را پیام روشن به عنوان پالم بیچ وکیل لورا آنتونی بررسی استفاده از متن و E-mail در ارتباطات کسب و کار

غرب پالم بیچ فلوریدا, جولای 7, 2020 /PRNewswire/ — در کسب و کار و در زندگی شخصی وکیل و مشتریان تکیه بر ایمیل و متن را به عنوان اشکال اولیه از ارتباطات است. تماس های تلفنی به طور فزاینده ای ساخته شده از ضرورت است. وکلای مدافع و مشتریان در یک چیز مشترک دارند: هر دو بسیار شلوغ مردم است. خود را با عجله آن را کاملا آسان به ساقه و یا متن و یا ایمیل است که کاملا نمی توانید پیام خود را در سراسر.

این ارتباطات در نظر گرفته شده به طور مختصر اما خط بین موجز و متلاطم بسیار نازک است. تبدیل یک ارتباط به یک miscommunication است و نه فقط معکوس; آن می تواند تاثیر منفی ایجاد روابط با ردیف بالا مشتریان. یکی ممکن است می گویند: “ده سال برای ساخت یک رابطه, ده کلمه به پاره کردن آن.”

الکترونیکی و ارتباط صوتی هر شایستگی خود را, اما دانستن زمانی که برای قرار دادن صفحه کلید و انتخاب کنید تا به تلفن می تواند به معنای تفاوت بین حفظ یک رابطه دراز مدت و یا از دست دادن یک میراث مشتری.

همه بیش از حد اغلب وکلای مشتریان و برقراری ارتباط با های مختلف اجتماعی تن که مربوط الکترونیکی. آنها احساس جدا جسارت و یا حساسیت و انتقال در نظر گرفته شده صحیح پیام, اما گاهی اوقات کمی بیشتر به شدت و یا ناگهانی از در نظر گرفته شده. حتی اگر این پیام بود نه به معنای مجادله و آن را به عنوان تفسیر چنین است. کلمه چاپ شده فاقد زیر و بمی صدا و خمیدگی. پیچیدگی ارتباطات انسانی جایگزین شده استارک توسط یک رشته از متن چاپ شده است.

در طول یک ارتباط صوتی وکیل و مشتریان باید آگاه باشید که آنچه آنها می گویند این است که به عنوان مهم به عنوان راه آنها آن را می گویند. به منظور تسهیل ارتباط موثر هر حزب باید مراقبت فوق العاده و تلاش به دقت بیان پیام خود را در اکثر مختصر و در عین حال مودب و شیوه ای حرفه ای.

سنتی در یک ارتباط صوتی مایع است و اگر یک فرد باعث می شود حساس بیانیه و یا یک درخواست مهم آنها می تواند تفسیر دیگر پاسخ خود را به طور کلی وضع. لحن پاسخ خود ممکن است مختصر و مفید مشتاق شک و تردید و یا حتی بی اعتنا. در حزب شروع این ارتباط می تواند تغییر جهت روشن شدن خود بیانیه و یا پرس و جو به عنوان حزب دوم دیدگاه در موضوع مورد بحث.

ایمیل ها و متون فاقد آلی شخصیت

ارتباطات الکترونیکی است نکات دقیق وظریف پسند. می توان آن را تاب disarrayed یا به اشتباه تفسیر شده. در این پیام های متنی و ایمیل های موثر ترین زمانی که انتقال ملموس اصول نه مفاهیم گسترده ای. زمانی که ایمیل ها و متون در حال سوء استفاده از تن از این گفتگو همیشه برای اولین بار تلفات; پاسخ حزب ممکن است به نظر می رسد خصمانه زمانی که آنها هستند و انتخاب کلمات و ترکیب می تواند درهم و برهم کردن پاسخ خود را.

