پکن, آوریل 9 سال 2020 /PRNewswire/ — Maoyan سرگرمی (“Maoyan” و یا “شرکت”) (هنگ کنگ: 1896) پیشرو پلت فرم ارائه نوآورانه اینترنت-قدرت خدمات سرگرمی در چینگزارش تاثیر COVID-19 آنفلوآنزای مرغی در چین صنعت سرگرمی است. در حالی که چین فیلم صنعت به شدت ضربه گیر از سرگرمی های آنلاین در بازار از جمله تلویزیون و جریان سیستم عامل بودند به عنوان پررونق مردم محدود به خانه های خود بر اساس این گزارش.

به عنوان از آوریل 15, the چین تئاتری منتشر شده از 44 فیلم شده بود لغو و یا به تعویق افتاد از جمله 16 وارداتی, فیلم, بر اساس این گزارش که به بررسی همه گیر و تاثیر آن بر چین در صنعت سرگرمی است. Maoyan Zhiduoxing یک سرگرمی تجزیه و تحلیل داده ها, پلت فرم منتشر شد به گزارش.

چینی ها در تعطیلات سال جدید است که به طور سنتی از مهم ترین فیلم های نجومی برای چین جعبه دفتر درآمد. در سال 2019 چینی در تعطیلات سال جدید کمک 14 درصد از کل سالانه دفتر جعبه. با سینما تعطیل در سراسر کشور در این سال با توجه به COVID-19 همه گیر سالانه دفتر جعبه را رنج می برند کاهش قابل توجهی نسبت به سال گذشته با توجه به گزارش.

در حالی که آفلاین, سرگرمی, فعالیت های را به توقف آمد با این بیماری همه گیر از سرگرمی های آنلاین در بازار از جمله تلویزیون و جریان سیستم عامل بودند به عنوان پررونق مردم محدود به خانه های خود بر اساس این گزارش.

تلویزیون بینندگان تجربه زیادی افزایش چین در این بیماری همه گیر. برای تمدید ده روز چینی از تعطیلات سال نو (ژانویه 24 فوریه 2) مخاطب در چین صرف به طور متوسط 347 دقیقه تماشای تلویزیون در هر روز تا 33 درصد بیش قبلی ده روز (ژانویه 14 تا 23) و 13 درصد بیشتر از همین دوره تعطیلات در سال 2019. مردم بیشتر در مورد این بیماری همه گیر توسعه است. از تاریخ 27 ژانویه تا فوریه 9, متوسط زمان صرف شده برای تماشای تلویزیون و برنامه های خبری در روز افزایش 153% سال بیش از سال به 135 دقیقه با توجه به گزارش.

همه گیر نیز منجر به افزایش ترافیک برای جریان آنلاین سیستم عامل است. تعداد کاربران افزایش یافته است 17.4% برای رسیدن به 310 میلیون نفر در طول سال نو چینی تعطیلات در مقایسه با به طور منظم هفته (ژانویه 2 تا 8) در حالی که کاربران صرف به طور متوسط 98 دقیقه روزانه در این سیستم عامل در طول تعطیلات. پربیننده ترین را نشان می دهد, پزشکی, درام, کمدی, خانوادگی, عاشقانه, و, کلاسیک فیلم/سریال های تلویزیونی.


کل کاربران آنلاین پخش آنلاين
سیستم عامل (میلیون)

2019 چینی از تعطیلات سال جدید
(فوریه 4 تا 10)

289

سال 2020 به طور منظم هفته

(ژانویه 2 تا 8)

264

2020 چینی از تعطیلات سال جدید

(24 ژانویه تا فوریه 2)

310

روزانه به طور متوسط زمان صرف شده در جریان آنلاین سیستم عامل برای هر کاربر (دقیقه)


iQiyi

Tencent تصویری

انبه تلویزیون

Bilibili

2019 سال نو چینی
تعطیلات (فوریه 4 تا 10)

61

54

62

100

2020 سال نو چینی
تعطیلات (ژانویه 24 به
فوریه 2)

74

68

88

111

با محبوبیت رو به رشد از جریان آنلاین, سیستم عامل, برخی از فیلم داد تا خود را در تئاتر منتشر شده به نوبه خود به جریان سیستم عامل است. در ژانویه 24, بسیار پیش بینی کمدی “گمشده در روسیه” شد اولین بار چینی, دانلود فیلم منتشر شده آنلاین به صورت رایگان در ByteDance سیستم عامل از جمله Infinite, Xigua تصویری و Toutiao. آن زمانی بیش از 600 میلیون بازدید در عرض سه روز اول. یکی دیگر از چینی کمدی “ورود چربی اژدها” نیز نقل مکان کرد به iQiyi و Tencent تصویری در فوریه 1و بینندگان می توانند برای پرداخت اولیه دسترسی داشته باشید. فیلم تولید 63 میلیون پرداخت نمایش در Tencent پلت فرم های ویدئویی در سه روز اول.

در مجموع 26 وب سایت انجمن منتشر شد آنلاین در طول سال نو چینی تعطیلات این سال نزدیک به نیمی از آن در iQiyi پلت فرم. روزانه به طور متوسط بازدید از این وب سایت, فیلم, افزایش 100 ٪ در مقایسه با همان دوره تعطیلات در سال گذشته با توجه به گزارش.

به عنوان یک سرگرمی تجزیه و تحلیل داده ها, پلت فرم, Maoyan Zhiduoxing (smarter.maoyan.com) فراهم می کند کاربران با اطلاعات به پوشش کامل وسعت سرگرمی, دسته, شامل, فیلم, سریال های تلویزیونی, variety shows, رمان, هنرمند, حوادث و سرگرمی های آنلاین حوادث. پلت فرم چند بعدی تجزیه و تحلیل داده ها قابلیت های شامل هزاران نفر از ابعاد داده ها-شاخص های اقتصادی

این گزارش که بر اساس داده ها از Maoyan Zhiduoxing و منابع دیگر از جمله Kuyun CSM رسانه های پژوهش QuestMobile, Enlightent, MobTech و ملی رادیو و تلویزیون دولت است.

در مورد Maoyan سرگرمی

Maoyan سرگرمی (هنگ کنگ: 1896) پیشرو پلت فرم ارائه نوآورانه اینترنت-قدرت خدمات سرگرمی در چین. از زمان آغاز آن Maoyan رشد کرده است از یک آنلاین فیلم فروش بلیط ارائه دهنده خدمات به ابتکاری توقف پلت فرم برای سرگرمی خدمات. Maoyan یک استراتژی جامع برای تبدیل شدن به یک پلت فرم پیشرو نگهداری کل صنعت سرگرمی در چین. به روز رسانی استراتژی است که توسط پنج کلید پلت فرم ستون: فروش بلیط آنلاین پلت فرم محصولات و خدمات پلت فرم اطلاعات پلت فرم پلت فرم بازاریابی و بودجه پلت فرم.

برای سوالات رسانه ای, لطفا تماس بگیرید:

جف جزیره پرنس ادوارد
ICR, Inc.
ایمیل: [email protected]
Tel: +86 (10) 6583 7514

منبع Maoyan سرگرمی

لینک های مرتبط

www.maoyan.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im