ناسا به نظر می رسد به دانشگاه تیم به پیشرفت تکنولوژی حمل و نقل هوایی

واشنگتن, مارس 10 سال 2020 /PRNewswire/ — ناسا انتخاب شده است پنج تیم به رهبری توسط عضو هیات علمی دانشگاه و دانشجویان به بررسی طیف وسیعی از ویژگی های مناطق در حمایت از این سازمان هوانوردی اهداف پژوهش.

شناخته شده به عنوان دانشگاه ابتکار عمل رهبری (ULI) پروژه ارائه خواهد شد و در مجموع $32.8 میلیون به پنج تیم در طول چهار سال آینده.

“هر یک از این تیم ها در حال کار بر روی مشکلات مهم که قطعا کمک خواهد کرد که شکستن موانع در راه است که به نفع ایالات متحده در صنعت حمل و نقل هوایی گفت:” جان Cavolowskyمدیر ناسا را دگرگون هوانوردی مفاهیم برنامه در واشنگتن ،

این سومین بار است که ناسا هوانوردی رسیده است را به جامعه دانشگاهی در این راه است. پنج تیم انتخاب شد در سال 2017 و سه تیم اعلام کرد در سال 2019.

بر خلاف دیگر ناسا بودجه برنامه های تحقیقاتی که در آن سازمان مشخص و اهداف پروژه, دانشگاه خواسته به آمده تا با یک فوتی و فوری تحقیقات تا زمانی که ویژگی های چالش آدرس یکی از تحقیقات استراتژیک میله از ناسا.

یکی دیگر از هدف اصلی از ULI است برای دانش آموز محققان برای به دست آوردن تجربه در رهبری یک تیم چند رشته ای از همکاران از سایر دانشگاه ها و صنعت به خصوص به نمایندگی از کسانی که به طور سنتی به اعمال مهارت های خود را به مشکلات حمل و نقل هوایی.

“ما همچنین به دنبال تاکید بر ورود به دانشگاه ها که خدمت کمتر دانشجویی جمعیت و من فکر می کنم ما موفق بوده است در این سال در دستیابی به این هدف گفت:” Koushik Datta, ULI مدیر پروژه در مرکز تحقیقات Ames ناسا در کالیفرنیا دره سیلیکون.

برای اولین بار یک ULI تیم خواهد بود به رهبری تاریخی سیاه و سفید در دانشگاه کارولینای شمالی و کشاورزی ویژگی های دانشگاه در Greensboro. علاوه بر این رهبر تیم اوکلاهما دانشگاه ایالتی در استیلوتر شناخته شده است برای فارغ التحصیلی ترین آمریکایی های بومی دانش آموزان هر مدرسه در کشور است.

پنج رهبران تیم و موضوعات پژوهشی عبارتند از:

کارولینای شمالی, کشاورزی و فنی دانشگاه

این تیم به دنبال توسعه یک رمان ادغام امن و امن سیستم های مستقل استفاده می شود بدون سرنشین پیشرفته هوایی تحرک (AAM) هواپیما با هدف پیشبرد ویژگی های سطح آمادگی و آماده برای صنعت در نظر بگیرید با استفاده از این فن آوری. این تیم در نظر دارد به اعتبار این سیستم با پرواز آزمایشات متعدد هواپیما.

این تیم دریافت خواهد کرد $8 میلیون نفر از بیش از چهار سال است. اعضای تیم شامل دانشگاه در West Lafayette Indiana; گرجستان موسسه فن آوری در آتلانتا; شفق پرواز علوم در ویرجینیا; Alaka و فن آوری های شرکت در Hopkinton ماساچوست; General Atomics سیستم های هوانوردی در پووی کالیفرنیا; و Northrop Grumman Corporation در لینتهیکوم, مریلند.

اوکلاهما دانشگاه ایالتی

این تیم را به دنبال راه هایی برای بهبود زمان واقعی آب و هوا پیش بینی سطح پایین باد و تلاطم در هر دو روستایی و محیط های شهری با یک چشم برای بهبود ایمنی برای هواپیماهای بدون سرنشین و سیستم پرواز در یک عملیات.

این تیم دریافت خواهد کرد $5.2 میلیون نفر در بیش از چهار سال است. اعضای تیم شامل دانشگاه اوکلاهما در Norman; دانشگاه نبراسکا لینکلن; دانشگاه کنتاکی در لکزینگتون; مرکز ملی تحقیقات جوی در بولدر کلرادو; هوشیار هوافضا Systems Inc. در شهر اوکلاهما; AirXOS بخشی از GE Aviation در بوستونو چاکتو ملت اوکلاهما.