با توجه به مجله کارآفرین مقاله نحوه برقراری ارتباط موثر بر ایمیل در محل کار:

ایمیل شما ارسال بازتابی از خود را حرفه ای. ایمیل در محل کار باید رسمی تن به آنها. همیشه وجود دارد شانس بالاتری از miscommunication بیش از ایمیل های خود را به دلیل کلمات همراه با حرکات زبان بدن و حالات چهره و خواننده خود را به راحتی ممکن است misconstrue کلمات خود را. مودب انتخاب کلمات خود را عاقلانه مناسب استفاده از نقطه گذاری و جلوگیری از سرمایه گذاری تمام کلمات خود را.

یک کسب و کار ارتباطی عاری از انحناء نکات دقیق وظریف و نشانه ها را می توانید در یک بازی کاملا متفاوت و یا به طور کامل مخالف معنی. در هر زمینه به خصوص در وکیل-به-مشتری سناریو این می تواند فاجعه بار باشد.

بهره مندی از ارتباطات الکترونیکی نیز ضرر آن است. متون و ایمیل ایجاد دائم سوابق مکالمات بنابراین وجود تمایل به سفت و سخت

از آنجا که هر دو طرف می دانیم که آنها ممکن است ‘تضاد’ خود را در طول این دوره از یک مجتمع چند مکالمه سناریو فرایند ارتباطات سرکوب می شود. این باید به وضوح قابل درک توسط همه طرف های درگیر است که طی یک سری صحبت های در حال اجرا مربوط به مجتمع معاملاتي و یا رشد و نمو موضوعات مفاهیم برنامه ها و رویکردهای ملزم به تکامل است. هر “تناقض” است که فقط یک تجسم قبلی از یک مطلب به طور کامل در طرح اقدام است.

اگر فوق نگه داشته است و نه در ذهن همه طرف های درگیر باقی خواهد ماند و تمایلی به ارتکاب نکات کلیدی برای نوشتن. آنها می دانند که وضعیت مایع است که آینده خود را اظهارات به نظر می رسد ممکن contradictive به عنوان طرح اقدام matures. وقتی این اتفاق می افتد ایمیل ها و متون ممکن است انتقال پیام هستند که مبهم رقیق و غیر مستقیم. بیشتر به ترکیب این شکست ارتباطات مشتری و یا وکیل بود که روشن و قاطع در طول یک مکالمه تلفنی را در حال حاضر در سراسر آمده به عنوان مبهم و گریزان.

تقریبا هر کس در کسب و کار را تجربه کرده است این ارتباط پدیده ‘تقسیم شخصیت’. در این سناریو مشتری که صمیمی و حرفه ای در طول ارتباط صوتی ممکن است در سراسر آمده به عنوان متضاد در ارتباطات الکترونیکی. آن را باید در ذهن نگه داشته شود که این وسیله ارتباطی است که مقصر; مشتری است که هنوز هم دوستانه و تعاونی.

ارتباطات انسانی بدون

پس از ارتباط صوتی است آرام تر و انسانی آن را باید در فرم اصلی ارتباط در نخستین مرحله از هر رابطه به خصوص در کسب و کار. پس از یک دوره comfortability و اعتماد تاسیس شده است, استفاده از ارتباطات الکترونیکی را می توان یکپارچه و اتکا بیشتر.

حتی پس از اعتماد تاسیس شده است و یک جامد روابط کاری است که در جای خود ضروری است به سقوط به متن دام شن و ماسه. زمان با ارزش کالا تا وسوسه همیشه وجود دارد به موشک مختصری از متن به عنوان مخالف به ساخت صدای تماس بگیرید. در برخی از موارد رابطه خواهد بود به خطر بیافتد; در دیگران آن را تنزل بیش از یک دوره از زمان.

ترفند این است که بدانیم که مشتریان ترجیح می دهند به استفاده از ارتباطات الکترونیکی و تبدیل خواهد شد که فاصله آن است.

به مسائل پیچیده تر مشتریان خاص تبدیل خواهد شد و اذیت های مکرر و طولانی مدت صدا تماس بگیرید. “چرا نمی تواند آنها فقط ایمیل فرستاده که به من ؟” فریاد ناامیدی تکرار در طول تمام جنبه های معاصر بازرگانی.

