FAA هشدار 737s نشسته در ذخیره سازی هستند از فولاد ضد زنگ طول همه گیر

Boeing Co. 737 هواپیما در ذخیره سازی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس در معرض خطر از دست دادن قدرت در هر دو موتور در هنگام پرواز آنها را دوباره و بازرسی باید حمل و نقل هوایی رگولاتور گفت.

اورژانس منظور امر به “نسل آینده” و “کلاسیک” نسخه بوئینگ یابو تک راهرو جت و تاثیر می گذارد حدود 2000 هواپیما در آمریکا بخشنامه مورخ پنجشنبه باعث شده چهار مواردی است که در آن یک خورده شیر ناشی از یک موتور تعطیل اداره فدرال هوانوردی ایالات متحده گفت.

تنظیم کننده موظف به بازرسی شرکت های هواپیمایی پس از شروع به بازگرداندن برخی از هزاران نفر از jetliners که پارک شده در اوایل سال جاری به عنوان همه گیر همه اما پاک تقاضای سفر. در حالی که مراحل دقیق شرکت های هواپیمایی باید برای حفظ هواپیما در ذخیره سازی به منظور نشان می دهد که خوردگی مسئله نبود که قبلا شناخته شده است. بخشنامه امر به هواپیما که پرواز 10 یا کمتر پروازهای پس گرفته شده از ذخیره سازی و هر جت هنوز هم پارک شده.

سفارش صدق نمی کند به آخرین نسخه از بوئینگ هواپیما 737 Max که مبتنی شده از مارس 2019 پس از دو تصادف کشته 346 نفر است. برای هواپیما نیاز به دریچه بازرسی بوئینگ گفت که کمک به اپراتورها رسیدگی به هر گونه مسائل. هر هواپیما که نیست پرواز به مدت حداقل هفت روز باید بررسی شود.

خطر خوردگی

“با هواپیما ذخیره شده و یا استفاده می شود به ندرت به دلیل کاهش تقاضا در طول Covid-19 گیر شیر می شود بیشتر مستعد ابتلا به خوردگی” به planemaker گفت. “بوئینگ ارائه بازرسی و جایگزینی اطلاعات به صاحبان ناوگان اگر آنها پیدا کردن یک موضوع است.”

CFM International Inc., یک سرمایه گذاری مشترک از General Electric Co. و فرانسه Safran SA است که باعث می شود موتورهای 737 جت گفت: در آن مشغول به کار بود با بوئینگ بر این موضوع است.

“FAA عمل مربوط به بوئینگ خارجی خونریزی سوپاپ هوا که رابط با موتور” جنرال الکتریک گفت.

جنرال الکتریک (GE) کاهش 1.7% $6.92 در 12:18 بعد از ظهر در نیویورک است. بوئینگ (BA) کمی تغییر در $176.45.

برخی از 3200 هواپیماهای مسافربری — تقریبا نیمی از ناوگان ایالات متحده — پارک شده بودند که از اواسط ماه مه پس از ایالات متحده ترافیک مسافری سقوط به کمتر از 10% قبل از سال, سطح در ماه آوریل با توجه به شرکت های هواپیمایی برای امریکا یک تجارت است.

حامل باید پس از بازگشت برخی از این جت به خدمات به عنوان ایالات متحده مسافر, حجم رشد شاخص تا حدود یک چهارم از سطح سال گذشته. یک سوم از تمام جت مسافری در ایالات متحده باقی می ماند idled در ذخیره سازی با توجه به گروه.

بدون اختلال

Southwest Airlines Co., که مگس تنها بوئینگ 737s گفت: این پیش بینی نیست هر اختلال به دلیل FAA سفارش. حامل تا به حال حدود 400 هواپیما در ذخیره سازی در ماه آوریل زمانی که تقاضای سفر بود و در پایین آن. آن را در حال حاضر فقط 100 ذخیره شده و یا به طور موقت به پارک شده است.

“در حالی که غرب را تجربه کرده است در این شرایط توضیح داده شده در این بخشنامه ما در حال حاضر در حال بررسی این آگهی برای کاربرد به ناوگان گفت:” برایان Parrish سخنگوی غربی.

Delta Air Lines, Inc., هواپیمایی متحده Holdings, Inc. و American Airlines Group Inc. نیز گفت: این مورد نیاز نمی خواهد خود را تحت تاثیر قرار عملیات پرواز.

تنها 19 از آمریکایی 304 NG هواپیماهای پارک شده بود با چهار افتادن زیر FAA دستورالعمل برای بازرسی این شرکت اعلام کرد. کسانی که چک تکمیل شد با هیچ یافته و بیشتر از هواپیما گرفته شده از ذخیره سازی نیز بازرسی می شود.

حمل و نقل هوایی تنظیم کننده در اتحادیه اروپا و هند به طور مشابه دستور 737s به بررسی این مسئله است. در حالی که FAA ندارد قدرت در کشورهای دیگر از جمله بازرسی سفارشات تقریبا همیشه به تصویب رسید با دیگر تنظیم کننده.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net