“با تایید Coronavirus بیماری 2019 موارد به افزایش در ایالات متحده, ما می دانیم که بسیاری از اورژانس و سازمان بهداشت و درمان به سرعت در حال آماده شدن برای مدیریت این بحران در درون جوامع خود گفت:” Pulsara موسس و مدیر عامل شرکت دکتر جیمز Woodson. “اینتر-سازمان ارتباطات هرگز مهم تر از آن است که در حال حاضر. در این زمان نیاز به ما خوش شانس می شود قادر به خدمت می کنند.”

راه های مختلفی وجود دارد پزشکان می توانند با استفاده از mHealth Pulsara پلت فرم ارتباط برای کمک به تیم خود را مدیریت بیماران با سندرم حاد تنفسی کروناویروس 2 (SARS-CoV-2). در طول همه گیر Pulsara برای COVID-19 رایگان برای تیم های با استفاده از این پلت فرم برای هر ترکیبی از این اهداف است.

هدف #1: کاهش بیمار افزایش
اورژانس و بیمارستان و فوری مراقبت پرستاری در خانه های مستقل EDs …

  • اهرم تصویری پزشکی از راه دور و ارسال پیام برای پزشکی کنترل حالات حمل و نقل تنها بیمارانی که کاملا نیاز به مراجعه به بیمارستان است.

هدف #2: محدود کردن نقل و انتقالات به نظر بالینی مناسب موارد
Interfacility ارتباطات — وزارت بهداشت شامل

  • به جای یک تماس تلفنی و یا رادیو گزارش استفاده از قابلیت های چند رسانه ای از جمله امن, تصویری, تماس, تصاویر, پیام ها و کلیپ های صوتی برای ارزیابی بیمار و تعیین وضع مناسب.

هدف #3: قرار گرفتن در معرض محدود به پزشکان و بیماران دیگر
EMS/آمبولانس به بخش اورژانس

  • زود اطلاع رسانی Pulsara اجازه می دهد تا EMT و پیراپزشک تیم به اندازه کافی به آماده شدن برای COVID-19 ورود بيمار به محدود کردن قرار گرفتن در معرض به پزشکان و بیماران دیگر در دریافت بخش اورژانس.

هدف #4: حد تکرار پزشک قرار گرفتن در معرض و حفاظت از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE)
Intrafacility ارتباطات

  • فاز ارزیابی: در اد جایگزین غربالگری سایت و…. تیم مراقبت می توانید با استفاده از تصویری telehealth و پیام رسانی برای به حداقل رساندن تعداد پزشکان و منابع در تماس مستقیم با COVID-19 بيمار.
  • بستری فاز: کاهش پزشک مواجهه با کاهش سفرهای به اتاق. استفاده از ویدئو زندگی می کنند و پیام ها در طول بیمار ارزیابی و پزشکی دور.

هدف #5: امن سرپایی پزشکی جداسازی (قرنطینه) ارتباطات
بیمار به ارائه دهنده

  • تسهیل قابل فهم با ادارات بهداشت و یا ارائه دهندگان خدمات از طریق ویدئو زنده تلفنی, کلیپ های صوتی, پیام, علائم حیاتی, و بیشتر. این فراهم می کند تثبیت داده ها برای مدت بیمار رویداد.

“در یک زمان که در آن اجتماعی فاصله لازم است, پزشکان نیاز به یک راه به سادگی و ایمن اتصال با یکدیگر گفت:” کریس Kaullمدیر ارشد بازاریابی افسر و پرواز پیراپزشک. “کمک به جامعه پزشکی مدیریت بیمار افزایش و حفظ تجهیزات حفاظت شخصی و محدود کردن قرار گرفتن در معرض برای محافظت از ما پزشکان و بیماران خود را در خط مقدم از ذهن ما است.”

Pulsara تیم ایستاده به سرعت و از راه دور ارائه مشاوره تظاهرات پیاده سازی آموزش و پشتیبانی از مشتری برای Pulsara را COVID-19 گردش. کسانی که علاقه مند به استفاده از Pulsara برای COVID-19 می توانید ثبت نام حق در اینجا.

در مورد PULSARA
Pulsara است همراه اول, بهداشت و درمان, پلت فرم های ارتباطی است که متصل تیم در سراسر سازمان است. چه چیزی باعث Pulsara منحصر به فرد است که توانایی خود را برای فعال کردن پویا شبکه ارتباطات برای هر بیماری یا آسیب. با Pulsara پزشکان می توانید اضافه کردن یک سازمان جدید تیم یا متخصص برای هر بیمار رویداد به صورت پویا ساختمان یک تیم مراقبت حتی به عنوان بیمار و وضعیت و موقعیت به طور مداوم در حال تحول است.

به سادگی ایجاد یک گروه اختصاص داده های بیمار کانال. ساخت تیم است. و برقراری ارتباط با استفاده از صوتی تصویری زنده, پیام های فوری, اطلاعات, تصاویر و کلید معیار. مطالعات گزارش به طور متوسط کاهش زمان درمان از نزدیک به 30 درصد هنگام استفاده از Pulsara. Pulsara است شواهد مبتنی بر استاندارد مراقبت. برای اطلاعات بیشتر https://www.pulsara.com

منبع Pulsara

لینک های مرتبط

https://www.pulsara.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im