بیماری همه گیر در دریا: کارشناسان بهداشت می گویند کروز صنعت تصمیم گیری کمک به ویروس تلفات

در روی زمین بیش از 300 ، 000 نفر در سراسر جهان تا به حال قرارداد مرگبار coronavirus و فرماندار کالیفرنیا بود و فقط دستور داد تمام 39 میلیون نفر به ماندن در خانه. اما به عنوان مشهور گرفتگی کشتی کروز بخارپز شمالی در سراسر اقیانوس آرام در مارس 21, صدها نفر از مسافران کهنه هم در کشتی عرشه استخر و مشرف به تله رسمی،.

به عنوان آنها ایستاده بود و شانه به شانه و شلوغ در اطراف استخر صندلی کاپیتان led کشتی در یک سلام ویژه به مراقبت های بهداشتی کارگران جهان یک پردازنده نسخه شبانه تشویق اتخاذ شده توسط برخی از شهرستانها به افتخار متخصصان پزشکی مبارزه رمان coronavirus.

پنج روز بعد و هزاران مایل دور در اقیانوس اطلس یک گروه از مسافران روی عرشه یک کشتی دیگر, مرجان, شاهزاده خانم, نیز, جمع, آرنج به آرنج به تشویق ملی بریتانیا خدمات سلامت.

خلق و خوی تعطیلات طولانی نبود. به زودی مسافران در هر دو کشتی شد رقیب با علائم شبه آنفولانزا.

شده اند وجود دارد 150 coronavirus موارد و شش مرگ و میر گزارش شده تا کنون در میان مسافران دو کشتی که در نهایت از منوی view هفته پس از این ویروس اعلام شد بهداشت جهانی بحران با توجه به واشنگتن پست شمارش. دو نفر در شاهزاده خانم مرجانی قبل از مسافران حتی می تواند آمده در ساحل در میامی.

گرفتگی و مرجان شاهزاده در میان نمرات از کشتی که در ادامه سفرهای حتی پس از اوایل شیوع بیماری در سایر مخازن حمل هزاران نفر از مسافران بین المللی به پرت و دور افتاده بنادر و کمک به دانه این ویروس در سراسر جهان مقامات بهداشتی می گویند.

یک پست بررسی خط کروز اظهارات دولت, اطلاعیه ها و گزارش های رسانه ها نشان داد که coronavirus آلوده مسافر و خدمه در حداقل 55 کشتی که میره در آب های نزدیک به هر قاره در حدود یک پنجم از کل جهانی ناوگان.

این صنعت تصمیم به نگه داشتن قایقرانی برای هفته بعد از کروناویروس اولین بار شناسایی شده در اوایل فوریه در یک کشتی کروز در سواحل ژاپن با وجود تلاش های آمریکا مقامات بهداشت برای محدود کردن سفرهای شد و در میان تعدادی از تصمیم گیری است که کارشناسان بهداشت و درمان و مسافران می گویند کمک به نصب تلفن.

حداقل 65 افرادی که در سفر یا کار بر روی کشتی را پس از مرگ با توجه به پست شمارش اگر چه دامنه کامل از مرگ ناشناخته است. مشابه بررسی میامی هرالد همچنین شناسایی 65 مرگ و میر مرتبط با کشتی.

“ما در اینجا بر روی زمین ما دیدن همه اخبار, همه کشتی ها گفت:” جنیفر پل-اسلاتر که برادر جرالد 72 ساله و بازنشسته از آتلانتا درگذشت COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس سه روز پس از پیاده مشهور گرفتگی. “آنها می تواند گرفته اند بیشتر احتیاط کنند.”

کارشناسان بهداشت عمومی می گویند که تعدادی از عوامل کمک به گسترش سریع این ویروس در سراسر جهان عمدتا مسافرت هوایی; برآورد 4.54 میلیارد نفر از مردم پرواز در سال گذشته در مقایسه با 30 میلیون مسافر که سفر در کشتی کروز در سراسر جهان است. اما با صدها نفر از مردم ناهارخوری شنا و رقص با هم در یک دوره ثابت از زمان کشتی ارائه محیط های منحصر به فرد برای بیماری به گسترش آنها می گویند.

“مردم در یک کشتی بزرگ همه با هم در همان زمان تمام وقت — شما می توانید بپرسید برای بهتر انکوباتور برای عفونت” دکتر Anthony Fauci, ملت را بالا عفونی-بیماری های متخصص گفت: در ماه فوریه است.

به سهم خود سازمان های ایالات متحده آمریکا در تلاش برای مدیریت افزایش بحران در ابتدا به تعویق انداختن این صنعت طرح خود را برای مدیریت این بیماری همه گیر. تا اوایل این ماه مقامات بهداشت فدرال نیز مجاز مسافران که در سمت چپ آلوده کشتی اما به نظر می رسد سالم به هیئت مدیره خطوط هوایی تجاری صفحه اصلی.

حتی به عنوان ویروس منفجر شد به جهانی داستان کروز مقامات موفق به بلافاصله تشخیص آنفولانزا مانند شیوع بیماری که ممکن است نشانه هایی از coronavirus مسافران گفت. در بسیاری از موارد آنها را بلافاصله منزوی کردن مسافران در کابین خود هنگامی که بیماری را شکست. در برخی از موارد, مانند, افراد مشهور, گرفتگی و مرجان شاهزاده کسانی که سرنشین گفت: آنها اطمینان توسط مقامات شرکت وجود نداشت coronavirus عفونت در کشتی های خود را — حتی به عنوان برخی از مسافران شد و موجب ویرانی با تب و سرفه.

