El Al اسرائیل هواپیمایی Ltd. خود را اعلام نتایج مالی برای 2019 و ساده اقدامات گرفته شود پس از Coronavirus بحران

LOD, اسرائیل, مارس 17 سال 2020 /PRNewswire/ — در سال 2019, El Al (تلآویو: ELAL) بود در میان یک تحول بزرگ در آن هواپیماهای ناوگان: این شرکت به اتمام حذف از ناوگان دریافت 14 Dreamliner هواپیما و تکمیل داخلی بهبود آن باریک-بدنه هواپیما ناوگان.

  • با وجود رقابت شدید شرکت موفق به افزایش درآمد خود را با حدود 2 درصد به دلار 2.18 میلیارد دلار.
  • تعدادی از مسافران پرواز توسط این شرکت با رشد تقریبا. 4 درصد.
  • هزینه های عملیاتی کاهش حدود 1 درصد به حدود USD 1.83 میلیارد دلار.
  • هزینه های سوخت کاهش یافته است تقریبا. تومان 44 میلیون به عنوان یک نتیجه از کاهش قیمت سوخت و کاهش میزان سوخت مصرف می شود با وجود رشد در عملیات با توجه به بهره وری از Dreamliner هواپیما.
  • اولیه اجرای IFRS 16 منفی نهفته سود قبل از مالیات توسط تقریبا. تومان 18 میلیون.
  • از دست دادن خالص در سال 2019 به مبلغ حدود. تومان 60 میلیون, در مقایسه با حدود. تومان 52 میلیون در سال 2018 است.
  • جریان نقدی تولید شده توسط این شرکت از فعالیت های عملیاتی در سال 2019 به مبلغ حدود. دلار 294 میلیونکه حاکی از رشد حدود. دلار 203 میلیون نسبت به جریان نقدی در سال 2018 است.
  • همانطور که از 31 دسامبر 2019نقدی تعادل در حساب شرکت به مبلغ حدود. دلار 264 میلیون.

جهانی شیوع بیماری همه گیر کوروناویروس که از آغاز سال 2020 تا به حال مواد تاثیر منفی بر اقتصاد جهانی به طور کلی و صنعت حمل و نقل هوایی در خصوص ناگهان متوقف حرکت از فعالیت های این شرکت بود که در میان برای اولین بار به ضربه از بحران.

همه گیر منجر به کاهش شدید تقاضا برای پروازهای مسافری و در نتیجه تعداد قابل توجهی از پروازها در ماه فوریه و مارس سال 2020 تا به توقف کامل پروازهای مسافری در نظر دولت هدایت را در خود به انزوا که باعث از دست دادن قابل ملاحظه ای از درآمدهای این شرکت و ایجاد یک مشکل نقدینگی برای شرکت.

بحران اقتصادی همراه بود با کاهش شدید تقاضا برای نفت که منجر به کاهش قیمت سوخت و نرخ بهره در سراسر جهان است. داشتن انجام سوخت جت و علاقه توقف معاملات افت تولید ضرر و زیان به این شرکت بود که نیاز به ارائه سپرده در مقدار قابل توجهی مورد استفاده قرار گیرد به عنوان وثیقه در نتیجه تشدید آسیب به آن جریان نقدی.

به دلیل لغو پرواز این شرکت است که نیاز به استرداد وجه به مشتریان در یک ماده در مقیاس.

