رانندگان همیشه نمی توانید هشدار در خروج-تنها خطوط

یک جفت از سربار نشانه های مزین با عبارت “خروج” در حروف سیاه در یک پس زمینه زرد هشدار به رانندگان در westbound ایالتی 94 نزدیکی لوری تپه تونل در مرکز شهر مینیاپولیس که خط راست به پایان می رسد یک مایل جلوتر و محفوظ است به طور انحصاری برای رانندگان که قصد دریافت آزادراه در I-394.

اما درایو خواننده جویس Johannson کشف شده که رانندگان به عنوان غرب در تالار گفتمان در خط راست در پن خیابان هیچ گونه اطلاع قبلی. خط راست به طور ناگهانی به پایان می رسد و رانندگان مجبور به خروج از سطح شیب دار به پن و یا ناگهانی و خطرناک مانور به چپ برای پرش به ترافیک.

“این خروج تنها lane, اما وجود دارد هیچ نشانه ای که به شما می گوید که” او نوشت: در یک e-mail به درایو. “اگر شما آشنا با منطقه شما و زمانی که ترافیک سنگین است می توان آن را سخت به ادغام چپ در آخرین لحظه.”

او می خواست بداند که چرا وجود ندارد نشانه ای تعیین سمت راست خط در westbound تالار گفتمان در پن خیابان به عنوان “خروج تنها.” و او تعجب که چگونه بخش مینه سوتا (MnDOT) تصمیم می گیرد که به قرار دادن نشانه های چنین.

درایو در زمان جویس نگرانی و سوال به MnDOT مترو امضای مهندس Eric Peterson.

تحت یک عمل از دهه پیش MnDOT قرار داده تا “خروج تنها” علائم تنها زمانی که کمکی خطوط یک و نیم مایل یا بیشتر است. کمکی خط اضافی لین بین مبادلات است که به رانندگان زمان بیشتری برای ادغام بر روی بزرگراه یا خاموش. پس کمکی لین در تالار گفتمان بین I-35W و پن خیابان interchange کمتر از نیم مایل خط نمی واجد شرایط برای علامت پترسون گفت.

در طول سال, اما, MnDOT مورد مطالعه کمکی خطوط به دنبال چه کشورهای دیگر را و جمع آوری بازخورد از مردم است. که منجر به MnDOT از بین بردن نیم مایل فاصله آستانه به عنوان یک نیاز برای “خروج تنها” علامت پترسون گفت.

“MnDOT به رسمیت شناخته مزایای اضافه کردن ‘خروج تنها علامت برای این کوتاه تر کمکی خطوط به عنوان خوب,” او گفت:.

با تغییر در سیاست بسیاری از کوتاه کمکی خطوط در سراسر شهرهای دوقلو مانند یک در westbound تالار گفتمان نزدیکی پن در حال حاضر واجد شرایط برای “خروج تنها” علامت های ارائه شده است که ترافیک استانداردهای مهندسی و معیارهای دیگر برآورده پترسون گفت.

MnDOT شده است به روز رسانی نشانه هایی در سال های اخیر آن را به عنوان انجام پروژه های ساخت و ساز است. اما آژانس هنوز و بعد فورا رفت واز به برخی از اماکن در بزرگراه سیستم از جمله لین که ما درایو reader اشاره کرد.

“برای آن نگاه کنید و دیگران در بزرگراه ها به روز می شود در آینده, ساخت و ساز,” او گفت:.

کوتاه از “خروج تنها” ثبت نام یک سری از خطوط نقطه چین — و نه کامل-طول خط راه راه — نقاشی در پیاده رو بگویید رانندگان که یک خط در حال پایان یافتن است.

در حافظه از MnDOT کارگران

بخشی از بزرگراه بین ایالتی 94 بین اسکندریه و ساوک مرکز, Minn., در حال حاضر شناخته شده به عنوان Kenneth E. Sellon و یوجین B. Schlotfeldt بزرگراه یادگار. قانونگذاران تصویب تغییر نام در حافظه از دو MnDOT کارگران که کشته شدند Nov. 14 سال 1968 در حالی که در این کار است.

اعضای خانواده از سقوط کارگران مطرح شده پول برای خرید دو یادبود نشانه رفت تا در اواخر ماه ژانویه است.

با آنها MnDOT به یاد رانندگان به سرعت پایین و سازمان دیده بان برای علائم و تجهیزات و کارگران در هنگام رانندگی از طریق کار در مناطق.

به دنبال اخبار در مورد ترافیک و رفت و آمد در رانندگی در startribune.com. کردم ترافیک و یا حمل و نقل سوال و یا ایده ؟ E-mail [email protected] صدای جیر جیر @stribdrive و یا تماس با تیم هارلو در 612-673-7768.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>