NAD یک واحد تحقیقاتی در صنعت تبلیغات سیستم خود تنظیم است و یک بخش از BBB برنامه های ملی خود تنظیم مقررات و حل اختلاف برنامه های.

این ادعا را به چالش کشیده تعقیب شامل اما نه محدود به:

اکسپرس ادعا می کند:

  • “[L]ast سال من به دست آورده $36,000 در نقدی که درست $36,000 در نقدی که من استفاده می شود به ارائه بیمه درمانی به کارکنان است.” (بدون هر گونه افشای معمولی تجربه مشتری)
  • “من بازخرید $115,000 دلار به صورت نقدی در فقط یک سال است که دو برابر ما بودجه بازاریابی در تابستان گذشته.” (همراه با فوق العاده “مقدار واقعی از بازگشت پول شما کسب درآمد شما بستگی دارد حد اعتبار سابقه پرداخت و خرید فعالیت”)

ضمنی ادعا می کند:

  • معمولی سرمایه یک جرقه نقدی کارت مشتری کسب و کار کوچک کسب درآمد بسیار قابل توجهی پول نقد بازگشت پاداش در یک سال ($36,000است که چنین مقدار زیادی است که این می تواند به ارائه بیمه برای کسب و کار).
  • معمولی سرمایه یک جرقه نقدی کارت مشتری کسب و کار کوچک کسب درآمد بسیار قابل توجهی پول نقد بازگشت پاداش در یک سال ($115,000است که چنین مقدار زیادی که از آن می تواند در نتیجه دو برابر بودجه بازاریابی).

NAD اشاره کرد که به چالش کشیده تبلیغات متشکل از مشتریان که در کسب و کار cardmembers می توانید کسب درآمد نامحدود 2 ٪ پشت نقدی در تمام خرید جرقه کارت. تبلیغات افشا, “مقدار واقعی از بازگشت پول شما کسب درآمد شما بستگی دارد حد اعتبار سابقه پرداخت و خرید فعالیت است.”

رقیب استدلال کرد که سرمایه یکی باید فاش معمولی نقدی در انتظار جرقه کارت کاربران به دلیل این توصیفات توصیف نقدی بازگشت پاداش هستند که تا کنون در خارج از هنجار. به منظور کسب $36,000 و $115,000 نقدی بازگشت پاداش ذکر شده در دو داستان یک صاحب کسب و کار کوچک نیاز به صرف 1.8 میلیون دلار و $5.75 میلیون نفر در هر سال در خود جرقه کارت بود. رقیب اعلام کرد که ویزای اطلاعات در کسب و کار کوچک استفاده از کارت اعتباری برای سال 2018 نشان می دهد که 10 درصد از spenders به طور متوسط $228,271 هر سال در اتهامات عنوان شده علیه داده است که مسلم در رکورد. در حالی که تبلیغ ادعا که هیچ افشای لازم است چرا که صاحبان کسب و کار کوچک می توانید انجام محاسبات ریاضی: 2% ماهانه خود را صرف چیزی است که آنها را به کسب درآمد از جرقه کارت. به عنوان یک نتیجه صاحبان کسب و کار درک شرایطی که تحت آن آنها می تواند رسیدن به پول نقد بازگشت پاداش شرح داده شده در نظرها است.

NAD مشخص است که اگر چه تبلیغات ارائه اطلاعات کلی که جرقه کارت فراهم می کند 2 ٪ پشت نقدی در تمام خرید و نه همه صاحبان کسب و کار کافی هزینه و درآمد برای رسیدن به پول نقد تبلیغ توسط endorsers محدود و استثنایی است که در آن همه هزینه های آن را می توان متهم به جرقه کارت هستند شرح داده شده است. NAD اشاره کرد که بر اساس اطلاعات ثبت, حمایت از صاحبان کسب و کار شارژ به مراتب بالاتر از متوسط و حتی بالا از 10 درصد از کسب و کارهای کوچک. در عین حال هنوز معلوم نیست تحت چه شرایطی یک جرقه cardmember را کافی خط اعتباری و یا یک تعداد کافی از متناوب پرداخت به حداکثر رساندن پول نقد به دست آورد با این کارت.

