Freshworks بدست AnsweriQ هدف بزرگتر کسب و کار با سرمایه گذاری مقیاس هوش مصنوعی خدمات به مشتریان ارائه

شهرستان سن ماتئو, کالیفرنیا., Feb. 26, 2020 /PRNewswire/ — Freshworks Inc., این تعامل مشتری نرم افزار شرکت اعلام کرد کسب AnsweriQ Inc., ارائه ML و AI برای شرکت های که می خواهند برای خدمت بهتر به مشتریان خود را. AnsweriQ مکمل Freshworks’ AI موتور فردی با فعال کردن سازمان های سرمایه گذاری به طور کامل اهرم های موجود و داده های مشتری به مقیاس خود-خدمات تجربیات و به طور خودکار پیچیده مشتری گردش. AnsweriQ منحصر به فرد ML مدل های اهرم الگوریتمهای هوش مصنوعی در برابر میلیون ها نفر از تعاملات مشتری به تولید خودکار سلف سرویس پرسش و عنوان و بهبود بعدی-گام escalations.

AnsweriQ فناوری موجب افزایش freddy’s AI قابلیت ها و کمک می کند تا مقیاس سلف سرویس برای شرکت های بزرگ است. فردی را ترکیب AnsweriQ AI برای یادگیری از بلیط داده و عامل اقدامات در Freshworks مشتری-برای-زندگی ابر و بهبود مشتری سلف سرویس قابلیت های. فردی را گسترش قابلیت های آن از یک پایگاه دانش وابسته به موتور AI برای یادگیری از بلیط مکالمات در پرواز است. فردی خواهد بود قادر به پیش بینی نیازهای مشتری توصیههایی برای عوامل بر اساس گفتگو و انجام وظایف مانند بازپرداخت و لغو بدون ورودی دستی مورد نیاز—به طور قابل توجهی بهبود مشتری سلف سرویس و آزاد کردن عامل زمان رسیدگی به پیچیده تر درخواست.

Freshworks همچنین اعلام کرد که AnsweriQ مدیر عامل Pradeep Rathinam است عضو ارشد تیم اجرایی به عنوان رئیس مشتری افسر هماهنگی با وزن کل سازمان نسبت به نتایج موفقیت آمیز برای کسب و کار است که در حفظ و رشد مشتریان برای زندگی است. او در نقش جدید Rathinam خواهد تراز کل سازمان به مشتریان قدرتمند طرفداران Freshworks با ارائه کسب و کار موفق نتایج. او را سرپرستی جهانی شرکت, پشتیبانی از مشتری, onboarding و مشتری, موفقیت, سازمان, افزایش, رضایت, نگهداری و موفقیت همراه پایه مشتری از جمله AnsweriQ مشتریان 2K بازی تازه و SeatGeek.

برای مثال شرکت هایی مانند SeatGeek استفاده از AnsweriQ AI راه حل برای تریاژ ورودی موارد و کمک به مشتری سرویس نمایندگی با پیشنهاد پاسخ. تازه با استفاده از AnsweriQ هوشمند اتوماسیون فرآیند راه حل (RoboAssist) به منظور بهبود تجربه مشتری از طریق کاهش زمان رسیدگی از شش دقیقه به 30 ثانیه برای سفارش تغییرات و لغو شد.

“بر خلاف clunky, siloed میراث SaaS راه حل Freshworks نوآوری برای ارائه قدرتمند و با تجربه بدون درز در سراسر, فروش, بازاریابی, مشتری, موفقیت و پشتیبانی از توابع” گفت: Pradeep Rathinamسابق AnsweriQ مدیر عامل و Freshworks رئیس مشتری افسر. “با Freshworks’ تعهد به استقرار سازمانی-مقیاس هوش مصنوعی برای درک بهتر مشتریان و ایجاد روابط برای زندگی این اکتساب طبیعی مناسب است. من هیجان زده برای پیوستن به Freshworks خود را به عنوان رئیس جدید مشتری افسر به ما در ایجاد تجربه های لذت بخش برای شرکت های که با استفاده از محصولات ما در سراسر جهان است.”

