لس آنجلس, مارس 11 سال 2020 /PRNewswire/ — OpenX امروز اعلام کرد این شرکت در آخرین گزارش جهانی شرکت تحقیقات بازار هریس نظرسنجی در نمایش مصرف کننده نسبت به باز کردن وب سایت در مقایسه با دیواره باغ مانند Facebook, Instagram, یوتیوب و آمازون است. این گزارش انواع راه های مصرف کنندگان ترجیح می دهند باز وب بیش های مختلف باغ دیواره محیط نمایشگاه دلایل تجاری بازاریابان به تغییر آگهی خود را صرف و تمرکز بیشتر از بازاریابی خود را بر روی باز کردن وب سایت.

با وجود گرفتن بیش از 60 درصد از تمام دیجیتال تبلیغ صرف, گزارش کام اسکور از اند که duopoly از Facebook و گوگل حساب برای تنها 34 درصد از مصرف کننده صرف وقت حاضر و با توجه به جدید هریس نظرسنجی مطالعه این مقدار زمان صرف خواهد شد و به احتمال زیاد کاهش و حتی بیشتر در آینده است. نزدیک به یک سوم از پاسخ دهندگان می گویند که استفاده از Facebook امروز کمتر از یک سال پیش و 24 درصد می گویند آنها انتظار می رود به کاهش Facebook استفاده در 12 ماه آینده. این غرفه در تضاد کامل با باز کردن وب سایت که در آن به طور قابل توجهی بیشتر مردم در برنامه ریزی برای افزایش استفاده از آنها در مقایسه با کسانی که قصد کاهش می دهد.

دیگر یافته های حاصل از این گزارش عبارتند از:

  • مصرف کنندگان در حالت های مختلف از ذهن در باز کردن وب سایت. 58 درصد از مردم می گویند که در هنگام استفاده از وب باز آنها “کنجکاو و در خلق و خوی برای کسب اطلاعات بیشتر” بیش از دو برابر تعدادی است که احساس می کنید که راه را هنگامی که با استفاده از Facebook و یا Instagram. علاوه بر این بیش از 25 درصد از مردم با استفاده از Facebook و یا Instagram می گویند آنها “منطقه بندی و عدم توجه” بیشتر از 3X مردم است که می گویند که در مورد باز کردن وب سایت.
  • باز کردن وب سایت مورد اعتماد است و منبع کلیدی از اطلاعات. 74 درصد از مردم می گویند آنها اعتماد محتوای آنها مصرف در باز کردن وب سایت های بیشتر از کسانی که آنها را بخوانید (و یا دیدن لینک ها برای) در Facebook, Instagram و یا یوتیوب. هنگامی که به دنبال “با کیفیت بالا” محتوای بیشتر مردم می گویند که آنها به نوبه خود برای باز کردن وب سایت برای اولین بار از FB + Instagram + YouTube ترکیب شده است.
  • تبلیغات در باز کردن وب سایت موثر هستند. باز وب مکانی است که در آن مصرف کنندگان گزارش آنها به احتمال زیاد برای پیدا کردن تبلیغات مرتبط و هنگامی که پرسیده شد که در آن موثر و تاثیرگذار تبلیغات باز وب سایت رتبه بالاتر از آمازون, Facebook, Instagram و یا یوتیوب
  • مصرف کنندگان ترجیح می دهند دیدن تبلیغات از پرداخت برای محتوای. تنها 22 درصد از مردم می گویند که آنها خواهد بود مایل به پرداخت به حذف تبلیغات از سایت های مورد علاقه خود را در وب باز و 21 درصد می گویند که آنها خواهد بود مایل به پرداخت به حذف تبلیغات از Facebook, Instagram و یا یوتیوب. به طور متوسط مردم خواهد پرداخت فقط 2 دلاردر ماه برای حذف تبلیغات. این آمار و برجسته کردن نقش حیاتی که تبلیغات خود ادامه خواهد داد که در رسانه های دیجیتال و اکوسیستم.

“مصرف کنندگان صرف زمان بیشتری را در وب باز از دیواره باغ باز وب است که محل آنها به صورت اطلاعات قابل اعتماد است که در آن آنها شروع به جستجوهای خود را هنگامی که به دنبال اطلاعات در کسب و کار و یا هدیه به خرید و همچنین مکان که در آن آنها گزارش پیدا کردن مناسب ترین و موثر تبلیغات” گفت: جان Gentryمدیر عامل شرکت OpenX. “این روشن است که با نام تجاری بازاریابان را بهره مند از تغییر بیشتر تبلیغ صرف برای باز وب, اما برای سرعت بخشیدن به تغییر در خریدار سرمایه گذاری بازاریابان نیاز واقعی مردم مبتنی بر راه حل های بازاریابی در خارج از دیواره باغ که آنها را قادر می سازد برای رسیدن به مصرف کنندگان با همان سهولت و اثربخشی کسانی که در محیط های بسته ارائه شده است.”

این بررسی انجام شد از طرف OpenX در ژانویه 2020 توسط هریس نظرسنجی جهانی تحقیقات بازار شرکت مستقر در نیویورک با بیش از 50 سال سابقه در رای گیری. 15 دقیقه نظرسنجی آنلاین تکمیل شد با 2000 نفر از افراد 18 سال و بالاتر در ایالات متحده. نتایج وزن برای سن و جنس و منطقه urbanicity نژاد/قومیت, آموزش زناشویی, وضعیت درآمد خانوار و/یا وضعیت اجتماعی و اقتصادی به سراسر کشور نماینده با یک حاشیه خطا از دو درصد در 95 درصد سطح اعتماد به نفس.

برای دانلود گزارش کامل بازدید www.openx.com/openwebresearch

رسانه های تماس: [email protected]

منبع OpenX Technologies, Inc.

لینک های مرتبط

http://www.openx.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de