نور-ایستگاه های راه آهن می تواند به نفع از پیشنهاد اقدامات ایمنی در مینه سوتا امور خارجه کنگره

کریستی Arevalo دارای یک سیستم با خیال راحت بازگشت به خانه از کار در فروشگاه های محلی دلار اگر او نیاز به خط آبی.

این طرح شامل نامزد هنری Stanback همراه او از دریاچه خیابان/Midtown نور ایستگاه راه آهن, بازگشت به, St. Paul — به خصوص در شب. مشغول متوقف کند تا به بالاترین سطح از فعالیت های جنایی از تمام خط آبی را 14 ایستگاه در خارج از مرکز شهر مینیاپولیس.

“من نگرانی در مورد ایمنی خود را,” او گفت:.

در حالی که بحث در مورد افزایش جرم و جنایت در شهرهای دوقلو’ نور-خطوط راه آهن پدید آمده در کنگره آمریکا در این سال شده است وجود دارد کمی گفتمان در مورد حصول اطمینان از ایمنی مسافر در سبز و آبی خط ایستگاه. متوقف می شود به عنوان نقطه ورود به یک نور-سیستم راه آهن که کشتی حدود 25 میلیون مسافر در سال است.

اما یک تجدید تاکید بر ایمنی حمل و نقل توسط مترو و قانونگذاران دولت می تواند مثبت سرريز در اثر نور سیستم راه آهن 37 ایستگاه. دو اقدامات در قوه مقننه تماس برای ایجاد غیر مسلح حمل و نقل “سفیران” برای کمک به حفاظت از سیستم — از جمله ایستگاه — با اجرای کرایه و ارائه کمک به بی خانمان ها و به طور کلی کمک به مسافران است. که آزاد کردن حمل و افسران پلیس برای مقابله جدی تر جنایات.

“چه ما در حال تلاش برای انجام دهید این است که بیشتر چشم و گوش در سراسر سیستم حمل و نقل گفت: Rep. براد Tabke DFL-Shakopee که نویسنده یکی از طرح های پیشنهادی.

یکی دیگر از اندازه گیری های تن به تن با تشکر. Jon Koznick R-Lakeville, تماس, برای شورای شهر به صرف حداقل 2 میلیون دلار از بودجه خود را برای بیشتر “اجرای فعالیت های” در نور-راه آهن قطار و در ایستگاه. یکی دیگر از حزب جمهوری خواه در کنگره پل Torkelson از Hanska پیشنهاد کرده است ممیزی مستقل ارزیابی ایمنی در راه آهن نور از جمله نگاهی به موانع و یا گردان در ایستگاه برای جلوگیری از کرایه evaders.

بحث در مورد نور-راه آهن عملیات می تواند داشته باشد-اعم عواقب به عنوان ساخت و ساز همچنان در $2 میلیارد دلار جنوب غربی نور-راه آهن خط. فرمت های موجود خط سبز باد از جنوب غرب خواهد شد از ویژگی های 16 اضافی ایستگاه های خدمات مسافری بین مینیاپولیس و دشت بهشت آغاز و در سال 2023.

“تجربه مشتری شروع نمی کند زمانی که شما وارد قطار شروع می شود آن را راه قبل از اینکه از جمله ایستگاه خود گفت: ملاقات رئیس شورای چارلی Zelle.

Panhandling, نقاشی های دیواری, سرنگ

یک بعد از ظهر در هفته گذشته یک مرد جوان lounged در کرایه ماشین در دریاچه خیابان/Midtown ایستگاه برگزاری موقت ثبت درخواست برای پول است. او اغراق در یک سیگار به عنوان رفتند مسافران hustled با جدیت اجتناب از تماس با چشم. مرطوب و سرد ایستگاه حفظ لجبازی بوی ماری جوانا. خارج دور انداخته سوزن و قوطی های آبجو پراکنده بودند در نزدیکی یک جفت از نقاشی های دیواری-برچسب porta-potties.

“من احساس می کنم نا تمام وقت” گفت: آندره ملدن در حالی که انتظار برای یک خط آبی قطار با 7 سال نوه. “شما مردم حلق آویز کردن مردم در تلاش برای به دست آوردن گرم. این بد است. ما نیاز به حفاظت. آنها نیاز به انجام کاری.”

