Nutraceutical اندازه بازار به ارزش $722.49 میلیارد 2027 | CAGR: 8.3%: Grand مشاهده Research, Inc.

سان فرانسیسکو, مارس 22 سال 2020 /PRNewswire/ — جهانی nutraceutical اندازه بازار پیش بینی شده است برای رسیدن به دلار 722.49 میلیارد توسط 2027گسترش در CAGR از 8.3 درصد در طی دوره پیش بینی با توجه به یک گزارش جدید توسط Grand مشاهده Research, Inc. افزایش آگاهی در مورد کالری و کاهش وزن از دست دادن در کشورها از جمله آمریکا و چینو هنداست و انتظار می رود برای ترویج استفاده از مواد غذایی که به نوبه خود خواهد شد که تاثیر قابل توجهی در رشد صنعت.

کلید پیشنهادات از این گزارش:

  • بر اساس عملکردی محصول غذایی پره بیوتیک و پروبیوتیک ها پیش بینی شده برای گسترش در CAGR از 10.1 درصد بیش از دوره پیش بینی با توجه به افزایش استفاده از پروبیوتیک ها به عنوان یک عنصر اصلی در میان اکثر شرکت های تولیدی مواد غذایی به ارائه تغذیه بهتر و کاهش مشکلات بهداشتی ناشی از باکتری های مضر
  • ویتامین ها و مواد معدنی با هم اختصاص بیش از 40.71 درصد سهم در سال 2019 با توجه به افزایش منافع مصرف کننده در رابطه بین رژیم غذایی و سلامت, که به نوبه خود به افزایش تقاضا برای این محصولات
  • در شرایط استفاده از مکمل های غذایی, محصول, ویتامین ها به عنوان بزرگترین بخش در سال 2019 است و انتظار می رود به گسترش در CAGR از 5.8 درصد در سال آینده
  • از نظر محصول مواد غذایی تابعی برای محاسبه بزرگترین سهم در سال 2019 و تولید درآمد از دلار 187.51 میلیارد. افزایش هزینه های بهداشت و درمان, همراه با رشد جمعیت سالمندان در سراسر جهان پیش بینی به درایو مواد غذایی تابعی بخش بیش از پیش بینی دوره
  • آسیا و اقیانوسیه است که انتظار می رود شاهد سریعترین رشد بیش از پیش بینی دوره. گسترش زنجیره ای خرده فروشی در کشورهایی مانند هند, ژاپنو چینافزایش یافته است مصرف مکمل های غذایی و غذاهای کاربردی در این منطقه
  • این مواد غذایی صنعت نشان دهنده رقابتی بسیار چشم انداز است. بازیکنان کلیدی تسلط بر nutraceutical فضای بازار شده اند و با تمرکز بر های مختلف طرح های استراتژیک از جمله ادغام & acquisitions نوآوری محصول و گسترش نمونه کارها
  • کلید شرکت کنندگان در بازار شامل شرکت کارگیل Incorporated آرچر دانیلز میدلند شرکت دوپانت نستله S. A, دنون, General Mills Innophos WR فضل و اموی شرکت.

جزئیات 120 صفحه گزارش تحقیق با ToC در “Nutraceutical اندازه بازار سهم و روند تجزیه و تحلیل گزارش های محصول (مکمل های غذایی, غذاهای کاربردی, کاربردی نوشیدنی) در منطقه و بخش پیش بینی سال 2020 – 2027” در: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/nutraceuticals-market

مواد غذایی محصولات است که ارائه مزایای بهداشت و اضافی تغذیه به بدن انسان است. آن شامل غنی شده از مواد مغذی مانند گاوی CoQ10 امگا 3 و کلسیم و روی و آنتی اکسیدان است که موجب افزایش سلامت کامل از مصرف کنندگان است. این مواد مغذی بیشتر به کمک در جلوگیری شرایط پزشکی مانند فشار خون بالا و دیابت و بیماری های قلبی و آلرژی است. تقاضا برای مواد غذایی در حال افزایش است در سطح جهانی آن را به عنوان بهبود گوارش و سیستم ایمنی بدن و افزایش رفتار شناختی از مصرف کنندگان است.

روند رو به رشد در میان مصرف کنندگان به تغییر عادات غذایی است که به احتمال زیاد به افزایش تقاضا برای مواد غذایی. مصرف کننده باور است که رژیم غذایی نامناسب در نتیجه افزایش در هزینه های دارو پیش بینی شده است به افزایش تقاضا برای مواد غذایی. این نیز کمک به دولت به عنوان آن را در کمتر از هزینه های بهداشت و درمان و کم امنیت اجتماعی هزینه های.

افزایش درآمد افزایش آگاهی مصرف کننده در مورد مسائل مربوط به سلامت و شهرنشینی سریع هستند به احتمال زیاد به افزایش nutraceutical بازار رشد بیش از پیش بینی سال است. چشم انداز مثبت نسبت به پزشکی تغذیه با توجه به افزایش برنامه های مدیریت وزن همراه با بیماری های قلبی و عروقی است که پیش بینی شده برای سوق دادن تقاضا برای مواد غذایی.