دیوید Nystrom, 75, گفت که او صرف چهار روز گذشته تحت الشعاع قرار دادن سفر با همسرش سوزان در کلینیک پزشکی پاک کردن ابرو و خدمه کشتی اداره اکسیژن است.

از او بالین ساکن بوکا راتون فلوریدا., گفت که او شنیده می شود به طور منظم اطلاعیه ها از کاپیتان کشتی اطمینان مسافران که گرفتگی بود “سالم کشتی” با کروناویروس در هیئت مدیره.

“اگر آنها صادقانه فکر می کردم که همه این افرادی که بیمار شدن حال سرماخوردگی و برونشیت و ذات الریه من نمی دانم چه می گویند” Nystrom گفت.

مقامات با صنعت کروز گفت: آنها در زمان فوق العاده ای در تلاش برای محدود کردن شیوع ویروس جدید در کشتی ها و دریافت ده ها هزار نفر از مسافران و خدمه خانه با خیال راحت به عنوان اپیدمی گسترش فراتر رفتن از اقدامات اتخاذ شده توسط سایر صنایع است.

باری Golin-Blaugrund سخنگوی خطوط کروز انجمن بین المللی گفت: در بیانیه ای که وجود دارد این است که “هیچ شواهد قطعی که هنوز” که کشتی های کروز شد مسئول آوردن coronavirus به مقصد خاص مانند کارائیب. او گفت که تعداد موارد مربوط به کشتی است “بخش کوچکی” از جهانی کل.

“همه از جمله خطوط کروز به حال به تصمیم گیری های دشوار بر اساس اطلاعاتی که در دسترس بود در این زمان بود که مسلما محدود با توجه به این واقعیت که جهان برخورد با یک نام تجاری جدید ویروس” او گفت:. “هنوز خطوط کروز در زمان فوری و اقدام تهاجمی در پاسخ به این بحران است.”

کارناوال Corp., بزرگترین کروز شرکت و شرکت مادر شاهزاده Cruises اشاره کرد که مقامات بهداشتی فدرال در ابتدا صادر محدود هشدار در مورد خطرات ناشی از کشتی ها و که این شرکت به طور داوطلبانه متوقف جدید سفر در اواسط ماه مارس.

مقامات Royal Caribbean Cruises شرکت مادر گرفتگی اپراتور افراد مشهور, کشتی, گفت که کشتی نداشت غیر معمول تعداد مسافران با علائم شبه آنفولانزا و خدمه باور نمی کند وجود دارد شیوع در هیئت مدیره.

با وجود بالا مشخصات شیوع بیماری در چندین کشتی رهبران صنعت به اصرار کشتی های کروز هستند بیشتر مستعد ابتلا به کروناویروس از جاهای دیگر.

آرنولد دونالد مدیر اجرایی کارناوال گفت: در مصاحبه ای در “Axios در HBO” در اواسط ماه مارس که کشتی های ارائه شده “کمتر خطرناک محیط زیست” از بودن در ساحل و در مقایسه با کشتی به پارک مرکزی گفته است “بسیاری از طبیعی و اجتماعی فاصله.”

او اصرار داشت که کشتی های کروز را سرزنش نیست برای گسترش coronavirus.

“بیماری نیست ایجاد شده توسط کشتی آنها می آیند از مردم که از جوامع” او به خبرنگاران گفت: آوریل 16, و اشاره کرد که “اکثریت” از کشتی ها در سراسر جهان باقی مانده است coronavirus-رایگان.

اما آمریکا مقامات بهداشت گفت: شواهدی وجود دارد که کشتی های کروز شده است یک عامل در گسترش coronavirus هر دو سرنشین کشتی و از طریق سفر خود را.

بدون بادبان منظور تمدید حداقل به مدت 100 روز در این ماه توسط رابرت Redfield مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری یافت “کشتی کروز سفر تشدید گسترش جهانی COVID-19” و “شده است کنترل می شود به اندازه کافی با صنعت کشتی کروز یا فردی دولتی محلی و یا مقامات بهداشتی.”

• • •

یکی از اولین نشانه های وحشی infectiousness از coronavirus آمد در ماه فوریه زمانی که آن را میل از طریق الماس شاهزاده خانم یک 2,666-مسافر کشتی لنگر انداخت در یک بندر در ژاپن است.

یک مطالعه منتشر شده در ماه مارس توسط CDC نشان داد که coronavirus آورده بود روی یک مسافر اما به سرعت شروع به پریدن کرد به خدمه از جمله کسانی که مسئول تهیه غذا و به سرعت گسترش در میان کشتی کارگران از وجود دارد.

بیش از 700 مسافر و خدمه در نهایت آزمایش مثبت و 13 درگذشت. برخی از آمریکایی ها آزمایش مثبت برای coronavirus تنها پس از آنها روی اتوبوس های رهبری به دولت-اجاره هواپیما به پرواز بازگشت به ایالات متحده است.

