تست نفوذ صنعت را در نزدیکی $4.6 میلیارد سال 2025 – ارائه گرایش عمده استفاده از موارد چشم انداز رقابتی و پروفیل از بازیکنان کلیدی

دوبلین, ژوئیه 10 سال 2020 /PRNewswire/ — این “تست نفوذ بازار جزء (Solutions & Services), نرم افزار منطقه (زیرساخت شبکه, وب سایت, نرم افزار, نرم افزار موبایل, ابر, & Social Engineering), استقرار, حالت, سازمان, اندازه عمودی و منطقه – جهانی پیش بینی می شود تا سال 2025” گزارش اضافه شده است به ResearchAndMarkets.com’s ارائه شده است.

جهانی, تست نفوذ, اندازه بازار است که انتظار می رود به رشد از دلار 1,718 میلیون در سال 2020 به دلار 4,598 میلیون سال 2025 در نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) از 21.8 درصد از 2020 تا 2025.

این مطالعه بازار را پوشش می دهد, تست نفوذ, اندازه بازار در سراسر بخش. هدف آن در برآورد اندازه بازار و پتانسیل رشد این بازار در سراسر بخش های طبقه بندی شده به قطعات, نرم افزار مناطق عمودی و مناطق. این مطالعه همچنین شامل در عمق تجزیه و تحلیل رقابتی از بازار کلیدی, بازیکنان همراه با خود شرکت پروفیل مشاهدات کلیدی مرتبط با محصول و کسب و کار ارائه تحولات اخیر و کلید استراتژی های بازار.

افزایش قابل توجهی در تلفن همراه مبتنی بر کسب و کار بحرانی برنامه های کاربردی نیاز به امن تر endpoint protection رانندگی رشد کلی تست نفوذ در بازار

رشد بازار رانده است توسط عوامل مختلف مانند نیاز به امن endpoint protection با توجه به افزایش قابل توجهی در تلفن همراه مبتنی بر کسب و کار — برنامه های کاربردی مهم و شرکت در حال حرکت به سمت اجرای اقدامات امنیتی به دلیل افزایش پیچیدگی در حملات سایبری.

توسط منطقه نرم افزار موبایل نرم افزار تست نفوذ بخش به رشد در بالاترین افزایش در طول دوره پیش بینی

موبایل نرم افزار تست نفوذ است که اساسا برای موبایل برنامه های کاربردی مبتنی بر آن انجام شده است تلاش برای شکستن به انواع برنامه های کاربردی تلفن همراه از طریق مختلف بردار. این روش تست امنیت استفاده شده است که به تجزیه و تحلیل امنیت از داخل یک محیط تلفن همراه. موبایل نرم افزار تست نفوذ روش تمرکز بر روی فایل سیستم و سخت افزار و امنیت شبکه.

نتایج آزمون می توانند با ارائه یک سازمان با آگاهی از آسیب پذیری در نرم افزار های موبایل نقاط ضعف و حمله بردار قبل از تحویل نرم افزار به کاربر در نتیجه ارائه بینش در مورد چگونگی کاهش خطرات بالقوه از برنامه های کاربردی تلفن همراه و امن کاربر اعتبار مرتبط با آن است. نرم افزار تلفن همراه کاربران در حال تبدیل شدن به آگاهی از تهدیدات مختلف و در نتیجه استقرار نرم افزار موبایل تست نفوذ است که به سرعت در حال افزایش است. این نرم افزار تلفن همراه نفوذ بخش است که انتظار می رود به رشد در بالاترین افزایش در طول دوره پیش بینی.

با استقرار حالت ابر بخش به رشد در یک نرخ بالاتر در طول دوره پیش بینی

در ابر استقرار حالت به جای اجرای این نرم افزار راه حل های محلی در سخت افزار, کسب و کار, اشتراک, به راه حل میزبانی بر روی یک شخص ثالث سرور از راه دور قرار دارد. توسط امید بستن برای ابر مبتنی بر راه حل های سازمان می تواند به جلوگیری از هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری زیرساخت ها و ویژگی های کارکنان.

ابر مبتنی بر سیستم عامل مفید برای سازمان هایی که سخت بودجه برای امنیت سرمایه گذاری است. کوچک و متوسط (SMEs) استقرار هویت خود را تایید راه حل های ابر به عنوان آن را موجب صرفه جویی در آنها را از سرمایه گذاری سرمایه خود را در زیرساخت های امنیتی. از این رو ابر استقرار بخش است که انتظار می رود به رشد در بالاتر CAGR.

آسیا و اقیانوس آرام به ثبت بالاترین نرخ رشد در طول دوره پیش بینی

آسیا و اقیانوس آرام (APAC) دارای دامنه برای رشد تست نفوذ در بازار است. تست نفوذ بازار در APAC رشد پیش بینی شده است به طور قابل توجهی با توجه به افزایش سرمایه گذاری دولت در بهبود امنیت و استقرار و افزایش پیچیدگی حملات سایبری و ادغام فن آوری های مانند هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (میلی لیتر) با تست نفوذ.

