SAP انعطاف پذیر در میان COVID-19 بحران; افزایش شدید عملیاتی و جریان نقدی آزاد

والدورف, آلمان, جولای 27, 2020 /PRNewswire/ —

  • IFRS ابر ناخالص حاشیه تا 3.4 pp; Non-IFRS ابر ناخالص حاشیه تا 1.6 pp
  • IFRS عامل حاشیه تا 6.6 pp; Non-IFRS عامل حاشیه تا 1.8 pp
  • IFRS EPS در €0.73 تا 54%; Non-IFRS EPS در €1.17 تا 7%
  • جریان نقدی عملیاتی تا 41% رایگان جریان وجوه نقد تا 59 درصد در شش ماه اول

ابر درآمد



مجموع درآمد

در € میلیون



در € میلیون






IFRS

غیر IFRS



IFRS

غیر IFRS

2,044

2,044



6,743

6,744

+21 درصد

+19% (+18% cc)



+2%

+1% (+1% cc)

سهم بیشتر قابل پیش بینی درآمد رسیده 73 درصد در سه ماهه دوم سال 2020 (+5 درصد)

ابر و نرم افزار درآمد



سود عملیاتی

در € میلیون



در € میلیون






IFRS

غیر IFRS



IFRS

غیر IFRS

5,709

5,709



1,284

1,964

+4%

+3% (+3% cc)



+55%

+8% (+7% cc)

“این سه ماهه نشان داد که ما هوشمند سازمانی استراتژی به وضوح طنین انداز با مشتریان در سراسر جهان. بیش از همیشه همه گیر ثابت کرده است که دیجیتالی دیگر یک گزینه است اما باید به مقاومت در برابر به چالش کشیدن بار و برای رسیدن به کسب و کار مورد نظر میباشد. ما همچنان به سرمایه گذاری در ابتکاری ارائه شده برای مشتریان ما را به درایو کسب و کار تحول و اجرای پیچیده فرآیندهای کسب و کار. هدف ما نیز برای گسترش اکوسیستم ما در کسب و کار فن آوری پلت فرم برای تکمیل راه حل های ما و تقویت رشد است.”
مسیحی کلاین, مدیر عامل شرکت

“ما خوشحال به دیدن چنین قوی متوالی بهبود در نرم افزار مجوز درآمد و قوی حاشیه گسترش است. ما گسترده راه حل نمونه کارها بی بدیل صنعت و جغرافیایی و تنوع همراه با ما پایگاه قوی تر قابل پیش بینی درآمد باید به ما اجازه مدیریت COVID-19 بحران این سه ماهه. با سرمایه گذاری های ما در رشد استراتژیک مناطق ما با اعتماد به نفس ما خواهد شد و نه تنها آب و بحران اما ظهور و حتی قوی تر. ما نیز خوشحال و برای دیدن یک شتاب قوی در رایگان جریان وجوه نقد با وجود بازار فعلی پویایی است.”
لوکا Mucic CFO

SAP SE (NYSE: SAP) امروز اعلام کرد نتایج مالی سه ماهه دوم و نیمه اول-سال منتهی به 30 ژوئن 2020.

عملکرد کسب و کار سه ماهه دوم سال 2020

مالی برجسته1

فعالیت های کسب و کار به تدریج بهبود یافته در طول سه ماهه دوم پس از جهانی ظهور COVID-19 بحران در درجه اول در آخرین هفته از سه ماهه اول. نرم افزار مجوز درآمد در حالی که هنوز در زیر سطح نرمال بهبود بیش از حد انتظار است. در خصوص APJ منطقه تا به حال قوی بازیابی در نرم افزار مجوز درآمد.

در سه ماهه دوم سال جاری ابر جمع شدن2 تا 20 درصد به €6.65 میلیارد (21 ٪ در ارز ثابت) با ادامه تقاضا بالا به صورت دیجیتال زنجیره تامین تجارت الکترونیک پلت فرم ابر و Qualtrics راه حل. ابر درآمد نهفته پایین تر pay-as-you-go معاملاتي درآمد به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بحران و رشد 21 درصد در سال بیش از سال به €2.04 میلیارد (IFRS) تا 19 درصد به €2.04 میلیارد (non-IFRS) و 18% (non-IFRS در ثابت ارز). نرم افزار مجوز درآمد پایین بود 18 ٪ در سال بیش از سال به €0.77 میلیارد (IFRS و غیر IFRS) و 18% (non-IFRS در ثابت ارز) قوی متوالی بهبود در مقایسه با سه ماهه اول. ابر و نرم افزار درآمد رشد 4 ٪ در سال بیش از سال به €5.71 میلیارد (IFRS) تا 3 درصد به €5.71 میلیارد (non-IFRS) و تا 3% (non-IFRS در ثابت ارز). مجموع درآمد رشد 2 ٪ در سال بیش از سال به €6.74 میلیارد (IFRS), تا 1% به €6.74 میلیارد (non-IFRS) و تا 1% (non-IFRS در ثابت ارز).