جیمز Lawler, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه مرکز پزشکی نبراسکا که در سفر به ژاپن برای کمک به تخلیه آمریکایی ها گفت: الماس شاهزاده نشان داد مشکل از تلاش برای تشخیص بیمار از افراد سالم در یک محیط بسته مانند یک کشتی کروز.

“شما فقط باید برای درمان همه مانند آنها آلوده,” او گفت:.

این یک درس است که صنعت کروز و سازمان های دولتی در زمان هفته به جذب.

در اواخر ژانویه خطوط کروز آغاز به گام تا سلامت نمایش و انکار شبانه روزی برای افرادی که به تازگی در چین است. کروز مقامات مطمئن مسافران که آنها افزایش یافته شستشو در کشتی. بیشتر ضد عفونی کننده دست شد در دسترس به عنوان بحران در رفت و مسافران گفت. در برخی از کشتی های بوفه غذا شد اندود امور.

اما آمریکا مقامات بهداشتی را مشاهده اقدامات به عنوان کافی است. در مارس 8, Fauci هشدار داد افراد مسن و کسانی که با زمینه مسائل بهداشتی برای جلوگیری از کشتی های کروز.

روز بعد یکی دیگر از coronavirus زده کروز کشتی لنگر انداخت در اوکلند کالیفرنیا. شاهزاده بزرگ که تا به حال سمت چپ سان فرانسیسکو در فوریه. 21 برای کروز به هاوایی بود idled برای روز قبل از مقامات تصمیم به ارسال بسیاری از آمریکایی مسافر به پایگاه های نظامی در سراسر کشور برای قرنطینه.

در نهایت بیش از 130 نفر از کشتی آزمایش مثبت و حداقل شش نفر از جمله پنج مسافر و یکی از اعضای خدمه به گفته مقامات و خط کروز.

کارشناسان بهداشت و درمان اشاره کرد که کشتی های تنگ محله های خود را اجتماعی و سرگرمی و مسافر جمعیت آنها ساخته شده است به خصوص آسیب پذیر است.

“این است که به نقطه سرزنش گفت:” مارتی Cetron مدیر CDC تقسیم جهانی مهاجرت و قرنطینه در مصاحبه ای در این ماه. “اما ما باید صادقانه در مورد علم و شواهد.”

او گفت: گسترده تست از مسافران در الماس شاهزاده و شاهزاده بزرگ نشان داد که “حمله رای” از coronavirus در هیئت مدیره بود به خصوص بالا است.

“ما نمی بینیم این نوع حمله نرخ در تنظیمات دیگر — حتی در خانواده, تنظیمات,” او گفت:. “حتی در شهرستانها تجربه شیوع این بسیار چشمگیر است.”

بزرگ شاهزاده خانم مسافران — که قفل شده شده بود در اتاق خود را پس از آن برگزار شد و در پایگاه های نظامی و محدود به خانه های خود را — حیرت زده شد به تماشای مردم همچنان به هیئت مدیره کشتی خود را در میان حماسه.

“من شوکه شده که آنها هنوز هم کروز در خارج وجود دارد” گفت: جکی Eilers یک 72 ساله و بازنشسته در قلعه سنگ Colo., که تست مثبت بود اما تنها علائم خفیف.

• • •

تنش های در حال اجرا بودند به مقامات بالا از جامائیکا دولت مربع خاموش در برابر بالا کروز مدیران در فلوریدا برای مواقع اضطراری اجلاس در 6 مارس.

Coronavirus پخش شد و کشورهای کارائیب نگران شهروندان خود را در معرض قرار گرفتن شروع به اعمال قوانین جدید در کشتی ها و محدود کردن دسترسی به پورت.

زمانی که جمهوری دومینیکن تبدیل شده به دور یک کشتی پس از گزارش از مسافران با علائم شبه آنفولانزا در اواخر فوریه کشتی اپراتور u. k. مبتنی بر فرد است. اولسن خطوط کروز با صدور بیانیه ای خواستار حرکت دولت یک “افراطی.”

جامائیکا منع پورت ورودی بهمن. 27 به مردم سفر از مناطق شناخته شده COVID-19 شیوع بیماری از جمله ایتالیا و روز بعد تکذیب ورود به همه ایتالیایی مسافران که وارد کاستاریکا Luminosa کشتی. چند روز بعد مقامات قرار موقت دستورالعمل آن نیز مورد نیاز کشتی ها به سند بیماری در هیئت مدیره و انجام حرارت چک.

صنعت کروز ابراز نگرانی در مورد قوانین جدید که طرح میتوانست به برنامه ریزی متوقف می شود و برای آن تعطیلات مهمان به گفته یکی از جامائیکا رسمی درگیر در مذاکرات با خطوط کروز که مجاز به صحبت کردن با رسانه ها صحبت کرد و به شرط ناشناس ماندن.

“من فکر می کنم خطوط کروز به طور کلی بودند به چالش کشیدن کل فرآیند از بالا پروتکل های که فرستاده با تمام مقصد” ادموند Bartlett, جامائیکا وزیر گردشگری گفت: پست.

راجر Frizzell رئیس افسر ارتباطات در کارناوال که صاحب اپراتور از کاستاریکا Luminosa گفت: این شرکت بود “به دنبال اضافی درک و وضوح به فرآیند جدید, بنابراین ما می تواند در برنامه ریزی و تصمیم گیری را برای ما کشتی مهمانان و خدمه.”

