استکهلم, Feb. 11, 2020 /PRNewswire/ — Klarna جهانی پیشرو پرداخت و خرید ارائه دهنده مفتخر است راه اندازی آن `مصرف کننده شورای’. ابتکار جهانی می بیند Klarna دعوت کنندگان به ملاقات کردن و به اشتراک گذاری افکار خود را در موضوعات مختلف مرتبط با تجارب خود را با استفاده از Klarna. این دیدار با یو پی اس را در همه بازارهای اصلی سه بار در هر سال است.

این است که هنوز یکی دیگر از گام نشان Klarna تعهد به حتی نزدیک به مصرف کنندگان به درک آنچه در آن طول می کشد به انجام Klarna ماموریت به ارائه مسطح و باهوش ترین تجربه در هنگام خرید و پرداخت.

“در Klarna ما شگفت آور مشغول مصرف کننده در جامعه است که ما صحبت می کنند و گوش دادن به روزانه برای درک تجارب دست اول. ما علاقه مند هستید در قسمت های خوب اما مهمتر از همه ما علاقه مند هستید در مناطق که در آن ما به وضوح باید اتاق را برای بهبود. ما همیشه به دنبال راه های جدید برای پشتیبانی و ساخت Klarna با جامعه ما و برای حل مصرف کننده نقاط درد ما ممکن است فکر کنیم. جمع آوری بازخورد مستقیم بسیار برای ما مهم و حیاتی در جلسه نیازهای مصرف کنندگان و در نهایت به ارائه بهترین end-to-end تجربه خرید”, سباستین Siemiatkowski از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Klarna.

آن را تبدیل به طور فزاینده ای مشهود در طول چند سال گذشته که از راه فروشگاه مصرف کنندگان صرف و صرفه جویی است که به سرعت در حال تحول و فن آوری انقلابی مورد نحوه مصرف کنندگان رویکرد مالی خود را. در Klarna همه چیز حول محور مصرف کننده و نحوه ارائه unparallelled خدمات که اجازه می دهد آنها را به استفاده از افزایش کنترل و شادی – روزمره است. اما به عنوان یک دیجیتال شرکت گاهی اوقات می تواند سخت به طور منظم ملاقات کنندگان چهره به چهره و به خصوص با گسترش سریع به بازارهای جدید است. Klarna را `مصرف کننده شورای’ بازی خواهد کرد و نقش کلیدی در تسهیل این گفتگو مهم و اطمینان حاصل شود که Klarna است و حتی بیشتر پاسخگو به مصرف کننده نیازهای در حال تحول و توسعه خدمات به آنها را حل کند.

“با راه اندازی `مصرف کننده شورای’ ما در حال بدست گرفتن مستقیم ما مصرف کننده دیالوگ به یک سطح جدید را قادر می سازد آنها را به ما توصیه و واقعا قرار دادن آنها در قلب همه چیز را ما انجام می دهیم. ما بسیار افتخار از تعداد مصرف کنندگان را انتخاب کنید که Klarna روزمره و با این ابتکار ما می خواهیم به مطمئن شوید که آنها می تواند به همان اندازه افتخار با استفاده از خدمات ما”, ادامه سباستین Siemiatkowski.

اولین مصرف کننده شورای’ دیدار با یو پی اس را در لندن در مارس 10 و استکهلم در مارس 16, پس, Manchester برلینو نیویورک در بهار. هر دیدار را به یک موضوع خاص و متناسب با بازار محلی با هدف شامل مصرف کنندگان در سراسر طیف در Klarna ماموریت برای تبدیل شدن به جهان smooothest تجربه خرید.

پس از دیدار با یو پی اس تمام یافته ها و تجربیات به اشتراک گذاشته خواهد شد و خلاصه در یک گزارش. این گزارش اطمینان حاصل شود همه بازخورد است که به درستی در نظر گرفته شود که طراحی و توسعه محصولات و خدمات موجود و. پیشرفت در اهداف توسعه در دسترس خواهد بود در محلی Klarna وبلاگ که در آن هر منطقه ارائه خواهد شد به طور منظم به روز رسانی وضعیت.

آیا شما علاقه مند در بخشی از اولین مصرف کننده شورای’ دیدار – ؟

ثبت نام علاقه خود را برای لندن اینجا و استکهلم در اینجا.

در مورد Klarna

ما را خرید smoooth. با Klarna مصرف کنندگان می توانید خرید در حال حاضر و بعد از پرداخت به طوری که آنها می توانید آنچه را که آنها امروز را دوست دارم. Klarna ارائه به مصرف کنندگان و خرده فروشان شامل پرداخت های اجتماعی, خرید و امور مالی شخصی. بیش از 200 ، 000 تجار از جمله H&M, Adidas, IKEA, Expedia, گروه, سامسونگ, ASOS, Peloton, Abercrombie & Fitch, نایک و AliExpress فعال اند Klarna نوآورانه تجربه خرید آنلاین و در فروشگاه. Klarna است بسیار با ارزش fintech در اروپا با یک ارزیابی $5.5 میلیارد دلار و یکی از بزرگترین شرکت های خصوصی در fintechs در سطح جهان است. Klarna تاسیس شد در سال 2005 به بیش از 2700 نفر از کارکنان و فعال در 17 کشور جهان است. برای اطلاعات بیشتر klarna.com.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:
press@klarna.com

این اطلاعات برای شما به ارمغان آورد Cision http://news.cision.com

https://news.cision.com/klarna-bank-ab–publ-/r/klarna-launches-global–consumer-council-,c3032573

فایل های زیر برای دانلود در دسترس هستند:

منبع Klarna بانک AB (publ)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de