INRIX: احتقان هزینه هر آمریکایی حدود 100 ساعت $1,400 یک سال

در ایالات متحده 2019 جهانی ترافیک کارت امتیازی تجزیه و تحلیل تراکم و شدت آن در بالای صفحه 66 مناطق شهری است. برای دومین سال متوالی بوستون رتبه بندی به عنوان شلوغ ترین شهر در ایالات متحده آمریکا با متوسط رفت و آمد در منطقه مترو از دست دادن 149 ساعت در هر سال به احتقان هزینه $2,205 هر راننده در زمان از دست رفته. شیکاگو (145 ساعت $2,059 از دست داد) فیلادلفیا (142 ساعت $2,016 فتح از دست رفته) شهر نیویورک (140 ساعت $1,988 از دست داد) و واشنگتن دی سی (124 ساعت $1,761 از دست داد) گرد کردن به بالا 5. در حالی که شناخته شده در طول تاریخ برای آن تراکم لس آنجلس (رتبه ششم در ازدحام; 103 ساعت از دست رفته در سال 2019) ثابت بن بست ندارد و به شدت به عنوان دیگر برتر شهرستانها با توجه به جغرافیای وسیع و عظیم شبکه جاده. از سوی دیگر Wichita, Kansas, برای سال دوم در یک ردیف به حال بالاترین سطح تراکم در ایالات متحده آمریکا با رانندگان دست دادن کمتر از دو ساعت در سال است.

“ازدحام هزینه های آمریکایی ها میلیاردها دلار در هر سال است. اما به نظر می رسد ثبات در برخی از کشور های شلوغ ترین مترو – با تاخیر بالا بردن حدود سه درصد در سراسر کشور پس از سال 2017 گفت:” ترور نی, حمل و نقل, تحلیلگر در INRIX. “ادامه نوآوری و سرمایه گذاری در smarter جاده مدیریت نشان دادن نشانه های اولیه پیشرفت است. به منعکس کننده به طور فزاینده ای متنوع تحرک چشم انداز 2019 جهانی ترافیک کارت امتیازی شامل هر دو حمل و نقل عمومی و دوچرخه سواری معیارهای برای اولین بار.”

جدول 1: 10 شلوغ ترین مناطق شهری در ایالات متحده آمریکا

2019
تراکم
رتبه (2018)

منطقه شهری

ساعت از دست رفته در
تراکم

آخرین مایل سرعت (مایل در ساعت)

هزینه هر راننده

هزینه هر شهرستان

دوچرخه دسترسی

دسترسی به حمل و نقل

1 (1)

Boston, MA

149

12

$2,205

$4.1 B

متوسط

بالا

2 (3)

Chicago, IL

145

11

$2,146

$7.6 B

متوسط

بالا

3 (5)

Philadelphia, PA

142

10

$2,102

$4.5 B

متوسط

بالا

4 (2)

New York City, NY

140

11

$2,072

$11.0 B

متوسط

بالا

5 (3)

واشنگتن دی سی

124

10

$1,835 دفاع

$4.1 B

متوسط

بالا

6 (7)

Los Angeles, CA

103

16

$1,524

$8.2 B

کم

کم

7 (6)

San Francisco, CA

97

10

$1,436

$3.0 B

متوسط

بالا

8 (9)

Portland, OR

89

14

$1,317

$1.2 B

متوسط

بالا

9 (11)

Baltimore, MD

84

10

$1,243

$1.3 B

متوسط

بالا

10 (12)

Atlanta, GA

82

12

$1,214

$3.0 B

کم

کم

بیشتر انباشته دالان در آمریکا

لس آنجلس دارای دو بدترین دالان در ایالات متحده, که در آن رانندگان در آمریکا-101 و من-5 اتلاف 80 و 76 ساعت در هر سال در ساعت اوج در ازدحام بود. در هر صورت راهرو منحصر به فرد در خدمت بزرگ منطقه جغرافیایی محدود جایگزین. در مورد ما-101, کاهش آن از طریق تپه های هالیوود در حالی که من 5 اجرا می شود مورب به مرکز شهر هسته ای در سراسر متعدد دیگر بزرگراه.

لیست دالان است که توسط 5 شلوغ ترین شهرهای آمریکا, حسابداری برای هفت از 10 بدترین. جای تعجب خلیج تمپا من-275 می آید در عدد نه با وجود تمپا است عدم حضور در بالا 25 شلوغ ترین شهرهای لیست.

جدول 2: 10 شلوغ ترین جاده ها در ایالات متحده 2019

رتبه

شهر

نام جاده

از

به

روزانه تاخیر
(دقیقه)

سالانه تاخیر
(ساعت)

1

لس آنجلس

من-5

من-10

من-605

20

80

2

لس آنجلس

ما-101

CA-134

CA-110

19

76

3

شهر نیویورک

بروکلین و کوئینز
بزرگراه

بروکلین-باتری
تونل

من-495

17

68

4

شهر نیویورک

I-95

بروکنر
بزرگراه

جورج
واشنگتن
پل

16

64

5

آتلانتا

من-85/I-75

T. Mathis
پارک وی

کالج پارک

16

64

6

Austin

I-35

غرب کشتار
لین

شرق دین کیتون
خیابان

16

64

7

Tampa Bay

من-275

سن پترزبورگ

شمال تمپا
خیابان

15

60

8

شیکاگو

من-290

من-294

من-90

14

56

9

لس آنجلس

من-405

ما-101

من-105

14

56

10

شیکاگو

من-90/I-94

من-294

من-290

13

52

چگونه شهرستانها ایالات متحده نسبت به بالا شهرستانها در سراسر جهان

در سطح جهانی بوگوتا در صدر لیست از شهرستانها نهفته تراکم ترافیک با رانندگان دست دادن 191 ساعت از یک سال به تراکم دنبال Rio de Janeiro (190 ساعت), Mexico City (158 ساعت) و استانبول (150 ساعت). آمریکای لاتین و اروپا شهرستانها دوباره تحت سلطه Top 10, برجسته شهرنشینی سریع اتفاق می افتد در آمریکای لاتین و شهرستانها بیمار-مناسب برای خودرو استفاده در اروپا.