اجازه می دهد تا شرکت برای مقابله با پیامدهای coronavirus بحران و بلافاصله کاهش پول نقد هزینه های شرکت در حال حاضر در اجرای یک سری اقدامات ساده:

  • قابل توجه کاهش در نیروی کار شرکت – بیش از 90 درصد از کارمندان این شرکت هستند که در مرخصی بدون حقوق.
  • کاهش اجرایی و اعضای هیئت مدیره جبران خسارت 20 درصد.
  • عملیاتی و فعالیت های مالی با هدف کاهش این شرکت هزینه های از جمله: توافق تعویق پرداخت اجاره برای برخی از اجاره هواپیما; لغو توافق نامه اجاره نامه از دو 737-800 هواپیما بودند که انتظار می رود برای ورود به خدمت در سال 2020 و بازگشت از سه مرطوب-اجاره هواپیما به lessors.
  • تعلیق یا لغو پروژه های مربوط به سرمایه گذاری است.
  • تبدیل از هواپیماهای مسافربری برای حمل و نقل.
  • جزئی انتشار NIS 105 میلیون دلار از مازاد مرکزی جبران بودجه تاسیس به عنوان بخشی از شرکت خصوصی.
  • امضای یک یادداشت تفاهم با یک شرکت خارجی برای فروش و اجاره عقب از سه هواپیمای بوئینگ 737-800 حدود 76 میلیون تومان.

این شرکت در حال انجام مذاکرات با وام دهندگان و با وزارت مالیه به دست آوردن یک وام از 400 میلیون تومانبیشتر خواهد شد که با حمایت یک دولت تضمین کند.

با توجه به عدم اطمینان بیش از اتمام گفت: کمک های ضروری است که اجازه می دهد تا شرکت به آدرس پیامدهای بحران در این مرحله شرکت تخمین می زند که قابل توجهی وجود دارد شک و تردید در مورد آن وجود ادامه به عنوان یک نگرانی رفتن.

El Al مدیر عامل شرکت Gonen Usishkin:

“El Al یکی از اقتصاد اسرائیل مهم ترین شرکت تلفات از coronavirus بحران و به همین دلیل خواسته ما از دولت اسرائیل برای کمک به El Al به عنوان بسیاری از کشورهای جهان انجام داده اند. در دو ماه گذشته این شرکت را مدیریت تیم در حال کار در سراسر ساعت به پیاده سازی یک سری از عملیاتی و اقدامات مالی با هدف کاهش این شرکت هزینه های حفظ نقدینگی خود را و اجازه می دهد آن را به کار گیرند. این شرکت مجبور به توقف آن اصلی عملیات یعنی مسافری حمل و نقل از نظر دولت راهنمایی و آن را با استفاده گسترده بدن مسافر هواپیما همراه با محموله هواپیما به صورت گسترده حمل و نقل. ما تاسیس یک برنامه ساده اجازه می دهد تا شرکت برای کار در سال های آینده و بازگشت به سود دهی; اما این اقدامات کافی نیست و بدون دولت اسرائیل حمایت کند.”

ال آل CFO Dganit Palti:

“ما به اتمام 2019 با افزایش درآمد و سود ناخالص. این شرکت گزارش از دست دادن حدود 60 میلیون توماناست که همچنین تحت تاثیر اولیه اجرای جدید حسابداری استاندارد. اما با وجود از دست دادن شرکت تولید بی سابقه ای جریان نقدی ناشی از فعالیت های عملیاتی جمعا دلار 294 میلیون و پایان سال با بالا مانده نقدی از دلار 264 میلیون در حساب است. از نظر تاثیر بحران جهانی که فلج صنعت حمل و نقل هوایی ال آل مسافر عملیات را متوقف کرده اند و آن را در بر داشت خود را در یک نقد جدی جریان بحران است. این شرکت در زمان بسیاری از مراحل برای بهبود نقدینگی خود را عمدتا با شدت به کاهش هزینه های خود را و تعلیق سرمایه گذاری است. همزمان با آن ما انجام معاملات مالی برای بهبود این شرکت نقدینگی از جملهفروش و اجاره عقب سه هواپیما. ما ایجاد یک طرح کسب و کار حاوی عمیق ساده اقداماتی که در حال حاضر در روند اجرای و ما انتظار داریم دولت تصمیم به ارائه تضمین برای یک دلار 400 میلیون وام بانکی که اجازه خواهد داد که این شرکت برای بازگشت به رشد و سودآوری است.”

