ای آینده شاخص مصرف کننده: five بخشهای مصرف کننده را شکل تقاضا فراتر از COVID-19 همه گیر

لندن, جولای 7, 2020 /PRNewswire/ — پنج بخشهای مصرف کننده جدید پدیدار خواهد شد فراتر از COVID-19 pandemic با توجه به نسخه سوم از EY آینده شاخص مصرف کنندهماهانه بررسی ردیابی احساسات و رفتار 14,074 مردم در سراسر 18 کشور جهان است.1 هر بخش بازتاب های مختلفی که در آن مصرف کنندگان انتظار دارند که زندگی خود را فراتر از COVID-19 چگونه آنها را انتخاب و آنچه واقعا مهم برای آنها است.

مصرف کنندگان طلب نرمال اما باید اولویت های جدید

این بررسی نشان می دهد که اشتیاق ثبات روند رو به افزایش است با 40 درصد از مصرف کنندگان مشتاق به “عادی” – دو برابر بیش از ماه گذشته نتایج نظر سنجی (20%). نیمی (50%) از مصرف کنندگان هنوز هم انتظار زندگی خود را به تغییر به طور قابل توجهی در دراز مدت و در حالی که 53 درصد می گویند این بیماری همه گیر را تجربه منجر به ارزیابی مجدد ارزش های خود را و چگونه آنها را در زندگی نگاه کنید.

با توجه به آینده ای شاخص مصرف کنندهپنج بخشهای مصرف کننده جدید است که به عنوان یک نتیجه از این تغییر احساسات عبارتند از:

  • قیمت اول: این مصرف کنندگان می خواهید به معنی درون خود زندگی می کنند و نشان دهنده 30 درصد از همگروهی. آنها بدبین ترین بخش در درک خود را از چگونه آن را به کشور خود را به بهبود می یابند و برای ثبات مالی به بازگشت. بیش از نیمی از آنها شناسایی قیمت به عنوان در اهمیت افزایش است.
  • سلامت اول: این مصرف کنندگان (26%) ترجیح می دهند برندها و محصولات آنها اعتماد به امن و به حداقل رساندن خطرات غیر ضروری. پنجاه و هفت درصد می گویند که آنها در حال حاضر توجه بیشتر به چگونه سالم محصولات آنها خرید برای آنها هستند.
  • سیاره اول: به احتمال زیاد به تغییر محصولات آنها به خرید این مصرف کنندگان (17%) خواهد پرداخت حق بیمه برای با کیفیت بالا, اخلاقی و محصولات سازگار با محیط زیست. پنجاه و نه درصد قصد به فروشگاه بیشتر به صورت محلی در دراز مدت.
  • جامعه اول: مصرف کنندگان در این بخش (16 درصد) بر این باورند که همه باید با هم کار کنند برای خوب بیشتر با 73 درصد از آنها را آماده برای تغییر رفتار خود را در جهت به نفع جامعه است. آنها ترجیح می دهند به خرید از سازمان است که صادقانه و شفاف در مورد آنچه انجام می دهند.
  • تجربه اول: قصد زندگی برای لحظه ای این مصرف کنندگان (11%) هستند که حداقل نگران سلامت خود و امور مالی. دو سوم از آنها احساس راحتی بازگشت به بازار تنها چند روز یا چند هفته پس از همه گیر تثبیت شده در کشور خود.

Kristina راجرز, EY Global Consumer رهبر می گوید:

“سازمان ها نیاز به کار کردن برای خدمت بیشتر ارزش آگاهانه و سلامت آگاهانه مصرف کننده بلکه یک مصرف کننده که خواسته های هدفمند مارک های که منعکس کننده زیست محیطی و اجتماعی را ارزش. رهبران کسب و کار باید تمرکز بر شکل دهی مجدد پرتفوی خود را به طوری که آنها مربوط به آینده مصرف کننده ارائه دیجیتال مشتری سفر که منعکس کننده راه مصرف کنندگان رفتار خواهد شد و ایجاد شفافیت مورد نیاز برای تضمین اعتماد مصرف کننده.”

سلامت و استطاعت را تسلط فراتر از COVID-19

مصرف کنندگان انتظار را عمیق و پایدار تغییرات با 62 درصد نشان می دهد که آنها را آگاه تر و محتاط در مورد سلامت جسمی و 58 درصد به طور فزاینده ای با تمرکز بر ارزش پول در آینده است. این درایور جدید از رفتار و ترجیح اما ای آینده شاخص مصرف کننده نشان می دهد که مصرف کنندگان تبدیل خواهد شد بسیار بیشتر متعهد به ارزش های خود را.

اندرو Cosgrove, EY Global مصرف کننده دانش رهبر می گوید:

“بسیاری از شرکت ها بر این باورند که آنها در حال حاضر حق, نمونه کارها, بازاریابی و زنجیره تامین. اما تعداد کمی از آنها به اندازه کافی انعطاف پذیر برای ارائه در مقابل این افزایش انتظارات مصرف کننده. بهره وری مهم است اما باید متعادل در برابر نیاز به نگه داشتن در حال توسعه قابلیت ارائه خواهد شد که رشد. کسب و کار در حال حاضر فرصت برای نه فقط محافظت از آنچه در گذشته کار کرده اما به طور فعال در شکل دادن آینده موفق است.”

آخرین نسخه از این شاخص در دسترس است ey.com/futureconsumerindex3.

یادداشت به ویراستاران

در مورد ای

ای است که یک رهبر جهانی در تضمین مالیات معامله و خدمات مشاوره. بینش و کیفیت خدمات ما ارائه کمک به ایجاد اعتماد و اطمینان در بازار سرمایه و در اقتصاد جهان بیش از. ما در توسعه رهبران برجسته که تیم برای ارائه در وعده های ما را به همه ما سهامداران. در انجام این کار, ما, نقش مهمی در ساختمان بهتر کار جهانی برای مردم ما برای مشتریان ما و جوامع ما.

EY اشاره به سازمان جهانی و ممکن است اشاره به یکی یا بیشتر از اعضای شرکت Ernst & Young جهانی محدود است که هر کدام جداگانه نهاد قانونی است. Ernst & Young جهانی محدود یک شرکت بریتانیایی محدود تضمین می کند ارائه خدمات به مشتریان است. اطلاعات در مورد چگونه ای جمع آوری و استفاده از اطلاعات شخصی و شرح حقوق افراد تحت قانون حفاظت از داده ها در دسترس هستند از طریق ey.com/privacy. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازمان ما مراجعه کنید ey.com.

این خبر انتشار صادر شده توسط EYGM محدود, عضو جهانی ای سازمان نیز نمی ارائه هر گونه خدمات به مشتریان.

در مورد ای آینده شاخص مصرف کننده

در آینده ای شاخص مصرف کننده آهنگ در حال تغییر مصرف کننده تمایلات و رفتارهای سراسر افق زمان و بازارهای جهانی شناسایی بخشهای مصرف کننده جدید است که در حال ظهور است. شاخص را فراهم می کند به طور منظم طولی شاخص و یک چشم انداز منحصر به فرد که در آن تغییرات موقتی هستند واکنش ها به COVID-19 بحران آن است که نقطه اساسی تر شیفت و چه مصرف کننده پست COVID-19 ممکن است مانند. بیشتر کشور را شامل می شود به عنوان تجزیه و تحلیل همچنان ادامه دارد.

1 بررسی انجام شده هفته از 8 ژوئن 2020.

منبع EY

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de