Salesforce اعلام کرد Work.com برای کمک به کسب و کار و جوامع با خیال راحت بازگشایی

سان فرانسیسکو, آوریل 4 سال 2020 /PRNewswire/ — Salesforce (NYSE: CRM) رهبر جهانی در CRM امروز اعلام کرد Work.com – تکنولوژی جدید راه حل ها و منابع برای کمک به کسب و کار و رهبران جامعه در سراسر جهان بازگشایی با خیال راحت دوباره مهارت کارکنان و پاسخگویی موثر بر روی پاشنه از COVID-19 بیماری همه گیر.

Work.com شامل راه حل های جدید برای سرعت بخشیدن به خصوصی و بخش عمومی در پاسخ به COVID-19 همه گیر از جمله کارمند سلامتی ارزیابی; تغییر مدیریت; تماس با ردیابی; مدیریت شرایط اضطراری و کمک های مالی و مدیریت داوطلب. این Work.com مرکز فرماندهی به ارمغان می آورد تمام اطلاعات جریان با هم به طوری که کسب و کار و جوامع می توانید تصمیم گیری آگاهانه تر.

علاوه بر این Work.com گرد هم می آورد تمام قدرت از کارشناسان بهداشت و رهبران کسب و کار و Salesforce اکوسیستم در یک مرکز منابع مطلع کسب و کار میزگرد و دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو (UCSF) با بینش از کسب و کار بهداشت و رهبران دولت و همچنین تجزیه و تحلیل, بهترین شیوه و بازیابی داستان های از ما شریک قابل اعتماد اکوسیستم.

“هر شرکت و جامعه در جهان است که با تمرکز بر چگونه با خیال راحت دوباره باز کنید و به حالت عادی” گفت: Bret Taylorرئیس جمهور و COO Salesforce. “با Work.com ما گرد هم آوردن فن آوری قدرتمند جدید همکاران و شبکه ای از کارشناسان برای کمک به سازمان بازگشایی و بازیابی از این بحران در حالی که قرار دادن کارکنان و بازدید کننده سلامت و ایمنی برای اولین بار.”

“کسب و کار میزگرد است که با تمرکز بر یک بهبود اقتصادی قرار می دهد که بهداشت عمومی اول و اجازه می دهد تا کسب و کار از تمام اندازه ها به بازگشایی به سرعت و با خیال راحت گفت:” جاشوا Bolten, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت کسب و کار شدهاند. “اول ایمنی و مطابق دستورالعمل مهم برای بازگشایی. Salesforce ارائه مهمی خدمات عمومی با دادن کسب و کار و سازمان ها از تمام اندازه ها این مجموعه از منابع رایگان برای کمک به آنها حرکت فعلی راهنمایی و بازگشت به کسب و کار با خیال راحت هنگامی که آنها می توانید انجام دهید.”

بازگشایی در جهان جدید
برای حمایت از این پاسخ اولیه به COVID-19, Salesforce راه اندازی Salesforce مراقبت ازیک مجموعه ای از راه حل های رایگان برای 90 روز طراحی شده برای کمک به کسب و کار و ایجاد ثبات در طول فاز اولیه این بحران است. در حال حاضر به عنوان COVID-19 مهار را بهبود می بخشد و اقتصاد شروع به راه اندازی مجدد یک مطلب پیچیده فاز بهبود در پیش روست.

کسب و کار و سازمان های دیگر نیاز به ماندن مطلع و پایبندی به همیشه در حال تغییر محلی و دستورالعمل های فدرال. آنها نیاز به روش های جدید برنامه ریزی, مدیریت و مانیتورینگ کارمند و نیروی کار آمادگی; امکانات آمادگی و مدیریت اضطراری پاسخ. آنها نیاز به همکاری قوی در سراسر ادارات و ابزار را داده محور تصمیم گیری به سرعت و برقراری ارتباط به کارکنان و همکاران و مشتریان در مقیاس.

جدید Salesforce Work.com راه حل
ما Work.com راه حل فعال کردن سازمان برای بازگشایی با خیال راحت و مدیریت لجستیک از بازگشت به کار در حالی که قرار دادن کارکنان و بازدید کننده سلامت و ایمنی برای اولین بار.