“ادغام AnsweriQ فناوری افزایش ما AI/ML توانایی در تعامل مشتری فضا و ارائه می دهد مقدار قابل توجهی به مشتریان ما” گفت: Girish Mathrubootham, Freshworks’ بنیانگذار و مدیر عامل شرکت. “Pradeep به ارمغان می آورد سطح اجرایی فراست و تخصص خواهد شد که قوی تر در نقش جدید خود به عنوان رئیس مشتری افسر ما به عنوان دو را در تلاش های ما برای تعامل و حفظ مشتریان برای زندگی است.”

کسب است Freshworks دوم در کمتر از یک سال و می آید بر روی پاشنه از نزدیک به 60% در سال بیش از سال رشد در بیلینگز برای شرکت سوخت گسترده صنعت تشخیص (از جمله شماره 40 در 2019 فوربس ابر لیست 100 و دسامبر 2019 گارتنر نظیر بینش “صدای مشتری” برای آن مدیریت خدمات ابزار گزارش*). AnsweriQ را سیاتل دفتر گسترش Freshworks’ آمریکا رد پا از سن ماتئو, کالیفرنیا., و دنور به شمال غربی اقیانوس آرام مرکز فناوری ارائه یکی دیگر از غنی استعداد hub از قرعه کشی.

Freshworks در حال حاضر بیش از 2,700 کارکنان مشغول به کار در 13 دفاتر در سراسر جهان است. این شرکت به تازگی بسته $150 متر در بودجه قرار داده است که این شرکت در یک پست-تامین مالی ارزیابی $3.5 B.

گارتنر سلب مسئولیت
گارتنر را تایید نکرده و هر فروشنده محصول و یا خدمات به تصویر کشیده شده در آن نشریات پژوهشی و توصیه تکنولوژی کاربران را انتخاب کنید فقط آن دسته از فروشندگان با بالاترین رتبه و یا دیگر تعیین. گارتنر نشریات پژوهشی شامل نظرات گارتنر سازمان پژوهش و نباید تعبیر به اظهارات واقعیت است. گارتنر سلب ضمانت نامه بیان شده یا ضمنی با توجه به این تحقیقات از جمله هر گونه ضمانت نامه از فروش و یا تناسب اندام برای یک هدف خاص.

*گارتنر نظیر بینش “صدای مشتری”: آن را مدیریت خدمات ابزار, et al, 9 دسامبر 2019.

در مورد AnsweriQ
AnsweriQ ارائه هوشمند اتوماسیون برای خدمات به مشتریان. با استفاده از قدرت هوش مصنوعی و IPA AnsweriQ مجموعه از محصولات کمک CS رهبران به طور خودکار اطلاعات و پردازش مبتنی بر خدمات مشتری موارد است. برای اطلاعات موارد AnsweriQ فراهم می کند صفر تماس با وضوح و بدون یک عامل مداخله. این است که از طریق خود خدمات هوش مصنوعی و خودکار پاسخ. برای فرایند موارد AnsweriQ را قادر می سازد تنها با یک کلیک به صورت خودکار تکراری و دنیوی خدمات مشتری فرآیندهای.

در مورد Freshworks
Freshworks فراهم می کند نوآورانه تعامل مشتری نرم افزار برای کسب و کار از تمام اندازه ها, ساخت آن آسان برای تیم به دست آوردن و حفظ مشتریان خود را برای زندگی است. Freshworks SaaS ارائه محصولات 360 درجه از نظر مشتری آماده برای رفتن آسان برای استفاده و ارائه بازگشت سریع سرمایه گذاری در تاریخ. مستقر در شهرستان سن ماتئو, کالیفرنیا., Freshworks’ 2,700+ اعضای تیم در دفاتر کار در سراسر جهان است. برای اطلاعات بیشتر www.freshworks.com.

© 2020 Freshworks Inc. تمام حقوق محفوظ است. Freshworks, میز تازه, Freshservice, Freshsales, Freshcaller, Freshteam, Freshmarketer و Freshworks لوگو علائم تجاری و یا علائم تجاری ثبت شده از Freshworks Inc.

منبع Freshworks

لینک های مرتبط

https://www.freshworks.com/

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>