*********************************************************************

کلید نتایج مالی:


ژانویه-سپتامبر


2019

2018

تغییر

عامل درآمد

2,178

2,142

2%

هزینه های عملیاتی

1,835 دفاع

1,846

(1%)

سود ناخالص

343

296

16%

EBITDAR

305

260

17%

سود (زیان) قبل از مالیات بر درآمد

(77)

(68)

13 درصد

سود (زیان) برای دوره

(60)

(52)

14%

*********

سود و زیان برای سال 2019:

  • این شرکت درآمد. عامل درآمد در سال 2019 افزایش حدود تومان 36 میلیونمنعکس کننده رشد 1.7 درصد نسبت به سال 2018 است. درآمد حاصل از حمل مسافر رشد حدود USD 48.5 میلیونکه حاکی از رشد 2.5%. این رشد مربوط به افزایش مسافر درآمد هر کیلومتر (RPK) پرواز توسط این شرکت بود که در جبران بخشی از کاهش در عملکرد هر مسافر-کیلومتر. علاوه بر این وجود دارد که تاثیر منفی از نرخ ارز مورد استفاده در برخی از این شرکت خرید و فروش معاملات را نسبت به دلار.

    محموله کاهش درآمد حدود 13 میلیون تومان به علت کاهش در مقدار محموله پرواز و کاهش عملکرد در هر تن-کیلومتر به دلیل ضعف جهانی محموله بازار و رقابت جدی است. تاثیر منفی نرخ ارز نیز کمک به کاهش در حمل و نقل درآمد.

  • هزینه های عملیاتی. هزینه های عملیاتی کاهش حدود USD 10.9 میلیون دلار در سال 2019 در مقایسه با سال 2018 است, به دلایل زیر:
    • افزایش حدود 35 میلیون تومان در هزینه های حقوق و دستمزد. این افزایش مربوط به دستمزد موافقت نامه انتقال از خلبانان بین ناوگان و تاثیر منفی نرخ ارز. علاوه بر این حدود 8.8 میلیون دلار از این افزایش مربوط به کاهش در نرخ تنزیل از actuarial مسئولیت.
    • افزایش هزینه ها و به عنوان یک نتیجه از رشد در عملیات که بیان شد افزایش 4.5 درصد در صندلی در دسترس در هر کیلومتر (درخواست);
    • تاثیر اجرای IFRS 16 – اجاره که در آن حقوق استفاده از اجاره دارایی شد amortized حدود USD 92.7 میلیونکه استهلاک گنجانده شده است در هزینه های عملیاتی و از سوی دیگر حدود 28 میلیون تومان منحرف شد برای تامین مالی هزینه های مربوط به اجاره نامه مسئولیت و اجاره هزینه (که حذف شدند از استفاده از IFRS 16) در حدود دلار 45.4 میلیون نیز ثبت شده نسبت به 145 میلیون تومان در سال 2018 است.
    • کاهش حدود USD 43.6 میلیون دلار در سوخت جت هزینه های که در ذیل آمده است.
    • افزایش حدود USD 17.4 میلیون دلار در هزینه های تعمیر و نگهداری است که عمدتا مربوط به هزینه های شارژ بر اساس ساعت پرواز مطابق با توافق برای موتور تعمیر و نگهداری و قطعات یدکی تعمیر با توجه به اضافی 787 هواپیما که وارد خدمت در سال 2019.