سهم بیشتر قابل پیش بینی درآمد رشد پنج درصد در طول دو سال گذشته به 73 درصد در سه ماهه دوم.

ابر حاشیه ناخالص افزایش 3.4 درصد در سال بیش از سال به 66.0% (IFRS) و افزایش 1.6 درصد در سال بیش از سال به 69.5% (non-IFRS).

IFRS سود عملیاتی در سه ماهه دوم افزایش یافته است به شدت در درجه اول به دلیل تاثیر قابل توجهی پایین تر از هزینه های بازسازی در مقایسه با سال قبل است. سود عملیاتی افزایش یافت 55 ٪ در سال بیش از سال به رقم 1.28 میلیارد دلار (IFRS) شد و تا 8% به €1.96 میلیارد دلار (غیر IFRS) و تا 7% (non-IFRS در ثابت ارز). عامل حاشیه افزایش 6.6 درصد در سال بیش از سال به 19.0% (IFRS) و افزایش 1.8 درصد در سال بیش از سال به 29.1% (non-IFRS) و 1.7 درصد به 28.9% (non-IFRS در ثابت ارز).

سود هر سهم بود تا 54 درصد در سال بیش از سال به €0.73 (IFRS) شد و تا 7 درصد به €1.17 (non-IFRS).

جریان نقدی عملیاتی و جریان نقدی آزاد به شدت رشد در سه ماهه دوم. این به طور عمده رانده اثرات مثبت از کاهش پرداخت به تامین کنندگان و کمتر از حد انتظار مالیات بر درآمد پرداخت. جریان نقدی عملیاتی برای شش ماه اول شد €3.77 میلیارد 41 ٪ در سال بیش از سال. رایگان جریان وجوه نقد برای شش ماه اول بود تا 59 درصد در سال بیش از سال در €3.12 میلیارد دلار است. رایگان جریان وجوه نقد علاوه بر بهره مند از کاهش هزینه های سرمایه نسبت به سال قبل است. در پایان سه ماهه دوم بدهی خالص بود -€7.45 میلیارد دلار است.

COVID-19 پاسخ

SAP همچنان متمرکز بر حمایت از مشتریان خود کارکنان و جوامع در طول COVID-19 بیماری همه گیر. SAP همچنان به کار با مجازی خرید و فروش از راه دور و پیاده سازی استراتژی برای فعال کردن اکثریت زیادی از کارمندان خود را به کار مولد از خانه در حالی که همچنان به خدمت به مشتریان به طور موثر. در برخی از مکان در سراسر جهان تعداد کمی از شیره کارکنان را شروع کرده اند به بازگشت و یا در حال برنامه ریزی برای بازگشت به کار در یک محتاط سرعت مجاز توسط مقررات محلی. SAP همچنان با تمرکز بر ایمنی تعداد کمی از کارکنان خود را که در حال کار در محل.

برای اطمینان از انعطاف پذیری مالی شرکت SAP است حفظ کندتر از استخدام بیش از, در شرایط معمول و کاهش اختیاری صرف در علاوه بر این به پس انداز به عنوان مثال از کاهش سفر, تسهیلات مربوط به هزینه ها و مجازی, حوادث.

SAP همچنان با تمرکز بر حصول اطمینان از تداوم خود را برای مشتریان و همکاران و SAP مراکز داده در حال حاضر با مناسب برنامه های پشتیبان.

از آنجا که COVID-19 بحران آغاز شد و SAP نیز ارائه راه حل برای حل بسیاری از مسائل مواجه توسط مشتریان خود و جامعه گسترده تر. برخی از نمونه های اخیر:

  • SAP توسعه یافته همراه با دویچه Telekom به کرونا هشدار App which is رسمی آلمانی ردیابی نرم افزار. برنامه زنده رفت در کمتر از 50 روز و دانلود شده است بیش از 16 میلیون بار.
  • Qualtrics بازگشت-به-راه حل کسب و کار است که کمک به بسیاری از ایالات متحده و جوامع خود را راه اندازی مجدد اقتصاد.
  • به آدرس مداوم اختلال در عرضه جهانی زنجیر SAP توسعه یافته دسترسی باز به شیره Ariba کشف به پایان 2020 به طوری که خریداران می توانند ارسال فوری سفارشات و هر تامین کننده پاسخ می دهد.

با توجه به زمان قطعیت در مورد مدت و شدت COVID-19 گیر SAP نمی تواند پیش بینی کند که آیا پاسخ ما به تاریخ و یا اقداماتی که ممکن است ما را در آینده موثر خواهد بود در کاهش تاثیر COVID-19 در کسب و کار ما و نتایج حاصل از عملیات.3

بخش عملکرد سه ماهه دوم سال 2020

SAP چهار گزارش بخش “برنامه های کاربردی فن آوری و پشتیبانی”, “موافقم”, “Qualtrics” و “خدمات” نشان داد که عملکرد زیر:

برنامه های کاربردی فن آوری و پشتیبانی (AT&S)

در سه ماهه دوم بخش درآمد در AT&S بود تا 3 درصد به €5.31 میلیارد سال بیش از سال (تا 3 ٪ در ارز ثابت). راه حل های که کمک به این رشد به شرح زیر است.

