زمان کارمند-تبدیل-صاحب زمان بیش از برش در آسیاب آوردن طعم های جدید, منو به تمپه پیتزا مشترک

هنگامی که یک فرصت بهتر به همراه می آید, بسیاری آن را با شتاب و هرگز به عقب نگاه.

اما Nate کروز نمی تواند انجام دهد که زمانی که او نقل مکان کرد و برای اجرا با نام تجاری دنیای جدید تمپه بازار محل برش پیتزا مشترک بود که یک ثابت در تمپه را آسیاب خیابان از سال 1998 است.

هنگامی که قطعه اصلی بنیانگذاران تقسیم کروز در بر داشت خود را با شریک زندگی که باز جدید برش پیتزا مشترک در مرکز قدرت که flaunted یک نگاه تازه به حال ساخته شده است در مشتری پایه و به نظر می رسد به لیگ بالاتر اصلی نخ نما محل که اجرا شده توسط برش’ شریک دیگر.

بازار رستوران به خوبی انجام شد و کروز را دوست داشت ، اما او هرگز به سمت چپ آن سالها در آسیاب پشت سر گذاشت. او نگه داشته و نزدیک زبانه ها در آن است.

“من به نوعی احساس ای () آسیاب Ave. (محل سکونت) را لغزش. وقتی این اتفاق افتاد من وعده داده شده به آن را بازگشت به شکوه و عظمت آن روز و به نوبه خود چیزهایی در اطراف” کروز گفت.

و هنگامی که آن را از او خریداری شده به فروشگاه در سال 2019 و بسته آن است. کروز بازگشایی آن را یک ماه بعد و نشان داد قبل از آن شامل یک نگاه جدید و آیتم های منو و لوگو و نام برش در آسیاب.

با قدیمی با جدید

جدید کفپوش یک کت تازه رنگ و تمیز کردن عمیق شد اولین گام است. کروز یک بالتیمور مادری رو از شر بوستون یادگاری که منعکس صاحبان اصلی’ زادگاه و جایگزین آن با ورزش متعلقات بازتاب خود را. ریونز حتی به او برخی از قطعات قرار داده تا.

منو عاقلانه کروز نگه داشته چندساله مورد علاقه های شما – مانند کباب کردن مرغ و سالاد یونانی پیتزا. او نگه داشته, دستور العمل های اصلی اما به روز رسانی آرد, گوجه فرنگی, پایگاه برای, سس و دیگر مواد تشکیل دهنده. اضافات جدید منعکس کننده عشق خود را برای غذاهای دریایی و بالتیمور ریشه های مثل های قدیمی خلیج پیتزا مرغ و فوق العاده مانند یک رول خرچنگ ساخته شده با استفاده از یک دستور العمل خانواده او در بهار گذشته.

“ما یک mom-and-pop. هیچ چیز را منجمد. همه چیز ساخته شده در خانه” او گفت:.

با کمک یک طراح گرافیک, دوست, دوست کروز تغییر لوگو به یک است که شامل آسیاب خیابان پل اضافه کردن یک شخصی محلی را لمس کنید. آن را قابل مشاهده در علامت های خارج از فروشگاه.

غلبه بر کلیشه

آن بوده است آهسته و در عین حال ثابت مارس برای دستیابی به کروز شکوه روز هدف است. برای چند ماه اول کروز تا به حال به مبارزه منفی ادراک ساخته شده در طول سال های اخیر از کثیف سوراخ در دیوار که خدمت بدون زرق و برق برش با یک طرف از متوسط خدمات به مشتریان است.

آرم جدید شده است کلید در غلبه بر این چالش. آن piques رهگذران منافع کروز گفت.

“ما بسیاری از بچه ها گفت:” ما نوشت: این محل خاموش است. اما آنها را دیدم لوگوی جدید و در آمد به ما را بررسی کنید” کروز گفت. “مهم این است که مردم در درب برای دیدن تغییرات و لوگو می کشد مردم.”