ظهور و تکامل سلامتی متمرکز شده رژیم های غذایی مانند keto و سرخپوشان در حال رانندگی تولید کنندگان مواد غذایی برای تهیه محصولات خود را در این جهت. کاربردی محصولات غذایی مانند پروبیوتیک ها و امگا-3 هستند بسیار مورد استفاده در ماست و روغن ماهی به منظور کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و توسعه کیفیت میکروفلورها روده است که بیشتر پیش بینی شده به سوخت رشد بازار از nutraceutical محصولات در طول سال های آینده.

Grand View تحقیقات سگمنتال جهانی nutraceutical بازار بر اساس محصول و منطقه:

  • Nutraceutical محصول چشم انداز (درآمد, تومان میلیون, 2016 – 2027)
    • مکمل های غذایی
    • مواد غذایی تابعی
    • عملکرد نوشیدنی
  • Nutraceutical مکمل های غذایی محصول چشم انداز (درآمد, تومان میلیون, 2016 – 2027)
    • ویتامین ها
    • گیاهی
    • مواد معدنی
    • پروتئین و اسیدهای آمینه
    • الیاف و تخصصی کربوهیدرات
    • اسیدهای چرب امگا
    • دیگران
  • Nutraceutical مواد غذایی عملکردی محصول چشم انداز (درآمد, تومان میلیون, 2016 – 2027)
    • کاروتنوئیدها
    • فیبرهای غذایی
    • اسیدهای چرب
    • مواد معدنی
    • پره بیوتیک و پروبیوتیک ها
    • ویتامین ها
    • دیگران
  • Nutraceutical کاربردی نوشیدنی محصول چشم انداز (درآمد, تومان میلیون, 2016 – 2027)
    • نوشابه های انرژی زا
    • نوشیدنی های ورزشی
    • کاربردی آب
    • دیگران
  • Nutraceutical منطقه ای چشم انداز (درآمد, تومان میلیون, 2016 – 2027)
    • آمریکای شمالی
      • ایالات متحده آمریکا
      • کانادا
      • مکزیک
    • اروپا
      • انگلستان
      • آلمان
      • فرانسه
      • ایتالیا
      • اسپانیا
      • روسیه
    • آسیا و اقیانوسیه
      • چین
      • ژاپن
      • هند
      • استرالیا & نیوزیلند
    • مرکزی و جنوبی امریکا
      • برزیل
      • آرژانتین
    • Middle East & Africa
      • آفریقای جنوبی

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در گزارش تحقیقات در مواد غذایی & غذاهای کاربردی صنعت توسط Grand View تحقیقات:

  • پروبیوتیک ها در بازار — آن است که رانده شده توسط مصرف کننده در حال رشد تمایل نسبت به پیشگیری بهداشت و درمان در رابطه با توسعه کارآمد پروبيوتيک.
  • غذاهای کاربردی بازار – افزایش تقاضا برای تغذیه و تقویت افزودنی های مواد غذایی پیش بینی شده است به درایو رشد. مواد غذایی و آشامیدنی تولید کنندگان در حال استقرار غني از مواد افزودنی غذایی مانند اسیدهای چرب امگا-3 الیاف و ویتامین ها و مواد معدنی و دیگران در محصول خود را عرضه می کنند.
  • Matcha بازار رو به رشد بهداشت و درمان آگاهی همراه با آگاهی مصرف کنندگان در مورد فواید این محصول انتظار می رود که برای رانندگی در این بازار بیش از پیش بینی دوره.

به دست آوردن دسترسی به بزرگ نمای,قطب نمای ما دو فعال بصری تحقیقات بازار پایگاه داده 10000+ گزارش

در مورد نمایش بزرگ تحقیقات

Grand View تحقیقات ایالات متحده-بر اساس تحقیقات بازار و مشاوره شرکت فراهم می کند و همزمان به عنوان به خوبی به عنوان سفارشی گزارش پژوهش و خدمات مشاوره. ثبت شده در کالیفرنیا و مقر آن در سان فرانسیسکوشرکت شامل بیش از 425 تحلیلگران و مشاوران با اضافه کردن بیش از 1200 تحقیقات بازار گزارش به پایگاه داده گسترده در هر سال. این گزارش ارائه در عمق تجزیه و تحلیل در 46 صنایع عمده در سراسر 25 کشور در سراسر جهان. با کمک های تعاملی بازار پلت فرم های اطلاعاتی Grand View تحقیقات کمک می کند تا شرکت های فورچون 500 و مشهور علمی درک جهانی و منطقه ای محیط کسب و کار و ارزیابی فرصت های پیش رو ،

تماس با ما:
شری جیمز
شرکت فروش متخصص ایالات متحده آمریکا
Grand مشاهده Research, Inc.
تلفن: +1-415-349-0058
تلفن رایگان: 1-888-202-9519
ایمیل: [email protected]

وب سایت: https://www.grandviewresearch.com

ما را دنبال کنید: LinkedIn | Twitter

منبع Grand مشاهده Research, Inc.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de