SAP S/4HANA

SAP S/4HANA هوشمند یکپارچه ERP سیستم اجرا می شود که در SAP را در زمان واقعی در حافظه پلت فرم SAP HANA. آدرس آن صنعت خاص مورد نیاز با ثابت بهترین شیوه برای 26 عمودی و قادر جدید مدل های کسب و کار به عنوان بازار تکامل است. آن را دگرگون فرآیندهای کسب و کار هوشمند و اتوماسیون اداری و پشتیبانی توسط هوش مصنوعی و رباتیک اتوماسیون فرآیند. این کمک می کند تا کاربران تصمیم گیری بهتر و سریعتر با جاسازی شده تجزیه و تحلیل ترافیک مکالمه رابط و دستیاران دیجیتال. SAP مشتریان ارائه می دهد انتخاب از گزینه های استقرار از جمله ابر در قضیه و هیبریدی به طوری که آنها می توانید انتخاب کنید که سناریو یا ترکیبی است که حق را برای آنها همه در همان داده های مدل را با یک تجربه کاربر سازگار.

بیش از 500 SAP S/4HANA مشتریان اضافه شد در سه ماهه در نظر گرفتن مجموع تصویب به بیش از 14,600 مشتریان تا 22 ٪ در سال بیش از سال است که بیش از 7400 واحد زندگی می کنند. در سه ماهه دوم بیش از 37 درصد از اضافی SAP S/4HANA مشتریان جدید خالص.

در سه ماهه دوم کلاس جهانی سازمان ها مانند نپتون انرژی ودانتا BNP Paribas Comix و Börse دویچه AG انتخاب SAP S/4HANA. RAK, سرامیک, beeline GmbH و Zalando به تازگی رفت و زنده در SAP S/4HANA. سریع رو به رشد تعداد شرکت های تمام اندازه مانند E. ON Rizing LLC Mageline و Trevi Finanziaria صنعتی انتخاب SAP S/4HANA ابر. کلگیت-پالمولیو De Nora گروه Grupo فوق العاده و SUSE راه حل های نرم افزار در حال حاضر زندگی می کنند در SAP S/4HANA ابر. IDC MarketScape به تازگی به نام SAP S/4HANA ابر به عنوان یک رهبر برای ابر امور مالی و حسابداری نرم افزار.

تجربه انسانی مدیریت (HXM)

شیره SuccessFactors تجربه انسانی مدیریت (HXM) سوئیت فراهم می کند راه حل های هسته ای منابع انسانی و حقوق و دستمزد مدیریت استعداد کارکنان تجربه مدیریت و مردم تجزیه و تحلیل ترافیک. ساخته شده است به عنوان یک بسیار مقیاس پذیر پلت فرم آن را مطابق پیچیده عبور از مرز الزامات ارائه مالیات و مقررات و منابع انسانی سیاست روز رسانی در 99 خاص کشورهای 42 زبان و حقوق و دستمزد در 46 کشور جهان است.

HXM طراحی شده است در اطراف آنچه که کارکنان نیاز, چگونه کار می کنند و چه انگیزه آنها. این سبب و کارکنان را قادر می سازد HR رهبران برای سرعت بخشیدن به رشد کسب و کار.

SAP SuccessFactors HXM راه حل اهرم Qualtrics راه حل اجازه می دهد مشتریان به تصرف بینش از کارکنان و پیوند آنها را با داده های عملیاتی برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد درک چرا و اقدام است. بیش از 640 مشتریان باید در انتخاب این راه حل. FMC شرکت یک نمونه از شرکت های متعدد با استفاده از Qualtrics و SAP SuccessFactors سیستم عامل است.

Capgemini JSC لیتوانیایی راه آهن Bechtle AG و Migros شد و برخی از بسیاری از رقابتی برنده است. حمل و نقل هوایی Etihad گروه Erste گروه بانک و سلطنتی لندن بیمه متقابل جامعه به تازگی زندگی با SAP SuccessFactors راه حل.

SAP به تازگی رتبه بندی به عنوان یک رهبر در “Forrester موج: ابر مدیریت سرمایه انسانی سوئیت برای Q2 سال 2020”.

SAP تجربه مشتری

SAP تجربه مشتری (CX) ترکیبی از راه حل های پیشرو برای ,تجارت, خدمات, بازاریابی, فروش و داده های مشتری را قادر می سازد شرکت ها برای مدیریت و ارائه شخصی تجربه مشتری در سراسر تاچ پونت و کانال ها بر اساس یک نمایش کامل از مشتری. به عنوان بخشی از هوشمند شرکت SAP CX مجموعه ادغام با SAP S/4HANA از تقاضا سیگنال به تحقق در یکی end-to-end process.

