در شرایط فوق العاده و فرزندان معلول در صورت موانع آموزش و پرورش

وقتی آریزونا مدارس به طور ناگهانی بسته شده و با توجه به کروناویروس همه گیر Cyndi Gaillard مطمئن نیستید که چگونه آن را تحت تاثیر دخترش ویژه خدمات آموزش و پرورش.

هفت روز بعد Gaillard گفت: او هنوز هم نمی داند چه ویژه آموزش خدمات را شبیه دخترش ویکتوریا که مبتلا به اوتیسم است و غیرکلامی است.

“این کمی دشوار است و در حال حاضر او فقط بدیهی است که کاملا خارج از روال” او گفت:. “من مطمئن هستم که چگونه این است که رفتن به کار برای او.”

در هفته ای که گذشت, رژیم صهیونیستی. mlb اعلام کرد که مدارس را بسته باقی می ماند برای بقیه سال تحصیلی و برخی از دولت بزرگترین مدارس را آغاز کرده اند که برنامه های آموزشی آنلاین.

اما ویکتوریا نیازهای فراتر از یک دیجیتال آموزش محیط زیست. او می تواند تنها ماندن تثبیت شده در یک کار را برای حدود 10 دقیقه ساخت مطالعه مستقل دشوار است. و فرد در جامعه است که واقعا مهم برای او Gaillard گفت.

“تنها راه او می تواند ارتباط برقرار کردن با کسی است که اگر او از لحاظ فیزیکی با آنها است,” او گفت:. “به طوری که به سختی برای او.”

بیش از 140,000 دانش آموزان با ناتوانی شرکت در آریزونا عمومی منطقه و مدارس. مثل همه آریزونا دانش آموزان مدرسه را آموزش و پرورش شده است طرح میتوانست توسط coronavirus.

مدارس در حال تلاش برای پر کردن شکاف ها با آموزش آنلاین. اما نگرانی که آیا آموزش از راه دور موثر خواهد بود در حال بزرگ برای پدر و مادر از دانش آموزان که برای دریافت آموزش های ویژه خدمات.

سرپرست آموزش عمومی کتی هافمن گفت آریزونا وزارت آموزش و پرورش کارکنان مشغول به کار بودند اضافه کاری برای کمک به مدارس در ادامه به ارائه آموزش های ویژه از راه دور.

“من نیز بسیار نگران در بار اضافی تعطیلی مدارس و مکان بر ما دانش آموزان با نیازهای ویژه و خانواده” هافمن گفت. “خدمات ارائه شده در مدارس ما حیاتی هستند برای آنها سلامتی و موفقیت است.”

مدارس چپ با مبهم راهنمایی

امید Kirsch شناخته می آریزونا ویژه آموزش و پرورش وکیل گفت: آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان به ویژه در ایستاده به از دست دادن بیش از فقط سه ماه از یادگیری است.

“من گفتن پدر و مادر ‘را به عنوان بسیار به عنوان شما می توانید’,” او گفت:. “شما نمی توانید انتظار می رود مدرسه به انجام همه چیز را به دلیل وجود دارد هیچ چیز شناخته شده در این زمان است.”

فدرال و دولتی راهنمایی مبهم است ترک بسیاری از تصمیم گیری و عدم اطمینان به مدارس. مناطق در کشورهای دیگر مانند اورگان حاضر به ارائه برنامه های آنلاین برای هر دانش آموز را از نگرانی است که دانش آموزان با ناتوانی و دانش آموزان کم درآمد نمی دریافت عادلانه آموزش و پرورش است.

ایالات متحده وزارت آموزش و پرورش در هدایت منتشر شده در مارس توصیه می شود که نگرانی بیش از شکستن قوانین فدرال نیاز مدارس به ارائه دانش آموزان با معلولیت های عادلانه و برابر آموزش و پرورش نباید “جلوگیری از هر مدرسه از ارائه برنامه های آموزشی از طریق راه دور آموزش.”

هدایت می گوید که مدارس هنوز هم نیاز به ارائه آموزش های ویژه خدمات. اما به دلیل coronavirus ایجاد کرده است فوق العاده شرایط آن متحده مدارس طبعا ممکن است قادر به ارائه هر سرویس.

Kym مارشال, مدیر خدمات دانشجویی در چندلر Unified School District گفت: افراد معلول قانون آموزش و پرورش ایجاد نمی شد “برای مقابله با موقعیت هایی که ما در حال حاضر است.”

بسیاری از چندلر دانش آموزان آموزش و پرورش ویژه دریافت خدمات به طور کلی کلاس های آموزش برای بسیاری از روز پس از دریافت تکالیف از آن کلاس.

علاوه بر این او گفت: مقامات منطقه در حال مشورت پدر و مادر برای دیدن اگر آنها می خواهند آموزش از متخصصان بیش ویدئو کنفرانس مانند آسیب شناسان گفتار و زبان برای تقویت مهارت های آموخته شده در این سال است.

