iQIYI اعلام عمده درام و انواع نشان می دهد منتشر شده در iJOY کنفرانس

در این کنفرانس ویویان وانگ, CMO و رئیس جمهور جدید مصرف کننده کسب و کار گروهی از iQIYI مشترک دیدگاه های خود را در این شرکت استراتژی بازاریابی محتوا. “محتوا خواهد بود که نقطه شروع جدید مدل های کسب و کار برای دهه آینده,” او گفت:. “محتوا است که در حال حاضر شکل دادن به مصرف روند. کسب و کار تنها قادر خواهد بود برای به دست آوردن کشش با ایجاد محتوای مبتنی بر مصرف حالات و گسترش محتوای خود را محور کسب و کار با استفاده از مطالب خود را به عنوان نقطه ورود و ساخت علامت های تجاری خود محبوب است.”

تعریف جدیدی ایجاد محتوا و عمودی محتوا از طریق نیازهای کاربران ایجاد هسته IP دارایی

تغییرات سریع در مطالب مشاهده رفتار و مصرف محتوای نیازهای در حال رانندگی ایجاد تعریف محتوا. چن شیائومعاون ارشد رئیس جمهور از iQIYI گفت که بر اساس نیاز کاربران برای محتوا است که با کیفیت بالا و مرسوم و بر شبکه های اجتماعی iQIYI کرده است ابداع این روش آن انتخاب موضوع و داستان و پیشگام آخرین روند به عنوان مثال با پرورش جدید بت. iQIYI نیز استقرار آن مزایای فن آوری به بهبود بهره وری از ایجاد محتوا و کاربران تجربه تماشای. حمایت in-house studios و خارجی شرکای iQIYI دارای بازده بالا توليد محتوا ظرفیت و یک مجموعه گسترده ای از IP ذخایر.

به منظور به طور فزاینده ای متنوع سرگرمی نیازهای کاربران iQIYI متعهد به تولید یک نمونه کارها متنوع از محتوای خود را بر اساس محتوای قوی ایجاد ظرفیت. از نظر تنوع را نشان می دهد iQIYI تمرکز خود را در پنج حوزه از جمله جوانان بت محبوب, جوانان, فرهنگ نوآورانه عمودی محتوا و شیوه زندگی است. این شرکت تولید خواهد شد بیشتر فیلم های پرفروش و آمار نشان می دهد تنوع و ارائه موضوعات جدید را به نفع خود کاربران بیشتر از جمعیت ایجاد چند بعدی مطالب حالات. وقتی که می آید به سریال iQIYI را غبار تئاتر ثابت کرده است محبوب و شناخته شده برای آن با کیفیت بالا و محتوا. شرکت در این حرکت ساخت برای راه اندازی بیشتر مضمون و محتوا انتخاب جمله عاشقانه یا جشن سال نو تئاتر.

سنگین وزن درام و تنوع را نشان می دهد برای ایجاد غنی مصرف حالات

بر اساس تحقیقات جامع و بینش به نیازهای کاربران iQIYI ادامه به نوآوری محتوای آن ارائه شده است. در این کنفرانس iQIYI اعلام کرد 20 آینده تنوع را نشان می دهد و 40 عمده جدید, درام, سریال, ارائه انتخاب های متنوع از سرگرمی مطالب برای مخاطبان مختلف و مصرف تازه سناریو برای تبلیغ.

آینده تنوع نشان می دهد منتشر شده شامل بیایید پارتی, iQIYI جیغ شب در Chimelong, جوانان با شما فصل 3 در جوانی بت دسته و رپ از چین در سال 2020 و FOURTRY فصل 2 در فرهنگ جوانان دسته. رمان واقعیت را نشان می دهد شامل HAHAHAHAHAشامل محبوب مشهور در چین و مجازی بت رقابت نشان دادن تنوع ابعاد نوا. در ضمن دو بسیار به تماشای تنوع را نشان می دهد من می توانم BB و گروه بزرگخواهد شد با بازگشت فصل جدید. برای سریال iQIYI در نظر دارد به جریان تعلیق درام سری Luoyang بر اساس Ma Boyong رمان, رئالیسم سری عشق در شانگهای, عاشقانه سری برو Squid 2: Dt Appledog زمان تعطیلات از عشق, بهترین دوست من , داستان و غیره.

