به دنبال در سمت روشن است که برای سلامت شما خوب

انگار مدت طولانی است که یک حدیثی ارتباط بین خوش بینی و سلامتی بهتر است, اما آن را تنها یک همبستگی چیزی است که ثابت می کند علت و معلول است.

در حال حاضر وجود دارد بیولوژیکی جدید شواهد نشان می دهد که خوش بینی می تواند اثر مستقیم بر سلامت از جمله منجر به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و دیگر بیماری های مزمن و پرورش استثنایی “طول عمر” یک دسته است که یک تیم از محققان استفاده می شود برای افرادی که در زندگی به 85 و فراتر از آن.

به گفته دکتر آلن Rozanski یکی از زمینه های اصلی محققان “آن را هرگز خیلی زود و آن را هرگز خیلی دیر شده برای تقویت خوش بینی. از نوجوانان به مردم در 90s همه نتایج بهتر اگر آنها خوش بینانه است.”

Rozanski یک متخصص قلب و عروق در کوه سینا در بیمارستان سنت لوک در نیویورک علاقه مند شد و در خوش بینی در حالی که مشغول به کار در یک برنامه بازتوانی قلبی در اوایل زندگی حرفه ای او.

“بسیاری از بیماران مبتلا به حمله قلبی که به مدت طولانی بیحرکت خواهد آمد به ورزشگاه و می گویند,” من نمی توانید انجام دهید که!’ اما من می خواهم قرار داده و آنها را بر روی تردمیل شروع کردن به آرامی و به تدریج آنها را ساخت تا” او گفت:. “نگرش خود را بهبود آنها بیشتر شد و اعتماد به نفس. یک زن در 70s گفت: حمله قلبی شده اند ممکن است بهترین چیزی است که تا به حال اتفاق افتاده است به دلیل آن تبدیل آنچه که او فکر او می تواند انجام دهد.”

در یک تحلیل عمده ای از 15 مطالعات مربوط 229,391 شرکت کنندگان منتشر شده در JAMA Network باز Rozanski و همکارانش دریافتند که افرادی که رتبه بالا در خوش بینی بسیار کمتر احتمال دارد به یک حمله قلبی یا سایر بیماریهای قلبی عروقی رویداد بود و کاهش میزان مرگ و میر از هر علت از انجام بدبین شرکت کنندگان در این مطالعات است.

“این داده ها بسیار سازگار است.” “در هر صورت وجود یک رابطه قوی بین خوش بینی و کاهش خطر ابتلا به بیماری است. خوشبین تمایل به مراقبت بهتر از سلامت خود است. آنها بیشتر احتمال دارد به ورزش و غذا خوردن بهتر است و کمتر احتمال دارد به دود.”

او افزود: “همچنین یک اثر بیولوژیکی. افراد بدبین استحمام بدن خود را در آسیب رساندن هورمون های استرس مانند کورتیزول و نوراپی نفرین در تمام طول روز طولانی است. بدبینی باعث افزایش التهاب در بدن و پرورش ناهنجاریهای متابولیکی مانند دیابت است. بدبینی نیز در این راه به افسردگی است که انجمن قلب آمریکا در نظر یک عامل خطر برای بیماری های قلبی عروقی.”

یک چشم انداز گلگون

محقق دیگری جولیا K. بوهم یک روانشناس در دانشگاه چپمن در اورنج کالیفرنیا گفت: “خوش بینی باعث حل مشکل. این کمک می کند تا مردم در مقابله با چالش ها و موانع در راه های موثر تر. خوشبین تمایل به دنبال کردن استراتژی است که گلگون آینده یک واقعیت است. قلب خود را به طور مداوم در به تپش.”

بوهم بخشی از یک تیم تحقیقاتی که یافته های منتشر شده در گردش پژوهش است. آنها دریافتند که خوش بین افراد بیشتر احتمال دارد به درگیر در رفتارهای سالم.

در مقابل او گفت: “افراد بدبین تمایل به باز به احتمال نتایج مطلوب و مبارزه یا پرواز پاسخ آنها تجربه آمپر تا سیستم های بدن است که بیش از یک دوره طولانی از زمان پوشیدن بدن پایین است.”

Lewina O. لی استادیار روانپزشکی در دانشگاه بوستون دانشکده پزشکی شد و در گروهی که تجزیه و تحلیل چند دهه از داده ها از زنان در پرستاران بهداشت مطالعه و مردان در امور جانبازان هنجاری پیری مطالعه است.

آنها دریافتند که به طور متوسط کسانی که با سطوح بالاتری از خوش بینی به عنوان اندازه گیری توسط یک ابزار ارزیابی به نام زندگی جهت آزمون دیگر زندگی می کردند. در میان خوش بینانه ترین شرکت کنندگان در مطالعه زنان 50% شانس بیشتری برای و مردان 70% شانس بیشتری برای زنده ماندن به سن 85.

با چالش رو به رو

لی گفت که خوشبین هستند بهتر قادر به reframe به چالش کشیدن شرایط و واکنش نشان می دهند به آنها در کمتر استرس زا راه. آنها همچنین به احتمال زیاد به در آغوش می توانید انجام نگرش نسبت به زندگی و ادامه در تلاش برای غلبه بر موانع به جای فکر می کنم هیچ چیز وجود دارد آنها می توانند در مورد وضعیت بد, او گفت:.

اما ممکن است به صورت مزمن در افراد بدبین به تغییر چشم انداز خود را? Rozanski آن را گفته است و او استناد اصول درمان شناختی رفتاری است که می تواند کمک به مردم برای توسعه بهتر مهارت های مقابله و مبارزه با افکار منفی.

“تفکر ما همیشگی است نه آگاهانه بنابراین اولین قدم این است که بدانید برای گرفتن خود را هنگامی که تفکر منفی و ایجاد تعهد برای تغییر چگونه شما نگاه کنید همه چیز” او توصیه می شود. “می دانیم که راه شما در حال فکر کردن است و نه لزوما تنها راه برای فکر کردن در مورد یک وضعیت است. فقط این فکر به تنهایی می تواند موجب کاهش اثر سمی منفی.

“مرحله 2 است به جای یک فکر بهتر است که اعتبار دارد.” Rozanski تشبیه تمرین برای افزایش قدرت عضلانی “به تدریج ساختمان ‘عضله’ تفکر مثبت برای مثال تلاش برای احساس بیشتر سپاسگزار است.”

مشاوره همراه با یک نکته با این حال: آن بیش از حد نیست. گرفته شده به افراطی بی خوشبینی می توانید بی درنگ مردم را به چشم پوشی از تهدیدات بالقوه و احمقانه شانس.

چگونه شما تعیین که در آن اردوگاه شما سقوط ؟ به عبارت ساده, شما خوش اگر شما انتظار بیشتر چیزهای خوب اتفاق می افتد به شما از بد است. از سوی دیگر مهم نیست که چقدر خوب همه چیز در لحظه افراد بدبین شکل است که اگر چیزی را به اشتباه آن خواهد شد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>