توکیو, Feb. 10, 2020 /PRNewswire/ — محبوب ژاپنی real-estate توسعه دهنده عوامل جهانی اعلام کرد که بسیار پیش بینی فوریه سال 2020 افتتاح هتل جدید خود را با نام تجاری /بریده بریده. این نام تجاری جدید به دنبال انقلابی سنتی کسب و کار هتل در ژاپن و ارائه آنچه که می تواند به نام نسل بعدی دیجیتال هتل ها. اولین شعبه باز خواهد شد تنها پنج دقیقه پیاده روی از شلوغ ایستگاه کاوازاکی (استان کاناگاوا).

ادامه مطلب

با مجموع 95 اتاق /اسلش ارائه می دهد مهمان منحصر به فرد بازی شیر یا خط تا دیجیتال-هنر و زیبایی شناسی (حتی اتاق شماره در حال نمایش دیجیتالی) و high-tech هوشمند-هتل تجربه کنید. مهمانان باید کنترل کامل بیش از اتاق خود را از طریق به طور کامل یکپارچه نرم افزار توسعه یافته به خصوص برای /بریده بریده که مشتریان می توانید بر روی آی فون ارائه شده در هر اتاق. این نرم افزار دارای چندین توابع مفید از جمله زنگ هشدار سیستم مبتنی بر بستر جنبش روشنایی تنظیم و کنترل 80 اینچ صفحه نمایش پروژکتور صفحه نمایش ساخته شده را به هر اتاق. مهمان می تواند با اتصال دستگاه های شخصی خود به تماشای هر یک از آنها نشان می دهد مورد علاقه خود را در تئاتر خصوصی فضا.

اول-طبقه لابی دو برابر به عنوان یک بزرگ Cafe & Bar فضایی که در آن مسافران می توانند معاشرت با مردم محلی و لذت بردن از بی پایان رایگان آبجو در طول روزانه یک ساعت یک مبارک. ترکیب هنر دیجیتال, رنگی, روشنایی محیط و گل هنر لابی/کافه یک محل مناسب برای یک میان وعده لذت بردن از یک لیوان شراب در حالی که خواندن یک کتاب و یا به سادگی فرار از فشار و شلوغی از شهرستان. علاوه بر این مهمانان همچنین می توانید لذت بردن از نامحدود رایگان نوشیدنی های داغ در طبقه بالا مینی آشپزخانه باز می شود که به باور نکردنی پشت بام تراس با نمایش خیره کننده از کاوازاکی منطقه است.

/اسلش ششمین برند و آخرین هتل از توسعه دهنده عوامل جهانی. مدیر عامل شرکت تاکشی یمسکی اشاره می کند که “ما تصمیم به پایه این نام تجاری جدید در نماد [/] از آنجا که این چنین زیبا و ساده علامت که نماد بسیاری از چیزها است. آن می تواند نشان دهنده انحصار یا فراگیر و تقسیم و کسر اما استفاده بیشتر از اسلش توسعه در فن آوری (persian). هر URL شما بازدید شامل اسلش. آن را تبدیل به یک نماد منحصر به فرد است که بخشی از زندگی روزانه ما است. با الهام از سادگی و پیچیدگی ترکیب و توانایی خود را به فراتر از زمان /اسلش کاوازاکی تلاش می کند به فشار مرزهای آنچه یک هتل می تواند ارائه دهد. مانند نماد ما فشار منحصر به فرد و ساده تجربه کامل از چند قابلیت و بازیگوشی.”

عوامل جهانی تاسیس شد در سال 2005 و با موفقیت در بازار اجاره با آپارتمان اجتماعیخود را با نام تجاری شرکت-فضاهای زندگی. شرکت رشد کرده در یک نرخ نمایی با افتتاح پنج شیوه زندگی, هتل های 2019 از جمله جدید تکرار از “باز کردن” هتل در هوکایدوو سه شاخه جدید خود را در خیابان های شهری-هنر با نام تجاری “پر جنب و جوش.”

رسانه های تماس:
Zacharie Coskun
intl-pr@global-agents.co.jp
+81-3-6433-5792

تصاویر مرتبط

lobby-cafe-bar.jpg
/لابی/CAFE & BAR
اول-طبقه لابی دو برابر به عنوان یک بزرگ Cafe & Bar فضایی که در آن مسافران می توانند معاشرت با مردم محلی و لذت بردن از بی پایان رایگان آبجو در طول روزانه یک ساعت یک مبارک.

rooms.jpg
/اتاق
مهمانان باید کنترل کامل بیش از اتاق خود را از طریق به طور کامل یکپارچه نرم افزار توسعه یافته به ویژه برای هتل.

reception.jpg
/دریافت
مهمان می تواند لذت بردن از, مدرن, دیجیتال, آثار هنری دیجیتال نمایش نیز در شکل [/] (بریده بریده).

terrace.jpg
/تراس
ترکیب هنر دیجیتال, رنگی, روشنایی محیط و گل هنر, کافه تراس یک محل مناسب برای یک میان وعده لذت بردن از یک لیوان شراب در حالی که خواندن یک کتاب و یا به سادگی فرار از فشار و شلوغی از شهرستان.

لینک های مرتبط

/اسلش وب سایت رسمی

عوامل جهانی وب سایت رسمی

منبع جهانی عوامل Co. با مسئولیت محدود

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de