توزیع هزینه های عملیاتی برای سال 2019:

  • سوخت جت هزینه های. شرکت سوخت جت هزینه های کاهش حدود USD 43.6 میلیون دلار در سال 2019 (منعکس کننده کاهش حدود 8.3%) نسبت به سال 2018 به عنوان یک نتیجه از یک قطره سوخت جت در بازار قیمت و 4 درصد کاهش در مقدار سوخت مصرف شده توسط شرکت هواپیما وجود 4.5 درصد افزایش در آن صندلی در دسترس در هر کیلومتر (درخواست) پرواز توسط این شرکت با توجه به بهره برداری از 787-9 Dreamliner هواپیما که بیشتر کارآمد در مصرف سوخت. از سوی دیگر تاثیر مثبت توقف معاملات کوچکتر بود در گزارش سال به عنوان زیر توضیح داده شده است که تا حدی جبران کاهش سوخت جت هزینه:

جدول زیر نشان دهنده تاثیر سوخت جت هزینه های این شرکت نتایج از جمله تاثیر توقف معاملات:

$M

2019

2018

تفاوت

سوخت جت هزینه برای دوره (قبل از مصون سازی تاثیر)

481.5

546.5

(65.0)

تاثیر سوخت جت توقف معاملات در سود و زیان

(1.7)

(23.1)

21.4

کل سوخت جت هزینه (از جمله مصون سازی تاثیر)

479.8

523.4

(43.6)





مقدار سوخت جت مصرف (در میلیون ها گالن)

237.8

247.3

(9.5)

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سوخت جت, مصون سازی, ببینید, بخش B زیر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاثیر ابزارهای مالی مشتق شده در صورتهای مالی را ببینید توجه داشته باشید 18 به صورتهای مالی.

  • فروش هزینه های. فروش هزینه های کاهش حدود 1.3 میلیون دلار در مقایسه با سال 2018 عمدتا به دلیل کاهش در هزینه های توزیع شده است که عمدتا از کاهش دمای پایه کمیسیون قابل پرداخت به عوامل و تغییر در ترکیب کانال های توزیع. از سوی دیگر تبلیغات هزینه های افزایش یافته به عنوان یک نتیجه از راه اندازی مقصد جدید.
  • عمومی و هزینه های اداری. عمومی و هزینه های اداری افزایش حدود 6.8 میلیون دلار در مقایسه با سال 2018 عمدتا به دلیل افزایش در هزینه برای اقدامات قانونی افزایش سیستم اطلاعات تعمیر و نگهداری هزینه ها و کاهش حقوق استفاده از اجاره دارایی مطابق با IFRS 16 که در جبران بخشی از کاهش در هزینه های مشاوره.
  • خالص سایر درآمدها (هزینه ها). خالص سایر درآمدها (هزینه ها) به مبلغ حدود 12.5 میلیون تومان و شامل سود سرمایه از فروش یکی از هواپیما و موتور و همچنین به عنوان موجودی مازاد در مقایسه با سال 2018 که در آن درآمد حدود USD 14.0 میلیون به رسمیت شناخته شد به عنوان یک نتیجه از فروش هواپیما و موتورهای همراه با بیمه رسید برای یک 767 هواپیما که آسیب دیده بود و حذف از خدمات.
  • خالص تامین مالی هزینه های. خالص تامین مالی هزینه ها به مبلغ حدود USD 81.0 میلیون, در مقایسه با حدود USD 28.8 میلیون دلار در سال 2018 است. این افزایش عمدتا مربوط به اجرای IFRS 16 که منجر به هزینه های بهره در اجاره بدهی در مجموع حدود USD 43.6 میلیون و هزینه اضافی در حدود 2.7 میلیون دلار برای تفاوت نرخ ارز به عنوان یک نتیجه از یک ترازنامه قرار گرفتن در معرض اجاره بدهی که گرانتر در غیر دلار ارز (عمدتا به شکل). در طول دوره وجود دارد افزایش در بهره وام هزینه های عمدتا به دلیل افزایش در میزان وام های گرفته شده توسط این شرکت برای تامین مالی 787-9 Dreamliner هواپیما که شرکت به دست آورد.
  • از دست دادن قبل از مالیات. از دست دادن قبل از مالیات به مبلغ حدود USD 76.6 میلیون در مقایسه با از دست دادن قبل از مالیات در حدود دلار 67.7 میلیون در سال 2018 است.
  • مالیاتی بهره مند شوند. این شرکت سود مالیاتی به مبلغ حدود USD 17.0 میلیون, در مقایسه با 15.6 میلیون دلار در سال 2018 به عنوان یک نتیجه از افزایش زیان قبل از مالیات.
  • از دست دادن خالص. این شرکت از دست دادن خالص پس از کسر مالیات به مبلغ حدود USD 59.6 میلیون در مقایسه با از دست دادن حدود USD 52.2 میلیون دلار در سال 2018 است.