جامائیکا مقامات توافق برای سفر به فلوریدا — صنعت چمن خانه — برای مذاکرات است. در آنجا ملاقات آنها با چندین کارناوال مدیران در دفتر مرکزی این شرکت در میامی که در آن دیوار پوشیده شده با شیشه موارد پر از پیچیده مدل کروز اپراتور ناوگان. بعد جامائیکا بازدید فورت Lauderdale مقر کارشناس دیگر خط کروز با یک کشتی که به سختی پیاده در جامائیکا به دلیل یک عضو خدمه مبتلا به بیماری آنفلوآنزای خوکی در زمان. (عضو خدمه بعد از آزمایش منفی برای coronavirus.)

“وجود دارد به وضوح مشاهده میکنیم که بیش از حد سخت با نیازهای ما. ما احساس کردیم که بهداشت عمومی منافع در زمان ساختگی بهره از خطوط کروز” کریستوفر Tufton جامائیکا وزیر بهداشت و سلامتی گفت: از این جلسات که او به عنوان “دشوار است.”

Frizzell توصیف دیدار با جامائیکا مقامات به عنوان “احترام در روح پیدا کردن یک پایاپای راه حل است.” کارشناس کشتی در بیانیه ای گفت که آن را “یک مولد دیدار بین دو طولانی مدت همکاران” و اضافه کرد که آن را هرگز به نگرانی در مورد جامائیکا دستورالعمل و تا به حال تنها خواسته است که قوانین به وضوح تعریف شده است و خطوط کروز داده می شود اطلاع از شرایط جدید است.

بن بست تهدید یکی از منطقه بزرگترین اقتصادی رانندگان است. کروز شرکت ها استخدام هزاران نفر از مردم در جزایر کارائیب و تحویل حدود 2.5 میلیارد دلار در گردشگری دلار با توجه به صنعت تخمین می زند.

دو روز پس از فلوریدا جلسات جامائیکا مقامات اعلام کرد که پس از “دقیق” بحث های کروز دریایی با خطوط پذیرفته در این کشور پروتکل های بهداشت از جمله تسلیم پزشکی سیاهههای مربوط به نقد و بررسی و quarantining در هیئت مدیره از هر کسی که با علائم که در حال بازدید از یک کشور با COVID-19.

اعلام شده هیچ اشاره ای به محرومیت بازدید کنندگان که تا به حال شده است در یک کشور شناخته شده شیوع کروناویروس در طول دو هفته گذشته. اما جامائیکا مقامات گفت پست که سیاست در جای خود باقی مانده. کشتی های کروز در ادامه به بازدید از جامائیکا بعد از جلسه.

این نفوذ از صنعت نیز آشکار در ایالات متحده, که در آن کارناوال رئیس Micky Arison است از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

عمده خطوط کروز اجتناب مالیات بر درآمد فدرال و قوانین کار با ترکیب خارج از کشور و ضعیف کشتی های خود را در کشورهای دیگر. حتی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن است bemoaned همه گیر اثر در این صنعت است.

در اوایل ماه مارس چندین بالا مقامات بهداشت و اعضای دولت coronavirus نیروی کار می خواستم به اعمال موقت ممنوعیت آمریکایی ها در کشتی های کروز به عنوان پست قبلا گزارش شده است. آنها شامل بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر, مراکز مدیکر و مدیکید خدمات مدیر Seema Verma و جراح عمومی جروم Adams.

پشت صحنه, صنعت درهم به سر کردن بدون بادبان سفارش.

روز پس از دیدار با جامائیکا مقامات بالا خط کروز مدیران نشسته اند در فورت Lauderdale با معاون رئیس جمهور مایک پنس سر از کاخ سفید coronavirus وظیفه نیروی استدلال که خطوط کروز به طور داوطلبانه می تواند شامل شیوع.

در مارس 10, صنعت ارائه طرح به مجلس پیشنهاد شده است که از جمله اقدامات پا تا نمایش های بهداشتی نظارت از مسافران و نیاز به دکتر داشته باشید برای مسافران مسن تر از 70. در آن زمان آدم گلدشتاین جهانی از صندلی های کروز دریایی با خطوط انجمن بین المللی گفت: پست است که آن را “بسیار عملی طرح عملی است که باعث می شود تفاوت.”

روز بعد تحت فشار از سوی دولت به صنعت ناگهان رفت و بیشتر به طور داوطلبانه تعلیق جدید سفرهای و از ایالات متحده برای یک ماه.

آن را هنوز هم کافی نیست.

در مارس 14, CDC صادر شده بدون بادبان سفارش برای 30 روز — و اشاره کرد که در حال حاضر وجود دارد نشانه هایی از COVID-19 خوشه در ارتباط با کشتی های کروز از جمله در جوامع دور از آب.

• • •

در آیووا مقامات بهداشتی دولت نشان داد که دولت برای اولین بار 16 تایید coronavirus موارد همگی بخشی از یک گروه که به تازگی در بازگشت از یک سفر دریایی در رودخانه نیل در مصر. جیب از موارد در ارتباط بودند به همان کروز سفر در هوستون و مریلند است.

