به کار می کنند.

Shipt مانند بسیاری از اپراتورهای تحویل مانند آمازون و Instacart شده غرق موج عظیمی در سفارشات در طول بیماری همه گیر کوروناویروس و آن را به چالش کشیدن برای مشتریان به مانع تحویل پنجره.

در چهارشنبه Instacart گفت: در آن رشد کرده است آن تعداد از تحویل کارگران به 350,000 از 200,000 است و دیده می شود 300 درصد افزایش در تقاضای مشتری.

در حالی که بسیاری از کسب و کارهای دیگر گذاشته اند و یا furloughed کارکنان خدمات تحویل و همچنین ضروری خرده فروشان مانند Walmart, آمازون و فروشگاه های مواد غذایی شده اند استخدام شده است. در همان زمان تحویل کارگران تبدیل شده اند بیشتر آوازی در مورد خطرات مصرف آنها را تحویل.

در اوایل این هفته برخی از Shipt خریداران برگزار شد “پیاده کردن” به درخواست برای $5 سفارش در خطر پرداخت و دسترسی فوری به صورت ماسک در میان دیگر خواسته است. آنها همچنین ادعا می کنند که تغییرات اخیر در چگونه خریداران پرداخت می شود باید منجر به کاهش پرداخت برای برخی از کارگران است.

در این پست وبلاگ کاروسو گفت Shipt خریداران را به دست آورده 30 درصد بیشتر در پرداخت به طور متوسط در هر سفارش از اوایل ماه مارس. یک هدف گفت: سه چهارم از این افزایش به دلیل “تبلیغی پرداخت” اضافی انگیزه های مالی به خریداران انتخاب کنید تا سفارشات با باقی مانده ناشی از سفارش بزرگتر از اندازه است.

Shipt همچنین اشاره کرد که مشتریان شده اند اوج خریداران در حدود 30 درصد بیشتر از متوسط.

در اوایل این هفته Shipt نیز به $100 به $200 پاداش به آن فعال ترین خریداران.

کاروسو اضافه شده است که مقامات شرکت هستند “کار به همان سرعتی که ما می توانیم” برای دریافت ماسک و دستکش به خریداران است و دو برابر آن تیم پشتیبانی برای رسیدگی به تماس ها و ایمیل.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de