استارباکس به توقف پرداخت تبلیغات رسانه های اجتماعی برای کمک به جلوگیری از سخنرانی نفرت

استارباکس آخرین شرکت می گویند آن را مکث رسانه های اجتماعی تبلیغات پس از یک کمپین به رهبری سازمانهای مدافع حقوق مدنی به نام برای تبلیغ تحریم Facebook گفت آن را انجام نمی دهد به اندازه کافی برای جلوگیری نژادپرستانه و خشونت آمیز محتوا.

استارباکس (SBUX) گفت: آن اعمال نمی شد و بخشی از “#StopHateforProfit” کمپین اما آن است که توقف آن تبلیغات اجتماعی در حالی که صحبت کردن با سازمانهای مدافع حقوق مدنی و همکاران رسانه ای در مورد چگونه برای جلوگیری از سخنرانی نفرت آنلاین.

کافی شاپ های زنجیره ای را به شرح زیر اعلام بیانیه از Unilever اروپایی مصرف کننده-محصولات غول پشت Ben & jerry’s یخ کرم و صابون Dove; کوکا کولا; تلفن همراه شرکت Verizon و خارج از منزل شرکت هایی مانند Patagonia, Eddie Bauer و اری; شرکت فیلم ماگنولیا تصاویر; شلوار جین ساز لوی و ده ها تن از شرکت های کوچکتر. برخی از شرکت ها را توقف تبلیغات فقط در Facebook در حالی که دیگران خواهد شد خودداری از تبلیغات گسترده در رسانه های اجتماعی.

در پاسخ به شرکت های توقف تبلیغات Facebook اجرایی کارولین Everson گفت: در اوایل این هفته این پلت فرم شبکه های اجتماعی متعهد به پاکسازی نفرت محتوا از خدمات آن است.

“گفتگوهای ما با بازاریابان و سازمانهای مدافع حقوق مدنی در مورد چگونه ما می تواند یک نیروی خوب” گفت: Everson, معاون رئیس جمهور, از Facebook جهانی کسب و کار ،

Facebook را (FB) ارزش بازار کاهش یافته و جمعه بیش از 8 درصد و یا حدود 50 میلیارد دلار به شرکت های بیشتری گفتند که توقف تبلیغات. توییتر سهام (TWTR) نیز کاهش یافته است بیش از 7% جمعه.

سارا Personette, معاون رئیس جمهور, جهانی مشتری راه حل در توییتر در روز جمعه گفت این شرکت “ماموریت برای خدمت به مردم گفتگو و اطمینان از توییتر یک محل که در آن مردم می توانند انسان اتصالات به دنبال و دریافت معتبر و اطلاعات معتبر و بیان خود را آزادانه و با خیال راحت.”

او افزود که توییتر “احترام همکاران ما تصمیم گیری و ادامه خواهد داد به کار و برقراری ارتباط نزدیک با آنها در طول این زمان.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *