چگونه می توانید در یک خواب سالم برنامه با ما 30 روز خواب چالش

چرت زدن هدف در هفته 2: یک برنامه خواب

این هفته ما چرت زدن هدف این است که به نگه داشتن مداوم برنامه خواب و حتی (بریده بریده نفس کشیدن!) در این روز ما را مجبور به کار می کنند. ما نیز سعی خواهد کرد برای بهینه سازی چرخه خواب است.

حفظ یک برنامه خواب مفید است چرا که بدن ما دارای یک ریتم شبانه روزی 24 ساعته ذاتی ساعت. خواب فقط یکی از ما بدن ریتم, اما آن را نگه می دارد همه چیز در حال اجرا به درستی گفت: Howell.

“با نگه داشتن مداوم بستر زمان و بیدار, بار, شما در حال نگه داشتن بقیه ریتم های خود تراز وسط قرار دارد بنابراین شما می توانید تمرکز در کلاس برای بهتر یادگیری, تقویت حافظه خود را در هنگام تمرین ساز, استاد مهارت های ورزشی اعم از ضربه زدن به یک توپ بیس بال به تسلط بر بازی کوتاه در گلف” هاول گفت.

برای تنظیم برنامه خود را هاول نشان می دهد به دنبال از طریق دفتر خاطرات خود را به دیدن هنگامی که شما بیشتر گزارش مشکل.

اگر آن بیدار شدن از خواب در صبح سعی کنید تا در همان زمان هر روز. (در حالی که خواب در تعطیلات آخر هفته است وسوسه انگیز به او توصیه می کند در تلاش برای متفاوت خود را از خواب بیدار کردن زمان کمتر از دو ساعت است.)

اگر دفتر خاطرات خود را نشان داد که شما مشکل خواب رفتن سعی کنید تنظیمات بعد از خواب و به تدریج آماده شدن برای خواب چیدن آرام فعالیت نگه داشتن چراغ پایین و انتظار تا زمانی که شما در واقع احساس خواب آلودگی.

“سعی کنید به مسابقه تا مقدار زمانی که شما در رختخواب هستند به مقدار خواب مغز خود را در حال رفتن به شما بدهد” هاول توضیح داد.

“هدف نهایی — بسیار به ندرت به دست آورد — که به طور طبیعی به خواب رفتن بدون تلاش اضافی در همان زمان هر شب خواب تا زمانی که شما انجام می شود به طور کامل انجام می شود ، می گویند کسی که به شما ارائه $1,000 به خواب 20 دقیقه بیشتر و شما می توانید آن را انجام نمی,” او گفت:.

که ممکن است احساس کمی دلهره آور, بنابراین در اینجا دو نکته است که کمک می کند:

اجتناب از دکمه چرت زدن. هر شب ما حرکت را از طریق چهار مرحله از خواب — دست خوش پیشامد میشه خاموش, چراغ خواب عمیق و خواب REM یا خواب خواب در تکرار 90 دقیقه چرخه توضیح داد خواب متخصصان سلامت بنیانگذار سارا وزارت معارف است.

همانطور که شب می رود مقدار از وقت ما صرف در هر مرحله تغییرات و ما خواب REM مرحله طولانی به عنوان رویکرد ما صبح. این به این معنی است که طولانی ترین کشش از REM اتفاق می افتد اغلب بین 5 و 7 صبح, او گفت:.

گاهی اوقات ما شما را یک زنگ هشدار برای گفتن 6 صبح زمانی که ما واقعا باید تا 6:30 ساختمان در زمان برای ما برای ضربه زدن به دکمه چرت زدن چند بار. هنگامی که ما انجام این کار, ما ممکن است قطع با ارزش که خواب REM است که محققان می گویند کلیدی برای پردازش و ذخیره سازی خاطرات.

در عوض سعی کنید با تنظیم آن برای زمانی که شما در واقع باید برای به دست آوردن — و پس از آن!

سعی کنید یک ماشین حساب. مینیاپولیس سلامتی مربی امی Mattila اغلب نشان می دهد که مشتریان خود را آنلاین امتحان کنید bedtime calculator Sleepyti.من.

ماشین حساب پایگاه bedtimes یا از خواب بیدار کردن بار در آن 90 دقیقه چرخه خواب بنابراین شما می توانید هدف را از خواب بیدار در بین چرخه به جای در یک خواب عمیق است. که باید کمک به شما احساس می کنید کمتر مست.

در این هفته حفظ این فکر از Mattila در ذهن شما به عنوان تلاش خود را به تعویق هدف:

“اگر شما نوشت: از تمام مزایای از خواب در یک صفحه و گفت:” در اینجا یک قرص است که شما می توانید برای خرید این مقدار پول مردم قطعا آن را خرید. اما آن چیزی که ما به صورت رایگان.” خواب او گفت: “مثل این است که اکسیر زندگی است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>