“این رفتن به های مختلف و چالش برانگیز برای هر دانش آموز از آنجا که هر خانواده است در محل های مختلف,” مارشال گفت.

چه پدر و مادر در حال تجربه

Gaillard اضطراب است. دختر او را آشفته تر به نظر می رسد. او دیگر دختران می توانند از چت تصویری با دوستان اما ویکتوریا نمی تواند.

چند دقیقه بر روی یک دوچرخه ورزش کمک می کند اما بدیهی است که نمی همان.

او شنیده ام از ویکتوریا معلم آموزش و پرورش ویژه با گوزن دره متحد که در حال رفتن به راه اندازی یک قرار ملاقات از طریق یک ویدئو کنفرانس آنلاین برنامه.

اما او انتظار دارد که او باید برای کمک به دختر خود را با آموزش و پرورش از طریق بسیاری از روز. و او یک معلم نیست, او گفت:.

“این رفتن به سمت چپ به پدر و مادر” Gaillard گفت.

برای اشلی Pihlman بهار معمولا فصل انتصاب. او سه بچه دو در مسا آموزش و پرورش ویژه برنامه است. روز خود را معمولا مشغول مدرسه و کاردرمانی قرار ملاقات.

Coronavirus آورده و برنامه خود را به توقف screeching.

“در ابتدا این احساس واقعا طاقت فرسا,” او گفت:.

او دختر مبتلا به اوتیسم است “high-strung بچه کوچک” در کودکان پیش دبستانی است.

او را مضطرب و بدون روال و دائما می گوید که او مادر است که او می خواهد به بازگشت در مدرسه است که آنها اغلب به انتخاب کنید تا وعده های غذایی. Pihlman احساس بهتر زمانی که دختر او را معلم رسیده با فعالیت ها و ارسال چند منابع و متناسب با نیازهای خود را.

او نگران پسرش یک kindergartener که همچنین دریافت آموزش های ویژه خدمات. او مهارت های حرکتی خوب بودند بهبود در مدرسه و در حال حاضر او را نگران او باید برای شروع از یک مربع در سال آینده.

غالبا او را “winging آن را,” او گفت:. Pihlman همچنین دارای 4 ماهه و او را خسته. وجود دارد مقدار زیادی از زمان برای استراحت.

“این بچه ها به سختی از آنها برای باز کردن چشم خود را به زمان آنها رفتن به رختخواب در شب,” او گفت:.

می توانید آموزش های ویژه را در محل بر روی اینترنت ؟

جسیکا هادسون یک آسیب شناس گفتار و زبان که صاحب یک عمل خصوصی متخصص در کار با افرادی که لکنت.

برخی از مشتریان خود را از دست داده اند شغل خود را و نمی توانیم به او را ندارد. برخی از مشتریان درخواست مکرر جلسات درمانی به جای آنچه که کودکان خود را در حال گرفتن از مدرسه.

اضطراب می تواند باعث بدتر شدن بیان مسائل هادسون گفت. و بچه ها به احتمال زیاد در برقراری ارتباط کمتر چرا که آنها در حال دیدن دوستان خود را کمتر و بدون فعالیت های بعد از مدرسه.

“بسیاری از این کودکان و نوجوانان نیز اضطراب و مشکل با تغییر,” او گفت:. “در بالای یک اختلال زبان… در حال حاضر ما در حال اضافه کردن در این جزء عاطفی. وقتی که جزء عاطفی را افزایش می دهد و سپس بعضی اوقات لکنت زبان را افزایش می دهد.”

او را از انجام جلسات درمانی آنلاین قبل از این اما گفت اتصال با کسی که حاضر و نه در فرد می تواند چالش برانگیز. افرادی که لکنت نیست همیشه راحت دیدن خود را در ویدئو.

“اتصال است که شما احساس می کنید با کسی در دفتر خود متفاوت است از زمانی که شما بر روی کامپیوتر,” او گفت:.

گفتار تنها یکی از بسیاری از خدمات کودکان دریافت خواهید کرد. برخی از دانش آموزان کار می کنند با رفتاری متخصصان است. دیگر نیاز به وقت اضافی و کمک به تکمیل تکالیف.

این نوع از خدمات به دانش آموزان دریافت بیش از کامپیوتر متفاوت خواهد بود با توجه به آنچه آنها نیاز دارند. بسیاری از فعالیت ها را به تمرکز بر روی نگه داشتن دانش آموزان مشغول بود و هدایت دانش آموزان به ارتباط برقرار کردن با آیتم های اطراف خانه است که می تواند نگه داشتن ذهن خود را تحریک مارشال گفت.

“در پایان روز آن را در مورد کسانی که اتصال و نگه داشتن بچه ها در ارتباط با معلمان خود و کارکنان خود و خانواده از آنجا که ما همه در این با هم,” او گفت:.

رسیدن به خبرنگار در [email protected] و یا او در توییتر دنبال کنید @LilyAlta.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im