دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن: 10 ads به سازمان دیده بان برای در سوپر باول یکشنبه

نیویورک — در این سال سوپر باول نمی تواند یک سیاست-منطقه آزاد به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دموکرات نامزد ریاست جمهوری مایکل بلومبرگ هوا خواهد کمپین تبلیغات در طول بازی.

اما بسیاری دیگر از تبلیغ کنندگان ارائه خواهد شد فرار از استیضاح و انتخابات ریاست جمهوری با چاشنی های متعدد افراد مشهور در تبلیغات خود اختصاص نمادین آهنگ رفتن برای inoffensive طنز و تلاش برای یدک کش در مردم heartstrings.

در اینجا 10 ads به سازمان دیده بان برای در طول روز یکشنبه بازی در میامی:

آمازون

آمازون آگهی ستاره, Ellen DeGeneres, و, همسر, بازیگر Portia de Rossi تصور زندگی قبل از شرکت دستیار صوتی الکسا. یک خدمتکار به نام الکسا می اندازد برخی از سوختن هیزم کردن یک پنجره زمانی که او خواسته است به نوبه خود حرارت پایین; قدیمی غرب پیشگام خود می پرسد همراه Al به “بازی که آهنگ من دوست دارم.” در یکی از معدود سیاسی اشارات شب یک پسر روزنامه فروش می گوید: روزنامه “خبر جعلی” و یک شخصیت شبیه ریچارد نیکسون خود می پرسد به او یادآوری به خود را حذف نوار (اگر چه او می گوید دوربین او نمی خواهد آن را انجام دهد).

آئودی

Arya می خوانم و همچنین چاقو آن معلوم است. “بازی تاج و تخت” بازیگر Maisie Williams کمربند ضربه آهنگ “Let it Go” از “یخ زده” را به عنوان او ترویج آئودی e-tron خانواده از وسایل نقلیه الکتریکی. آگهی پخش در سه ماهه چهارم.

BUDWEISER

این Anheuser-Busch نام تجاری داوطلب خدمت سربازی برنده جایزه اسکار کارگردان کاترین بیگلو برای 60 ثانیه تبلیغ است که در تضاد صدای خارج از قاب از “معمولی آمریکایی” رفتار با زندگی واقعی تصویری از آمریکایی ها انجام دلگرم کننده همه چیز است. مثلا این روایت می گوید معمولی آمریکایی ها “همیشه خیلی رقابتی” در حالی که این آگهی را نشان می دهد هانا Gavios که تا حدی فلج تکمیل ماراتن.

=

CHEETOS

MC Hammer کلاسیک “U can’t Touch This” است که 30 سال, این سال, اما این نگه داشتن Cheetos از استقبال از آن. این میان وعده غذایی, آگهی, ویژگی های یک مرد با نارنجی روشن Cheetos گرد و غبار در دست خود را که می تواند به توقف در حال حرکت مبلمان و یا انجام وظایف دفتر. چکش خود را “چکش شلوار” و نیز نگه می دارد ظاهر به مطلق نمادین خود عبارت.

DORITOS

اسنک تراشه شرط بندی مردم را با “شهر قدیمی جاده” ضربه سر و صدا از تابستان توسط Lil Nas X. در غرب با مضمون آگهی Lil Nas دارای یک رقص با دورویی شخصیت بازیگر سام الیوت. بیلی سایرس که ویژگی های آهنگ remix, همچنین باعث می شود یک cameo.

FACEBOOK

رسانه های اجتماعی سایت نشده خود را رونمایی کرد اولین Super Bowl ad اما آن را ستاره راکی خود سیلوستر استالونه با کمدین کریس راک برای ترویج سایت گروه های ویژگی. 60-second آگهی پخش در اواخر بازی در طول سه ماهه چهارم.

=

گوگل

گوگل 90-آگهی دوم یکی از معدود تبلیغات در این سال نیست که استفاده از طنز یا مشهور است. آن را ویژگی های یک مرد reminiscing در مورد همسر خود را با استفاده از گوگل دستیار ویژگی به جلو عکس های قدیمی از گذشته و تعطیلات. آگهی تنظیم شده است به یک نسخه ابزاری از “چیزی بگو” با بزرگ جهان است.

هیوندای

خودروساز pokes در بوستون لهجه با 60 ثانیه تبلیغ در سه ماهه اول است که با استفاده از بوستون وابسته به افراد معروف از جمله بازیگر Chris Evans, John Krasinski, Saturday Night Live آلوم Rachel Dratch و سابق Boston Red Sox David Ortiz. آنها بحث در مورد هیوندای از ویژگی های است که اجازه می دهد تا صاحبان خودرو پارک از راه دور با اغراق لهجه است که “هوشمند پارک” صدا “smaht pahk.”

MICHELOB

کشتی گیر تبدیل بازیگر جان سینا تلاش برای متقاعد کردن امشب میزبان نمایش جیمی فالون که “فندک طرف” برای کار کردن با تکه امشب توسط گروه نمایش ریشه و المپیک اوسین بولت قهرمان دو سرعت. آگهی در نهایت شاهین Michelob فوق العاده که Anheuser-Busch ترویج به عنوان یک کالری کمتر آبجو.

پپسی

پپسی تلاش می کند تا دوباره کولا جنگ با Missy Elliott و H. E. R. انجام نسخه به روز شده از سنگ نورد کلاسیک لحن “رنگ آن سیاه است.” به عنوان خوانندگان intone شعر “من یک درب قرمز و من می خواهم آن را به رنگ سیاه” یک نوشابه می تواند شبیه یک کک تغییر به سیاه و سفید می توانید از پپسی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>