دانستن زمانی که برای متن و ایمیل و زمانی که به تماس با صدا تر از علم. متن و ایمیل در نظر گرفته شده برای ساده کردن ارتباطات و آنها را انجام دهد. اما در دراز مدت روابط هستند یا ساخته شده و یا نابود شده توسط خود استفاده و سوء استفاده.

متنی و ایمیل اتفاقات ناگوار

چندین مشترک ارتباطی ضعف است که رخ می دهد هنگامی که با استفاده از متن و ایمیل. دانستن اینکه چه چیزی آنها ضروری به منظور جلوگیری از ساخت آنها است.

یک ایمیل فرستاده شده است اما دریافت کننده ادعا می کند آنها هرگز آن را دریافت کرد. این یکی است که تا کنون رایج ترین و به طور کامل نفی “سرعت” مزایای استفاده از ایمیل. این رخداد می تواند فاجعه بار در طول مشتری-وکیل ارتباطات است. در علاوه بر این به ذاتی مشکلات ایجاد شده توسط این اتفاق هیچ وکیل می خواهد به “اما من به شما ایمیل فرستاده” با استدلال بالا-دلار-ارزش مشتری است.

در موارد زمانی که یک قطعه مهم از اطلاعات منتقل شده از طریق ایمیل اما پیام نیازی نیست که گیرنده برای پاسخ به فرستنده در سمت چپ در برزخ است. همیشه وجود دارد شبح شکی نیست که این ایمیل بود نه خواندن دریافت نکرده بود و یا جاروب به گیرنده پوشه اسپم.

در هنگام انتقال حقایق مهم به خصوص که در آن فایل های پیوست درگیر هستند ضروری است که این ارتباطات بود به عنوان خوانده شده به سرعت آن را به عنوان فرستاده شد. این تمرین مشترک به استفاده از کلماتی مانند “اولویت” و یا “زمان حساس” در خط موضوع اما این است که هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که گیرنده را ببینید یا بخوانید ارتباطات است.

ساده ترین راه حل برای این معضل این است که پایان هر ایمیل با یک عبارت ساده: “تایید هنگامی که دریافت کرده است.” به عنوان ساده به عنوان این برای تلفن های موبایل, آن است که عمل رایج است.

پس از این تایید فرماندهی گنجانیده شده است به عنوان جمله بسته شدن گیرنده به سادگی پاسخ می دهد با یک کلمه پیام: “دریافت کرده است.” اگر هیچ پاسخ چنین است که تولید فرستنده صرفا دوباره میفرستد ایمیل و یا دستور یک تابع برای تایید دریافت از طریق تلفن.

این بررسی کسب و کار هاروارد به تازگی منتشر شده یکی از مهمترین و روشنگری مروری ایمیل miscommunication: 10 دیجیتال Miscommunications — و چگونه به اجتناب از آنها.

به عنوان COVID-19 گسترش در سراسر جهان بیشتر و بیشتر از ما در حال شروع به کار از خانه. در این تغییر جهانی (و همه ما افزایش سطح استرس) آن را بسیار مهم به برداشتن قدم برای جلوگیری از miscommunication در هنگام کار به عنوان بخشی از یک تیم های مجازی.

مقاله نوشته شده توسط لیز Fosslien و Mollie غرب دافی شامل دو نکته کلیدی به خوبی به ارزش تکرار کرد:

متوجه غلط املایی ارسال یک پیام.

غلط املایی آشکار است که ما در عجله و یا افزایش حالت عاطفی هنگامی که ما ضربه ارسال (یا که ما رئیس هستید و نیازی به مراقبت در مورد غلط املایی). محقق اندرو برادسکی توصیف غلط املایی عاطفی به عنوان تقویت کننده: اگر Mollie می فرستد لیز عصبانی ایمیل پر از غلط املایی لیز را تصور کنید Mollie چکش که ایمیل در خشم کور و درک پیام به عنوان واقعا عصبانی است. حتی اگر شما در عجله هستید و بهتر است به صرف کسانی که اضافه دو دقیقه غلط گیری کار خود و یا بهتر است آن را بخوانید با صدای بلند برای گرفتن هر گونه غلط املایی چشم خود را به سرعت جست و خیز بیش از زمانی که خواندن آن را در سر خود را.

