اقتصادی موج ایجاد شده توسط 1.5 میلیون دلار سرمایه گذاری دولت چند سال پیش در یک حمل و نقل-راه آهن خار خط جنوب خرس سفید دریاچه دارای قدرت چند کوچک در راه آهن به کشتی مینه سوتا مقننه 2020-2025, $91.4 میلیون راه آهن و عبور-بهبود برنامه.

“این قانون پیشنهادی نیاز به مقدار نسبتا کمی از بودجه در مقایسه با هزینه های دولت در بزرگراه حمایت از کامیون ترافیک مستقیم و گران تر از رقیب به راه آهن حمل و نقل” گفت: یک گزارش از راه آهن-بهبود کنسرسیوم. “مینه سوتا هیچ منابع مالی و یا برنامه های اختصاص داده شده به زیرساخت های راه آهن و راه آهن مربوط به توسعه اقتصادی نیاز [خار-خط حامل] در حالی که ویسکانسین صرف بیش از $240 میلیون بیش از دو دهه گذشته و آیوا بیش از 60 میلیون دلار.”

این $91 میلیون خواهد صندوق حدود ده پروژه در هفت شهرستان شامل هشت کوتاه-خط حمل و نقل راه آهن خواهد بود و حفظ و ایجاد “صدها نفر” مشاغل جدید با توجه به مروج.

دولت صرف 1.5 میلیون دلار برای فعال کردن مینه سوتا تجاری راه آهن به ارتقا رو به وخامت آهنگ ها و پیشرفت های دیگر بیش از 6.5 مایل span از خرس سفید به هوگو طاس عقاب پارک صنعتی.

جان Gohmann صاحب مینه سوتا تجاری که در عمل 128 کیلومتر کوتاه-مسافت آهنگ های اطراف شهرهای دوقلو وجود دارد گفت: خیلی کم حجم برای او به صورت خصوصی تامین مالی بهبود در Hugo آهنگ که رها شده بود در سال 1990 توسط Burlington Northern.

“ما نبودند خودخواه” Gohmann گفت: در هفته گذشته. “ما تنها در مورد 10 خودرو یک ماه در 400 دلار در یک ماشین. من نمی تواند پرداخت هزینه برای پیگیری ناتوانی و یا سرمایه گذاری آن است. اما نگهداری آمد دلیل پس از 25 سال است.”

این کنسرسیوم گفت: دولت سرمایه گذاری مشغول به کار صرفه جویی چند صد شغل و در نتیجه بیشتر در کسب و کار برای راه آهن و توسعه مرتبط.

JL Schwieters ساخت و ساز به اتمام رسانده است $20 میلیون و گسترش است. تولید کننده دیوار و پانل های کف برای پیمانکاران اضافه شده است بیش از 100 نفر از کارکنان. Loadmaster گریس مورد استفاده برای سنگین تجهیزات معدن, و, که تا به حال تهدید به ترک نیز گسترش یافته است.

“ما در 250 کارمند و من انتظار دارم که ما قصد داریم برای اضافه کردن 100 شغل” co-founder جان Schwieters به درستی پیش بینی کرد در سال 2018 است. “است که در ترجمه به کار بیشتر در این زمینه ، ما 55 نفر مشغول به کار در این کارخانه در حال حاضر و این گسترش به ما اجازه خواهد داد به سه برابر این تعداد است.”

این خرس سفید منطقه اتاق بازرگانی و شهر هوگو ابزاری بودند در این لایحه دو حزبی از طریق قوه مقننه است.

Gohmann, 72 که امیدوار به ترک شرکت خود را به یک اعتماد است که آن عمل به نفع کارکنان گفت: در علاوه بر این به طور مستقیم به توسعه اقتصادی … هر کامل راه آهن ماشین حذف نیاز به 4.5 کامیون های بزرگ در جاده های محلی.

در حال حاضر کوتاه-مسافت خطوط راه آهن از جمله مینه سوتا, تجاری در حال بازگشت به دنبال یک افزایش بزرگ است.

که شامل مترقی راه آهن را جایگزینی هزار نفر از راه آهن روابط در بلومینگتون و Rosemount راه آهن جایگزینی نورثفیلد به Lakeville خط و تعمیر Nine Mile Creek Bridge در دن پچ خط در بلومینگتون برای $11.4 میلیون نفر است.

شهرهای آتسیگو و مانتیسلو در Wright County می خواهید $3.8 میلیون برای یک پیشنهاد راه آهن-خدمت در پارک های صنعتی و عبور ارتقاء دریاچه بزرگ در Sherburne County می خواهد 10 میلیون دلار برای یک پارک صنعتی; Becker می خواهد 1.6 میلیون دلار برای یک مسیر خدمت شمالی فلزات و مینه سوتا در شمال راه آهن و سنت کریکس دره راه آهن می خواهید $8.1 میلیون دلار برای پروژه های مختلف.

و دوقلو و شهرهای غربی راه آهن می خواهد کمک در 107 کیلومتر از وخامت پیگیری است که در خدمت چند دانه پایانه و همچنین به عنوان بزرگ شرکت کارگیل و Cenex در وحشی در شهرستان اسکات.

راه آهن تیم در بخش مینه سوتا اند توصیه می شود 8 میلیون دلار در کمک های مالی و وام های مورد علاقه برای شروع برخی از این سال به عنوان بخشی از رژیم صهیونیستی است. TimWalz بزرگ-درخواست 2 میلیارد دلار سرمایه-بهبود بودجه.

است که محدوده از تثبیت دولت جاده ها و پل ها به کمک مینیاپولیس ارتقاء فاضلاب.

کوچک-خط اپراتورهای تشکیل 25 تا 40 سال پیش به عنوان بزرگ ملی حامل مانند برلینگتون شمالی و کانادا اقیانوس آرام رها آهنگ یا اجاره آنها را به بازیکنان کوچک به عنوان آنها تمرکز خود را بیشتر-سود چند حالته خطوط راه آهن.

بزرگ راه آهن مسابقه در میان مینه سوتا مستقل برای دلار خواهد بود و در جریان اواخر این ماه در خانه ملت.

این چندین ساله طرح یک استارت خوب به عنوان هر یک از نتایج پروژه در یک جامد طولانی مدت بازگشت به جوامع و مالیات دهندگان.

 

نیل سنت آنتونی بوده استار تریبیون کسب و کار مقاله نویس و خبرنگار از سال 1984. او را در رسیدن به nstanthony@startribune.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de