SAP CX راه حل نیز استفاده از مزایای Qualtrics تجربه مشتری مدیریت به درک خواسته ها و نیازهای مشتریان است. این سازمان را قادر می سازد به ترکیب بازخورد مشتری و داده های عملیاتی به گوش دادن درک و اقدام در این لحظه برای بهبود تجربه مشتری.

در سه ماهه دوم SAP راه حل تجارت الکترونیک standout تقریبا دو برابر ابر جدید کسب و کار در سال بیش از سال.

Lumileds کمیسیون de la construction du Québec, تحویل, قهرمان, Jiangsu Hengshun گروه شرکت. Ltd. Telefônica Vivo و Hirose Electric Co. برخی از نمونه هایی از شرکت های که انتخاب SAP تجربه مشتری راه حل.

کسب و کار فن آوری پلت فرم

SAP کسب و کار پلت فرم فن آوری کمک می کند تا مشتریان به نوبه خود اطلاعات خود را به ارزش کسب و کار. این شامل پایگاه داده ها و مدیریت داده ها, تجزیه و تحلیل, توسعه نرم افزار و یکپارچه سازی و فن آوری های هوشمند. کسب و کار فن آوری پلت فرم نشان دهنده ترکیبی از شیره پیشرو در فن آوری های مانند SAP HANA, SAP Cloud Platform, SAP داده انبار ابر SAP آنالیز ابر SAP داده هوش و SAP هوشمند روباتیک اتوماسیون فرآیند همراه را به یک مرجع معماری است. این پشتیبانی از cloud در قضیه و ترکیبی مشتری مناظر. علاوه بر این کسب و کار فن آوری پلت فرم ارائه می دهد بدون درز همکاری با hyperscalers’ فن آوری برای ارائه سطح بالایی از مقیاس پذیری و انعطاف پذیری. کسب و کار فن آوری پلت فرم فراهم می کند مشتریان با دسترسی راحت به SAP داده های SAP و تکنولوژی SAP از پیش تنظیم شده خدمات کسب و کار برای کمک به آنها را به درایو کسب و کار ارزش خود را در سراسر کل راه حل چشم انداز است.

سوئیس ایالت زوریخاسترالیا وزارت دفاع و L ‘ Oreal انتخاب SAP کسب و کار پلت فرم فن آوری و تجزیه و تحلیل راهکارهای ابری در سه ماهه دوم.

SAP به تازگی به عنوان یک رهبر در گارتنر Magic Quadrant برای Multiexperience توسعه سیستم عامل است.

Ariba & Fieldglass

SAP Ariba مشترک را فراهم می کند قابلیت های تجارت از منابع و سفارشات از طریق فاکتور و پرداخت همراه با تخصص برای کمک به مشتریان خود را بهینه سازی صرف است. این درایوهای ساده و هوشمند مبادلات بین میلیون ها نفر از خریداران و تامین کنندگان در سراسر هر دو مستقیم و غیر مستقیم دسته هزینه. شیره Ariba پلت فرم تعبیه Qualtrics به منظور افزایش تجربه و ایجاد یک حلقه بازخورد مستمر برای خریداران و تامین کنندگان در شبکه است.

SAP Ariba و SAP Fieldglass همراه با SAP موافقم نمایندگی SAP هوشمند صرف پلت فرم, بزرگترین پلت فرم تجارت در جهان با بیش از $3.8 تریلیون دلار در تجارت جهانی سالانه معامله در بیش از 180 کشور جهان است.

کارفور و NEC Corporation انتخاب SAP Ariba راه حل در سه ماهه دوم. گوگل در حال حاضر زندگی می کنند در SAP Ariba.

SAP Fieldglass رهبر خارجی نیروی انسانی مدیریت و خدمات تدارکات. این سازمان کمک می کند تا پیدا کردن تعامل و مدیریت انواع انعطاف پذیر منابع از جمله مشروط کارگران مشاوران و مترجمان آزاد است. SAP Fieldglass اضافه شده بیش از 760,000 خارجی جدید کارگران در طول سه ماهه دوم. آپاچی شرکت انتخاب SAP Fieldglass راه حل در سه ماهه دوم.

موافقم

در سه ماهه دوم موافقم بخش درآمد پایین بود 4 درصد به €379 میلیون سال بیش از سال (پایین 5 ٪ در ارز ثابت) با توجه به کاهش pay-as-you-go معاملاتي درآمد که در نتیجه به طور قابل توجهی کاهش می یابد, سفر کسب و کار با توجه به COVID-19 بحران است.

SAP موافقم یکپارچه فراهم می کند, سفر, هزینه, و, فاکتور, مدیریت راه حل های ساده و به طور خودکار این زمان مصرف روزمره فرآیندهای. شیره موافقم موبایل نرم افزار راهنمای کارکنان از طریق هر سفر اتهامات زحمت جمعیت به گزارش هزینه و فاکتور مصوبات به طور خودکار. با یکپارچه سازی در نزدیکی زمان واقعی اطلاعات و با استفاده از هوش مصنوعی به ممیزی 100 ٪ از معاملات کسب و کار می توانید ببینید و کارآمد کنترل و سفر خود را صرف.