  • Work.com مرکز فرماندهی یک hub برای رهبران به 360 درجه نمایش بازگشت-به-کار آمادگی در سراسر نقاط کارکنان و بازدید کنندگان را داده محور تصمیم گیری اقدام و برقراری ارتباط موثر. مرکز فرماندهی اجازه می دهد تا سازمان برای گرد هم آوردن اعتماد داده از برنامههای داخلی و کارمند سلامتی نظرسنجی ایجاد و انتشار مهم کارمند ارتباطات در مقیاس و سطح اطلاعات عمومی از طریق تابلو COVID-19 داده hub. کاربران همچنین می توانید در MuleSoft به ادغام اطلاعات اضافی منابع و تابلو برای سفارشی تر داده های تصویری.
  • تماس با ردیابی اجازه می دهد تا بخش دولتی و خصوصی رهبران به صورت دستی ردیابی سلامت و ارتباط با مخاطبین در یک محیط امن و خصوصی شیوه های جمع آوری اطلاعات از افرادی که آلوده می شوند و یا به طور بالقوه در معرض یک بیماری عفونی و ایجاد بصری نقشه از اطلاعات تماس و مکان های بالقوه برای نظارت بر تعاملات و شیوع.
  • مدیریت شرایط اضطراری است از مجموعه محصولات ساخته شده در همکاری با شرکت Accenture که اجازه می دهد تا سازمان های بهداشت عمومی سازمان های دولتی و بخش خصوصی برای مدیریت تمام انواع شرایط اضطراری ارائه مراقبت به کسانی که تحت تاثیر و تخصیص منابع و خدمات خود را به سرعت. بهداشت عمومی موسسات می تواند حفاظت از جوامع از اثرات گسترده را قادر می سازد تماس با ردیاب به طور موثر ضبط و درک اطلاعات به سرعت تریاژ و ارزیابی بیماران و ارائه مداوم تعامل و نظارت است. سازمان های دولتی می تواند ساده کردن عملیات پاسخ اضطراری و مصوبات استقرار منابع و برنامه خدمات اورژانس.
  • کارمند سلامتی اجازه می دهد تا مدیران برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای نظارت و تجزیه و تحلیل کارکنان و بازدید کننده بهداشت و سلامتی. شرکت ها می توانند ایجاد کارمند بررسی سلامت و نظارت بر روند سلامتی و استفاده از اطلاعات برای تصمیم گیری آگاهانه در بازگشت به کار در حالی که حفظ سلامت کارکنان اطلاعات امن است.
  • تغییر مدیریت سازمان را قادر می سازد به هماهنگ احتمالی بازگشت کارمندان به دفتر از طریق تغییر مدیریت قابلیت های است که می تواند کمک به کاهش, دفتر تراکم. علاوه بر این سازمان ها می تواند برای جلوگیری از گروه های بزرگ در دفتر و یا آسانسور از طریق فضایی از راه دور و برنامه ریزی می شکند از جمله مدیریت تامین کنندگان شخص ثالث, یا فروشنده خدمات.
  • myTrailhead برای کارکنان ارائه مطالب به کمک به کارکنان مهارت در شیوه های جدید کار با out-of-the-box آموزش, آموزش و برنامه های سلامتی. علاوه بر این کارفرمایان می توانند اطمینان از بازگشت کارکنان مطابق با سیاست های ایمنی و اطلاعاتی که آنها نیاز به موفقیت.
  • داوطلب & کمک های مالی مدیریت کمک خواهد کرد که سازمان خود را تحقق اهداف امداد با انعطاف پذیر و مقیاس پذیر ابزار است که ساده داوطلب هماهنگی و گرانت-فرآیندهای ساخت. در حال حاضر هر سازمان قادر خواهد بود برای رسیدن به موفقیت ماموریت مطابق با حق داوطلبان به حوادث و خودکار کمک هزینه های چرخه عمر برای تاثیر بیشتر.

منابع جدید از ویژگی های بینش و تفسیر از کارشناسان بالا
هر کسب و کار و جامعه در سراسر جهان است به مرور این بحران با هم, آموزش طراحی و نقاشی با الهام از مکان های جدید هر روز است. برای کمک به ارائه راهنمایی و بینش برای کسب و کار مرور COVID-19 بحران و چه می آید بعدی Salesforce جدید Work.com مرکز منابع شامل تفسیر کارشناس و مشاوره از احترام صداها مانند دکتر دیوید Agusدکتر لری درخشاندکتر اسکات Gottlieb, دانشکده کسب و کار هاروارد اقتصاددان Linda A. Hill, علوم سیاسی , Ian Bremmer و بیشتر. منابع مرکز می دهد هر کس دسترسی به ایده ها و روند صنعت که در حال بالا از ذهن برای رهبران کسب و کار به دنبال ایجاد ثبات در کسب و کار خود را وفق دهند و به حالت عادی و برنامه ریزی برای نهایی بازگشت به رشد است.

گسترش نوآوری و تاثیر با ما شریک قابل اعتماد اکوسیستم
Salesforce را شریک قابل اعتماد اکوسیستم است که ارائه راهنمایی و راه حل برای سازمان ها از تمام اندازه ها و در صنایع به بازگشت به محل کار با خیال راحت. جهانی مشاوره استراتژیک همکاران از جمله Accenture های Deloitte و PwC هستند Work.com’s افتتاحیه صنعت و کسب و کار تحول متخصصان است. مجهز به یک درک عمیق از Salesforce پلت فرم و صنعت-دانش خاص این مشاوران ارائه خدمات اساسی برای کمک به سازمان ها تبدیل برای آینده است.

همکاران از جمله تلفیقی مدیریت ریسک کشش مهمان و ComplianceQuest در حال ساخت افتتاحیه ISV راه حل در Salesforce پلت فرم به گسترش Work.com. این راه حل را توانمند سازی مشتریان به ساخت تداوم کسب و کار و مدیریت ریسک طرح انطباق زنجیره تامین, مدیریت کارکنان و بازدید کنندگان در سایت و بیشتر.