ماه مارس CDC مطالعه نشان داد که کشتی کروز-موارد مرتبط اختصاص 17 درصد از تمام موارد شناخته شده در ایالات متحده بین کلید اوایل هفته از گسترش از Feb. 3 مارس 13. این موارد شامل مسافران بازگشت از الماس شاهزاده این سایت یکی از بزرگترین شیوع بیماری در جهان در اواسط فوریه.

بزرگترین راننده coronavirus موارد در استرالیا شده است شیوع در روبی شاهزاده کشتی کروز که لنگر انداخت در سیدنی در روز 19 مارس ، مقامات باز کرده است تحقیقات جنایی را به کشتی است که مربوط به 21 کشته و بیش از 600 موارد مثبت.

و در فرانسه مقامات دست و پنجه نرم با شیوع گسترده در یک کشتی که تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است انجام هر مسافر.

وجود دارد با نام تجاری جدید افراد مشهور Apex — که افتخار بیش از دو دوجین, رستوران ها, کافه ها و سالن و محل برگزاری قوی 13 داستان از سطح دریا — آماده شده بود برای اولین بار بادبان چهار شب پیش نمایش کروز برنامه ریزی برای ترک آوریل 1.

در اوایل ماه مارس 1,400 خدمه بودند زندگی در هیئت مدیره کشتی آماده سازی برای استقبال از اولین مهمان. واصل طرح دعوی در دادگاه توسط یک عضو خدمه مدعی است که پیمانکاران ادامه داد: به هیئت مدیره کشتی و مشهور انجام خدمه دریل حتی پس از علائم کروناویروس شروع به نظر می رسد.

تا کنون 284 خدمه باید آزمایش مثبت با توجه به مقامات بهداشتی.

راب Zeiger, جهانی, رئیس دفتر ارتباطات برای Royal Caribbean Cruises که دارای افراد مشهور گفت که کشتی به دنبال راهنمایی از دولت فرانسه و که در تلاش برای جلوگیری از coronavirus خدمه بوده و محدود از ترک کشتی و تعاملات خود را با پیمانکاران محدود شد.

همراه با هواپیما کشتی های کروز نیز نقش مهمی در گسترش این ویروس در کارائیب یک منطقه با جمعیت جزیره و شکننده سیستم مراقبت های بهداشتی. در حالی که مسافران هوایی به ارمغان آورد و اولین موارد به سلیمان مانند سنت لوسیا و کوبا مسافران کروز برای اولین بار تایید کرد coronavirus بیماران در مکان هایی مانند جزایر کیمن و پورتوریکو به گفته مقامات بهداشت محلی.

یک پست تجزیه و تحلیل نشان داد که پنج کشتی — کاستاریکا Favolosa کوستا Magica, Costa Luminosa MS Braemar و کارشناس Meraviglia — ساخته شده 18 توقف در کارائیب بین Feb. 29 مارس 11, در حالی که حمل و کسی که بعد از آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

ده ها تن از مسافران که از متحرك بومی خود را در کشورهای منطقه را پس از آزمایش مثبت است. در میان سابق مسافران از کاستاریکا Favolosa وجود داشته است حداقل 52 COVID-19 مورد و یک مورد مرگ در ترینیداد و توباگو 13 نفر در جمهوری دومینیکن و دو مورد در خاک فرانسه از مارتینیک با توجه به بهداشت محلی مقامات.

“ما می دانستیم که وجود دارد یک اپیدمی بین المللی با پتانسیل گفت:” تد کوهن متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه ییل دانشکده بهداشت عمومی است که به بررسی اطلاعات جمع آوری شده توسط پست و اضافه کرد: “این غیر مسئولانه برای این صنعت نمی تواند فعال در چگونه برای محدود کردن این فعالیت ها در زمان بحران جهانی.”

خطوط کروز گفت: آنها به دنبال همه مقررات بین المللی برای جلوگیری از گسترش بیماری و در زمان داوطلبانه اقدامات مانند دما چک و فشرده بهداشت اقدامات است. و آنها را مورد مناقشه این ایده که کشتی های خود را به ارمغان آورد coronavirus به منطقه گفت: در حالی که کارائیب ساکنان که میره روی کشتی های خود را مورد آزمایش قرار داده اند مثبت وجود دارد نه اثبات آنها قرارداد این ویروس در هیئت مدیره.

“ما هیچ گونه شواهد لینک مستقیم از سرایت بین کشتی های ما و سرزمین ما مقصد در کارائیب و هیچ علمی وجود دارد و یا مرتبط با سلامت شواهد و یا پس زمینه به این” کاستاریکا کشتی که در عمل سه کاستاریکا کشتی در بیانیه ای گفت.

MSC Cruises آن گفت: “هیچ دلیلی برای باور” که Meraviglia کمک به هر محلی شیوع و گفت: این نمایش تاریخچه سلامتی از مسافران آن است و تا به حال هیچ مورد شناخته شده در هر کشتی در حالی که قایقرانی. پس از کانادا مسافری که سفر کرده بود در آن کشتی آزمایش مثبت پس از بازگشت به خانه کشتی جدا شده و هفت خدمه بود که در تماس با او ،

Fred. اولسن خطوط کروز که در عمل MS Braemar گفت که پس از آن متوجه شدند که دو مسافر از قبلی کارائیب کروز تشخیص داده شده بود با COVID-19 آن را مرتب به تست آن در حال حاضر در هیئت مدیره که به آنفولانزا مانند علائم. هنگامی که شش نفر تست مثبت آن محروم مسافران از پیاده تا زمانی که کشتی به پایان رسید سفر خود را در کوبا.