سلطنتی خدمات داوطلبانه در میان سازمان هایی که انتخاب SAP موافقم راه حل در سه ماهه دوم.

Qualtrics

در سه ماهه دوم Qualtrics بخش درآمد بود تا 34 درصد به رقم 168 میلیون سال بیش از سال (تا 32 ٪ در ارز ثابت).

با Qualtrics SAP ترکیبی از رهبری بازار در تجربه مدیریت (XM) با end-to-end عملیاتی قدرت در 26 صنایع برای کمک به سازمان مدیریت و بهبود چهار هسته تجارب کسب و کار: مشتری کارمند محصول و نام تجاری.

این Qualtrics XM پلت فرم™ اعتماد بیش از 11,800 مشتریان به گوش دادن درک و اقدام در تجربه داده (X-data™) با ترکیب X-داده ها با داده های عملیاتی (O-data™) سیستم های سازمانی.

در سه ماهه دوم, Etsy, Inc., Blue Cross and Blue Shield of Alabamaدختر بچه, اسکات, طراحی تابلو و بسیاری دیگر انتخاب Qualtrics به حرکت فراتر از سیستم های ضبط برای سیستم های جدید از عمل و دستیابی به نتایج موفقیت.

خدمات

در سه ماهه دوم, خدمات, بخش درآمد پایین بود 6 درصد به رقم 796 میلیون سال بیش از سال (پایین 6 ٪ در ارز ثابت).

SAP اعزام یک تیم جهانی از خدمات حرفه ای با تخصص عمیق در SAP راه حل ها و نوآوری برای کمک به ایجاد شرکت های با ارزش نتایج و تجربه برای موفقیت در تبدیل شدن به هوشمند شرکت.

خدمات سازمان را بهبود می بخشد زمان به ارزش برای مشتریان ما انتقال دیجیتال از طریق:

  • نتیجه متمرکز خدمات و پشتیبانی فعال طراحی شده برای ارائه راهنمای مشتریان تحول از پایان به پایان
  • ابزار هوشمند که به طور خودکار تحویل و پشتیبانی
  • تعبیه شده خدمات با آماده, مرجع راه حل های مبتنی بر صنعت پیشرو شیوه ها و فرآیندهای
  • ارزش افزوده همکاری با پیشرو فروشندگان سیستم است که تسهیل موفقیت در هر محیط

بخش نتایج در یک نگاه

بخش عملکرد سه ماهه دوم سال 2020


برنامه های کاربردی فن آوری و پشتیبانی

خدمات

موافقم

Qualtrics

€ میلیون, مگر اینکه در غیر این صورت اعلام کرد

(Non-IFRS)

واقعی

ارز

∆ در %

∆ در %

const.
curr.

واقعی

ارز

∆ در %

∆ در %

const.
curr.

واقعی

ارز

∆ در %

∆ در %

const.
curr.

واقعی

ارز

∆ در %

∆ در %

const.
curr.

ابر درآمد

1,589

24

24

0

NA

NA

323

-4

-6

130

38

36

بخش درآمد

5,314

3

3

796

-6

-6

379

-4

-5

168

34

32

بخش سود (زیان)

2,329

5

5

121

>100

96

137

-4

-6

7

2

1

ابر حاشیه ناخالص (در٪)

65.2

2.8 pp

2.6 pp

NM1)

NM1)

NM1)

88.4

1.9 pp

1.8 pp

91.0

-0.9 pp

-1.0 pp

بخش حاشیه (در٪)

43.8

0.9 pp

0.7 pp

15.2

8.3 pp

7.6 pp

36.0

0.0 pp

-0.4 pp

4.3

-1.4 pp

-1.3 pp

1) NM = معنی دار

منطقه ای درآمد عملکرد

SAP به حال عملکرد جامد در منطقه EMEA با ابر و درآمد نرم افزار افزایش 3% (هر دو IFRS و غیر IFRS در ثابت ارز). ابر درآمد افزایش 29% (هر دو IFRS و غیر IFRS در ثابت ارز) با آلمان و سوئیس در حال برجسته. اسپانیا و عربستان سعودی تا به حال قوی چهارم در نرم افزار مجوز درآمد.

این شرکت تا به حال عملکرد جامد در آمریکا منطقه است. ابر و نرم افزار افزایش درآمد 5% (IFRS) و 3% (non-IFRS در ثابت ارز). ابر درآمد افزایش 17% (IFRS) و 13% (non-IFRS در ثابت ارز) با کانادا و مکزیک در حال برجسته. علاوه بر این ایالات متحده بود و جامد سه ماهه در نرم افزار مجوز درآمد.