سود و زیان برای سه ماهه چهارم سال 2019:

  • عامل درآمد. در سه ماهه چهارم سال 2019 عامل درآمد افزایش حدود USD 25.0 میلیون, بازتاب افزایش حدود 5.1 درصد نسبت به سه ماهه چهارم سال 2018 است. درآمد حاصل از حمل مسافر افزایش حدود USD 25.6 میلیوننشان می دهد افزایش 5.8%. افزایش منتسب به رشد مسافر درآمد هر کیلومتر (RPK) پرواز توسط این شرکت و افزایش عملکرد به ازای هر مسافر-کیلومتر هر دو به دلایل مندرج در بالا که در جبران بخشی از این کاهش تاثیر منفی نرخ ارز در ارز مورد استفاده در برخی از این شرکت خرید و فروش معاملات را نسبت به دلار. محموله کاهش درآمد حدود 1.5 میلیون تومان (در حدود 4.4 درصد) در سه ماهه چهارم سال 2019 نسبت به محموله درآمد در سه ماهه چهارم سال 2018 عمدتا به دلیل کاهش در عملکرد در هر تن-کیلومتر و تاثیر منفی نرخ ارز بود که در جبران بخشی از افزایش محموله مقدار پرواز.
  • هزینه های عملیاتی. هزینه های عملیاتی افزایش حدود 10.2 میلیون دلاربازتاب یک رشد حدود 2.3 درصد نسبت به سه ماهه چهارم سال 2018 است. تغییر منتسب به دلایل زیر:
    • افزایش حدود 16 میلیون تومان در هزینه های حقوق و دستمزد در مقایسه با سه ماهه چهارم سال 2018 به طور عمده با توجه به جدید دستمزد توافق نامه و انتقال بین خلبانان ناوگان و به عنوان یک نتیجه از افزایش آماری مسئولیت.
    • افزایش هزینه ها و به عنوان یک نتیجه از رشد در عملیات که بیان شد افزایش 5.7% در دسترس صندلی در هر کیلومتر (بپرسید).
    • افزایش در موتور تعمیر و نگهداری هزینه های.
    • کاهش حدود USD 9.4 میلیون در سوخت جت هزینه های که در ذیل آمده است.
    • کاهش به عنوان یک نتیجه از اجرای IFRS 16 که منحرف حدود 8 میلیون تومان برای تامین مالی هزینه های (اکثریت باقی مانده در هزینه های استهلاک از حقوق استفاده از اجاره دارایی که در هزینه های عملیاتی).
  • سوخت جت هزینه های. در سه ماهه چهارم سال 2019 شرکت سوخت جت هزینه های کاهش حدود USD 9.4 میلیون دلار در مقایسه با شرکت جت هزینه های سوخت در سه ماهه چهارم سال 2018 به طور عمده به عنوان یک نتیجه از کاهش در مقدار سوخت مصرف شده توسط شرکت هواپیما وجود 5.7 درصد افزایش در آن صندلی در دسترس در هر کیلومتر (ASK) در درجه اول با توجه به ادامه ورود به خدمت 787-9 Dreamliner هواپیما که بیشتر کارآمد در مصرف سوخت. علاوه بر هزینه های مصرف سوخت رابطه مثبت و معناداری تحت تاثیر کاهش سوخت جت قیمت بازار.