• • •

اورژانس پزشکی و درمان مسافران قرار می گیرد یک بار قابل توجه در منطقه بهداشت و درمان زیرساخت ها است.

بسیاری از بیمارستان ها در جزایر کیمن شد, توقیف دو هفته پس از 68 سال, پیر مرد ایتالیایی که دچار سکته مغزی شده بود تخلیه از کاستاریکا Luminosa کشتی در فوریه. 29 و بعد از آزمایش مثبت برای coronavirus.

بیش از 40 کارکنان بهداشتی که در تماس با این مرد و خانواده های آنها بودند قرنطینه و ملت را محدود تست قابلیت استفاده شد برای تست پرستاران و بیماران در بیمارستان به گفته یک سخنگوی بهداشت و درمان شهرستان جزایر کیمن مسافر که در آن تحت درمان قرار گرفت. بیمارستان گزارش شش موارد مثبت متصل به مسافر از جمله چهار کارکنان مراقبت های بهداشتی.

در کاستاریکا Luminosa بعدی بادبان در سراسر کارائیب کشتی کاهش یافته است یک زن و شوهر ایتالیایی در پورتوریکو در 8 مارس پس از این که دچار علائم شبه آنفولانزا.

کارمن کروز که صاحب آمبولانس شرکت است که انتقال او به یک بیمارستان گفت: توزیع کننده محلی گفت پرسنل پزشکی که احتمالا تا به حال ذات الریه — اما که COVID-19 بود و نه مشکوک.

“به عنوان به زودی به عنوان آنها را شرح داده علائم و نشانه ما گفت:” این COVID-19,’ ” کروز گفت. “آنها آن را توصیف کرد و گفت که این ذات الریه و او تا به حال سابقه تنفسی مسائل است.” در آن زمان پورتوریکو تا به حال هیچ دیگر موارد تایید شده بیماری.

زن و شوهر, آزمایش مثبت برای coronavirus در مارس 13. او هشت روز بعد ،

“خط کروز مورد نیاز بوده است مستقیم و شفاف با ما به دلیل آن می تواند ما جزیره در خطر” گفت: کروز اشاره کرد که از روی علائم به وضوح مطابق با کوروناویروس. “فتنه نمی تواند آواز خواندن بیشتر با صدای بلند.”

یک نماینده توزیع کننده گفت که شرکت تسهیل ارتباطات بین کشتی های پزشکی کارکنان و محلی است که در آن احزاب بحث خاص پزشکی مورد.

کاستاریکا دریایی مورد مناقشه این ایده که کشتی مقامات برگشته است و امکان ویروس و گفت که قبل از زن بیمار متحرك کشتی پزشک درخواست شده است که او آزمایش می شود برای coronavirus در پورتوریکو حتی اگر این بیمارستان گفت که به احتمال زیاد یک COVID-19 مورد با توجه به شرکت.

“کاستا کروز’ نگرانی اصلی بوده است و هنوز برای حفاظت از سلامت و ایمنی ما مهمان ما خدمه و جوامع در مقصد ما در سفر” این شرکت اعلام کرد.

در حالی که زن هنوز در بیمارستان Luminosa مقامات جدا شده کسانی بودند که در تماس نزدیک با او و پس از آن در زمان بیشتر اقدامات که در آن نتایج حاصل از آزمون quarantining همه مهمانان و انجام روزانه دما چک با توجه به شرکت.

هنوز نشانه ای از بیماری گسترش به عنوان کشتی سفر در سراسر اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه که در آن تلاش برای روز برای پیدا کردن یک پورت که پذیرش مسافران آن است.

در نهایت 350 آمریکایی و کانادایی متحرك 19 مارس در مارسی, فرانسه. گروه شلوغ بود با هم در اتوبوس و سپس هواپیما به آتلانتا که در آن CDC مجاز بسیاری به ترمینال وارد کنید و سپس هیئت تجاری خطوط هوایی خانه.

آن را بیش از دو هفته بیشتر برای CDC به تغییر آن دستورالعمل در مورد پیاده مسافران از زده کشتی, محرومیت حتی افراد بدون علائم از بیشتر تجاری در سفر است.

Cetron های CDC سر مهاجرت جهانی و قرنطینه گفت: این سازمان منتقل دوره ها پس از به طور کامل تحقق پیامدهای بدون علامت انتقال است.

“نه تنها این ویروس به سرعت در حال حرکت از لحاظ گسترش و انتقال و نهان آن را نیز به ما آموزش هر روز چیزی جدید,” او گفت:.

از 20 آوریل در حداقل 145 خدمه و 48 مسافر بودند که روی Luminosa باید آزمایش مثبت برای coronavirus با توجه به کاستاریکا گشت. سابق مسافران که شروع کرده اند Facebook صفحه برای پیگیری تجارب خود را گزارش کرده اند حساب از حداقل هفت مرگ و میر.