در APJ منطقه SAP تا به حال عملکرد ستارگان با حمایت قوی بازیابی در نرم افزار مجوز درآمد به خصوص در ژاپن, کره جنوبی و اندونزی. ابر و نرم افزار درآمد بود تا 4 درصد (دو IFRS و غیر IFRS در ثابت ارز). ابر درآمد افزایش 19% (IFRS) و 18% (non-IFRS در ثابت ارز) با ژاپن, سنگاپور و کره جنوبی در حال برجسته.

نتایج مالی در یک نگاه

سه ماهه دوم سال 2020


IFRS

غیر IFRS1)

€ میلیون, مگر اینکه در غیر این صورت اعلام کرد

Q2 سال 2020

Q2 2019

∆ در %

Q2 سال 2020

Q2 2019

∆ در %

∆ در %
const.
curr.

زمان ابر پرونده2)

NA

NA

NA

6,655

5,526

20

21

ابر درآمد

2,044

1,692

21

2,044

1,717

19

18

مجوز نرم افزار و پشتیبانی از درآمد

3,665

3,802

-4

3,665

3,802

-4

-3

ابر و نرم افزار درآمد

5,709

5,495

4

5,709

5,520

3

3

مجموع درآمد

6,743

6,631

2

6,744

6,656

1

1

سهم بیشتر قابل پیش بینی درآمد (در٪)

73

69

5pp

73

69

5pp


عملیاتی سود (زیان)

1,284

827

55

1,964

1,816

8

7

سود (زیان) پس از کسر مالیات

885

582

52

1,395

1,317

6


پایه درآمد هر سهم (€)

0.73

0.48

54

1.17

1.09

7


تعداد کارکنان (FTE, ژوئن 30)

101,379

98,332

3

NA

NA

NA

NA



1)

برای تفکیک فردی تنظیم جدول “غیر IFRS تنظیمات توسط زمینه های کاربردی” در این فصلنامه بیانیه.

2)

به این منظور ورود متریک وجود ندارد IFRS معادل.


با توجه به گرد کردن اعداد ممکن است اضافه کنید تا دقیقا.

شش ماه منتهی به ژوئن 2020


IFRS

غیر IFRS1)

€ میلیون, مگر اینکه در غیر این صورت اعلام کرد

Q1–Q2

2020

Q1–Q2

2019

∆ در %

Q1–Q2

2020

Q1–Q2

2019

∆ در %

∆ در %
const.
curr.

زمان ابر پرونده2)

NA

NA

NA

6,655

5,526

20

21

ابر درآمد

4,055

3,247

25

4,057

3,299

23

22

مجوز نرم افزار و پشتیبانی از درآمد

7,051

7,291

-3

7,051

7,291

-3

-4

ابر و نرم افزار درآمد

11,106

10,538

5

11,107

10,589

5

4

مجموع درآمد

13,264

12,722

4

13,266

12,773

4

3

سهم بیشتر قابل پیش بینی درآمد (در٪)

74

70

4pp

74

70

4pp


عملیاتی سود (زیان)

2,494

691

>100

3,446

3,283

5

4

سود (زیان) پس از کسر مالیات

1,697

475

>100

2,409

2,397

1


پایه درآمد هر سهم (€)

1.42

0.38

>100

2.02

1.99

1


تعداد کارکنان (FTE, ژوئن 30)

101,379

98,332

3

NA

NA

NA

NA



1)

برای تفکیک فردی تنظیم جدول “غیر IFRS تنظیمات توسط زمینه های کاربردی” در این فصلنامه بیانیه.

2)

به این منظور ورود متریک وجود ندارد IFRS معادل.


با توجه به گرد کردن اعداد ممکن است اضافه کنید تا دقیقا.

کسب و کار چشم انداز 2020

این شرکت تایید آن سال 2020 درآمد و سود چشم انداز که قبلا منتشر شده در Q1 سال 2020 سه ماهه بیانیه در مارس 21st. چشم انداز همچنان بر فرض به تدریج بهبود تقاضا محیط در سه ماهه سوم و چهارم انتظار بیشتر بازگشایی اقتصاد و کاهش جمعیت مستندات.

غیر IFRS ابر درآمد است که هنوز هم انتظار می رود در طیف وسیعی از €8.3 میلیارد €8.7 میلیارد دلار در ارز ثابت (2019: €7.01 میلیارد دلار) تا 18 درصد به 24 درصد ثابت در ارز.

غیر IFRS ابر و درآمد نرم افزار است که هنوز هم انتظار می رود در طیف وسیعی از €23.4 به €24.0 میلیارد ثابت در ارز (2019: €23.09 میلیارد دلار) تا 1 ٪ به 4 ٪ در ارز ثابت.

غیر IFRS مجموع درآمد است که هنوز هم انتظار می رود در طیف وسیعی از €27.8 به €28.5 میلیارد دلار در ارز ثابت (2019: €27.63 میلیارد دلار) تا 1 ٪ تا 3 ٪ در ارز ثابت.

غیر IFRS سود عملیاتی است که هنوز هم انتظار می رود در طیف وسیعی از €8.1 به €8.7 میلیارد دلار در ارز ثابت (2019: €8.21 میلیارد دلار) پایین 1% به 6% در ثابت ارز.

