کوبه خلبان هلی کوپتر به حال کم دید FAA تخلف در ’15

خلبان یک هلیکوپتر که سقوط کرد به جنوب کالیفرنیا دامنه کوه به قتل کوبه برایانت و هشت نفر دیگر مواخذه پنج سال پیش برای پرواز بدون اجازه به حریم هوایی در حالی که او تا به حال کاهش دید با توجه به اداره هوانوردی فدرال اجرای ثبت.

Ara Zobayan شد مشاوره توسط FAA محقق پس از او نقض قوانین FAA با عبور مشغول به حریم هوایی در نزدیکی فرودگاه بین المللی لس آنجلس در مارس 11 2015 با توجه به سابقه بود که اولین گزارش روز شنبه توسط لس آنجلس تایمز.

رکورد نشان نمی دهد که آیا Zobayan حمل هر مسافر در آن زمان است.

Zobayan, 50, درگذشت Jan. 26 هنگامی که هلیکوپتر را سقوط در سرعت بالا به دامنه کوه در کالاباساس شمال غربی لس آنجلس. Zobayan تا به حال شده است در تلاش برای صعود به بالای ابر لایه هنگامی که هواپیما banked چپ و سقوط از 1200 پا (366 متر) با سرعت بالا. شده است وجود دارد حدس و گمان است که خلبان شد گیجی در هوای مه آلود. سقوط همچنان تحت بررسی است.

تصادف نیز کشته برایانت و 13 ساله دختر سکس همراه با شش نفر دیگر. قربانیان مفتخر خواهد بود در یک Feb. 24 مکان یادبود در مرکز استیپلز در لس آنجلس.

در آن زمان Zaboyan شد رئیس خلبان برای خدمات منشور جزیره بیان هلیکوپتر, Inc.

او پرواز برای همان شرکت در 2015 حادثه است.

با توجه به FAA گزارش Zobayan این هلی کوپترها در نزدیکی Hawthorne, کالیفرنیا, فرودگاه و سمت شمال که از او پرسید: سهل انگاری برج برای اجازه عبور سهل انگاری حریم هوایی. Zobayan گفته بود که شرایط آب و هوایی برآورده نمی کنند حداقل برای خلبانان با استفاده از ویژوال قوانین پرواز که پرواز دید.

Zaboyan شد و پرسید که آیا او می تواند حفظ “شرایط VFR.”

Zaboyan پاسخ داد که او می تواند “حفظ ویژه VFR” — به این معنی که او به دنبال کسب اجازه برای پرواز با دید کمتر-از-دید مطلوب.

زمانی که کنترل ترافیک هوایی را تکذیب کرد درخواست و به او گفت که به روشنی از منطقه Zobayan پاسخ داد که او می تواند “حفظ VRF” اما در طول مکالمه هلیکوپتر وارد حریم هوایی با توجه به سابقه بوده است.

Zobayan تماس با مقامات و شرکت خود را پس از حادثه و تعاونی. اما FAA محقق گسله او را برای عدم به درستی طرح و بررسی آب و هوای کنونی در LAX که باید به او اجازه داد زمان برای برقراری ارتباط قبل از آن با برج به منظور دریافت و ترخیص کالا با توجه به سابقه بوده است.

این گزارش گفت: Zobayan “بستری خطای خود در زمان مسئولیت خود عمل و حاضر به هر گونه دیگر اقدامات لازم در جهت انطباق است.”

“وجود دارد هیچ نشانه ای که این تکرار حادثه و هیچ نشانه ای وجود دارد که این حادثه یک روند با آقای Zobayan” این گزارش گفت:.

Zobayan شد توصیه “در عملیاتی در کلاس B حریم هوایی ویژه VFR آب و هوا حداقل برنامه ریزی مناسب, بررسی آب و هوا و پیش بینی های مورد نیاز اقدام می باشد”. “او تعاونی و پذیرای مشاوره.”

جزیره بیان هلیکوپتر Inc گزارش شده است که آن را انجام شده زمین های اضافی و آموزش پرواز با Zaboyan.

جانباز خلبانان تقسیم شدند بیش از شدت FAA نقض بار گزارش شده است.

“من نمی دانم یک خلبان وجود دارد که نه نقض یک قاعده” شاون Coyle گفت. “در صورتی که تنها تخلف او تا به حال پس از آن من می گویند او بسیار امن است.”

اما سابق جزیره بیان خلبان Kurt Deetz گفت: ورود سهل انگاری حریم هوایی بدون تصویب می تواند خطرناک باشد زیرا ممکن است حضور جت تجاری. او همچنین در مورد سوال Zaboyan ارتباط با کنترل ترافیک هوایی.

“شما نمی توانید درخواست ویژه VFR و سپس آنها را انکار شما و به شما می گویند” من یک دقیقه صبر کنید, در واقع من VFR,’,” او گفت: بار. “این که چگونه آن کار می کند. این نشان می دهد که شاید درک خود را از ویژه VFR به عنوان مخالف به VFR ابری بود.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>