بیشتر ناد به این نتیجه رسیدند که افشای “مقدار واقعی از بازگشت پول شما کسب درآمد شما بستگی دارد حد اعتبار سابقه پرداخت و خرید فعالیت” بعید است که متوجه شود به خواندن و درک. NAD اشاره کرد که افشای این است که در نوع کوچک و به نظر می رسد روی صفحه در حالی که ستایش-صاحبان کسب و کار در حال حرکت صحبت کردن و ارائه اطلاعات دقیق در مورد کسب و کار خود و بازگشت پول نقد به دست آورده است که به احتمال زیاد برای منحرف کردن اذهان مصرف کنندگان توجه و دور از در نظر گرفته شده و پیام. علاوه بر این اگر چه افشای برجسته برخی از محدودیت در توانایی برای به دست آوردن پول نقد به عقب و آن را حاوی هیچ اطلاعاتی در مورد معمولی پول نقد به نتایج. به منظور درمان گمراه کننده پیام است که تجربه ستایش معمولی است NAD توصیه می شود که تبلیغ خود را تغییر دهید, تبلیغات, برای توصیف شرایط استثنایی است که در آن این نتایج به دست آورد و یا به وضوح و آشکارا فاش به طور کلی انتظار می رود عملکرد در شرایطی به تصویر کشیده و یا محدود کاربرد از حمایت مصرف کننده را تجربه کنید.

در آن تبلیغ کننده بیانیه یکی از پایتخت اعلام کرد که “موافق مطابق با ناد را توصیه.” بیشتر تبلیغ اعلام کرد که اگر چه در آن طول می کشد موضوع را با ناد پیدا کردن که “محدود و استثنایی شرایطی که تحت آن این نتایج به دست آمد هستند و نه توصیف پایتخت یکی را NAD هدایت به حساب آورد.”

در مورد ملی تبلیغات بخش: ملی تبلیغات بخش (NAD) یک بخش از BBB برنامه های ملی را فراهم می کند مستقل خود مقررات نظارت بر صداقت از تبلیغات در سراسر ایالات متحده NAD بررسی ملی تبلیغات در تمام رسانه ها و تصمیمات آن مجموعه مطابق استانداردهای حقیقت و دقت است.

در مورد BBB برنامه های ملی: BBB برنامه های ملی پرورش اعتماد نوآوری و رقابت در بازار از طریق توسعه و تحویل مقرون به شخص ثالث خود مقررات حل اختلاف و برنامه های دیگر. BBB برنامه های ملی است که در خانه صنعت خود نظارتی و حل اختلاف برنامه هایی که شامل ملی تبلیغات بخش (NAD), ملی, تبلیغات, نقد و بررسی هیئت مدیره (NARB), BBB اتحادیه اروپا از حفظ حریم خصوصی سپر BBB خودکار خط کودکان, تبلیغات, نقد و بررسی واحد (CARU) کودکان, مواد غذایی و نوشیدنی, تبلیغات, ابتکار (CFBAI) کودکان شیرینی تبلیغات ابتکار (CCAI), فروش مستقیم خود نظارتی شورای DSSRC) دیجیتال, تبلیغات پاسخگویی برنامه (پاسخگویی برنامه) و ائتلاف برای تبلیغات بهتر است حل اختلاف برنامه (CBA DRM). این برنامه طراحی شده برای حل مسائل کسب و کار و پیشبرد اهداف مشترک با پاسخ به نگرانی های بازار برای ایجاد یک تجربه مشتری بهتر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت خود مقررات مراجعه کنید: BBBNP.org.

منبع BBB ملی در برنامه های ملی بخش تبلیغات

لینک های مرتبط

www.bbb.org

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im