سهم بیشتر قابل پیش بینی درآمد (تعریف شده به عنوان مجموع ابر درآمد و پشتیبانی نرم افزار درآمد) است که هنوز هم انتظار می رود برای رسیدن به حدود 72%.

این شرکت با به روز رسانی آن جریان نقدی انتظارات برای سال 2020 و در حال حاضر انتظار دارد که یک جریان نقدی عملیاتی از بالا €5.0 میلیارد دلار (قبلا حدود €5.0 میلیارد دلار) و جریان نقدی آزاد در حدود €4.0 میلیارد دلار (قبلا حدود €3.5 میلیارد دلار).

در حالی که شیره را کامل سال 2020 چشم انداز کسب و کار است که در ثابت ارز واقعی ارز گزارش چهره به شمار می رود نهفته ارز نوسانات نرخ ارز به عنوان پیشرفت شرکت را از طریق سال. به جدول زیر مراجعه کنید برای Q3 و سال مالی 2020 انتظار ارز اثرات.

انتظار می رود ارز تاثیری بر اساس ژوئن 2020 سطح برای بقیه سال

در درصد

Q3

سال مالی

ابر درآمد

-3pp به 1pp

-1pp به +1pp

ابر و نرم افزار درآمد

-3pp به 1pp

-2pp به 0pp

سود عملیاتی

-2pp به 0pp

-1pp به +1pp

جاه طلبی 2023 و بازار سرمایه روز

SAP تایید آن است 2023 جاه طلبی.4 این شرکت همچنین انتظار دارد به نگه مجازی بازار سرمایه در روز در سه ماهه چهارم سال 2020 به ارائه به روز رسانی در آن میان مدت و استراتژی.

کامل Q2 سال 2020 سه ماهه بیانیه می تواند دانلود از http://www.sap.com/investors/sap-2020-q2-statement.

اطلاعات اضافی

این فصلنامه بیانیه و تمام اطلاعات آن است unaudited.

2019 مقایسه اعداد برای نیمه اول تنها شامل Qualtrics درآمد و سود حاصل از کسب تاريخ ژانویه 23rd.

SAP SE دیروز اعلام کرد قصد خود را به Qualtrics عمومی از طریق ارائه عمومی اولیه (IPO) در ایالات متحده آمریکا. SAP در حال حاضر دارای 100% از Qualtrics سهام. SAP را حفظ اکثریت مالکیت Qualtrics.

تعریف کلید رشد معیارهای

زمان ابر انبار (CCB) است قرارداد متعهد ابر درآمد ما انتظار داریم که به رسمیت شناختن بیش از آینده 12 ماه به عنوان یک کلید خاص تاریخ. نتیجه آن است که یک subcomponent از ما به طور کلی باقی مانده عملکرد تعهدات زیر IFRS 15.120. برای CCB ما را به در نظر گرفتن متعهد می پردازد تنها. CCB می تواند به عنوان یک مرز پایین تر برای ابر درآمد به رسمیت شناخته شود بیش از 12 ماه آینده آن را به عنوان مانع استفاده از مدل مبتنی بدون پیش از تعهدات و متعهد معاملات هر دو جدید و تجدید بسته پس از تاریخ های کلیدی. برای ما متعهد ابر کسب و کار ما معتقدیم گسترش CCB بیش از یک دوره ارزشمند است شاخص از رفتن به بازار با موفقیت آن را به عنوان نشان دهنده هر دو در قراردادهای جدید بسته و همچنین قراردادهای موجود را تمدید کرد.

سهم بیشتر قابل پیش بینی درآمد کل غیر IFRS ابر درآمد و غیر IFRS نرم افزار پشتیبانی از درآمد به عنوان یک درصد از درآمد کل.

تجارت جهانی است که مجموع تجارت حجم معامله در SAP Ariba SAP موافقم و SAP Fieldglass شبکه های انتهایی 12 ماه. SAP Ariba بازرگانی شامل تهیه و تأمین منابع صرف.

برای توضیحات در دیگر کلید رشد معیارهای مراجعه عملکرد مدیریت بخش SAP یکپارچه گزارش 2019 می باشد که می توان در www.sapintegratedreport.com.

پخش

SAP مدیریت ارشد برگزار خواهد شد, یک تحلیلگر مالی کنفرانس تلفنی امروز در ساعت 2:00 بعد از ظهر (CET) / 1:00 بعد از ظهر (به وقت تهران) / 8:00 AM (شرقی) / 5:00 AM (اقیانوس آرام). تماس خواهد بود, پخش زنده روی وب سایت این شرکت در www.sap.com/investor و در دسترس خواهد بود برای پخش. تکمیلی اطلاعات مالی مربوط به سه ماهه دوم نتایج را می توان در یافت www.sap.com/investor.