جدول زیر نشان دهنده تاثیر سوخت جت هزینه های این شرکت نتایج از جمله تاثیر توقف معاملات

$M$

2019

2018

تفاوت

سوخت جت هزینه برای دوره (قبل از مصون سازی تاثیر)

113.1

124.1

(11.0)

تاثیر سوخت جت توقف معاملات در سود و زیان

0.3

(1.3)

1.5

کل سوخت جت هزینه (از جمله مصون سازی تاثیر)

113.4

122.8

(9.4)





مقدار سوخت جت مصرف (در میلیون ها گالن)

54.8

55.6

(0.8)

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سوخت جت, مصون سازی, ببینید, بخش B زیر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاثیر ابزارهای مالی مشتق شده در صورتهای مالی را ببینید توجه داشته باشید 18 به صورتهای مالی.

  • فروش هزینه های. در سه ماهه چهارم سال 2019 فروش هزینه های افزایش حدود 6.1 میلیون دلار نسبت به سه ماهه چهارم سال 2018 به طور عمده به عنوان یک نتیجه از افزایش در هزینه های تبلیغاتی و بالاتر سیستم توزیع سفارشات با توجه به رشد در عملیات. افزایش فروش هزینه های جبران بود در بخشی از یک کاهش در نرخ کمیسیون.
  • عمومی و هزینه های اداری. در سه ماهه چهارم سال 2019 و کلی هزینه های اداری افزایش حدود 5.4 میلیون دلار نسبت به سه ماهه چهارم سال 2018 به طور عمده به دلیل افزایش استهلاک هزینه های مربوط به نرم افزار و افزایش بیشتر در ارائه اقدامات قانونی.
  • خالص تامین مالی هزینه های. در سه ماهه چهارم سال 2019 خالص تامین مالی هزینه ها به مبلغ حدود 20.7 میلیون دلاردر مقایسه با حدود 7.4 میلیون دلار در سه ماهه چهارم سال 2018 است. این افزایش عمدتا مربوط به اجرای IFRS 16 که منجر به ضبط هزینه های بهره در اجاره بدهی در مقدار حدود 12.1 میلیون دلار و هزینه اضافی در حدود 0.3 میلیون دلار برای تفاوت نرخ ارز با توجه به ترازنامه قرار گرفتن در معرض اجاره بدهی که گرانتر در غیر دلار ارز (عمدتا به شکل).
  • از دست دادن قبل از مالیات. در سه ماهه چهارم سال 2019 از دست دادن قبل از مالیات به مبلغ حدود USD 41.2 میلیون, در مقایسه با یک دست دادن قبل از مالیات در حدود دلار 41.5 میلیون دلار در سه ماهه چهارم سال 2018 است.
  • مالیاتی بهره مند شوند. در سه ماهه چهارم سال 2019 شرکت مالیات سود به مبلغ حدود USD 9.8 میلیون, به طور مشابه به مالیات سود ثبت شده در سه ماهه چهارم سال 2018 است.
  • از دست دادن خالص. در سه ماهه چهارم سال 2019 از دست دادن پس از کسر مالیات به مبلغ حدود USD 31.5 میلیون, در مقایسه با از دست دادن حدود USD 31.6 میلیون در سه ماهه چهارم سال 2018 است.

ترازنامه به تاریخ 31 دسامبر 2019:

