مطالعه می یابد: پیاده روی 30 دقیقه برای کاهش خطر مرگ

کمی وجود دارد که بحث رژیم غذایی و ورزش کلید سلامتی و عمر طولانی تر اما مطالعه می یابد به گزارش سالمندان که راه رفتن به مدت 30 دقیقه در روز و کاهش خطر مرگ از هر علت.

بزرگسالان مسن (سن متوسط 69) هستند و 67 درصد کمتر احتمال دارد به مرگ اگر آنها از لحاظ جسمی فعال حداقل 150 دقیقه در هفته در یک مطالعه. و در یکی دیگر از زنان سالمند (با متوسط سن 79) بودند 38 درصد کمتر احتمال دارد به مرگ از یک حمله قلبی نارسایی قلبی و سکته مغزی اگر آنها راه رفتن 2,100-4,500 مراحل پستها در طول روز.

“پیدا کردن یک راه برای حرکت جسمی بیشتر در یک فعالیت مناسب است که قابلیت های خود را و لذت بخش است که بسیار مهم است برای همه مردم و به خصوص برای افراد مسن که ممکن است عوامل خطر برای بیماری های قلبی و عروقی” اوکلند استاد دانشگاه بری A. فرانکلین گفت: در انتشار توسط انجمن قلب آمریکا.

“فعالیت های فیزیکی مانند پیاده روی سریع می تواند کمک به مدیریت فشار خون بالا و کلسترول بالا بهبود کنترل گلوکز خون در میان بسیاری از مزایای.”

اولین مطالعه نشان داد فقط 30 دقیقه حتی نور فعالیت مانند کارهای روزمره و یا راه رفتن رندر 205 کاهش خطر مرگ در حالی که فقط 30 دقیقه از رفتار بی تحرک کدها 32 درصد شانس بالاتری از مرگ, با توجه به گزارش.

“ترویج نور-شدت فعالیت فیزیکی و کاهش زمان کم تحرک ممکن است یک عملی تر جایگزین در میان افراد مسن” دانشگاه بوستون تحقیقات Joowon لی, دکتری گفت: در هر مطالعه می یابد.

قابل ذکر است در این مطالعات نیاز نیست دقیق رژیم های تمرین.

“با وجود باورهای مردمی شواهد کمی وجود دارد که مردم نیاز به هدف برای 10 ، 000 قدم در روز برای دریافت منافع قلبی عروقی از پیاده روی” کالیفرنیا در سن دیگو پروفسور آندریا Z. LaCroix, دکتری گفت: در هر گزارش. “مطالعه ما نشان داد که بیش از 4,500 مراحل پستها در طول روز است که به شدت در ارتباط با کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری های قلبی عروقی در زنان مسن تر.

“برداشتن گام های بیشتر در هر روز حتی فقط چند بیشتر دست یافتنی است و مرحله شمارش هستند آسان به درک راه برای اندازه گیری چقدر ما در حال حرکت. وجود دارد بسیاری از ارزان قیمت و دستگاه های پوشیدنی را انتخاب کنید. تحقیقات ما نشان می دهد که زنان مسن را کاهش می دهد خطر ابتلا به بیماری قلبی با حرکت بیشتر در زندگی روزانه خود را از جمله فعالیت نور و برداشتن گام های بیشتر. بودن و در مورد به جای نشستن برای قلب شما خوب است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im