نیویورک, مارس 16 سال 2020 /PRNewswire/ — McCann Worldgroup شد نام #1 شبکه آژانس تبلیغاتی برای ترویج خوبی در 2019 گزارش خوب همکاری با WARC و قانون مسئول است. خوب گزارش منحصر به فرد رتبه بندی جهان را به بهترین استفاده از خلاق ارتباطات برای ترویج توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی به منظور بالا بردن آگاهی از عمده مسائل اجتماعی و زیست محیطی.

علاوه بر این مایکروسافت “تغییر بازی” ایجاد شده توسط McCann, نیویورک, و, Ikea را “ThisAbles” از McCann تل آویوبودند در این گزارش 5 برتر مبارزات اجتماعی خوب است. McCann نیویورک نیز به نام #2 فردی آژانس برای ترویج خوب با این گزارش.

هریس الماس, مدیر عامل شرکت McCann Worldgroup گفت: “ما بسیار افتخار از کار ما سازمان را برای کمک به مشتریان بهبود زندگی مردم محلی و بازارهای منطقه ای و جهانی آنها خدمت می کنند. برای ما یک ایده خلاق است تا نشان دهد که چگونه به نام تجاری می تواند معنی دار نقش مهمی در زندگی مردم است. کار است که باعث خوب بیشتر به منعکس کننده آنچه با نام تجاری را هدف واقعا می ایستد.”

خوب گزارش شناخت در ادامه McCann Worldgroup قوی عملکرد خلاق و اثر بخشی جوایز. در علاوه بر این به خوبی گزارش McCann Worldgroup شد نام #1 شبکه برای اثربخشی در سال 2020 WARC موثر 100 رتبه بندی و McCann نیویورک در صدر WARC خلاق 100 رتبه بندی به عنوان #1 خلاق ترین فرد سازمان است. McCann Worldgroup همچنین نامگذاری شد و به سرعت شرکت معتبر سالانه لیستی از جهان نوآورانه ترین شرکت ها برای سال 2020 بود و به نام شبکه در سال 2019 Cannes Lions جشنواره بین المللی خلاقیت است. McCann Worldgroup نامگذاری شد 2019 جهانی آژانس از سال توسط Adweek; شبکه از سال توسط کمپین Magazine US; و EMEA شبکه آژانس از سال دو سال گذشته در کمپین اروپایی در رتبه بندی.

خوب گزارش تولید شده توسط قانون مسئول بین المللی غیر انتفاعی انجمن و بزرگترین منبع جهانی از بهترین تبلیغات در مسائل اجتماعی و زیست محیطی با همکاری WARC در سراسر جهان اقتدار در بازاریابی و رسانه اثر و ناشر از WARC خلاق 100 رتبه بندی جهانی معیار خلاق تعالی در تبلیغات.

در مورد McCann Worldgroup
McCann Worldgroup بخشی از Interpublic گروه (NYSE: IPG) یک پیشرو جهانی در راه حل های بازاریابی شبکه ای با بیش از 20 ، 000 کارمند در سراسر ایالات 100+ کشور توسط یک چشم انداز: برای کمک به مارک های بازی های معنی دار نقش مهمی در زندگی مردم است. در 2019, McCann Worldgroup انتخاب شد به عنوان Adweek مجله “آژانس جهانی از سال” شناخته شد به عنوان شبکه ای از سال توسط شیرها کن و نام Effies به خلاقانه-موثر بازاریابی خدمات شرکت برای سال دوم در یک ردیف. این شبکه شامل McCann (تبلیغات), MRM (علم/تکنولوژی/ارتباط بازاریابی) شتاب در سراسر جهان (مجموع نام تجاری تجربه) McCann بهداشت (حرفه ای/dtc ارتباطات) صنایع دستی (تولید), Weber Shandwick (روابط عمومی) و FutureBrand (مشاوره/طراحی).

منبع McCann Worldgroup

لینک های مرتبط

http://www.mccannworldgroup.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im