در میان آنها بود تام شیهان 68 که پرواز از آتلانتا به خانه اش در ساراسوتا فلوریدا., قبل از اینکه در بیمارستان بستری است. او درگذشت مارس 28 چهار فرزندان محروم از اتاق بیمارستان قادر به خداحافظی تنها از طریق ویدئو.

“پدرم گفت: چند بار اگر کروز تا به حال اجازه دهید آنها را می دانم که وجود دارد ممکن است COVID مورد آنها فقط بدست در پورتوریکو و خانه پرواز” گفت: شیهان پسر کوین. “آنها بیشتر نگران نگه داشتن مردم در قایق و صرف پول است.”

کاستاریکا, کشتی, گفت: آن را ابلاغ اطلاعات به مسافران به عنوان به زودی آن را به عنوان آن را دریافت کرد و اشاره کرد که آن را به طور داوطلبانه متوقف جدید کشتی در مارس 13 همان روز آن گفت: آن را دریافت توجه داشته باشید که اولین مسافر تا به حال آزمایش مثبت است. که در آن نقطه, کشتی تلاش برای پیدا کردن یک پورت. این شرکت گفت: این بیان “آن عمیق ترین غم و اندوه و تسلیت به خانواده های کسانی که مهمانان که از دست داده اند و زندگی خود را با توجه به این نامرئی دشمن.”

• • •

روی عرشه کشتی مشهور گرفتگی و مرجان, شاهزاده خانم, باطل ویروس به نظر می رسید یک جهان دور به عنوان کشتی های رهبری در اوایل ماه مارس نسبت به اسکودوی کیپ شاخ در نوک جنوب امریکا — یک سطل لیست سفر برای بسیاری از موبایل.

“وجود دارد نهنگ ها و پنگوئن ها و یخچال های طبیعی. شما نام آن را ما شاهد آن گفت:” تام ساکس, 66 بازنشسته فدرال کارگر از Franconia, Va., که در تحت الشعاع قرار دادن.

پس از آن کشور آغاز شد محرومیت کشتی از docking. در سواحل غرب آمریکای جنوبی شیلی ممنوع گرفتگی از برنامه ریزی متوقف می شود وجود دارد. در طرف دیگر این قاره اروگوئه و آرژانتین همین به مرجان شاهزاده خانم.

وجود سردرگمی در هر دو کشتی که در آن مسافران در ابتدا اعتقاد بر این روز خود را در دریا تا به حال نگه داشته و آنها را محصور و از coronavirus.

در شاهزاده خانم مرجانی مسافران دریافت نامه مارس 20 از ارشد پزشک اطمینان آنها را که خطر ابتلا به کشتی گرفتن در معرض بود “در نزدیکی قابل اغماض است.”

“مطمئن باشید که نسبتا صحبت کردن, مرجان, شاهزاده خانم است که احتمالا یکی از امن ترین مکان ها در جهان بود و در این زمان” خواندن این نامه به دست آمده توسط پست.

گیل مورگان, 66, که با این نسخهها کار خدمات بهداشت ملی بریتانیا گفت که مرجان شاهزاده مسافران همچنان به لذت بردن از موسیقی و فیلم بر روی عرشه و مهمان-سازماندهی کلاس های تای چی و خط, رقص, جلسات.

در اواخر مارس هر دو کشتی شد و به سمت ایالات متحده جایی که آنها در نهایت می تواند پیاده — کالیفرنیا برای گرفتگی و فلوریدا برای مرجان شاهزاده خانم.

در مارس 21, گرفتگی مسافر ویویان میلر 77 گفت: کاپیتان تجمع مردم در اطراف استخر به جشن کارکنان مراقبت های بهداشتی. “ما تشویق و تحسین” او گفت:.

روز بعد صدها نفر partied دوباره در یک مراسم ویژه به مناسبت کشتی عبور از خط استوا است. کشتی تئاتر به میزبانی رویدادهای روزمره است. “آنها در واقع بیشتر فعالیت های به نگه داشتن مردم اشغال شده” میلر گفت.

در شاهزاده خانم مرجانی مارس 26 تجلیل از کارکنان مراقبت های بهداشتی خود جلب کرد یک جمعیت بزرگ.

“کشتی ویروس رایگان است, بنابراین ما می تواند حرکت در اطراف به صورت عادی با هیچ انزوای اجتماعی” بریتیش مسافر سارا رابرتز که نوشته شده یک ویدیو از تشویق حضار گفت: ارسال از طریق e-mail در 27 مارس ،

اما به زودی مردم گرفتن بیمار در هر دو کشتی. چندین مسافران در کشتی افراد مشهور گرفتگی از جمله میلر در مصاحبهها گفته است که آنها به دنبال کمک از پردازنده کلینیک پزشکی برای آنفولانزا مانند علائم شروع در اوایل کروز تنها به گفته آنها به احتمال زیاد به سرماخوردگی یا آنفولانزا.

در شاهزاده خانم مرجانی طولانی ساکنان جزیره پیتر و فضل نهم رفت و به مرکز پزشکی, مارس 28 بعد از سلامت آنها تا به حال رو به وخامت بوده است. پس از یک سواب بینی هر دو مبتلا به آنفولانزا گفت: فرزند خود را از پل نهم, 39, فورت لی, N. J.