سریع گسترش منطقه ای شرکت در APAC مهم دیگری است نوع کمک به رشد تست نفوذ در بازار است. در روند تعیین و تایید اندازه بازار به چند بخش و subsegments جمع آوری شده از طریق ثانویه تحقیقات گسترده اولیه مصاحبهها با افراد کلیدی.

موضوعات کلیدی پوشش داده شده

1 مقدمه

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرایی

4 بینش حق بیمه
4.1 فرصت های جذاب در تست نفوذ در بازار
4.2 بازار توسط جزء 2020
4.3 بازار توسط سازمان اندازه 2020-2025
4.4 بازار با استقرار حالت 2020-2025
4.5 بازار سهم بازار بالا 3 عمودی و مناطق 2020

5 بررسی بازار و روند صنعت
5.1 مقدمه
5.2 پویایی بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 افزایش قابل توجهی در تلفن همراه مبتنی بر کسب و کار — برنامه های کاربردی مهم
5.2.1.2 افزایش در اجرای اقدامات امنیتی
5.2.2 محدودیت
5.2.2.1 نقض امنیت با توجه به آسیب پذیری های داخلی
5.2.3 فرصت
5.2.3.1 طرح های دولت و شرکت های’ تمرکز بر دیجیتالی
5.2.3.2 افزایش تصویب مبتنی بر ابر تست نفوذ
5.2.4 چالش
5.2.4.1 هزینه های بالاتر از تست نفوذ
5.2.4.2 عدم ماهر تحلیلگران امنیتی
5.3 موارد استفاده
5.3.1 مورد استفاده: سناریو 1
5.3.2 مورد استفاده: سناریو 2
5.3.3 مورد استفاده: سناریو 3

6 تست نفوذ بازار توسط کامپوننت
6.1 مقدمه
6.2 راه حل
6.3 خدمات

7 تست نفوذ بازار توسط نرم افزار منطقه
7.1 مقدمه
7.2 نرم افزار وب
7.3 نرم افزار موبایل
7.4 شبکه و زیرساخت
7.5 مهندسی اجتماعی
7.6 ابر
7.7 دیگران

8 تست نفوذ در بازار با استقرار حالت
8.1 مقدمه
8.2 در-محل
8.3 ابر

9 تست نفوذ بازار توسط سازمان اندازه
9.1 مقدمه
9.2 کوچک و متوسط
9.3 شرکت های بزرگ

10 تست نفوذ بازار توسط عمودی
10.1 مقدمه
10.2 بانکی, خدمات مالی و بیمه
10.3 بهداشت و درمان
10.4 آن
10.5 مخابرات
10.6 خرده فروشی و e-Commerce
10.7 آموزش و پرورش
10.8 دیگران

11 تست نفوذ در بازار منطقه
11.1 مقدمه
11.2 آمریکای شمالی
11.3 اروپا
11.4 آسیا و اقیانوس آرام
11.5 Middle East & Africa
11.6 آمریکای لاتین

12 چشم انداز رقابتی
12.1 رقابتی رهبری نقشه برداری
12.1.1 رهبران رویایی
12.1.2 نوآوران
12.1.3 پویا دیفرانسیلی
12.1.4 شرکت های در حال ظهور

13 شرکت پروفیل
13.1 Qualys
13.2 Rapid7
13.3 Fireeye
13.4 IBM
13.5 میکرو تمرکز
13.6 Cigital (سیناپس)
13.7 Secureworks (Dell)
13.8 Trustwave منابع (Singtel)
13.9 Acunetix
13.10 Netsparker
13.11 Veracode (Broadcom)
13.12 کرگدن Security Labs
13.13 هسته امنیتی (Helpsystems)
13.14 Immuniweb (High-Tech Bridge)
13.15 Checkmarx
13.16 Portswigger امنیت وب
13.17 زمینه امنیت اطلاعات Ltd.
13.18 Isecurion
13.19 Breachlock
13.20 Raxis
13.21 Right-To-Win

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش بازدید https://www.researchandmarkets.com/r/wklxnl

تحقیقات و بازار نیز ارائه می دهد سفارشی خدمات پژوهشی ارائه متمرکز و جامع و متناسب با پژوهش است.

رسانه های تماس:

تحقیقات و بازار
لورا چوبارشد مدیریت
[email protected]

برای E. S. T ساعات اداری تماس بگیرید +1-917-300-0470
برای ایالات متحده/می توانید با تلفن رایگان تماس بگیرید +1-800-526-8630
برای GMT ساعت اداری تماس بگیرید +353-1-416-8900

ایالات متحده فکس: 646-607-1907
فکس (خارج از آمریکا): +353-1-481-1716

منبع تحقیقات و بازار

لینک های مرتبط

http://www.researchandmarkets.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de