که اواخر شب پیتزا را در کالج شهر کروز همچنین برخوردهای درک که مست کالج بچه ها خود را تنها مشتریان. در عین حال او ساخته شده است تا جمعیت ناهار کسب و کار و کارکنان که در مرکز شهر و کسانی که مایل به گرفتن خانه برای شام و یا توقف در خلال و پس از یک روز طولانی در دفتر.

البته در اواخر شب کسب و کار ثابت می ماند.

“بودن در مرکز شهر تمپه تفاوت از روز به شب… ما باید کت و شلوار و کراوات جمعیت و پس از آن از 11 p. m. در آن دیوانه بچه های کالج است. من فقط سوئیچ نور پمپ کردن موسیقی در شب نگه دارید شاد پرنیان” کروز گفت.

ژاک مایر است که در میان کت و شلوار و کراوات مشتریان. او شده است به طور منظم به مدت هفت سال. علاوه بر تمیز و به روز فضای مایر متوجه شده است که کیفیت پیتزا بالا رفته و پرنیان است بیشتر استقبال.

دفتر او در راه رفتن فاصله از برش و آنجا کروز گرفته شده بیش از, او توقف برای ناهار از دوشنبه تا جمعه. او می شود یک تکه و سمت در مرتع پرورش احشام. او تا به حال هر ترکیبی اما پستو و مرغ و سیب زمینی بیکن و سفید پیتزا با ریکوتا و گوجه فرنگی ها خود را مورد علاقه های شما.

“من می توانم یک چیز متفاوت هر روز و نمی تواند غذا خوردن همان چیزی که بارها و بارها گفت:” مایر که در تمپه.

‘من عاشق دیدن یک مشتری خوشحال’

در $3.49 یک تکه برای پیتزا تخصص و $2.99-$3.25 به صورت ساده و پنیر و پپرونی یا سوسیس مایر گفت که او صرف بیش از $20 در ناهار برای یک هفته کار.

“که ضربات ذهن مردم زمانی که من به آنها بگویید که. این بهترین مقرون به صرفه ترین مواد غذایی با کیفیت گزینه برای افرادی که کار بر روی و یا در اطراف آسیاب,” او گفت:.

پیتزا فقط اتفاق می افتد به میان cravable وعده های غذایی برای ناهار و فراتر از آن. با توجه به یک 2019 هریس نظرسنجی انجام شده از طرف کالیفرنیا پیتزا آشپزخانه و 23 درصد از آمریکایی ها از خوردن پیتزا پنج بار یا بیشتر در ماه است.

و در رقابتی ناهار خوری صنایع پیتزا پررونق دسته که پیش بینی شده برای تولید $233.26 میلیارد دلار در سال 2023 با توجه به شرکت تحقیقات بازار و تحقیقات بازار.

کروز نیست تنها جانباز این شرکت مشغول به کار وجود دارد. همه هفت نفر از کارمندان خود شده اند با برش برای بیش از 10 سال و برخی از آنها بخشی از اصلی کارکنان است که در برش سال اول.

در حالی که دسته کروز رستوران طرف متکی بر کسب و کار شریک و مالک جودی کاروس به اداره کتاب – یک نقش کلیدی است که کروز گفت: ساخته شده تفاوت بین شکست و موفقیت است.

بودن حضور شده است یکی دیگر از عوامل است. کروس در فروشگاه شش روز در هفته به آن دست ثابت-در مالکیت و حضور. او گفت: این فروشگاه نیاز به یک صورت است که کارکنان و مشتریان می تواند به ارتباط و اعتماد است.

“من عاشق صحبت کردن با مشتریان است. من عاشق ورزش و گفتگوی بورسی و بازخورد” کروز گفت. “من عاشق دیدن یک مشتری خوشحال.”

برش در آسیاب

که در آن: 11 E. ششم سنت تمپه

کارکنان: هفت

جالب آمار: 23 درصد از آمریکایی ها از خوردن پیتزا پنج بار یا بیشتر از یک ماه با توجه به 2019 هریس نظرسنجی انجام شده از طرف کالیفرنیا پیتزا آشپزخانه.

جزئیات: 480-590-0511, slicesonmill.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>