  • دارایی های جاری. همانطور که از 31 دسامبر 2019شرکت دارایی های جاری به مبلغ حدود USD 486 میلیوننشاندهنده افزایش حدود 69 میلیون تومان در مقایسه با تعادل خود را از 31 دسامبر 2018. این افزایش منجر به بیشتر از افزایش در وجه نقد و سپرده توازن و افزایش بیشتر در تجارت مطالبات بود که در جبران بخشی از کاهش مطالبات دیگر آیتم (عمدتا مطالبات برای نوسازی اجاره موتور).
  • بدهی های جاری. همانطور که از 31 دسامبر 2019شرکت بدهی های جاری به مبلغ USD 1,083 میلیوننشاندهنده افزایش حدود 68 میلیون دلار در مقایسه با تعادل خود را از 31 دسامبر 2018. بخش عمده ای از این افزایش مربوط به اجرای IFRS 16 که زمان سررسید اجاره بدهی در مجموع حدود 93 میلیون دلار قرار گرفتند. علاوه بر این وجود دارد افزایش در پیش پرداخت درآمد حاصل از فروش بلیط هواپیمایی افزایش آماری در قبال کارکنان و افزایش بیشتر در تجارت اسناد پرداختنی. از سوی دیگر وجود دارد کاهش در کوتاه-مدت اعتبار و زمان سررسید وام کاهش در بدهی و کاهش بیشتر در تعادل ابزارهای مالی مشتق شده.
  • سرمایه در گردش. همانطور که از 31 دسامبر 2019شرکت تا به حال سرمایه در گردش کسری حدود 597 میلیون دلار در مقایسه با کسری حدود 598 میلیون دلار از 31 دسامبر 2018. بدهی های جاری از 31 دسامبر 2019شامل وام جمعا حدود تومان 62 میلیون که گرفته شد برای تامین مالی پیش پرداخت در دو 787-8 هواپیما (که تومان 31 میلیون شد, بازپرداخت با استفاده از تامین مالی بلند مدت به دست آمده پس از دریافت یکی از این هواپیما); بدهی به کارکنان برای تعطیلات پرداخت در مقدار حدود 59 میلیون دلاراست که انتظار می رود به پرداخت می شود اما پس از بازنشستگی طبقه بندی شده به عنوان یک کوتاه مدت مسئولیت مطابق با اصول حسابداری. در ضمن یک مقدار در حدود دلار 248 میلیون پیش پرداخت به منزله درآمد حاصل از فروش بلیط هواپیمایی که در دوره عادی از کسب و کار شرکت است نه پرداخت نقدی است اما از طریق ارائه آینده پرواز خدمات. با در نظر گرفتن پیامدهای coronavirus بحران و به خصوص با توجه به تعلیق پروازهای مسافری از مارس سال 2020بخشی از گفت: مبلغ مورد نیاز برای پرداخت نقدی. علاوه بر تغییر در سرمایه در گردش است که عمدتا مربوط به اولیه اجرای IFRS 16 در سال 2019 زیر که زمان سررسید اجاره بدهی در مجموع حدود 93 میلیون دلار شد شامل بدهی های جاری و جبران این کاهش در زمان سررسید بلند مدت وام. همانطور که از 31 دسامبر 2019شرکت نسبت جاری افزایش یافت و به 44.9 درصد نسبت به زمان نسبت 41.1 درصد از 31 دسامبر 2018.
  • غیر-دارایی های جاری. همانطور که از 31 دسامبر 2019شرکت غیر-دارایی های جاری به مبلغ حدود USD 3,010 میلیونکه حاکی از رشد حدود USD 1,318 میلیون در مقایسه با تعادل خود را از 31 دسامبر سال 2018به طور عمده با توجه به حقوق استفاده از اجاره دارایی جمعا تومان 983 میلیون (که به رسمیت شناخته شد پس از اولیه اجرای IFRS 16), افزایش حدود USD 274 میلیون دلار به عنوان یک نتیجه از کسب یک 787-9 هواپیما و دو 787-8 هواپیما تحت مالکیت که وارد خدمت در سال 2019 و افزایش 50 میلیون تومان در سپرده های بلند مدت به عنوان یک نتیجه اولیه اجرای IFRS 16 (نگاه کنید توجه داشته باشید 2.D به صورتهای مالی سالانه) و همچنین با توجه به افزایش دارایی برای مزایای کارکنان.
  • غیر-بدهی های جاری. همانطور که از 31 دسامبر 2019شرکت غیر-دارایی های جاری به مبلغ USD 2,244 دفاع کند گرفته شد میلیون, بازتاب افزایش حدود USD 1,379 میلیون در مقایسه با تعادل خود را از 31 دسامبر سال 2018به طور عمده به عنوان یک نتیجه از اجاره بدهی حدود USD 928 میلیون با توجه به اولیه اجرای IFRS 16 (نگاه کنید توجه داشته باشید 2.D به صورتهای مالی سالانه) و دراز مدت تامین مالی به دست آمده به عنوان یک نتیجه هواپیما کسب و افزایش بلند مدت پیش پرداخت درآمد حاصل از کمک های مالی دریافت شده از شرکت های کارت اعتباری به عنوان بخشی از موافقت نامه های وارد شده به این شرکت ها (نگاه کنید به یادداشت 12.C به صورتهای مالی سالانه).
  • مجموع حقوق صاحبان سهام. همانطور که از 31 دسامبر 2019شرکت سهام به مبلغ حدود 169 میلیون دلار. کاهش حدود 61 میلیون دلار نسبت به سهام این شرکت که از تاریخ 31 دسامبر سال 2018 است که عمدتا مربوط به زیان برای سال (2019) و تاثیر IFRS 16 اجرای در مقدار حدود تومان 19 میلیونکه در جبران بخشی با تاثیر مثبت از وجوه سهام با توجه به جریان نقدی مصون سازی.