در ضمن مرجان شاهزاده مسافران ادامه داد: به حمام افتاب گرفتن و شنا و معاشرت در چه بود “با شکوه و آب و هوا” رابرتز بعد به یاد می آورد.

به عنوان کشتی میره به سمت باربادوس در مارس 30, که در آن یک توقف روز بعد برنامه ریزی شده بود, خط کروز منتشر شد یک بیانیه عمومی در 6 p. m. شرقی گفت: در قسمت: “وجود دارد باقی می ماند هیچ خطر شناخته شده از COVID-19 پردازنده.”

نزدیک به 19 ساعت بعد وجود دارد به طور ناگهانی یک پیام متفاوت است. پس از یک “بالاتر از حد نرمال تعداد زیادی از مردم ارائه آنفولانزا مانند علائم” تمام مسافران بودند که محدود به اتاق خود شرکت اعلام کرد 31 مارس است.

آن کسانی که داخل شده بود آزادانه معاشرت برای 26 روز.

آن شب مرجان شاهزاده متوقف در باربادوس که در آن یک بیمار مسافر گرفته شد کشتی. وجود این شرکت همچنین جمع آوری شده coronavirus آزمون نمونه ها و ارسال آنها را به این جزیره است.

دو روز بعد در مارس 2, کشتی, مقامات گفت: 13 نفر آزمایش شده است; 12 مثبت بودند coronavirus. این تعداد شامل پیتر نهم, پسر خود را گفت.

زمان کشتی در نهایت به زمین در میامی در مارس 4, دو سرنشین فوت کرده است. شش آورده بودند به بیمارستان در فلوریدا روز کشتی وارد و ده ها مطلب روز بعد به گفته مقامات شهرستان.

این Nahms در بیمارستان بستری شد یک روز از هم جدا; هر دو آزمایش مثبت برای coronavirus پل نهم گفت. مادر او پس از بهبود و بازگشت به نیویورک در یک تخلیه پزشکی پرواز پدرش باقی مانده در میامی-منطقه بیمارستان.

پل نهم گفت: این سفر باید لغو شده است قبل از آن آغاز شده و یا باید سعی کردم به پیدا کردن یک پورت به پیاده شدن مسافران پیش از آن. و او استدلال کروز خط باید بهتر مدیریت این وضعیت هنگامی که کسی آگاه بود از بیماری است.

“هنگامی که مردم بیمار هستند در هیئت مدیره وجود دارد و این موارد از علائم شبه آنفولانزا آنها باید بلافاصله قفل شده,” او گفت:.

شاهزاده Cruises سخنگوی Alivia Owyoung Ender آدرس نیست سوالات خاص در مورد چگونه مرجان شاهزاده وضعیت به کار گرفته اما گفت: در ایمیلی که این شرکت به دنبال هدایت و جهت مقامات بهداشتی از جمله CDC.

“در کل این زمان بی سابقه شاهزاده خانم انجام داده است همه چیز ممکن است به باز و صادقانه و شفاف و ارائه برای سلامت و رفاه ما مهمانان و خدمه در اکثر جدی و دلسوز راه ممکن است,” او گفت:.

Zeiger Royal Caribbean Cruises گفت: گرفتگی را تجربه نکرد غیر طبیعی تعداد بالایی از مردم با علایم شبه آنفولانزا برای یک کشتی حامل بیش از 3000 مسافر و افزود که خدمه اعتقاد نداشت coronavirus سرنشین. او اشاره کرد که این کشتی در نهایت صرف پنج روز در سواحل شیلی در حالی که تلاش برای بارانداز و یکی دیگر از 10 روز قایقرانی به سن دیگو نگه داشتن آن را در دریا بیش از این ویروس معمولی دوره کمون.

او گفت: صنعت کروز تجربه با کروناویروس “شما نمی آیند از طریق چیزی شبیه به این و بدون یادگیری برخی از درس های. شما بهتر بود بیشتر فروتن از آن است.”

در حال حاضر در سن دیگو, David Nystrom گفت که او معتقد است این گرفتگی پزشکی کارکنان واقعا باور نداشت همسر خود را به حال COVID-19 — رفتار آنها با او برای روز بدون ماسک به طور بالقوه با به خطر انداختن سلامت خود او اشاره کرد.

او اول از کشتی که در آن لنگر انداخت مارس 30, حمل و نقل از گرفتگی به بیمارستان توسط آمبولانس که در آن Nystrom گفت: او آزمایش مثبت برای coronavirus در عرض 10 دقیقه و پس از صرف 22 روز در ونتیلاتور قبل از شروع بازیابی کند.

“چه اتفاقی افتاد وحشتناک بود و زندگی من ممکن است برای همیشه تغییر او گفت:” در یک e-mail. “اما پس از coronavirus هنوز جدید هنگامی که ما در کروز در مارس 1, آیا کارکنان پزشکی فقط نمی دانستم چه اتفاق می افتد؟”

در اوایل این ماه پس از بیش از 14 روز در قرنطینه دیوید Nystrom توسعه سرفه های خشک. تست نتیجه: مثبت.

 

واشنگتن پست علامت برمن جویس لی, سارا Cahlan, Atthar میرزا Elyse ساموئلز, Natalia Jimenez و آلیس Crites در واشنگتن و جیمز McAuley در پاریس کمک به این گزارش.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im