از صفحه اصلی تبلیغات جامعه است #SendingLove در سراسر جهان در جهان بزرگترین تولید شده توسط کاربر و دیجیتال خارج از خانه کمپین

ایجاد شده توسط بزرگ, بصری, کمپین شرکت کنندگان را تشویق به ارسال عشق به کسانی که در مکان هایی که آنها می توانند سفر به گرفتن خلاق با قلب و دست نماد و آپلود تصاویر خود را و مکان به www.sendinglove.to.

پیام ها پس از geotargeted به انتخاب خود شهرستان و شرکت کنندگان نیز با توجه به گزینه برای کمک به جهانی COVID-19 همبستگی پاسخ صندوق قبل از دریافت یک عکس از تصویر خود را در حال پخش بر روی صفحه نمایش خود را در انتخاب محل برای به اشتراک گذاری اجتماعی آنلاین با دوستان و خانواده.

کمپین تسهیل شبکه Talon جهانی OOH شبکه و جهان خارج از خانه سازمان (وو) و اعضای آن که همراه با شرکای خود ساخته اند یک مبارزه واقعی بین المللی برسد و در مجموع آه رسانه ارزش 15 میلیون دلار.

فرانک برایانت, گروه, COO, Talon گفت:این فوق العاده است برای دیدن یک ایده اولیه برای به اشتراک گذاشتن عشق بین کشورهای در حال رشد به یک قدرتمند مفهوم بین المللی برای کمک به جمع آوری پول برای جهانی COVID-19 همبستگی پاسخ صندوق است.”

دن Dawson, CCO Grand بصری گفت: ما مجموعه ای را با یک چیز در ذهن خود به مردم ارائه با فرصت برای ارسال عشق خود را به مکان های مورد علاقه در سراسر جهان است. در سطح بین المللی قابل درک به شکل قلب با دست علامت در مرکز خلاق – ما می تواند به اشتراک گذاری عشق در شهرستانها در سراسر جهان با وجود محدودیت های مستند با اشتراک گذاری مطالب که بیشتر گسترش پیام از طریق کانال های اجتماعی.”

کمپین تصاویر

کمپین تصویری

اعتبار / صاحبان رسانه

اطلاعات بیشتر:
www.talonoutdoor.com
www.grandvisual.com

منبع Talon, هوای آزاد,

لینک های مرتبط

https://talonoutdoor.com/

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de