جدول 3: 10 شلوغ ترین شهرهای جهان در سال 2019

2019
تاثیر
رتبه

منطقه شهری

منطقه

هزینه هر
راننده

درونی شهر
آخرین مایل سرعت
(MPH)

1

بوگوتا, کلمبیا

آمریکای جنوبی

191

9

2

ریو دو ژانیرو, برزیل

آمریکای جنوبی

190

15

3

مکزیکو سیتی, مکزیک

آمریکای شمالی

158

12

4

استانبول, ترکیه

آسیا

150

11

5

رم, ایتالیا

اروپا

166

11

6

سائو پائولو, برزیل

آمریکای جنوبی

150

13

7

پاریس, فرانسه

اروپا

165

10

8

لندن, انگلستان

اروپا

149

10

9

بوستون ماساچوست

آمریکای شمالی

149

11

10

شیکاگو, ایلینوی

آمریکای شمالی

145

11

دسترسی به داده های قابل اعتماد است که اولین گام در مقابله با تراکم. استفاده از داده های بزرگ برای ایجاد سیستم های حمل و نقل هوشمند است که کلید حل تحرک شهری مشکلات. INRIX داده ها و تجزیه و تحلیل ترافیک و پارکینگ و جمعیت جنبش کمک به برنامه ریزان شهرستان و مهندسین را داده مبتنی بر تصمیم گیری برای اولویت بندی هزینه های به منظور به حداکثر رساندن منافع و هزینه ها را کاهش دهد در حال حاضر و برای آینده است.

یافته های کلیدی از INRIX 2019 جهانی ترافیک کارت امتیازی ارائه یک معیار سنجش برای دولت ها و شهرستانها در سراسر جهان برای اندازه گیری پیشرفت به بهبود تحرک شهری و پیگیری تاثیر هزینه های شهر هوشمند طرح.

لطفا www.inrix.com/scorecard به صورت:

  • کامل 2019 جهانی ترافیک کارت امتیازی گزارش از جمله رتبه بندی برای آمریکا و آلمان
  • تعاملی صفحه وب با داده ها و اطلاعات برای بیش از 900 شهرستانها و 43 کشور
  • کامل روش

یادداشت به ویراستاران:
منابع داده ها
INRIX فیوز ناشناس اطلاعات متنوع از مجموعه داده – مانند تلفن و اتومبیل و کامیون ها و شهرستانها – که منجر به قوی و دقیق بینش. داده های مورد استفاده در 2019 جهانی ترافیک کارت امتیازی است متراکم و یا uncongested وضعیت هر بخش از جاده برای هر دقیقه از روز را به عنوان مورد استفاده توسط میلیون ها نفر از رانندگان در سراسر جهان است که با تکیه بر INRIX مبتنی بر ترافیک خدمات.

روش تحقیق
این INRIX 2019 جهانی ترافیک کارت امتیازی ایجاد شده در سال 2018 کارت امتیازی با شناسایی چندین رفت و آمد مناطق در شهرستانها گرفتن هر شهر منحصر به فرد خود را تحرک مشخصات. بعلاوه 2019 کارت امتیازی تجزیه و تحلیل زمان سفر بین حالت و تاثیر حوادث بر تراکم در شهرستان. از این رویکرد چند وجهی یک درک جامع دست یافتنی است به طور فزاینده پیچیده چشم انداز است.

این INRIX 2019 جهانی ترافیک کارت امتیازی محاسبه زمان از دست رفته در ازدحام با به کارگیری اوج اوج و جریان آزاد اطلاعات را به چندین رفت و آمد زیر مناطق در شهرستان. اوج مربوط به مطلق بدترین بخش صبح و بعد از ظهر رفت و آمد است. اوج پایین است نقطه اوج دوره. رفت و آمد فرعی مناطق شناسایی شده بر اساس غلظت سفرهای عقد در یک منطقه تعریف شده. یک تجزیه و تحلیل اقتصادی انجام شد به برآورد کل هزینه به طور متوسط راننده در یک شهرستان و در مجموع هزینه به شهرستان جمعیت. بدترین دالان محدود به کسانی که بالاترین حجم ترافیک و رتبه بندی متوسط ساعت تاخیر هر راننده در سال 2019. اضافی معیارهای آنلاین در دسترس هستند و در گزارش کامل.

در مورد INRIX
INRIX رهبر جهانی در خودرو متصل خدمات و تحرک تجزیه و تحلیل ترافیک. ما با استفاده از اطلاعات و بینش برای کمک به مشتریان ما را به تحرک دقیق تر و امن تر و کارآمد تر. با توانایی ارائه خدمات حمل و نقل در هر جاده ای در جهان, ما ترجیح ارائه دهنده تحرک هوش برای خودروسازان پیشرو, حمل و نقل, سازمان ها و کسب و کار. اطلاعات بیشتر در INRIX.com.

منبع INRIX

لینک های مرتبط

http://INRIX.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de