احساسی ویرایش پیام های خود را.

غلط املایی نیست تنها چیزی که شما باید تصحیح پیام های خود را برای. برایان Fetherstonhaughدر سراسر جهان رئیس استعداد افسر در Ogilvy گروه به ما گفت که او اغلب می پرسد کارکنان در صورتی که تا کنون با موفقیت خنثی یک مسئله عاطفی از طریق ایمیل. پاسخ این است که به ناچار هیچ. اما زمانی که او می پرسد همان گروه اگر آنها همیشه ملتهب موضوع را از طریق ایمیل ؟ “هر کس قرار می دهد دست خود را,” او گفت:. همیشه دوباره به عنوان خوانده شده آنچه شما نوشته شده قبل از هدف قرار دادن ارسال به مطمئن شوید که پیام خود را روشن و منتقل تن در نظر گرفته شده. ارسال “اجازه دهید بحث” هنگامی که شما معنی “این پیشنهادات خوب, اجازه دهید بحث در مورد چگونه به آنها را به پیش نویس” را به گیرنده بی ارزش مضطرب است. از آن آسان است برای یک خط ایمیل و یا شل کردن پیام ها به عنوان انفعالی تهاجمی در تن. تصور کنید که چگونه شما می خواهم احساس اگر شما یک پیام است که گفت: “در گذشته من ایمیل فقط زیر” یا “به من کمک می کنند.”

زمان آمار تایید می کنند که حدود 124 میلیارد دلار کسب و کار ایمیل های ارسال شده روزانه است. اطلاعات در مورد استفاده از پیام های متنی است که به آسانی در دسترس, اما از آن است که معقول به دولت است که این دو سیستم عامل را تشکیل می دهند بیش از نیمی از ارتباطات کسب و کار.

هنر گفتگو است که هنوز محاکمه و درست مدعی اما استفاده از ارتباطات الکترونیکی در کسب و کار ظرفیت قهرمان. اخلاقی به داستان ساده است: زمانی که حرفه ای گرایی و توجه به جزئیات به طور مداوم استفاده شود احتمال یک ایمیل و یا متن miscommunication است تا حد زیادی کاهش یافته است.

وکیل لورا آنتونی

لورا آنتونی, Esq. تاسیس شریک Anthony L. G., PLLC, ملی, شرکت ها, اوراق بهادار و معاملات کسب و کار شرکت حقوقی. برای بیش از دو دهه خانم آنتونی متمرکز کرده است او قانون عمل کوچک و اواسط کلاه خصوصی و عمومی شرکت سرمایه بازار NASDAQ آمریکا OTC بازار به معاملات ادغام و خرید ثبت نام و معاف خصوصی ارائه شده و شرکت های بزرگ سرمایه گذاری و معاملات و مقررات A/A+, اوراق بهادار رمز ارائه, ارز, قانون و دیگر تنظیم گزارش های مورد نیاز FINRA مورد نیاز دولت فدرال و اوراق بهادار قوانین عمومی, قانون شرکت های بزرگ و پیچیده معاملات کسب و کار. این Anthony L. G. PLLC تیم به نمایندگی از صادر کنندگان و خریداران و فروشندگان underwriters قرار دادن عوامل, سرمایه گذاران و سهامداران در ادغام و شرکت های بزرگ سرمایه گذاری معاملات به ارزش بیش از $1 میلیارد. ALG نشان داده شده است در بیش از 200 شرکت در معکوس ادغام ارائه عمومی اولیه و مستقیم ارائه عمومی معاملات است. پالم بیچ وکیل لورا آنتونی نیز خالق و نویسنده SecuritiesLawBlog.com میزبان از LawCast™, شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در تمرکز و کمک کننده به هافینگتون پست و Law360.

تماس با ما:
لورا آنتونی, Esq.
موسس شریک
Anthony L. G. PLLC
+1-561-514-0936
[email protected]
AnthonyPLLC.com
SecuritiesLawBlog.com
LawCast.com

منبع Anthony L. G. PLLC

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de