ریشه در آریزونا: روح پرواز می رسند اما آیا ترک به عنوان بیمار خطوط هوایی پارک ناوگان

یک هفته پیش جمعه, 10 Delta Airlines jetliners پرواز را به یک کنترل از راه دور صحرا فرودگاه بین ققنوس و توسان. یکی نیست به پرواز درآمد.

تا کنون در این هفته گذشته هواپیماهای متعلق به Avianca اکوادور هوایی کانادا و منطقه ای آن حامل جاز حمل و نقل هوایی و یک قرارداد حامل از بنگور مین باید وارد Pinal هوایی پارک نزدیک مارانا.

آنها انجام هیچ مسافر و تنها یک اسکلت خدمه معمولا فقط یک خلبان و یک افسر و آن هواپیما هم هرگز به سمت چپ.

در 10 روز گذشته بیش از 50 jetliners باید ظ آخرین پرواز برنامه ای برای تبدیل جنگ جهانی دوم آموزش پایه.

آنها بخشی از یک موج شبح پروازهای فرود در نرخ بی سابقه ای در کویر airstrips در سراسر جنوب غربی در نزدیکی مکان هایی مانند مارانا و کینگمن در آریزونا موهاوی و در ویکتورویل کالیفرنیا در راسول نیومکزیکو و تگزاس, Texas.

هواپیما نشستن در ذخیره سازی در airstrips به عنوان شرکت های هواپیمایی مقابله با شوک های اقتصادی از COVID-19 بحران است. پس از Feb. 20 هواپیمایی مسافری ترافیک پایین است حدود 95 درصد و سهام صنعت از دست داده اند و دو سوم از ارزش خود را.

به جای پرواز خالی هواپیما اکثر شرکت های هواپیمایی پارکینگ بخش قابل توجهی از ناوگان خود را که حتی برای کوتاه مدت شامل پیچیده برنامه تعمیر و نگهداری را به مطمئن شوید که هواپیما در حال airworthy اگر و زمانی که آنها دیگر مورد نیاز است.

‘حس غم’

یک خلبان کهنه چاشنی زده با خطوط هوایی پرواز کرد به Pinal هوایی پارک در یک جت فقط با یک نفر دیگر در هیئت مدیره یک افسر اول.

“این یک کمی وهم آور” او گفت:.

مصرف کردن بود یک تجربه متفاوت و همچنین به این دلیل که هواپیما بسیار سبک با هیچ مسافر و یا بار

خلبان صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به دلیل شرکت او تا به حال نه مجاز او را به صحبت کردن با رسانه ها.

صحنه در هوا پارک بود سورئال, او گفت:. تسهیلات بدون کنترل ترافیک هوایی در برج نسبتا کوتاه باند و هیچ چراغ فرود یا رویکرد بصری-شاخص های اقتصادی اما آنچه که واقعا ایستاده بود که تعداد گسترده ای از هواپیماهای پارک شده وجود دارد.

“شما این حس impressiveness چرا که شما می بینید بسیاری از هواپیما از سراسر جهان به راه که در آن هیچ کس را تا کنون فکر می کنم از رفتن” او گفت:.

“در همان زمان وجود دارد یک حس عمیق از غم و اندوه می رود که همراه با آن به دلیل شما می دانید که چرا آنها وجود دارد و آن نوعی از بازدید شما که این هواپیما در حال پرواز است که نمی تواند پرواز دوباره شاید برای همیشه, اما قطعا نه برای مدت زمان طولانی” خلبان گفت. “شما می دانید این است که مؤثر در زندگی مردم است و قطعا شما بازدید کمی. “

هواپیمایی mothball هواپیما بیشتر

اکثر شرکت های هواپیمایی به طور معمول بازنشسته هواپیما و محل آنها را در ذخیره سازی اما سرعت شده است به طور چشمگیری شتاب به دلیل بیماری همه گیر.

با توجه به شرکت های هواپیمایی برای امریکا یک صنعت لابی سازمان هوایی آمریکا حمل idled تقریبا از 3200 هواپیما در ماه های اخیر حدود 52 درصد از کشور فعال ناوگان.

Phoenix Sky Harbor International Airport, اطلاعات عمومی افسر گرگ Roybal گفت که از روز شنبه پنج هواپیمایی پارک کرده بود در مجموع از 39 هواپیما به طور نامحدود در فرودگاه اما گفت که وضعیت مایع باقی می ماند.

در جای دیگر, خطوط هوایی آمریکا, این کشور بزرگترین حامل از نظر ناوگان اندازه پارک 54 هواپیما بر روی باند استفاده نشده در فرودگاه بین المللی تولسا و نیز idled هواپیما در فرودگاه پیتسبورگ و Mobile, آلاباما, با توجه به گزارش منتشر شده. همچنین ذخیره سازی هواپیما در رزول هوایی مرکز در نیومکزیکو که مانند مارانا هوایی پارک تبدیل جنگ جهانی دوم مرکز نظامی.