در مورد SAP

SAP استراتژی است برای کمک به هر کسب و کار اجرا به عنوان یک هوشمند سازمانی است. به عنوان رهبر بازار در شرکت نرم افزار نرم افزار ما کمک به شرکت ها در تمام ابعاد و در تمام صنایع اجرا در: 77 درصد از جهان را در معامله درآمد لمس یک SAP® سیستم. ما ماشین, آموزش اینترنت اشیاء (IoT) و تجزیه و تحلیل پیشرفته فن آوری های کمک به نوبه خود مشتریان کسب و کار به هوشمند شرکت. SAP کمک می کند تا به مردم و سازمان های عمیق بینش کسب و کار و پرورش همکاری است که کمک می کند تا آنها را به ماندن بگیرید پیش از رقابت خود را. ما ساده تکنولوژی برای شرکت ها به طوری که آنها می توانید مصرف نرم افزار ما راه آنها را می خواهید – بدون اختلال. ما به پایان رسیده و مجموعه ای از برنامه های کاربردی و خدمات را قادر می سازد کسب و کار و مشتریان در سراسر 25 صنایع در سطح جهانی به فعالیت سودآوری وفق دهند و به طور مداوم و ایجاد یک تفاوت. با یک شبکه جهانی از مشتریان و همکاران و کارکنان و رهبران فکری شیره کمک می کند تا جهان اجرا بهتر و بهبود زندگی مردم است. برای اطلاعات بیشتر www.sap.com.

برای مشتریان علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد SAP محصولات:

جهانی مشتری مرکز: +49 180 534-34-24
ایالات متحده تنها: +1 (800) 872-1SAP (+1-800-872-1727)

هر گونه اظهارات مندرج در این سند که حقایق تاریخی هستند به دنبال اظهارات به عنوان تعریف شده در ایالات متحده اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995. کلمات مانند “پیش بینی” “ايمان” “برآورد” “انتظار” “پیش بینی” “قصد,” “مه” “طرح” “پروژه” “پیش بینی” “باید” و “خواهد شد” و عبارات مشابه به عنوان آنها مربوط به SAP در نظر گرفته شده برای شناسایی چنین اظهارات به جلو نگاه. SAP متعهد هیچ الزامی برای عموم به روز رسانی و یا تجدید نظر از هر گونه اظهارات به جلو نگاه. همه به دنبال اظهارات در معرض انواع خطرات و عدم قطعیت است که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی از انتظارات است. عواملی که می تواند بر SAP مالی آینده نتایج بحث بیشتر به طور کامل در SAP براده با آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار (“SEC”) از جمله SAP در تازه ترین گزارش سالانه در فرم 20-F زمینه با SEC. خوانندگان هشدار به جای تکیه ناروا در این اظهارات به جلو نگاه که صحبت فقط از تاریخ خود.

© 2020 SAP SE. تمام حقوق محفوظ است.

هیچ بخشی از این نشریه ممکن است تکثیر و یا منتقل شده در هر فرم و یا برای هر هدف بدون اجازه صریح از SAP SE. اطلاعات موجود در اینجا ممکن است تغییر بدون اطلاع قبلی.

برخی از محصولات نرم افزاری به بازار عرضه شده توسط SAP SE و توزیع کنندگان آن شامل نرم افزار اختصاصی اجزای دیگر فروشندگان نرم افزار. ملی مشخصات محصول ممکن است متفاوت باشد.

این مواد ارائه شده توسط SAP SE و شرکتهای تابعه (“SAP گروه”) برای مقاصد اطلاعاتی تنها بدون نمایندگی و یا ضمانت نامه از هر نوع و SAP گروه نباید در قبال اشتباهات و یا حذفیات با توجه به مواد. تنها ضمانت برای SAP گروه محصولات و خدمات هستند که مندرج در ضمانت نامه بیان اظهارات همراه از جمله محصولات و خدمات ، هیچ چیز در اینجا باید عنوان تشکیل اضافی گارانتی.

SAP و دیگر SAP محصولات و خدمات ذکر شده در اینجا به عنوان به خوبی به عنوان مربوطه آرم علائم تجاری و یا علائم تجاری ثبت شده از SAP SE (یا SAP سهامداران شرکت) در آلمان و کشورهای دیگر. سایر محصولات و خدمات نام ذکر شده علائم تجاری از شرکت مربوطه می باشند. لطفا ببینید www.sap.com/about/legal/copyright.html برای اضافی علامت تجاری اطلاعات و اطلاع.

1 Q2 سال 2020 نتایج نیز تحت تاثیر اثرات دیگر. برای جزئیات بیشتر لطفا به آشکار در صفحه 33 این سند است.
2 برای توضیح لطفا به صفحه 8 از این سند است. اضافی اطلاعات در دسترس است https://www.sap.com/investors/en/reports/reporting-framework.html.
3 اضافی COVID-19 مربوط آشکار و عوامل خطر مراجعه به SAP 2020 نیم سال گزارش.
4 برای جزئیات بیشتر در مورد 2023 جاه طلبی لطفا به SAP 2020 نیم سال گزارش.

منبع SAP SE

لینک های مرتبط

www.sap.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de