داده های عملیاتی – El Al و خورشید d’or


2019

2018


Q4/2019

Q4/2018


برنامه ریزی و منشور مسافری بخش (پرداخت مسافران)

5,826

5,609

3.9%

1,333

1,258

6.0%

کل سهم بازار در درصدهای

24.6%

25.5%

(3.6%)

23.4%

25.0%

(6.4%)

مسافر درآمد هر کیلومتر (RPK) – در میلیون

23,642

22,852

3.5%

5,593

5,285

5.8%

صندلی در دسترس در هر کیلومتر (درخواست) – در میلیون

28,520

27,303

4.5%

6,735

6,373

5.7%

مسافر بار عاملی (PLF) – در درصد

82.9%

83.7%

(1.0%)

83.0%

82.9%

0.2%

ساعت پرواز – هزاران نفر در

172.8

171.2

0.9%

41.2

39.6

4.1%

مجموع میانگین درآمد هر RPK – در سنت*

8.18

8.23

(0.6%)

8.3

8.2

0.9%

باری (تن) پرواز – هزاران نفر در

74.5

80.7

(7.8%)

18.0

17.6

2.4%

درآمد تن کیلومتر (RTK) پرواز در میلیون ها نفر

446.4

472.0

(5.4%)

112.5

109.3

3.0%

RASK**

7.3

7.5

(2.5%)

7.4

7.5

(0.9%)

چلیک**

7.4

7.7

(4.7%)

7.8

8.0

(2.4%)

چلیک بدون سوخت**

5.7

5.9

(2.6%)

6.2

6.2

1.5%

* درآمد از مسافران و مربوط به درآمد حاصل از برنامه ریزی و پرواز چارتر به استثنای تغییرات در نرخ ارز.

** هواپیماهای مسافربری بدون احتساب تامین مالی هزینه های.

باید آن را روشن است که خواندن مطالب این اعلام است نه یک جایگزین برای خواندن صورتهای مالی شرکت از تاریخ 31 دسامبر 2019.

برای اطلاعات بیشتر:
شارون شانی
رئیس دفتر CFO
El Al اسرائیل هواپیمایی Ltd.
+972-3-9716770
[email protected]

امیر آیزنبرگ
Co-مدیر عامل شرکت آیزنبرگ-Eliash Ltd.
سرمایه گذار و روابط عمومی است.
+972-3-7538828
[email protected]

 

منبع EL AL اسرائیل هواپیمایی Ltd.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im