مینیاپولیس و سنت Paul به کاهش محدودیت سرعت هم این بهار

رهبران در مینیاپولیس و سنت Paul موافق: رانندگان در خیابان های شهر نیاز به کم کردن سرعت. بنابراین با اقتدار از قوه مقننه آنها در حال همکاری برای کاهش محدودیت سرعت فعلی از 30 مایل در ساعت است.

آنها نه گفت و در عین حال چقدر کم اما مقامات از هر دو شهرستانها را اعلام محدودیت های جدید و پرده علائم در یک رویداد در مینیاپولیس’ چشم انداز پارک محله پنج شنبه, مارس 12.

“من واقعا هیجان زده برای اعلام” مینیاپولیس رئیس شورای شهر لیزا بندر گفت. “این واقعا مهم است برای همکاری با ما همسایه برای قوام برای رانندگان در سراسر دو شهرستانها ما.”

شهرهای دوقلو هستند زیر سرب از سایر مناطق شهری است که به تازگی خود را کاهش محدودیت سرعت در تلاش برای کاهش شدید تصادفات و خیابان ها امن تر است.

در سال گذشته مینه سوتا مقننه به حوزه های قضایی محلی قدرت خود را تنظیم محدودیت سرعت در شهر متعلق به خیابان. مینیاپولیس مقامات با توجه به کاهش محدودیت به عنوان یک جزء اصلی از چشم انداز خود را صفر ابتکار برای پایان دادن به مرگ و میر و صدمات جدی در جاده ها توسط 2027. در حالی که کمتر محدودیت سرعت در حال محبوب با رهبران شهر دیگر عنصر از طرح تسریع اجرای — بیشتر بحث برانگیز است.

روز چهارشنبه شورای شهرستان در کمیته رای دادند در مقابل تقاضا برای 1.3 میلیون کمک هزینه فدرال است که می شده اند استفاده می شود برای استخدام 10 افسران به تمرکز بر روی اجرای ترافیک. برخی از اعضای کمیته گفت: آنها برای اولین بار می خواستم برای دیدن یک پلیس نیروی انسانی بررسی خواهد شد بعد از این سال.

در St. Paul شهردار ملوین کارتر همچنین گفت که او می خواست به استفاده از دولت جدید قانون محدودیت سرعت.

سرعت مجاز در اکثر خیابان های شهر در مینیاپولیس و سنت پل است که 30 مایل در ساعت است. عمومی آثار بخش برای هر دو شهرستانها همکاری برای تعیین تغییرات.

“هر دو شهرستانها موافق است که” آهسته تر امن تر است.’ همکاری با یکدیگر برای ایجاد سازگار محدودیت سرعت در شهر متعلق به خیابان فقط حس می کند گفت:” لیزا Hiebert ، سخنگوی St. Paul عمومی آثار بخش, در بیانیه ای. “آن را آسان تر برای ما ساکنان که در هر شهرستان و برای همه بازدید کنندگان که سفر بین و یا از طریق مینیاپولیس و سنت پل به روشی سازگار و پیام رسانی در اطراف محدودیت سرعت.”

خدمه آغاز خواهد شد برای تغییر علائم در اکثر خیابان های شهر در بهار امسال با توجه به مینیاپولیس’ چشم انداز صفر وب سایت. آنها پیش بینی آن را چند ماه به سوئیچ.

محدودیت سرعت در شهرستان و جاده های کشور که توسط دولت تغییر نخواهد کرد.

Ashwat Narayanan مدیر اجرایی خیابان های ما, مینیاپولیس, غیر انتفاعی دفاع برای دوچرخه سواران و عابرین پیاده در این شهرستان گفت: کاهش محدودیت سرعت یک گام به سوی بهبود شرایط جاده را برای تمام حالت های حمل و نقل.

“این واقعا ستودنی چرا که ما در پایان روز, منطقه,” او گفت:. “این فوق العاده است برای دیدن است که هر دو این شهرها در نظر گرفتن ایمنی ترافیک در خیابان های خود را به طور جدی.”

سرعت یک عامل است و در 31% از ترافیک مرگ و میر در سراسر کشور با توجه به یک سال 2017 مطالعه ملی ایمنی حمل و نقل.

یک عابر پیاده دارای 73 درصد احتمال مرگ یا آسیب شدید اگر ضربه توسط یک راننده رفتن 40 مایل در ساعت در مقایسه با 13 درصد شانس اگر راننده در حال رفتن 20 مایل در ساعت, با توجه به داده سال 2013 از AAA پایه و اساس ایمنی ترافیک استفاده شده توسط هر دو شهرستانها.

دیگر شهرهای بزرگ را کاهش محدودیت های خود را در سال های اخیر از جمله شهر نیویورک و بوستون و سیاتل. هر دو بوستون و سیاتل دیده اند کاهش قابل توجهی در تصادفات به عنوان یک نتیجه با توجه به مطالعات.

بندر گفت: کاهش محدودیت سرعت نیز کمک به راهنمای آینده خیابان بازسازی مانند خط عرض و زمان توقف چراغ.

“آن را به عنوان ساده به عنوان تنها تغییر حد مجاز سرعت برای راننده, رفتار,” او گفت:. “این در مورد تأثیر کلی نگر چگونه خیابان های ما طراحی شده و مورد استفاده قرار گیرد.”

 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im