دلتا بزرگترین هواپیمایی آمریکایی از نظر درآمد و سومین از نظر ناوگان اندازه است mothballing 600 هواپیما حدود نیمی از ناوگان خود را در طول بحران گفت: شرکت های بزرگ سخنگوی ماریا Moraitakis.

این شرکت هواپیمایی در حال حاضر برنامه ریزی برای بازنشسته 76 مسن MD-88 و MD-90 هواپیما در پایان سال, اما نقل مکان کرد تا برنامه خواهد شد و فاز از همه آنها در ماه ژوئن Moraitakis گفت.

حداقل 50 دلتا هواپیما شده پارک شده در مارانا که مانند دیگر عملیات کویر فراهم می کند آب و هوا ایده آل برای ذخیره سازی هواپیما به دلیل رطوبت کم کمک می کند تا جلوگیری از خوردگی.

مناطق ذخیره سازی در حال پر کردن

اسکات ساقی ارشد تجاری افسر صعود خدمات حمل و نقل هوایی که در عمل این Pinal هوایی پارک باند و ذخیره سازی عملیات گفت: در یک e-mail مصاحبه ای که شرکت های قرار داده شده در حدود 250 هواپیما در ذخیره سازی وجود دارد از ماه مارس آوردن مارانا عملیات به حدود 85 درصد از ظرفیت آن است.

او گفت: تسهیلات دریافت کرده هواپیما از 15 کشور و پنج قاره جهان در چند ماه گذشته.

این مارانا تسهیلات در درجه اول دسته هواپیماهای بزرگتر و گسترده بدن جت. کوچکتر تسهیلات در توسان دسته کوچک و متوسط جت به طور معمول مورد استفاده توسط حامل های منطقه ای. که مرکز است و در حدود 60 درصد از ظرفیت ساقی گفت.

قبل از COVID-19 بحران شرکت عامل بود و در حدود 30 درصد از ظرفیت و افزایش فعالیت منجر شده است این شرکت برای افزایش نیروی کار خود را در حدود 125 وقت بخواند.

باتلر گفت: اکثر شرکت های هواپیمایی در حال قرار دادن هواپیما در آنچه که او به نام “ذخیره سازی کوتاه مدت” است که بسته به مشخصات مختلف تولید کنندگان هواپیما به طور معمول به معنی از 30 تا 90 روز هر چند برخی از آنها بازنشسته هواپیما برای خوب که شامل گسترده انهدام روند.

صعود هوانوردی سخنگوی آنت Feasel گفت: فرایند ذخیره سازی یک هواپیما پیچیده است.

“هر تولید کننده هواپیما دارای دستورالعمل های مختلف,” او گفت: با توجه به اینکه این یک “فعال پارکینگ وضعیت و یا کوتاه و یا بلند مدت ذخیره سازی.”

پیچیده تر از پارکینگ ماشین

فعال پارکینگ ممکن است معنی این شرکت برای شروع موتور هر هفت تا 10 روز و آتش تا سیستم های دیگر برای اطمینان از آنها مشغول به کار هستند بنابراین این هواپیما باقی مانده است airworthy.

کوتاه و یا بلند مدت ذخیره سازی مستلزم گسترده تر از عملیات, احتمالا از جمله حذف از موتورهای. به طور معمول دیگر هواپیماهای شده است در ذخیره سازی دیگر آن طول می کشد برای فعال سازی مجدد آنها.

او اضافه کرد که هواپیما در حال “ساخته شده را در هوا می شود و آنها نمی خواهم به روی زمین باشد. دیگر آنها بر روی زمین و آنها در شرایط مختلف آب و هوا و انواع مختلف از شرایط آن را مخل به هواپیما.”

“هنگامی که شما فکر می کنم در مورد خودرو خود را, شما باید برای تغییر روغن و چند چیز را انجام دهد اما اگر ماشین شما نشسته برای یک یا دو هفته و هیچ چیز اتفاق می افتد, شما در حال رفتن به در شکل نسبتا خوب,” Feasel گفت. “یک هواپیما نیاز به مقدار زیادی بیشتر از آن است.”

او گفت: با نزدیک به 400 هواپیما در مالکیت عملیات در حال رفتن به طور مداوم. افرادی که حفظ هواپیماها فقط به عنوان مهم به عنوان افرادی که پرواز آنها را کمی به رسمیت شناختن.

“به منظور حفظ airworthiness وجود دارد بسیاری از وظایف است که باید برای هر روز اتفاق می افتد و افرادی که در حال انجام است که آنها سزاوار به رسمیت شناخته شود,” او گفت:.

جان D’Anna یک خبرنگار در آریزونا جمهوری/azcentral.com داستان سرایی تیم. او را در رسیدن به [email protected] و به دنبال او را در توییتر @azgreenday.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de