همکاری با برندها به سرمایه گذاری در مصرف ارتقا رانده مطالب جدید مصرف حالات

با به روز رسانی از مصرف حالات در چینجدید مدل های کسب و کار و نام تجاری در حال ظهور است. در حال حاضر با داشتن کمک مارک ضبط تقاضای مصرف کننده از طریق نوآورانه محتوای iQIYI در حال حاضر مشغول کار بر روی محتوای جدید-رانده مصرف مدل ها و فرصت ها. چه از طریق رپ از چینکه باعث یک بازار برای رپ عملکرد و مربوط به مصرف یا واقعیت نشان می دهد FOURTRY که منجر به ایجاد FOURTRY نام تجاری iQIYI تولید IPs نشان داده اند قدرت خود را به نفوذ کاربران عادات مصرف و مجموعه گرایش های جدید.

“در آینده ما خواهد ساخت مصرف حالات در اطراف محتوای با کیفیت بالا. ما ادغام خواهد شد آنلاین و آفلاین مدل ها و ایجاد فرصت های مصرف با مارک های با اعمال نفوذ تاثیر مشاهیر و KOLs منجر به ارتقاء مصرف از طریق دهه آینده” گفت: Vivian وانگ.

رفتن به جلو iQIYI خواهد ساخت IPs به گسترش دامنه خود را از محتوا و ساخت آنلاین و آفلاین مدل و ایجاد یک مدل کسب و کار جدید از “افراد مشهور/KOL + تنظیمات + نام تجاری انکوباتور” با اتصال مارک های هنرمندان, تکنولوژی و منابع دیگر. iQIYI نیز کمک خواهد کرد که برندها برای تعامل با مصرف کنندگان و ایجاد گرایش های جدید در نظر محتوا مشاهیر/KOLs و آفلاین فضا.

در این کنفرانس iQIYI اعلام آفلاین فضای FOURTRY فضا و فرهنگ با نام تجاری BKStore که هدف pop-فرهنگ مصرف کنندگان است. FOURTRY فضای پاپ-فرهنگ روند فضای پس از مدل FOURTRY فصل 2خواهد شد پیوستن به دست با بیش از 15 برندها برای ایجاد مصرف حالات و روند در سراسر فرهنگ پاپ. در ضمن مستقل فرهنگ نام تجاری BKStore خواهد گرد هم آوردن هنرمندان در زمینه های مختلف از جمله نقاشی های دیواری, طراحی گرافیک و موسیقی است. در آینده مطالب و هنرمندان و مشتقات و آفلاین نشانه تحت این مدل کسب و کار جدید باز خواهد شد تا فرصت های همکاری برای علامت های تجاری.

به لطف متنوع محتوای IP کتابخانه های عظیم و جوان کاربر پایگاه iQIYI می توانید قفل در مصرف کنندگان جوان برای علامت های تجاری. این شرکت ادامه خواهد داد به تمرکز بر روی تولید محتوای با کیفیت بالا در حالی که کار با شرکای صنعتی و تجاری به شیر به طور فزاینده ای متنوع مناطق مطالب بازاریابی و مصرف و کشف ایده های نوآورانه.

در مورد iQIYI, Inc.
iQIYI, Inc. نوآورانه بازار پیشرو سرگرمی های آنلاین خدمات در چین. آن شرکت DNA ترکیبی از استعداد خلاق با تکنولوژی پرورش یک محیط به صورت مستمر نوآوری و تولید فیلمهای محتوا. iQIYI پلت فرم ویژگی های بسیار محبوب محتوای اصلی و همچنین به عنوان یک کتابخانه جامع از دیگر حرفه ای تولید محتوای شریک-تولید محتوا و کاربر تولید محتوا. این شرکت متمایز خود را در سرگرمی های آنلاین صنعت خود پیشرو در فن آوری پلت فرم طراحی شده توسط پیشرفته هوش مصنوعی دادههای بزرگ و اصلی دیگر فن آوری های اختصاصی. iQIYI جذب یک پایگاه کاربر خود را با شوق و تعامل کاربر و توسعه متنوع کسب درآمد مدل از جمله عضویت, خدمات, آنلاین, تبلیغات, خدمات, توزیع محتوا, پخش زنده, بازی های آنلاین, IP, صدور مجوز, ادبیات آنلاین و تجارت الکترونیک.

منبع iQIYI, Inc.

لینک های مرتبط

www.iqiyi.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de