Salesforce مراقبت اجازه می دهد تا سازمان به سرعت در حال پاسخگویی به مشتریان و کارکنان و همکاران
بیش از 8000 شرکت ها در حال حاضر ثبت نام برای Salesforce مراقبت ازیک مجموعه ای از راه حل های رایگان طراحی شده برای کمک به کسب و کار و ایجاد ثبات در طول فاز اولیه این بحران است. این شامل کارکنان و پشتیبانی از مشتری نظارت بر رسانه های اجتماعی و تعامل از راه دور همکاری و تجزیه و تحلیل داده ها راه حل های با تابلو های خاص ارائه شده برای بهداشت و درمان و صنایع تولیدی و دسترسی رایگان به Salesforce ملزومات برای کمک به کسب و کارهای کوچک. Salesforce همچنین راه اندازی AppExchange COVID-19 مرکز منابعیک منبع مرکزی COVID-راه حل های مرتبط و همکاری با آمازون برای ارائه دسترسی رایگان به آمازون اتصال پس از خدمات تیم های کار از راه دور می توانید همیشه در ارتباط ماندن.

نظرات به اخبار

  • “من مطمئن هستم که بدون دیجیتال نقل قول-به-نقدی تحول ما تکمیل شده با Salesforce و AppExchange ما را نداشته اند قادر به انطباق و پاسخ به سرعت گفت:” استیو StessmanVP فروش توف ریختن. “ما به دنبال به جلو به ادامه همکاری با Salesforce برای کمک به ما در حرکت به ما طبیعی است.”
  • “ما واقعا نیاز به ماندن متصل به مشتریان, چرا که آنها به معنای بسیار به ما و ما می خواهیم آنها را به ادامه به احساس متصل به کسب و کار کوچک ما و رسالت ما” گفت: Amy رایت, موسس و مدیر عامل شرکت باشید & Beau قهوه. “ما می دانیم که Salesforce به ما کمک خواهد ساخت و حتی روابط قوی تر به عنوان ما بازگشایی مغازه های ما در این دنیای جدید است.”

قیمت گذاری و در دسترس بودن

  • Work.com مرکز فرماندهی و تغییر مدیریت به شمار می رود به طور کلی در دسترس در ژوئن 2020. هر یک add-on به پلت فرم استارت با قیمت گذاری مقدماتی از 5 دلار برای هر کاربر در هر ماه. کارمند سلامتی شامل خواهد شد با Work.com مرکز فرماندهی.
  • مدیریت شرایط اضطراری که شامل تماس با ردیابی خواهد بود و به طور کلی در دسترس در نیمه دوم مارس سال 2020. آن است که یک مجموعه از محصولات موجود سلامت ابر خدمات ابر, رعد و برق, زمانبندی و Salesforce نقشه و همچنین به عنوان یک محصول جدید اورژانس برنامه مدیریت. اضطراری مدیریت برنامه افزودنی به هر بهداشتی ابر و یا خدمات ابر مجوز در Enterprise Edition یا بالاتر در قیمت 50 دلار به ازای هر کاربر در هر ماه.
  • کارمند جدید آموزش و رفاه محتوا در myTrailhead خواهد بود به طور کلی در دسترس در ژوئن سال 2020 خواهد بود و همراه با myTrailhead برای کارکنان است که در قیمت 25 دلار به ازای هر کاربر در هر ماه.
  • جدید و مشتریان موجود باید بازدید Work.com برای جزئیات بیشتر در مورد چگونه برای شروع امروز.

در مورد SALESFORCE
Salesforce رهبر جهانی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آوردن شرکت های نزدیک تر به مشتریان خود در عصر دیجیتال است. در سال 1999 تاسیس Salesforce را قادر می سازد شرکت ها از هر اندازه و صنعت به استفاده از فن آوری های قدرتمند—ابر موبایل, اجتماعی, اینترنت, از همه چیز, هوش مصنوعی صوتی و blockchain—برای ایجاد یک 360 درجه مشاهده از مشتریان خود را. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Salesforce (NYSE: CRM) بازدید: www.salesforce.com.

هر unreleased خدمات یا ویژگی های اشاره شده در این و یا دیگر مطبوعات و یا بیانیه های عمومی در حال حاضر در دسترس است و ممکن است در زمان تحویل و یا در همه. مشتریانی که خرید Salesforce برنامه باید خود را خرید و تصمیم گیری بر اساس ویژگی های که در حال حاضر در دسترس است. Salesforce است و دفتر مرکزی آن در سان فرانسیسکوبا دفاتر در اروپا و آسیاو معاملات در بازار بورس نیویورک در نماد های اخیر “CRM.” برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به https://www.salesforce.com و یا تماس با شماره) 1-800-بدون-نرم افزار.

منبع Salesforce

لینک های مرتبط

http://www.salesforce.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im