مایکل پالمر, که گفت که او بی خانمان با اشاره به قطار خود را به عنوان “تاسیسات” برای رسیدن به قرار ملاقات های پزشکی. اما اغلب او را احساس نمی کند امن در ایستگاه LRT چون “پلیس قادر به واکنش نشان می دهند.”

اما دیگر از مسافران گفت که آنها احساس نمی ناامن گرچه برخی از زنان گفت: آنها برای جلوگیری از این ایستگاه در شب.

در 2019, 272 جرایم گزارش شده در این دریاچه خیابان/Midtown ایستگاه حدود 20 درصد از آن در نظر گرفته شد جدی — یک دسته که شامل تجاوز به عنف و سرقت و تشدید حمله. که حدود 16 درصد کاهش نسبت به سال گذشته در این ایستگاه که تا به حال در مورد 794,000 کل boardings در سال 2019 با توجه به مترو و حمل و نقل.

جرم و جنایت افزایش 152 درصد در اتحادیه انبار ایستگاه در سال گذشته نهایی خط سبز توقف در خیابان که در آن در مورد 809,000 مسافران رو روشن یا خاموش. افزایش شیب رانده شد 586 گزارش کمتر جدی حوادث مانند کرایه فرار خرابکاری قمار در اختیار داشتن مواد مخدر و سرقت است.

مترو حمل و نقل نسبت به پیاده روی به افزایش حضور پلیس در اتحادیه انبار ایستگاه به خصوص خدمات پس از شروع به خاموش کردن وجود دارد در تابستان گذشته در 2 صبح تا قطار را می توان به حفظ و تمیز.

St. Paul شرکت بوستر حمایت از حمل و نقل عمومی اما آیا نگرانی در مورد ایمنی.

“اگر شما بحث را به صاحبان کسب و کار در Lowertown آنها می گویند مردم در خارج از شهر و ایجاد خرابی و [شرکت در] جزئی مزاحم رفتارهای گفت:” B Kyle, رئيس جمهور و مدیر عامل St. Paul منطقه اتاق بازرگانی است.

از پنج ایستگاه به اشتراک گذاشته شده توسط سبز و خطوط آبی در مرکز شهر, مینیاپولیس, ایالات متحده آمریکا بانک ورزشگاه جلوگیری دارای بالاترین بروز جرم و جنایت — همزمان با افزایش جرم جدی در حال رشد در مرکز شهر شرق محله.

Yingling فن استاد برنامه ریزی منطقه ای در دانشگاه مینه سوتا را هامفری دانشکده امور عمومی گفت که از نظر جرم و جنایت خشونت آمیز “این عدد بسیار کوچک است که در مقایسه با سایر فضاهای عمومی.”

مترو حمل و نقل رئیس پلیس ادی Frizell نورد از یک سیستم جدید در ماه های اخیر است که در آن پلیس اختصاص داده شده در یک منطقه خاص شبیه به یک سنتی ضرب و شتم از جمله ایستگاه های. این استقرار بر اساس “جنایات روند الگوها و تحلیل” دادن مشکل مناطق بیشتر توجه او گفت:.

“آن ها کار خود را به وجود دارد همواره می دانیم که فعالیت ها و دانستن مردم” Frizell گفت.

زمان واقعی نظارت

در حالی که دوربین در نور-راه آهن قطار در حال به روز رسانی ایستگاه های خود را در حال حاضر مجهز به دوربین در زمان واقعی نظارت. Frizell امید به گوشت گاو تا این سیستم را با “چاشنی افسران” ایستگاه نظارت دوربین ها و اعزام افسران زمانی که مورد نیاز است.

حمل و نقل مترو استخدام 141 وقت افسران و 41 بخشی تایمر. سال گذشته شورای صرف $850,000 برای پرداخت هزینه های بیشتر اضافه کاری و 20000 ساعت های اضافی از پلیس زمان برنامه ریزی شده در این سال است. Zelle می گوید او نمی خواهد کاهش بودجه از مجلس برای بیشتر افسران.

و دو اضافی افسران به تازگی اختصاص یافته به این بخش را بی خانمان اقدام تیم که متصل خانمان مسافران به پناهگاه و دراز مدت گزینه های مسکن.

“وجود دارد هیچ پاسخ آسان,” Zelle گفت. “ما در تلاش هستیم به این آدرس در یک راه انسانی. اما ما نمی تواند یک تلفن همراه آژانس خدمات اجتماعی.”

 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>