دانشگاه استنفورد

این تیم به دنبال توسعه ابزار است که اطمینان از یادگیری ماشین در سیستم های مستقل استفاده می شود بدون سرنشین AAM هواپیما کار به عنوان انتظار می رود در زمان واقعی و همچنین به استخدام تشخیص خطا و بهبود روشها اگر آنها نمی, به خصوص در شرایط مربوط به taxiing فرود و اجتناب از برخورد.

این تیم دریافت خواهد کرد $8 میلیون نفر از بیش از چهار سال است. اعضای تیم عبارتند از: موسسه تکنولوژی ماساچوست در کمبریج; جورجيا در آتلانتا; دانشگاه نیومکزیکو در آلبوکرک; دانشگاه در همپتون ویرجینیا; دانشگاه کالیفرنیا در برکلی; MIT آزمایشگاه لینکلن در لکزینگتون ماساچوست; و ایالات فن آوری مرکز تحقیقات Inc. در برکلی کالیفرنیا.

دانشگاه دلاور

با استفاده از کامپوزیت عرضه روش در حال حاضر توسعه یافته و تحت یک دفاع تحقیقاتی پیشرفته پروژه آژانس, برنامه, تیم برنامه ای برای نشان دادن توانایی تولید هوافضا-قطعات با کیفیت در نرخ قابل مقایسه با صنعت خودرو است.

کار پشتیبانی از تحقیقات ناسا هدف پیدا کردن راه هایی برای کمک به تولید کنندگان افزایش سرعت که در آن آنها می توانند تولید سخت افزار با استفاده از مواد کامپوزیت.

این تیم دریافت خواهد کرد $5.9 میلیون بیش از چهار سال است. اعضای تیم شامل دانشگاه جنوبی و A&M دانشگاه, در , Baton Rouge, لوئیزیانا; Joby حمل و نقل هوایی در سانتا کروز کالیفرنیا; Spirit AeroSystems Inc. در ویچیتا; پیشرفته کامپوزیت های گرمانرم تولید در پست فالز آیداهو; آمریکایی کامپوزیت تولید کنندگان انجمن در آرلینگتون ویرجینیا; Arkema Inc. در فهرست شاهان پروس, پنسیلوانیا; و SGL کربن در Charlotte, North Carolina.

دانشگاه کارولینای جنوبی

این تیم به دنبال توسعه ابزارها و تکنولوژی برای کمک به درک بهتر و با خیال راحت با استفاده از کامپوزیت نوار ساخته شده از گرمانرم در طراحی و ساخت قطعات برای یک AAM خودرو. دو بخش ساختاری معمولی از یک AAM خودرو – فن تیغه و بدنه پوسته جزء خواهد بود طراحی و ساخته شده است برای نشان دادن فن آوری است.

این تیم دریافت خواهد کرد 5.7 میلیون دلار بیش از چهار سال است. اعضای تیم شامل دانشگاه جنوب می سی سی پی در هتیزبرگ; دانشگاه ایالتی بویزی در بویزی آیداهو; بندیکت کالج در کلمبیا, کارولینای جنوبی; شرکت بوئینگ در شیکاگو; Joby حمل و نقل هوایی در سانتا کروز کالیفرنیا; Toray پیشرفته کامپوزیت ایالات متحده آمریکا در مورگان هیل کالیفرنیا; Ingersoll ابزار و ماشین آلات, Inc. در Rockford Illinois; های هوشمند در قالب Xenia Ohio; C. A. Litzler Co. Inc. در کلیولند; شرودینگر در شهر نیویورک; و کالینز هوافضا در ملبورن فلوریدا.

چهارمین دور از ULI درخواست برای طرح پیش بینی شده است به زودی اعلام خواهد شد. آنلاین مجازی کارگاه آموزشی برای علاقه مند به شرکت کنندگان در حال حاضر برنامه ریزی شده برای روز شنبه, مارس 30. اطلاعات بیشتر در دسترس است در این ULI سایت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ناسا هوانوردی تحقیقات, بازدید:

http://www.nasa.gov/aero

منبع ناسا

لینک های مرتبط

http://www.nasa.gov

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im